معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی زبان بدن و تکنیک‌های ارتباط غیرکلامی

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی زبان بدن و تکنیک‌های ارتباط غیرکلامی
قیمت:
14000 تومان - 1.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی زبان بدن و تکنیک‌های ارتباط غیرکلامی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی زبان بدن و تکنیک‌های ارتباط غیرکلامی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی زبان بدن و تکنیک‌های ارتباط غیرکلامی

چکیده‌ای از تمام آنچه که درباره زبان بدن نیاز دارید! در خلاصه کتاب صوتی زبان بدن و تکنیک‌های ارتباط غیرکلامی، به سمیناری صوتی از بیل اچسون گوش خواهید سپرد؛ سمیناری با موضوع زبان بدن و تأثیرات پیدا و پنهان آن بر مخاطب. شک نکنید که مطالب بیان‌شده در این اثر در هر جایگاهی که باشید به کار شما خواهد آمد.

درباره خلاصه کتاب صوتی زبان بدن و تکنیک‌های ارتباط غیرکلامی:

طبق نتایج برآمده از پژوهش‌هایی مستند و معتبر، در نخستین دیدارهای افراد مختلف با یکدیگر، زبان بدن و ژست‌های گوناگون جسمانی آنها ده برابر بیشتر از سخنانشان بر طرف مقابل تأثیر می‌گذارد! شاید قبولش کمی سخت باشد، اما واقعیت این است که بدن انسان سخت‌تر از زبانش دروغ می‌گوید. اگر همین حالا به حافظه‌ی خود رجوع کنید، چه بسا لحظات گوناگونی را به خاطر بیاورید که کسی قصد داشته امری را از شما مخفی کند، اما حالت بی‌تاب بدنش حقیقت را برایتان فاش ساخته. متاسفانه یا خوشبختانه، عکس این قضیه نیز می‌تواند صادق باشد. یعنی، چه‌بسا که بارها نیز، زبان بدن شما حقیقتی را که قصد پنهان کردنش را داشته‌اید برای دیگران فاش ساخته باشد!

بیل اچسون (Bill Acheson) در خلاصه کتاب صوتی زبان بدن و تکنیک‌های ارتباط غیرکلامی (Advanced Body Language) اصول زبان بدن را برای شما شرح می‌دهد. این اثر به سیاق سایر خلاصه‌ کتاب‌های دیگر این مجموعه، در واقع یک سمینار صوتی است که از زبان اصلی به فارسی دوبله شده است. درباره‌ی زبان بدن آثار گوناگونی تولید شده است، اما شاید هیچ یک از آنها نتواند مانند سمینار صوتیِ اچسون، در زمانی اندک این میزان از اطلاعات را با شما در میان بگذارد.

سخنرانی هفتادوپنج دقیقه‌ای بیل اچسون در خلاصه کتاب صوتی زبان بدن و تکنیک‌های ارتباط غیرکلامی بیشتر از هر چیز جنبه‌ی عملی و کاربردی دارد. او خصوصاً توجهی فراوان به اهمیت زبان بدن در دنیای تجارت داشته، و درباره‌ی معنای ژست‌های گوناگون و تأثیرات مثبت و منفی آن بر خریداران و فروشندگان مطالب سودمند فراوانی را مطرح نموده است.

خلاصه کتاب صوتی زبان بدن و تکنیک‌های ارتباط غیرکلامی مناسب چه کسانی است؟

این اثر را به تمام افرادی که ناگزیر از داشتن ارتباطات دیداری فراوان در کسب و کار خود هستند، پیشنهاد می‌کنیم.

درباره مجموعه سمینارهای دید مثبت:

دید مثبت اولین و بزرگ‌ترین ارائه‌کننده‌ی ویدئوها و خلاصه‌ کتاب‌های مربوط به تکنیک‌های بازاریابی، مدیریت و توسعه‌ی فردی از معروف‌ترین سخنران‌های بین‌المللی است. در مجموعه سمینارهایی که توسط این ناشر تقدیم مخاطبین فارسی‌زبان شده، مشهورترین سخنران‌های انگیزشی جهان برای شما از چگونگی دستیابی به زندگی شاد، موفقیت‌آمیز و سعادتمندانه سخن می‌گویند.

