معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی پرورش قالب ذهنی مثبت

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی پرورش قالب ذهنی مثبت
قیمت:
۴۰۰۰ ۲,۸۰۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی پرورش قالب ذهنی مثبت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی پرورش قالب ذهنی مثبت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی پرورش قالب ذهنی مثبت

چگونه می‌توان در جادهٔ ناهموار زندگی دیدگاهی مثبت به مسائل داشت؟ تریسی پکیام الووی و تیموتی ای پارکر در خلاصه کتاب صوتی پرورش قالب ذهنی مثبت راهکارهایی را به شما معرفی می‌کنند که بدون هیچ اضطراب و نگرانی بر مشکلات غالب شوید و دیدگاه مثبتی در زندگی داشته باشید. این فایل صوتی یکی از فصول کتاب «پرورش مغز» است که به شکل گسترده‌تری ویژگی‌های این عضو مهم بدن را بررسی می‌کند.

درباره خلاصه کتاب صوتی پرورش قالب ذهنی مثبت:

همهٔ ما تجربه‌هایی بحرانی در زندگی داشته‌ایم که منجر به دردسر شده و هیچ گاه نیز انتظارش را نمی‌کشیدیم. اما میزان تاثیری را که مشکلات و اتفاقات ناگوار زندگی بر روی ما می‌گذارند، تنها خودمان تعیین می‌کنیم. مواقعی که می‌گذاریم مشکلات بر ما غلبه کنند، اضطراب و نگرانی به سراغمان می‌آید و این احساسات تاثیر مستقیمی بر روی مغزمان می‌گذارد.

به طور کلی تصمیم‌گیری برای تسلط بر مشکلات، تاثیرات بسیار مثبتی بر روی مغز دارد. طبق نتایج آخرین تحقیقاتی که دانشمندان انجام دادند، عواطف و احساسات مثبت مثل شادی و لذت بر روی سلامت ذهن و جسم تاثیر بسیار زیادی دارند. درمقابل احساسات و عواطف منفی مثل استرس و نگرانی تهدیدکنندهٔ سلامت شما هستند.

تیموتی ای. پارکر و تریسی پکم آلووی در خلاصه کتاب صوتی پرورش قالب ذهنی مثبت که یکی از فصول کتاب پرورش مغز (Training Your Brain for Dummies) است، درمورد روش‌هایی صحبت می‌کنند که با کمک آن‌ها می‌توانید دیدگاه مثبتی نسبت به ناملایمات زندگی داشته باشید. آن‌ها عقیده دارند با پرورش قدرت دید مثبت در ذهن، مغز شما سلامتی بیشتری کسب می‌کند.

با شنیدن این کتاب صوتی روش‌هایی یاد می‌گیرید که با کمک آن‌ها در زمان بروز مشکل، عواطف مثبت همچون شادی و لذت را در خود تقویت کنید. نویسندگان این کتاب همچنین عقیده دارند اگر مثبت‌اندیش باشید، در شرایط و موقعیت‌های دشوار زندگی به راحتی می‌توانید بر احساسات منفی خود غلبه کنید.

خلاصه کتاب صوتی پرورش قالب ذهنی مثبت مناسب چه کسانی است؟

اگر دوست دارید دید مثبت‌تری در زندگی خود داشته باشید و در کنار آن ذهن خود را تقویت کنید، شنیدن این کتاب می‌تواند کمک زیادی به شما کند. همچنین علاقه‌مندان به شناخت مغز و نحوهٔ عملکرد آن، می‌توانند از این کتاب مفید مطالب آموزنده‌ای یاد بگیرند.

نویسندگان خلاصه کتاب صوتی پرورش قالب ذهنی مثبت را بیشتر بشناسیم:

دکتر تریسی پکیام الووی (Tracy Packiam Alloway) به عنوان مدیر مرکز «حافظه و یادگیری در زندگی» در دانشگاه استرلینگ بریتانیا، تا به حال بیشتر از 75 جلد کتاب و مقاله علمی در زمینهٔ مغز و حافظه را به رشته تحریر درآورده و در سال 2009 به پاس تحقیقات علمی ارزشمند خود، موفق به دریافت جایزه جوزف لیستر شد.

او اولین نفری است که آزمون‌های استاندارد جهانی در زمینه حافظه فعال را طرح کرد. تحقیقات ارزشمندی که این نویسنده و محقق برجسته انجام داده، در سطوح بین‌المللی و در مؤسسات و نشریاتی مثل «ساینتیفیک امریکن»، «مجله فوربز»، «یو اس نیوز»، «بی‌بی‌سی»، «گاردین» و «دیلی‌میل» منتشر شده و مورد استفاده افراد زیادی قرار گرفته‌اند.

تیموتی اریک پارکر (Timothy E Parker) به عنوان ویراستار پازل آمریکایی و خالق بازی‌های فکری، تا به امروز بیشتر از 50 جلد کتاب و تعداد زیادی کتاب جدول در انتشارات دامیز تألیف کرده است. وی علاوه بر این تقویم سالانه جدول کلمات متقاطع را او نوشته و ویرایش کرده و تقویم سالانه او در USA Today چاپ شده و جدول کلمات متقابلش در Family Time نیز تألیف شده است.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی پرورش قالب ذهنی مثبت می‌شنویم:

رویدادهای مهم زندگی می‌توانند باعث بروز استرس شوند و انبوه مسئولیت‌های روزانه هم می‌توانند برایتان طاقت‌فرسا باشند. وقتی کارهای بسیاری دارید که باید برای انجامشان تمرکز کنید، ممکن است به راحتی مضطرب شوید. به جای اینکه احساس درماندگی کنید، با در پیش گرفتن رویکردی مناسب می‌توانید یک موقعیت بالقوهٔ اضطراب‌آور را با انواع روش‌ها به اتفاقی مثبت تبدیل کنید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
45 دقیقه
پرورش قالب ذهنی مثبت

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی پرورش قالب ذهنی مثبت
نویسنده،
مترجمحسین سلیمانی
راویحافظ کاظم زاده
ناشر چاپیانتشارات آوند دانش
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۴۴ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی سلامت، بهداشت و تغذیه
قیمت نسخه صوتی
۴۰۰۰ ۲,۸۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی پرورش قالب ذهنی مثبت

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی پرورش قالب ذهنی مثبت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.