معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی علم به دست آوردن ثروت

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی علم به دست آوردن ثروت
قیمت:
14000 تومان - 1.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی علم به دست آوردن ثروت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی علم به دست آوردن ثروت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی علم به دست آوردن ثروت

اگر می‌خواهید در سریع‌ترین زمان ممکن و با صرف کمترین هزینه، به بزرگ‌ترین رازهای کسب ثروت دست یابید، خلاصه کتاب صوتی علم به دست آوردن ثروت را از دست ندهید. این اثر نسخه‌ی شنیداری سمیناری از سخنران مشهور، باب پراکتور، با موضوع آموزش راه‌های افزایش درآمد و کسب موفقیت‌های شغلی است.

درباره خلاصه کتاب صوتی علم به دست آوردن ثروت:

بیشتر مردم فکر می‌کنند که برای ثروتمند شدن لزوماً باید شغل خود را عوض کنند، و یا مثلاً محل زندگی خود را تغییر دهند؛ در حالی که مهم‌ترین شرط برای رسیدن به ثروت و نعمت، ایجاد تغییر در نگرش است. بله، تا زمانی که شما ذهنیت خود را از اساس دگرگون نکرده و همچون ثروتمندان به مسائل نگاه نکنید، هیچ تغییر بیرونی‌ای در این مسیر به شما کمک نخواهد کرد. به عبارتی، برای ثروتمند شدن لازم نیست کاری انجام دهید که تا به حال انجام نمی‌داده‌اید، بلکه کافی‌ست کارهای همیشگی‌تان را به روشی متفاوت انجام دهید. آنگاه است که از نتایج فعالیت‌هایتان به راستی شگفت‌زده خواهید شد!

باب پراکتور (Bob Proctor)، سخنران انگیزشی مشهور، در خلاصه کتاب صوتی علم به دست آوردن ثروت، به شما رازهایی را می‌آموزد که می‌توانند زندگی‌تان را از این رو به آن رو کنند. او با لحنی هیجان‌انگیز و بیانی ترغیب‌کننده، شما را به سوی بلندترین قله‌های موفقیت سوق خواهد داد.

گوش سپردن به مطالب باب پراکتور در خلاصه کتاب صوتی علم به دست آوردن ثروت، تنها حدود دو ساعت از وقت شما را به خود اختصاص خواهد داد؛ با این حال نتایج آن چنان سودمند خواهد بود که بی‌اغراق می‌توان گفت که تأثیر آن تا پایان عمر همراهتان خواهد ماند.

خلاصه کتاب صوتی علم به دست آوردن ثروت مناسب چه کسانی است؟

تمام افرادی که مشتاق رسیدن به موفقیت‌های روزافزون در زندگی‌اند، می‌توانند خود را مخاطب این اثر بدانند.

درباره مجموعه سمینارهای دید مثبت:

دید مثبت اولین و بزرگ‌ترین ارائه‌کننده‌ی ویدئوها و خلاصه‌ کتاب‌های مربوط به تکنیک‌های بازاریابی، مدیریت و توسعه‌ی فردی از معروف‌ترین سخنران‌های بین‌المللی است. در مجموعه سمینارهایی که توسط این ناشر تقدیم مخاطبین فارسی‌زبان شده، مشهورترین سخنران‌های انگیزشی جهان برای شما از چگونگی دستیابی به زندگی شاد، موفقیت‌آمیز و سعادتمندانه سخن می‌گویند.

با باب پراکتور بیشتر آشنا شویم:

وی نویسنده، سخنران و مربی مشهور اهل کانادا است. نام باب پراکتور در ذهن بیشتر مخاطبینش، تداعی‌کننده‌ی ثروت و موفقیت است. او با سال‌ها سابقه‌ی فعالیت‌های تربیتی و آموزشی، امروزه به عنوان یکی از پدران علمِ نوظهور موفقیت به شمار می‌رود. کتاب‌ها و سمینارهای گوناگون باب پراکتور، تا کنون بر زرندگی افراد بسیاری در سراسر جهان تأثیرگذار بوده است. از مهم‌ترین آثار او که به زبان فارسی ترجمه شده، می‌توان بدین موارد اشاره کرد: «تو ثروتمند زاده شده‌ای، موضوع پول نیست، افکار همه چیز است، هنر زندگی».

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی علم به دست آوردن ثروت می‌شنویم:

بهتون نشون می‌دم چه تفاوتی بین چیزی که می‌تونید انجام بدید و چیزی که فکر می‌کنید می‌تونید و چیزی که می‌خواهید انجام بدید وجود داره. بعد می‌فهمید که چرا بیشتر افراد هیچ‌وقت به خواسته‌هاشون نمی‌رسن. بهتون نشون می‌دم چطور این وضع رو تغییر بدید. در هر سطحی که باشید، به هنگام پیشرفت، شرایط و محیط اطراف تغییر می‌کنه. همونطور که این تغییرات به وجود میان شما هم باید خودتون رو با اونها وفق بدین.

