معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی استرس کمتری داشته باشید تا کار مفیدتری انجام دهید: مدیتیشن برای عملکرد بهتر

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی استرس کمتری داشته باشید تا کار مفیدتری انجام دهید: مدیتیشن برای عملکرد بهتر
قیمت:
۲۸,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی استرس کمتری داشته باشید تا کار مفیدتری انجام دهید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی استرس کمتری داشته باشید تا کار مفیدتری انجام دهید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی استرس کمتری داشته باشید تا کار مفیدتری انجام دهید: مدیتیشن برای عملکرد بهتر

خلاصه کتاب صوتی استرس کمتری داشته باشید تا کار مفیدتری انجام دهید نوشته‌ی امیلی فلچر، راهنمایی کوتاه و مفید برای مدیتیشن است. امیلی فلچر در این خلاصه کتاب که بسیار پرفروش بوده است، مزایای مدیتیشن برای کم کردن استرس را بررسی و سپس به معرفی روش زیوا برای مدیتیشن می‌پردازد. او نشان می‌دهد به کمک روش زیوا می‌توان در مدت زمانی کوتاهی، به مدیتیشن پرداخت و استرس را کاهش داد.

درباره‌ی خلاصه کتاب صوتی استرس کمتری داشته باشید تا کار مفیدتری انجام دهید

در جامعه‌ی شتابان و سریعِ امروز، اکثر افراد با استرس دست‌و‌پنجه نرم می‌کنند. خلاصه کتاب صوتی استرس کمتری داشته باشید تا کار مفیدتری انجام دهید (Stress Less, Accomplish More) که توسط امیلی فلچر (Emily Fletcher) نوشته شده است، راهنمایی پایه‌ای و عملی برای کسانی‌ست که می‌خواهند سلامت فیزیکی و ذهنی‌شان را بهبود بخشند. این خلاصه کتاب که در آمریکا بسیار پرفروش بوده است، آموزه‌های باستانی، علم عصب‌شناسی و روان‌شناسی عامه‌فهم را با هم ترکیب می‌کند و مدیتیشن را برای همه قابل‌دسترس و قابل‌فهم می‌کند.

ادعای اصلیِ خلاصه کتاب صوتی استرس کمتری داشته باشید تا کار مفیدتری انجام دهید این است که مدیتیشن می‌تواند بهره‌وری و توانایی افراد را در جامعه‌ی استرس‌زده‌ی مدرنی که در آن زندگی می‌کنیم افزایش دهد. به عقیده‌ی امیلی فلچر، هر کسی که در شروع کردن کارها و برنامه‌هایش مشکل دارد و نمی‌تواند به شکلی متعهدانه و باثبات کارهایش را پیش ببرد، می‌تواند از فواید مدیتیشن بهره ببرد.

خلاصه کتاب صوتی استرس کمتری داشته باشید تا کار مفیدتری انجام دهید با توضیح اینکه ما چرا دچار استرس می‌شویم و اینکه استرس تا چه میزان به ما صدمه می‌زند، شروع می‌شود. پس از این بررسی اجمالی، امیلی فلچر، روش زیوا برای انجام مدیتیشن را معرفی و بررسی می‌کند. این روش، سه مرحله دارد: ذهن‌آگاهی، مدیتیشن و تجلی. در مرحله‌ی ذهن‌آگاهی، فرد باید تنها به محیط اطرافش و احساساتی که در آن لحظه دارد توجه کند. برای مثال، بلندترین صدا یا بویی که آن را می‌شنود. پس از 2 تا 3 دقیقه ماندن در این مرحله، فرد به مدت 14 تا 16 دقیقه با تکرار یک مانترای ساده (خود نویسنده کلمه‌ی «یک» را توصیه می‌کند) به مدیتیشن می‌پردازد. امیلی فلچر، این مرحله و این مانترا را «نجوای یک پژواک» می‌نامد که باعث می‌شود ذهن و بدن هر دو عمیقاً راحت و آرام شوند. در انتها، فرد به مدت 2 تا 3 دقیقه، برای آینده برنامه‌ریزی و خود را برای پذیرش جهان آماده می‌کند.

این خلاصه کتاب توسط انتشارات کتاب کوچه و به ترجمه‌ی مهرنام سپهری منتشر شده است. نسخه‌ی صوتی از آن را نشر صوتی نوین کتاب گویا به گویندگی محمد نظری تهیه کرده است.

