معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی چگونه اعتیاد به گوشی همراه را ترک کنیم؟

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی چگونه اعتیاد به گوشی همراه را ترک کنیم؟
قیمت:
5000 تومان - 0.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چگونه اعتیاد به گوشی همراه را ترک کنیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چگونه اعتیاد به گوشی همراه را ترک کنیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی چگونه اعتیاد به گوشی همراه را ترک کنیم؟

آیا در طول روز زمان زیادی را صرف استفاده از تلفن همراهتان می‌کنید؟ آیا وابستگی به تلفن همراه شما را با چالش مواجه کرده است؟ خلاصه کتاب صوتی چگونه اعتیاد به گوشی همراه را ترک کنیم؟ برای شما نوشته شده است. بهار خرم مطالب این خلاصه کتاب را از مقالات سایت هاو کن یو گردآوری و ترجمه کرده است.

درباره‌ی خلاصه کتاب صوتی چگونه اعتیاد به گوشی همراه را ترک کنیم؟

یک کاربر معمولی تلفن همراه روزانه 2617 مرتبه گوشی خود را لمس می‌کند! دوهزار و ششصد و هفده بار! اکثر مردم به‌طور متوسط 3 ساعت و 15 دقیقه از شبانه‌روز خود را با تلفن خود می‌گذرانند. از خواندن این آمار حیرت‌زده شدید؟ خود شما تا چه میزان به گوشی همراه خود وابسته‌اید؟ در خلاصه کتاب صوتی چگونه اعتیاد به گوشی همراه را ترک کنیم؟ بهار خرم مطالبی را از سایت هاو کن یو گردآوری و ترجمه کرده است که در آن‌ها ترفندهای کاهش اعتیاد به تلفن همراه را برایتان شرح می‌دهد.

خوب است از مضرات اعتیاد به گوشی همراه بدانید. کاهش کیفیت تعاملات اجتماعی، تأثیر نامطلوب بر حافظه‌ی کوتاه مدت، آسیب دیدن توانایی حل مسئله، تنگ شدن وقت و کاهش زمان مفید در طول روز، آسیب دیدن سلامتی بینایی، کاهش کیفیت خواب، بی‌تحرکی و... تنها برخی از تبعات استفاده‌ی بی‌محابا از تلفن همراه هستند که هر یک از این‌ها خود زنجیره‌ای از آسیب‌ها را ناشی می‌شوند. برای مثال کاهش کیفیت تعاملات اجتماعی می‌تواند به سردی در روابط انسانی بینجامد و بی‌تحرکی می‌تواند منجر به افزایش وزن شود.

شاید فکر کنید که اکنون با آگاه شدن از آمار هولناک اعتیاد به تلفن همراه، می‌توانید به‌راحتی آن را کنار بگذارید و وقت‌گذرانی با موبایل را از سبک زندگی خود حذف کنید. اما ماجرا به این راحتی‌ها نیست. مبارزه با اعتیاد به فناوری و علی‌الخصوص تلفن همراه، نیازمند اراده‌ و پشتکاری واقعی و قدرتمند است.

البته فراموش نباید کرد که تلفن همراه مثل هر چیز دیگری در کنار معایبی که استفاده‌ی مفرط از آن به همراه دارد، می‌تواند خوب و مفید هم باشد. همین حالا ممکن است شما این کلمات را از روی صفحه‌ی نمایشگر تلفن همراهتان بخوانید. اما بر کسی پوشیده نیست که استفاده‌ی بیش از اندازه از آن می‌تواند آسیب‌های بسیاری را با خود به همراه داشته باشد. با استفاده از راهکارهای این خلاصه کتاب صوتی می‌توانید وابستگی خود را به تلفن همراهتان کاهش دهید.

این اثر به همت نشر صوتی نوین کتاب گویا منتشر شده است و آن را با صدای ندا پوریان می‌شنوید.

درباره‌ی مجموعه‌ی چگونه‌های دست‌یافتنی

مجموعه‌ی چگونه‌های دست‌یافتنی اطلاعات مهم و باارزشی را در زمینه‌های مختلف به شما ارائه می‌کند. از جمله موضوعاتی که به آن‌ها پرداخته می‌شوند، می‌توان به موفقیت در زندگی شخصی و کاری، سلامت جسم و روان و رشد و توسعه‌ی فردی اشاره کرد. نکته‌ی جالب‌توجه درمورد این کتاب‌ها این است که تألیف و ترجمه‌ی آن‌ها را متخصصان مختلف ایرانی و خارجی بر عهده داشته‌اند. علاوه‌براین راهکارهای تأثیرگذاری در این کتاب‌ها به شما ارائه می‌شوند که با کمک آن‌ها بتوانید زندگی خودتان را در حوزه‌های گوناگون ارتقا دهید و عادات نامناسبتان را با عادت‌های مفید و مناسب جایگزین کنید.

خلاصه کتاب صوتی چگونه اعتیاد به گوشی همراه را ترک کنیم؟ برای چه کسانی مناسب است؟

اگر اعتیاد به استفاده‌ی بیش از اندازه از تلفن همراه شما را با چالش رویارو کرده است، شنیدن این خلاصه کتاب صوتی می‌تواند به شما کمک کند.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی چگونه اعتیاد به گوشی همراه را ترک کنیم؟ می‌شنویم

موبایلتان را در یک اتاق دیگر بگذارید. اگر در منزل هستید موبایلتان را داخل آشپزخانه بگذارید یا آن را در اتاقی دیگر به شارژ بزنید. مطالعات نشان داده‌اند که هرچه بیشتر قبل از خواب به موبایلتان نگاه کنید، به همان نسبت بدتر می‌خوابید. هنگامی که در تخت خواب هستید با به کار گرفتن موبایل، به مغزتان اجازه نمی‌دهید تا ساعات قبل از خواب کمی آزاد شود و استراحت کند. سعی کنید کتاب بخوانید یا کمی ریلکس کنید. یا می‌توانید قبل از خواب کمی یوگای آرام انجام دهید. هر چه کمتر از موبایلتان استفاده کنید، خواب راحت‌تر و باکیفیت‌تری خواهید داشت.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
17 دقیقه
چگونه اعتیاد به گوشی همراه را ترک کنیم؟

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی چگونه اعتیاد به گوشی همراه را ترک کنیم؟
نویسنده
مترجمبهار خرم
راویندا پوریان
ناشر چاپی هاو کن یو
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۱۶ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی سلامت، بهداشت و تغذیه
قیمت نسخه صوتی
5000 ت - 0.49 یورو
خرید کتاب صوتی

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی چگونه اعتیاد به گوشی همراه را ترک کنیم؟

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی چگونه اعتیاد به گوشی همراه را ترک کنیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.