با بیل اچسون بیشتر آشنا شویم:

وی از سال ۱۹۵۵ میلادی در دانشگاه‌های مختلف آمریکا به تدریس در باب اصول ارتباطی و زبان بدن پرداخته و تاکنون مشاور شرکت‌های تجاری فراوانی نظیر شرکت آمریکن اکسپرس و تامی هیلفیگر بوده است.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی زبان بدن و تکنیک‌های ارتباط غیرکلامی می‌شنویم:

موهای بلند و محکم نشانه‌ی خوشتیپ بودنه، و موهای کوتاه نشانه‌ی پرکار بودن. به نظر من شاید به همین علت باشه زنایی که به مقام اجتماعی می‌رسن، هر روز موهاشون رو کوتاه و کوتاه‌تر می‌کنن. اگه موهای بلند داشته باشین نمی‌تونین قدرت اجتماعی زیادی رو به رخ بکشین. حتی اگه اونا رو به کنار یا پشت سرتون جمع کنین؛ کاری که من امروز کردم. حالا من تصمیم گرفتم یک سوال ازتون بپرسم. فقط خواهش می‌کنم جواب منو با صدای بلند بهم بدین. لطفا حواستون رو خوب جمع کنید. ما درمورد ده حس مهم بشر مطالعه می‌کنیم: شامل لذت، ناراحتی، هیجان و الخ. و متوجه می‌شیم که بین این ده حس مهم فقط یک حس وجود داره که بدون تردید مردها بسیار حساب شده و دقیق اون رو اجرا می‌کنن. خوب بهش فکر کنین... تنها احساسی که مردها بسیار دقیق‌تر از زن‌ها اونو بروز می‌دن چیه؟

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
76 دقیقه
سمینار زبان بدن و تکنیک‌های ارتباط غیرکلامی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی زبان بدن و تکنیک‌های ارتباط غیرکلامی
نویسنده
مترجملیلا نظری
راویناصر احمدی
ناشر صوتی دید مثبت
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۱۵ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی
14000 ت - 1.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی زبان بدن و تکنیک‌های ارتباط غیرکلامی

رهرا عرفانیان
۱۴۰۲/۳/۱۹
واقعا مفید بود و قطعا تصویری این سمینار خیلی مفیدتر خواهد بود اما همین نسخه صوتی هم کلی مطلب رو بهتون یاد میده و مغزتوم رو مجبور میکنه تا خودتون تصویر سازی کنید، اما من برای اینکه مطمین بشم درست متوجه شدم میگردم تا نسخه تصویری رو پیدا کنم
Rasol Mohammadian
۱۴۰۰/۱۱/۲۲
در کل کتاب خوبی بود ولی چون صوتی بود و ما نمی‌دیدیم که در حین صحبت در سمینار به چه زبان بدنی و شکلکی اشاره میکنه یکم سخت بود حدس بزنیم و دقیق اون حالت رو بفهمیم ولی در کل مطلب رو میرسونه
منوچهر
۱۴۰۲/۱/۶
نیاز به تصویر کاملا در این سری از کتابها کاملا مشهود است و از طرفی اطلاعات دریافتی از کتاب محدود در مجموع کتاب بدی نبود
علی جواهری
۱۴۰۱/۱۰/۲
چقدر علم جذاب و کاربردی هست این علم زبان بدن، توی هر حوزه‌ای أعم از شغل و تجارت و روابط اجتماعی واقعا بدرد بخوره
علیرضا نوروزی
۱۴۰۱/۹/۲۰
زبان بدن علمی هستش که به شدت به آن نیاز هست در هر شغل و جایگاهی که این کتاب خیلی خوب تونسته آن را بیان کنه
Sommo
۱۴۰۱/۶/۲۵
خوب بود
این نوع کتاب‌ها باید بصری باشند تا دقیق تر متوجه موضوع بشی
چون من صوتی این کتاب رو گوش کردم
Miad
۱۴۰۲/۱۱/۱۷
کتاب خوبی بود ولی خیلی کلی گویی کرده بود ولی در کل ارزش خرید و مطالعه رو داشت
هیمن احمدی
۱۴۰۱/۱۰/۲۹
خیلی مجمل بود، و حالاتی که در تصویر دیده میشه رو در نمونه‌ی صوتی تبیین نکردند.
سجاد
۱۴۰۱/۱۱/۲۹
زبان بدن مهم‌ترین چیزی است که باید در مورد ان تحقیق کنیم
hip music
۱۴۰۱/۱۲/۱۴
خیلی مطالب مهمی نداشت
لطیفه دلشاد
۱۴۰۱/۶/۶
بسیار تاثیر گذار بود
حسن صبری
۱۴۰۰/۱۱/۳
خوب بود آموزنده قابل قبول
مشاهده همه نظرات 12

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی زبان بدن و تکنیک‌های ارتباط غیرکلامی

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی زبان بدن و تکنیک‌های ارتباط غیرکلامی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.