نکوداشت‌های کتاب استرس کمتری داشته باشید تا کار مفیدتری انجام دهید

  • کتاب استرس کمتری داشته باشید تا کار مفیدتری انجام دهید، زندگی شما را تغییر خواهد داد. (مارک هایمَن، رییس بخش طب عملکردی در مرکز درمانی کلیولند)

  • واقعاً امیدوارم این کتاب توسط مردم خوانده و به کار گرفته شود. (شفالی ساباری، نویسنده)

  • کتاب استرس کمتری داشته باشید تا کار مفیدتری انجام دهید به من نوعی از مدیتیشن را یاد داد که ساده و قدرتمند است و هیچ‌گاه شکست نمی‌خورد. (سارا هینز، مجری برنامه‌ی صبح به‌خیر آمریکا)

  • این اثر، بهترین کتابی درباره‌ی مدیتیشن است که من خوانده‌ام. (برندن کارتر، رییس آزمایشگاه‌های برو)

خلاصه کتاب صوتی استرس کمتری داشته باشید تا کار مفیدتری انجام دهید برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به دنبال یافتن راهنمایی کوتاه و مفید برای مدیتیشن هستید و حتی اگر از استرس زیاد در زندگی‌تان رنج می‌برید، شنیدن این خلاصه کتاب صوتی به شما پیشنهاد می‌شود.

با امیلی فلچر بیشتر آشنا شویم

امیلی فلچر بازیگر و نویسنده‌ی آمریکایی‌ست. او به مدت 10 سال در نمایش‌های برادوی به نقش‌آفرینی می‌پرداخت، ولی پس از اینکه از مزایا و فواید مدیتیشن آگاه شد، بازیگری را کنار گذاشت و شروع به آموزش مدیتیشن کرد. امیلی فلچر در سال 2011، مؤسسه‌ی زیوا را تأسیس کرد و در آن روش مدیتیشن زیوا را آموزش داد. نوشته‌های او در نیویورک تایمز، وُگ و ای‌بی‌سی نیوز منتشر شده‌اند و سخنرانی‌های متعددی در زمینه‌ی مدیتیشن در شرکت‌های گوگل، وایاکام و مدرسه‌ی کسب‌و‌کار هاروارد ارائه کرده است. تعدادی از برندگان جوایز اسکار، گِرَمی، اِمی و تونی و حتی بازیکنان ان‌بی‌ای از شاگردان او در مؤسسه‌ی زیوا بوده‌اند.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی استرس کمتری داشته باشید تا کار مفیدتری انجام دهید: مدیتیشن برای عملکرد بهتر می‌شنویم

برای اجداد ما، توانایی بدن برای پاسخ جنگ یا گریز به استرس، تفاوت بین زنده ماندن و بلعیده شدن توسط یک ببر یا یک شکارچی مرگبار دیگر بود. متأسفانه بسیاری از ما بدن خود را در این حالت جنگ یا گریز گرفتار می‌یابیم و استرس‌های پشت سر هم در حافظه‌ی سلولی‌مان باقی می‌ماند و در حالی که استرس ممکن است برای مبارزه با ببر‌ها مفید باشد، اما برای مشکلات امروزی مانند مقابله با دل‌شکستگی یا آماده شدن برای یک ضرب‌العجل به‌هیچ‌وجه مفید نیست. دانشمندان دریافته‌اند که استرس ضربان قلب، تولید کورتیزول و سطح آدرنالین را افزایش می‌دهد و با گذشت زمان، استرس مزمن به سیستم عصبی و سیستم ایمنی بدن ما آسیب می‌رساند و ما را در برابر باکتری‌ها و ویروس‌ها مستعدتر می‌کند. به‌عبارتِ‌دیگر، می‌توان با اطمینان گفت که استرس بیش از آنکه مفید باشد، آسیب‌رسان است.

پیام کلیدی در اینجا این است: مدیتیشن استرس را از پیشینه‌‌ی شما حذف می‌کند و مغزتان را تغییر می‌دهد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
35 دقیقه
استرس کمتری داشته باشید تا کار مفیدتری انجام دهید

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی استرس کمتری داشته باشید تا کار مفیدتری انجام دهید: مدیتیشن برای عملکرد بهتر
نویسنده
مترجممهرنام سپهری
راویمحمد نظری
ناشر چاپیانتشارات کتاب کوچه
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۳۴ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، خلاصه کتاب صوتی سلامت، بهداشت و تغذیه
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی استرس کمتری داشته باشید تا کار مفیدتری انجام دهید

