معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی تقویت حافظه‌ی بلندمدت

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی تقویت حافظه‌ی بلندمدت
قیمت:
۴۰۰۰ ۲,۸۰۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی تقویت حافظه‌ی بلندمدت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی تقویت حافظه‌ی بلندمدت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی تقویت حافظه‌ی بلندمدت

تریسی پکیام الووی و تیموتی‌ای پارکر در خلاصه کتاب صوتی تقویت حافظه‌ی بلندمدت، درمورد فراموشی و روش‌های جلوگیری از آن صحبت می‌کنند. با شنیدن این کتاب می‌توانید با راهکارهای پایدار ماندن حافظهٔ بلندمدت آشنا شده و آن‌ها را برای تقویت مغز خود به کار گیرید. این فایل صوتی یکی از فصل‌های کتاب «پرورش مغز» به شمار می‌رود که به شکل گسترده‌تری ویژگی‌های این عضو مهم بدن را بررسی کرده است.

درباره خلاصه کتاب صوتی تقویت حافظه‌ی بلندمدت:

ممکن است برای به‌خاطرآوردن برخی از خاطرات قدیمی‌تان مجبور شوید زمان و انرژی زیادی را برای فکرکردن صرف کنید. وظیفهٔ به‌یادآوردن خاطرات و موضوعات دیگر بر عهدهٔ حافظه بلندمدت است. همچنین تمامی دانسته‌های ما در مدرسه و دانشگاه توسط این ارگان به مغز منتقل می‌شوند. فرایند تبدیل‌شدن این موارد مختلف به دانسته‌ها و به‌کاربردن آن‌ها در طول روز همگی توسط حافظه بلندمدت ما انجام می‌پذیرد.

حافظه بلندمدت درواقع جایی است که حجم زیادی از اطلاعات و خاطرات در آن نگهداری می‌شوند. سلامت روانی ما و همچنین کیفیت کارهایی که در طول روز انجام می‌دهیم بستگی به نحوهٔ تقویت حافظه بلندمدت دارد. تریسی پکیام الووی و تیموتی‌ای پارکر در فایل صوتی تقویت حافظه‌ی بلندمدت که یکی از فصول کتاب پرورش مغز (Training Your Brain for Dummies) است، شما را با حافظه بلندمدت و نحوه فعالیت آن آشنا می‌کنند و راهکارهایی را برای تقویت آن به شما ارائه می‌دهند.

با شنیدن این کتاب قادر خواهید بود خاطرات کودکی خود را بهتر به‌خاطر آورید و همچنین اطلاعات جدید را به شکل بهتری در حافظه بلندمدت خود ذخیره کنید.

خلاصه کتاب صوتی تقویت حافظه‌ی بلندمدت مناسب چه کسانی است؟

اگر گاهی اوقات چیزهایی را فراموش می‌کنید و دوست دارید حافظه بلندمدت خود را بهتر بشناسید و آن را تقویت کنید، شنیدن این کتاب صوتی به شما کمک زیادی خواهد کرد. همچنین علاقه‌مندان به شناخت مغز و نحوهٔ عملکرد آن، می‌توانند از این کتاب مفید مطالب آموزنده‌ای یاد بگیرند.

نویسندگان خلاصه کتاب صوتی تقویت حافظه‌ی بلندمدت را بیشتر بشناسیم:

دکتر تریسی پکیام الووی (Tracy Packiam Alloway) مدیریت مرکز «حافظه و یادگیری در زندگی» دانشگاه استرلینگ بریتانیا را بر عهده دارد. او در سال 2009 به علت ارائه‌ی تحقیقات علمی فراوان، برنده جایزه جوزف لیستر شد. وی تا به امروز مؤلف بیش از 75 جلد کتاب و مقاله علمی در زمینهٔ مغز و حافظه بوده است.

این دانشمند و محقق توانا اولین نفری است که آزمون‌های استاندارد جهانی در زمینه حافظه فعال را طرح کرد. همچنین تحقیقات او در سطوح بین‌المللی و در مؤسسات و نشریاتی مثل «ساینتیفیک امریکن»، «مجله فوربز»، «یو اس نیوز»، «بی‌بی‌سی»، «گاردین» و «دیلی‌میل» منتشر شده و مورداستفاده افراد زیادی قرار گرفته‌اند.

تیموتی اریک پارکر (Timothy E Parker) در سال 1960 متولد شد و به‌عنوان ویراستار پازل آمریکایی و خالق بازی‌های فکری شناخته می‌شود. او تاکنون بیشتر از 50 جلد کتاب و تعداد زیادی کتاب جدول در انتشارات دامیز تألیف کرده است. تقویم سالانه جدول کلمات متقاطع همچنین توسط پارکر نوشته و ویرایش شده و در USA Today چاپ شده است و جدول کلمات متقابل در Family Time نیز توسط او تألیف شده است.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی تقویت حافظه‌ی بلندمدت می‌شنویم:

یکی از خاطرات موردعلاقه‌ام در دوران کودکی ماجرایی است که مادرم از سه‌سالگی‌ام تعریف می‌کند. یک روز بعدازظهر پیش خاله و مادربزرگم مانده بودم. بعد از این که از انواع بازی‌های مختلف خسته شدم، سرگردان به اتاق مادربزرگم رفتم و ساعت و جواهرات قیمتی‌اش را برداشتم و از پنجره به بیرون پرتاب کردم! شاید تا اینجای ماجرا چندان هم ناگوار نباشد. ولی مشکل اینجا بود که خاله‌ام در بالاترین طبقهٔ یک ساختمان خیلی بلند زندگی می‌کرد! نیازی به گفتن نیست که ساعت و جواهرات مادربزرگم در خیابان جلوی چشمان حیرت‌زدهٔ عابران افتاد و هیچ‌کدامشان بعد از سقوط سالم نماند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
43 دقیقه
تقویت حافظه‌ی بلندمدت

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی تقویت حافظه‌ی بلندمدت
نویسنده،
مترجمحسین سلیمانی
راویحافظ کاظم زاده
ناشر چاپیانتشارات آوند دانش
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۴۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی سلامت، بهداشت و تغذیه
قیمت نسخه صوتی
۴۰۰۰ ۲,۸۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی تقویت حافظه‌ی بلندمدت

متین محمدی
۱۴۰۲/۲/۴
با سلام مطالب خیلی پیش پا افتاده بود می‌تونست خیلی کامل تر باشه و بیشتر حجم مطالب هم کم بود
مرجان کشاورز
۱۴۰۰/۱۰/۱۴
ناقص و کوچک و بدون توضیحات بود و با مطالب تکراری
امین خازنی
۱۴۰۰/۱۲/۷
مطلب زیادی برای انتقال به مخاطب نداشت
Jaber Hatefi
۱۴۰۰/۷/۲۷
مطالب خیلی سطحی بودند
علی یزدان پناه احمدآبادي
۱۴۰۰/۷/۱۰
در حد متوسط هست.
مشاهده همه نظرات 5

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی تقویت حافظه‌ی بلندمدت

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی تقویت حافظه‌ی بلندمدت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.