معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی زمینه‌های پرورش مغز

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی زمینه‌های پرورش مغز
قیمت:
4000 تومان - 0.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی زمینه‌های پرورش مغز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی زمینه‌های پرورش مغز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی زمینه‌های پرورش مغز

خلاصه کتاب صوتی زمینه‌های پرورش مغز نوشتهٔ تریسی پکیام الووی و تیموتی ای پارکر، درمورد نحوه رشد و تربیت مهم‌ترین عنصر حیاتی بدنمان از کودکی تا بزرگسالی صحبت می‌کند. این فایل صوتی یکی از فصل‌های کتاب «پرورش مغز» است که به شکل گسترده‌تری ویژگی‌های این عضو بدن را بررسی کرده است.

درباره خلاصه کتاب صوتی زمینه‌های پرورش مغز:

همهٔ ما زندگی‌مان را مدیون وجود یک عضو یک کیلوگرمی هستیم. این عضو کوچک اما مهم، طرز کار شگفت‌انگیزی دارد و این موضوع توجه و کنجکاوی انسان‌های زیادی را در طول قرون مختلف به خود جلب کرده است. دانشمندان زیادی تحقیقات و پژوهش‌هایی درمورد مغز انسان انجام داده‌اند و نتیجهٔ تحقیقات خود را با دیگران به اشتراک گذاشته‌اند.

دلیل اهمیت مغز و اینکه آن را مهم‌ترین عضو بدن می‌دانند این است که اعضای دیگر بدن برای فعالیت نیاز به دستور آن دارند. همچنین هرچیزی که ما در طول روز آن را فرامی‌گیریم، با کمک این بخش انجام می‌شود و روند تکامل ما نیز با رشد آن همراه است. درصورت آسیب دیدن حتی بخش کوچکی از مغز، ممکن است قسمت‌های مهم بدن هم دچار اختلال شوند.

تریسی پکیام الووی و تیموتی ای پارکر در فایل صوتی زمینه‌های پرورش مغز که یکی از فصول کتاب پرورش مغز (Training Your Brain for Dummies) است، درمورد مغز، پرورش آن و نحوهٔ صحیح تربیت این عضو از کودکی تا بزرگسالی صحبت می‌کنند. همانطور که می‌دانید از مهم‌ترین وظایف هر والدینی این است که ذهن فرزندان خود را پرورش دهند؛ چراکه برای موفقیت در کارها بدون اختلال و رسیدگی به درس‌ها و کارها باید بتوانیم مهارت‌های مختلف مغزمان را قوی‌تر کنیم.

کتاب حاضر راهکارهایی را به شما معرفی می‌کند که با کمک آن‌ها بتوانید برای پرورش مغز و اصلاح تفکر کودکان از آن‌ها استفاده کنید. با کمک این راهکارها قادر خواهید بود رشد مغزی کودکان را بشناسید و در جهت بهتر شدن این فرایند قدم بردارید.

خلاصه کتاب صوتی زمینه‌های پرورش مغز مناسب چه کسانی است؟

علاقه‌مندان به شناخت مغز و نحوهٔ عملکرد آن، می‌توانند از این کتاب مفید مطالب آموزنده‌ای یاد بگیرند.

نویسندگان خلاصه کتاب صوتی زمینه‌های پرورش مغز را بیشتر بشناسیم:

دکتر تریسی پکیام الووی (Tracy Packiam Alloway) مدیر مرکز «حافظه و یادگیری در زندگی» دانشگاه استرلینگ بریتانیا است. او در سال 2009 به دلیل ارائهٔ تحقیقات علمی فراوان، جایزه جوزف لیستر را از آن خود کرد. وی تاکنون بیش از 75 جلد کتاب و مقاله علمی در زمینهٔ مغز و حافظه تألیف کرده است.

این محقق برجسته به عنوان اولین کسی که آزمون‌های استاندارد جهانی در زمینه حافظه فعال را طرح کرد، شناخته می‌شود. همچنین تحقیقاتش در سطوح بین‌المللی و در مؤسساتی همچون ساینتیفیک امریکن، فوربز، یو اس نیوز، بی سی، بی‌بی‌سی، گاردین و دیلی‌میل مورداستفاده قرار گرفته‌اند.

تیموتی اریک پارکر (Timothy E Parker) در سال 1960 به دنیا آمد. بسیاری او را به‌عنوان ویراستار پازل آمریکایی و خالق بازی‌های فکری می‌شناسند. وی تابه‌ امروز بیش از 50 جلد کتاب و تعداد زیادی کتاب جدول در انتشارات دامیز تألیف کرده است. پارکر همچنین تقویم سالانه جدول کلمات متقاطع را در USA Today و جدول کلمات متقابل را در Family Time نوشته یا ویرایش کرده است.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی زمینه‌های پرورش مغز می‌شنویم:

انجام پی در پی کاری باعث توانایی بیشتر در آن کار می‌شود. اما پرسش واقعی اینجاست که آیا اثرات برنامهٔ پرورش مغز می‌تواند به فعالیت‌های دنیای واقعی انتقال پیدا کند؟ به بیان دیگر آیا شما می‌توانید در انجام چیزی به جز خود بازی پرورش مغز مهارت کسب کنید؟ این اولین پرسشی است که هنگام ملاحظهٔ محصولی مرتبط با پرورش مغز باید از خودتان بپرسید. پرسش دوم این است: آیا گروه کنترلی وجود دارد؟ یک گروه کنترل با فراهم کردن امکان مقایسه اطمینان می‌دهد که کارایی برنامه‌های پرورش مغز فقط به این معنا نیست که کودک کار متفاوتی انجام می‌دهد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
34 دقیقه
زمینه‌های پرورش مغز

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی زمینه‌های پرورش مغز
نویسنده،
مترجمحسین سلیمانی
راویحافظ کاظم زاده
ناشر چاپیانتشارات آوند دانش
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۳۳ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی سلامت، بهداشت و تغذیه
قیمت نسخه صوتی
4000 ت - 0.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی زمینه‌های پرورش مغز

عبدالعظیم
۱۴۰۲/۸/۶
خیلی جالبه که میشه مغز رو ارتقا داد
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی زمینه‌های پرورش مغز

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی زمینه‌های پرورش مغز و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.