الهام حمیدی
۱۴۰۲/۴/۲۲
خیلی خیلی مفید بود با وجود اینکه یک میکروکتابه و بالطبع تایم کوتاهی داره ولی با صدای زیبای و خوانش آرام‌بخش آقای محمد نظری به خودی‌ِ خود باعث ایجاد آرامش در وجودتون میشه. امیلی فلچر در این کتاب تکنیکی رو ارائه میده که برگرفته از همون مدیتیشن‌های معروف و چند سویه‌ی یوگاست، البته بصورت امروزی و بی و نهایت ساده شاید به قولی کاربردی تر و همینطور متناسب با فرصت و امکانات افراد مختلف از نظر مشغله‌های شغلی و اجتماعی شون. روشی که همه با تمرین مداوم و پی گیر بتونن تأثیر اونو تو زندگی خودشون بوضوح حس کنن. دوستان بدون اغراق بگم حتی شنیدنِ همین ۳۵ دقیقه‌ی این کتاب صوتی آرامش بخش بود، امتحان کنین شاید شما هم به همین نتیجه برسین. از کتابراه عزیز ممنون که این آخر هفته غوغا کرده مخصوصاً با این سه تا کتاب صوتی رایگان
ن د ا ز ر ن د ی
۱۴۰۲/۹/۲۲
امیلی فلچر، در این خلاصه کتاب صوتی استرس کمتری داشته باشید تا کار مفیدتری انجام دهید، از قدرتی فراقدرت از ذهن آگاهی صحبت می‌کند.
استرس کمتر و ذهن آگاهی سبب آمادگی خویش در برابر پیشینه آزاردهنده و گذشته دردناک از نتایج خاموش شدن اعصاب و ذهن، با مدیتیشن است.
روتین صبحگاهی با داشتن یوگا و مدیتیشن،
استرس ناشی از آغاز روز را به شادابی داشتن در طول روز منجر می‌کند.
جالب بود که گفت استرس، میکرب کش است و قدرت ایمنی بدن را افزایش می‌دهد.
تکنیک ایجاد موج مثبت با انجام یه بار فراهم نمی‌شود. خاموشی غوغای ذهن و نشخوارفکری از نتایج دیگر مدیتیشن است که باعث عملکرد بهتر فکر و مغز و اقدام گرایی می‌شود.
نام کتاب گویایی عالی از دستاورد مدیتیشن است که فلچر به نیکی از آن بهره برده است.
مصطفی عزیزی
۱۴۰۲/۴/۳۱
با درود فراوان خدمت دوستان کتابخوان و گرامی. این که مدیتیشن در دنیای امروز راه کار اصلی دور شدن از استرس و به قول معروف همانگ شدن روح و جسم شکی درش نیست. در این کتاب صوتی مختصر و بسیار مفید نویسنده با بیان افکار خویش و تجاربشون از مدیتیشن نکات مهم و خوبی را اشاره کرده‌اند که با انجام صحیح آن‌ها شک بدون تغییرات اساسی را در خل و خوی خودمان مخصوصا در جامعه ما که با یک خشم و ناراحتی درونی بسیاری از نا سر و کار داریم به انجام خواهد رساند. فقط کافی ست که ردش درست انجام آن و زمان در نظر گرفته شده را تنظیم کنیم و حتما جواب خواهد داد. ترجمه‌ی خوب و خوانش و صدای دلنشین راوی خیلی خوب بود. سپاس از تیم خوب کتابراه برای این کتاب
شکوفه امیری
۱۴۰۲/۹/۴
این کتاب، کتاب بسیارخوبی برای ارامش روح‌انسان است.
این کتاب به ما یاد می‌دهد چگونه مدیتیشن کنیم و تمرکز ودر نتیجه عملکرد خود را افزایش دهیم. فواید مدیتشن به ما گفته میشود.
با مدیتشین میتوانیم به بدن خود اگاه باشیم و بعضی از مشکلاتمان رابا مدیتیشن رفع کنیم، مدیتشین ترس و اضطراب را از بین می‌برد
وبه ما در مواقع بحرانی کمک می‌کند.
امیلی فلچر بصورت خیلی ساده برای تمامی مردم بصورت مفید بیان کرده وبه راحتی می‌توانید موضوع را درک کنید.
ممنون از گوینده اقای محمد نظری و همکارانشان که مارا با صدای گرمشان دعوت به شنیدن این کتاب فوق العاده کردند. 🙏🏻
پیشنهاد می‌کنم این کتاب را حتما گوش دهید، ضرر نمیکنید.
Nafise Jahani
۱۴۰۲/۶/۱۱
