معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی با این عادت‌ها ذهن خود را تقویت کنید

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی با این عادت‌ها ذهن خود را تقویت کنید
قیمت:
۴۰۰۰ ۲,۸۰۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی با این عادت‌ها ذهن خود را تقویت کنید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی با این عادت‌ها ذهن خود را تقویت کنید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی با این عادت‌ها ذهن خود را تقویت کنید

آیا ذهن را می‌توان همچون بدن ورزش داد و آن را تقویت کرد؟ تریسی پکیام الووی و تیموتی ای پارکر در خلاصه کتاب صوتی با این عادت‌ها ذهن خود را تقویت کنید درمورد عادت‌هایی صحبت می‌کنند که باعث رشد ذهن می‌شوند. این فایل صوتی یکی از فصول کتاب «پرورش مغز» است که به شکل گسترده‌تری ویژگی‌های این عضو مهم بدن را بررسی می‌نماید.

درباره خلاصه کتاب صوتی با این عادت‌ها ذهن خود را تقویت کنید:

هرکسی شیوهٔ زندگی مخصوص به خود را دارد و به همان عادت می‌کند. ممکن است شما هم روتین روزانهٔ مخصوص خود را داشته باشید و کارهای خاصی را هر روز تکرار کنید. اما اگر دقت کنید، متوجه می‌شوید که برخی از عادت‌ها نیاز به بازبینی یا تغییر دارند. شاید وقت آن رسیده که مهارتی جدید یاد بگیرید. اصلاً چه میزان از هشیاری و سلامت مغزتان اطمینان دارید؟

آیا می‌دانید برای هشیار نگه‌داشتن مغز باید مدام چیزهای جدید یاد بگیرید؟ اما چگونه می‌توان برنامه‌ای منظم برای پرورش مغز ایجاد کرد و با کمک آن مغز خود را سالم و هشیار نگه داشت؟ تیموتی ای. پارکر و تریسی پکم آلووی در خلاصه کتاب صوتی با این عادت‌ها ذهن خود را تقویت کنید که یکی از فصول کتاب پرورش مغز (Training Your Brain for Dummies) است، درمورد همین موضوع صحبت می‌کنند.

با شنیدن این کتاب صوتی با روش‌ها و عادت‌هایی آشنا می‌شوید که با کمک آن‌ها می‌توانید ذهن خود را تقویت کنید. همچنین با شناسایی کارکرد مغز و روش‌های مخصوص هشیار نگه‌داشتن آن، می‌توانید برای ایجاد تغییرات اساسی در زندگی آماده شوید.

خلاصه کتاب صوتی با این عادت‌ها ذهن خود را تقویت کنید مناسب چه کسانی است؟

اگر دوست دارید مغز سالمی داشته باشید و بتوانید عادات خوبی را در خود نهادینه کنید، شنیدن این کتاب صوتی می‌تواند کمک زیادی به شما کند.

نویسندگان خلاصه کتاب صوتی پرورش قالب ذهنی مثبت را بیشتر بشناسیم:

دکتر تریسی پکیام الووی (Tracy Packiam Alloway) تابه‌حال تحقیقات ارزشمندی انجام داده که در سطوح بین‌المللی و در مؤسسات و نشریاتی مثل «ساینتیفیک امریکن»، «مجله فوربز»، «یو اس نیوز»، «بی‌بی‌سی»، «گاردین» و «دیلی‌میل» منتشر شده است. او نخستین فردی است که آزمون‌های استاندارد جهانی در زمینه حافظه فعال را طرح‌ریزی کرد.

وی هم‌اکنون به‌عنوان مدیر مرکز «حافظه و یادگیری در زندگی» در دانشگاه استرلینگ بریتانیا فعالیت می‌کند. الووی تا به امروز بیش از 75 جلد کتاب و مقاله علمی در زمینهٔ مغز و حافظه را به رشته تحریر درآورده است. این محقق برجسته در سال 2009 به‌پاس تحقیقات علمی ارزشمندی که انجام داده بود، جایزه جوزف لیستر را دریافت کرد.

تیموتی اریک پارکر (Timothy E Parker) تا به امروز بیشتر از 50 جلد کتاب و تعداد زیادی کتاب جدول در انتشارات دامیز تألیف کرده است. او همچنین تقویم سالانه جدول کلمات متقاطع را تألیف و ویرایش کرده و تقویم سالانه او در USA Today چاپ شده است. وی جدول کلمات متقابلی در Family Time نیز طراحی کرده است. پارکر هم‌اکنون به‌عنوان ویراستار پازل آمریکایی و خالق بازی‌های فکری فعالیت می‌کند.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی با این عادت‌ها ذهن خود را تقویت کنید می‌شنویم:

اگر فکر می‌کنید رقص خطی مخصوص کافه‌های غبارآلودی است که پر از حلقه‌های دود و پوتین‌ها کابویی است، در فکرتان تجدیدنظر کنید. رقص خطی نه‌تنها بدن را متناسب نگه می‌دارد، بلکه میزان سروتونین را که باعث ایجاد احساس شادی در مغز است افزایش می‌دهد. در رقص خطی همان‌طور که از نامش برمی‌آید، روی خط می‌ایستید و گام‌هایی را در فضای اتاق به ترتیب خاصی برمی‌دارید. رقص خطی به آن آسانی که به نظر می‌رسد نیست.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
26 دقیقه
با این عادت‌ها ذهن خود را تقویت کنید

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی با این عادت‌ها ذهن خود را تقویت کنید
نویسنده،
مترجمحسین سلیمانی
راویحافظ کاظم زاده
ناشر چاپیانتشارات آوند دانش
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۲۵ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی سلامت، بهداشت و تغذیه
قیمت نسخه صوتی
۴۰۰۰ ۲,۸۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی با این عادت‌ها ذهن خود را تقویت کنید

فاطمه افشار
۱۴۰۱/۹/۱۷
عرض ادب و احترام و تشکر ویژه بابت تمامی کتابهای خوب و مفید‌ی انتخاب میکنید و به صوتی تبدیل می‌کنید احسنت... کتاب فوق راهکارهای کوچک و مفید و قابل اجرا برای آرامش در ذهن و زندگی 🙏
سعید رحیمی
۱۴۰۱/۶/۳۰
این کتاب صوتی قدرت ناخداگاه رو افزایش می‌دهد
بابک
۱۴۰۲/۸/۳۰
معمولی بود زیاد خوب نبود
بهار اردشیری
۱۴۰۱/۹/۱۴
ای بدک‌نبود مطالبش تکراری بود برام
مشاهده همه نظرات 4

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی با این عادت‌ها ذهن خود را تقویت کنید

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی با این عادت‌ها ذهن خود را تقویت کنید و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.