این باعث می‌شه این توانایی رو داشته باشید که اقدامات لازم بعدی را پیش‌بینی کنید. همینطور که پیش می‌رید و همینطور که به سطح بالاتری می‌رسین، نتایج به‌دست‌آمده بهتر و بهتر می‌شه. با این روش باید پیش رفت و این روش جواب می‌ده. خب، من و شما افکارمون در قالب تصاویره... افکار ما در قالب تصاویره، درسته؟... خب، حالا که داریم درباره ذهن صحبت می‌کنیم، از شما می‌خوام که بهم بگید ذهن شما چه شکلی داره؟

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
51 دقیقه
قسمت اول
59 دقیقه
قسمت دوم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی علم به دست آوردن ثروت
نویسنده
مترجملیلا نظری
راویجلال مقامی
ناشر صوتی دید مثبت
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۴۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی
14000 ت - 1.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی علم به دست آوردن ثروت

مجید مفتاحی
۱۴۰۰/۱۱/۲۵
سلام دوستان خوبم. من بدلیل مشغله کاری که دارم بیشتر ازکتابهای صوتی کتابراه استفاده میکنم. این کتابو خیلی دوس داشتم. اول اینکه یه حس جالب بهتون میده وقتی که صدای خود باب پراکتور رو زیر صدای مترجم میشنوید، یه حس اعتماد که واقعا کلمه به کلمه داستان درذهنتون ثبت میشه و دوم اینکه برنامه خوبی رو برای موفقیت به شما معرفی میکنه. پس داشتن این کتاب رو به شماهم توصیه میکنم.
رضا محمدی
۱۴۰۲/۱/۸
البته باید بگم این فایل از روی کتاب خوانده نشده بلکه درواقع دوبله یکی از سخنرانی‌های باب پراکتور هست. کسانی که به دنبال اساتید و کتابهای موفقیت هستند و دنبال می‌کنند بدون تردید باب پراکتور یکی از بهترین‌های این عرصه است کتاب‌ها و. به ویژه دوره هایش را از دست ندید. کسی که زندگی خودش یک الگو و سرمشق هست و اثباتی برای درستی حرفها و روش‌ هایش.
ساسان بهرامی
۱۴۰۱/۵/۲۰
این کتاب بسیار موثر و کاربردی است بخصوص برای کسانی که در زمینه ذهن و خودشناسی تحقیق و مطالعه میکنند و همچنین برای موفقیت و ثروتمندی راهکار و توضیحات فوق العاده ایی دارد من از باب پراکتور کتاب‌های زیادی خواندم که همگی موثر و عالی بودند و این هم یه کتاب فوق العاده است که من لذت بردم
ن ب
۱۴۰۱/۶/۳۰
در یک جمله اگر بعد از گوش دادن به این کتاب صوتی از شما بپرسند دقیقا چی یاد گرفتی جوابی ندارید بدید، بسیار نامنسجم هست، یه سخنرانی هست نه کتاب، از پستهای یک دقیقه‌ای باب پراکتور در اینستاگرام بیشتر یاد گرفتم تا این فایل صوتی، البته با تشکر فراوان بابت دوبله عالی
لیلا رضایی
۱۴۰۱/۴/۲۵
کتاب بسیار عالی بود صدای کتاب عالی ولی متن صوتی انگلیسی نبود بهتر بود نویسنده از استادان زبده در زمینه روانشناسی هستند و فکر می‌کنم این مدل کتابها بیشتر از یک بار باید خوانده و گوش داده شود تشکر از کتابراه
Morteza Emami
۱۴۰۱/۶/۲۴
بی شک صدای جناب مقامی عالیه، صدای زیر زمینه حس اینکه در سمینار باب هستیم میده و برخلاف بعضی دوستان صدای پس زمینه من رو اذیت نکرد و در کل پیشنهاد میکنم این دوساعت ارزش چندین بار گوش کردن رو داره
محمد سیف
۱۴۰۰/۹/۱۰
نیازی نبود صدای اصلی زیر صدای ترجمه باشه. خیلی فضا رو شلوغ کرده بود. ولی اینکه با سرعت خونده میشد خیلی خوب بود در وقت صرفه جویی شد.
علی
۱۴۰۲/۳/۵
این در واقع یک سخنرانی هست که دوبله شده و همین مطالب رو به صورت کامل تر در دیگر کتابهای باب پراکتور میشه پیدا کرد.
یعقوب دهقانی
۱۴۰۱/۳/۳
کتاب خوبیه ولی کامل نیست کلا باب کارش درسته واقعا خیلی ازش یاد گرفتم پیشنهاد میکنم
Mehrdad Alyasi
۱۴۰۱/۲/۲۳
بسیار عالی از همه می‌خوام که این کتاب را همیشه مطالعه بکنند. کتاب جذاب و آموزند‌ای است
hnie kianii
۱۴۰۱/۱/۳۰
فوق العادست این کتاب..
اما باید چندین بار گوش داده بشه..
بهتون پیشنهاد میکنم حتما گوشش بدید: *
سعید خیری
۱۴۰۱/۷/۱۱
یه مقدار ایده آل گرایی توی این کتاب هست که با شرایط زندگی در ایران ناسازگاره
میثم زرندی پور
۱۴۰۱/۵/۷
عالیه فقط کافیه که به حرفهای باب خوب گوش بدید و فکر کنید در موردشون
Pezhman Shafie
۱۴۰۰/۶/۱۱
عالی و موثر، البته به شرط آنکه بفهمید نه اینکه صرفا گوش بدید.......
فریده میرشکاران
۱۴۰۲/۱۰/۲
بسیار دلنشین و فوق العاده بود بهتون توصیه میکنم
مشاهده همه نظرات 28

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی علم به دست آوردن ثروت

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی علم به دست آوردن ثروت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.