با سلام خدمت دوستان و تشکر از کتابراه و گوینده محترم میکرو کتاب خوبی در زمینه آگاهی دادن از فواید مدیتیشن بود اما انتظار میرفت که به انواع مدیتیشن هم پرداخته بشه چون بهنظر شخصی بنده هر انسانی با نوعی از مدیتیشن و تکنیکی خاص ارتباط بهتری برقرار میکنه و اگه شیوه مناسب خودش رو پیدا کنه میتونه مدیتیشن رو منظم تر و باکیفیت تر انجام بده.
آمین
۱۴۰۲/۷/۱۳
بسیار مفید و کاربردی. معرفی بسیار مختصر و کوتاه مدیتیشن، با استفاده از دلایل و عبارات به تاکید ضرورت انجام مدیتیشن برای سلامت جسم و روح در دنیای امروز پرداخته و تشویق شدم بر تنبلی استارت کار غلبه کنم. صدای گوینده بسیار آرامبخش و عالی بود. ممنون از کتابراه عزیز بابت معرفی کتاب‌های خوب🩷
Haniyeh Shabani
۱۴۰۲/۴/۲۳
هم محتوا و هم گوینده خوب بودن، درمورد مزایای مدیتیشن و اینکه چطوری باعث آرامش و تمرکزمون میشه توضیحاتی ارائه دادن ولی درمورد انجام مدیتیشن جزئیاتی ارائه نکردن. بنابراین اگر دنبال این هستین که نحوه انجام مدیتیشن به چه شکلی هست بهتره از منابع دیگه استفاده کنین.
سودابه فرجزاده
۱۴۰۲/۵/۳۰
خیلی از این کتاب خوشم اومد چون در عین اینکه کوتاه و مختصر بود ولی جان کلام را در خودش داشت و در کل در مورد ویژگی مدیتیشن صحبت می‌کرد و از همه جالبتر اینکه یه مراقبه خیلی آسان در آن بود که بسیار کاربردیه. موفق باشید
احمد دهانی
۱۴۰۲/۴/۲۷
سلام کل روانپزشک‌های دنیا معتقدند که کتاب خوانن 68درصد استرس رو کاهش میده ولی این کتاب برای کاهش استرس نوشته شده وشما بعد از خواندن کتاب استرستون کلا از بین میره ممنون از کتابراه و نویسنده عزیز و مترجم
Mehrsa SafaeiDoust
۱۴۰۲/۴/۲۳
این کتاب در مورد فواید مدیتیشن در استرس و کارایی روزانه هر فرد گفته شده بود.
از نقاط قوت این کتاب ترجمه خوب و روان و گویندگی خوب است، به طوری که با سرعت دو برابر هم می‌توان به راحتی گوش داد.
ممنون از کتابراه
م.ع
۱۴۰۲/۵/۱۶
کتاب خوب و مناسبی هست برای عصر ما که پر از استرس هست. همین که با عوارض استرس آشنا بشیم خودش خیلی کمک کننده است و انگیزه بیشتری به ما می‌دهد تا کنترل بیشتری بر روی استرس و اضطراب خودمون داشته باشیم
جواد سوادگر
۱۴۰۲/۵/۱۲
سلام یک میکرو کتاب، اما مفید. خلاصه و کوتاه، اما بدون حاشیه. و حضور بدون خستگی در لحظه. بدون تکرار مکررات و بار اضافی.
نیم ساعت وقت شما را نمی‌گیرد، پس مطالعه کنید و یا گوش دهید.
سپیده بابازاده
۱۴۰۲/۴/۲۴
خیلی خوب به اهمیت مدیتیشن برای مدیریت استرس پرداخته با گویندگی عااالی آقای نظری اما خب به جزییات و نحوه مدیتیشن در این خلاصه کتاب پرداخته نشده که در این مورد باید منابع دیگری را انتخاب کرد.
محمود محمدی
۱۴۰۲/۴/۲۳
با سلام ممنون از تیم کتابراه بابت این پاکدست میکرو بوک به نظرم گوینده میتونست حس و حال بیشتری داشته باشه محتوای خوبی داشت ساده و روان از آقای سپهری هم‌ تشکر میکنم بابت ترجمه این کتاب
امین باقری
۱۴۰۳/۱/۶
کتاب خوب و مفیدی بود این کتاب بیشتر درباره مدیتیشن و تاثیر آن بر زندگی بود و بیان این که مدیتیشن چگونه بر کاهش استرس موثر است و در آخر چگونه یک مدیتیشن خوب انجام دهیم
مشاهده همه نظرات 37

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی استرس کمتری داشته باشید تا کار مفیدتری انجام دهید

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی استرس کمتری داشته باشید تا کار مفیدتری انجام دهید و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.