معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی بزرگراه گمشده: اپیزود هفتم سینما داستان

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی بزرگراه گمشده: اپیزود هفتم سینما داستان
قیمت:
۱۲۰۰۰ ۸,۴۰۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی بزرگراه گمشده و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی بزرگراه گمشده و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی بزرگراه گمشده: اپیزود هفتم سینما داستان

خلاصه کتاب صوتی بزرگراه گمشده نوشته‌ی توماس براون درباره‌ی دختر جوانی به نام گریس است. او در راه دانشگاه ناپدید شده و خانواده‌اش کارآگاهی خصوصی را برای یافتنش استخدام می‌کنند... . این اثر هفتمین قسمت از مجموعه‌ی جذاب سینما داستان بوده و با الهام از فیلمی به همین اسم تالیف شده است.

درباره‌ی خلاصه کتاب صوتی بزرگراه گمشده

غیبت شبانه‌ی گریس، دختر دانشجوی داستان، کسی را نگران نمی‌کند چون جوانی و سرکشی دو روی یک سکه هستند. اما بی‌خبری از او طولانی‌تر می‌شود در حالی که هیچ یک از دوستانش اطلاعی از او ندارند. والدین گریس برای یافتن دخترشان از کارآگاهی به اسم هب کمک می‌گیرند و این شخصیت منحصربه‌فرد در خلاصه کتاب صوتی بزرگراه گمشده (Lost Highway) اطلاعاتی باورنکردنی را از ناپدید شدن دختر به دست می‌آورد... .

توماس براون این داستان را از فیلمی ساخته‌ی دیوید لینچ (تولید 1997) الهام گرفته. هر دو اثر رنگ‌وبویی روان‌پریشانه دارند، از مرگ سخن می‌گویند و ما را با جواب معما شگفت‌زده می‌کنند. با این حال داستان صوتی بزرگراه گمشده که توسط نشر صوتی نوین کتاب گویا تهیه شده، از روایت منسجم‌تری برخوردار است. اگر به کتاب‌‌های معمایی-جنایی با پایانی غیرقابل‌پیش‌بینی علاقه دارید، این اثر جذاب با ترجمه‌ی حسین مسعودی آشتیانی را از دست ندهید!

درباره‌ی مجموعه‌ی سینما داستان

این مجموعه پیوندی هنرمندانه میان فیلم و قصه است که شنیدن آن برای هر فرد شیفته‌ی سینما لذت‌بخش خواهد بود. نویسندگان مجموعه‌ی سینما داستان با استفاده از نام فیلمی مشهور، ابتدا فضایی خاص را در ذهنتان خلق و سپس روایت خود را بر پایه این تصور بنا می‌کنند.

ده کتاب عضو مجموعه همگی در ژانرهای روانشناسی، ترسناک و جنایی تألیف شده‌اند. این سبک از ادبیات تنها قسمتی از سرگذشت شخصیت‌ها یا وقایع را به ما نشان می‌دهد و درست به همین دلیل باید شیوه‌ی هوشمندانه نامگذاری را ستود. با یادآوری هر فیلم سینمایی، خاطرات آن جسته‌وگریخته به حافظه‌تان مراجعه می‌کنند و ناگهان متوجه می‌شوید که با این قطعات پراکنده، در حال ساخت داستانی منجسم هستید.

خلاصه کتاب صوتی بزرگراه گمشده مناسب چه کسانی است؟

اگر به داستان‌های جنایی و معمایی علاقه‌مندید، این اثر کوتاه و شنیدنی را از دست ندهید.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی بزرگراه گمشده می‌شنویم

هب ناگهان حس کرد گردنبند در دستانش سنگین‌تر شده است، گردنبندی ساده با زنجیری تقریبا نازک که تنها چند سنگ زینتی به آن آویزان بود. خودش خوب می‌دانست تردیدها و کشمکش‌های درونی‌اش وزن آن را برایش زیاد کرده است. یک ماه تمام، درست از همان روزی که دختر را پیدا کرده بود آن گردنبند را با تمام بار روانی‌ای که برایش داشت اینجا و آنجا می‌برد.

گریس برگستروم یک سال پیش ناپدید شده بود. ماجرا هم از این قرار بود که روزی با ماشین خود به دانشگاه می‌رود و دیگر برنمی‌گردد. بنابر اظهارات پدر و مادرش همان شب با این خیال که در اتاقش است به او شب‌به‌خیر می‌گویند ولی پاسخی نمی‌شنوند. تا فردای آن شب هم با این فرض که جایی رفته است و بالاخره خودش برمی‌گردد پلیس را خبر نمی‌کنند. ولی نهایتا، مجبور می‌شوند پای پلیس را به میان آورند. پلیس چند ماه دنبال او گشت. آن‌ها کل مسیر خانه برگستروم‌ها در سنت مارکوس را تا دانشگاه گریس در اوستون بارها جستجو کردند اما حاصلی نداشت... .

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
17 دقیقه
بزرگراه گمشده

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی بزرگراه گمشده: اپیزود هفتم سینما داستان
نویسنده
مترجمحسین مسعودی آشتیانی
راویفیروزه لطفی
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۱۶ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه صوتی
۱۲۰۰۰ ۸,۴۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی بزرگراه گمشده

Eti Atshani
۱۴۰۲/۱/۸
کتاب مانند یک فصل از یک داستان بود، اگر کتابی جنایی مطالعه میکردیم که کمی پیچیدگی داشت و معمایی بود این کتاب میتوانست فصل آخرش باشد بیشتر به گزارش میمانست
پریسا صمدی
۱۴۰۲/۳/۸
تا اومد شروع بشه تموم شد. مختصرو مفید. بیشتر شبیه گزارش خییییییلی خلاصه یه داستان بود.
سیامک بقایی
۱۴۰۲/۴/۱۹
نامفهوم، کوتاه، رمان جنایی۱۷ دقیقه ای؟
دیانا حکیمیان
۱۴۰۲/۱۲/۲۳
کوتاه بود فکر کنم فیلمشو باید دید
مشاهده همه نظرات 4

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی بزرگراه گمشده

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی بزرگراه گمشده و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.