معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی تغذیه‌ی مناسب برای مغز

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی تغذیه‌ی مناسب برای مغز
قیمت:
۴۰۰۰ ۲,۸۰۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی تغذیه‌ی مناسب برای مغز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی تغذیه‌ی مناسب برای مغز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی تغذیه‌ی مناسب برای مغز

آیا غذا خوردن بر روی مغز تاثیری دارد؟ تریسی پکیام الووی و تیموتی‌ای پارکر در خلاصه کتاب صوتی تغذیه‌ی مناسب برای مغز درمورد اهمیت و تاثیر تغذیهٔ صحیح بر روی مغز صحبت می‌کنند. این فایل صوتی یکی از فصول کتاب «پرورش مغز» است که به شکل گسترده‌تری ویژگی‌های این عضو مهم بدن را بررسی می‌نماید.

درباره خلاصه کتاب صوتی تغذیه‌ی مناسب برای مغز:

یکی از بخش‌های مهم در زندگی هر انسانی تغذیه و خورد و خوراک او است. در بیشتر مواقع ما متوجه تاثیر زیاد تغذیهٔ صحیح بر روی جسم، روح و روانمان نیستیم. عادت‌های غلط تغذیه‌ای که ما داریم مغزمان را کم‌کم به سمت و سوی فرسودگی می‌کشاند. انسان در هر سنی باید گروه‌های مختلفی از مواد غذایی را در سبد خوراک خود داشته باشد.

نکته مهمی که لازم است به آن توجه داشته باشید این است که برخی رژیم‌های غذایی که برخی افراد برای لاغری و تناسب اندام از آن‌ها پیروی می‌کنند، به هیچ وجه مناسب نیستند. چراکه این تغییرات مداومی که در بدن خود ایجاد می‌کنند تاثیرات منفی بر روی ذهن و مغزشان می‌گذارد. تیموتی ای. پارکر و تریسی پکم آلووی در خلاصه کتاب صوتی تغذیه‌ی مناسب برای مغز که یکی از فصول کتاب پرورش مغز (Training Your Brain for Dummies) است، درمورد راهکارهایی صحبت می‌کنند که بهتر است برای سلامت روح و جسمتان آن‌ها را به کار بگیرید.

با شنیدن این کتاب صوتی روش‌هایی یاد می‌گیرید که با کمک آن‌ها می‌توانید به شکل صحیحی غذا بخورید و جسم‌تان را برای سال‌های بیشتری سالم نگه دارید.

خلاصه کتاب صوتی تغذیه‌ی مناسب برای مغز به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

اگر دوست دارید عادت غذایی سالمی داشته باشید، شنیدن این کتاب می‌تواند کمک زیادی به شما کند. همچنین علاقه‌مندان به شناخت مغز و نحوهٔ عملکرد آن، می‌توانند از این کتاب مفید مطالب آموزنده‌ای یاد بگیرند.

نویسندگان خلاصه کتاب صوتی پرورش قالب ذهنی مثبت را بیشتر بشناسیم:

دکتر تریسی پکیام الووی (Tracy Packiam Alloway) تا به حال تحقیقات ارزشمندی انجام داده که در سطوح بین‌المللی و در مؤسسات و نشریاتی مثل «ساینتیفیک امریکن»، «مجله فوربز»، «یو اس نیوز»، «بی‌بی‌سی»، «گاردین» و «دیلی‌میل» منتشر شده است. او نخستین فردی است که آزمون‌های استاندارد جهانی در زمینه حافظه فعال را طرح ریزی کرد.

وی هم‌اکنون به عنوان مدیر مرکز «حافظه و یادگیری در زندگی» در دانشگاه استرلینگ بریتانیا فعالیت می‌کند. الووی تا به امروز بیش از 75 جلد کتاب و مقاله علمی در زمینهٔ مغز و حافظه را به رشته تحریر درآورده است. این محقق برجسته در سال 2009 به پاس تحقیقات علمی ارزشمندی که انجام داده بود، جایزه جوزف لیستر را دریافت کرد.

تیموتی اریک پارکر (Timothy E Parker) تا به امروز بیشتر از 50 جلد کتاب و تعداد زیادی کتاب جدول در انتشارات دامیز تألیف کرده است. او همچنین تقویم سالانه جدول کلمات متقاطع را تالیف و ویرایش کرده و تقویم سالانه او در USA Today چاپ شده است. وی جدول کلمات متقابلی در Family Time نیز طراحی کرده است. پارکر هم‌اکنون به عنوان ویراستار پازل آمریکایی و خالق بازی‌های فکری فعالیت می‌کند.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی تغذیه‌ی مناسب برای مغز می‌شنویم:

شاید شما نیز شنیده باشید که بعضی خانم‌ها همسرشان را نیمه شب بیدار می‌کنند و آن‌ها را به دنبال یک ترکیب غذایی عجیب و غریب مانند ترشی با روکش شکلات یا مارمیت روی نان آجیلی مخصوص آن هم از فروشگاهی که در تعطیلات همیشه از آن جا خرید می‌کنند می‌فرستند. غذاهای دیگری هم در این لیست جا می‌گیرند. اگر چه بیشتر اوقات این درخواست‌های عجیب و غریب صرفا از روی هوس‌اند، احتمالا مغز از طریق بعضی از این هوس‌ها می‌گوید چیزی مثل کلسیم یا پروتئین را از سبد غذایی روزانهٔ خود حذف کردید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
43 دقیقه
تغذیه‌ی مناسب برای مغز

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی تغذیه‌ی مناسب برای مغز
نویسنده،
مترجمحسین سلیمانی
راویحافظ کاظم زاده
ناشر چاپیانتشارات آوند دانش
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۴۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی سلامت، بهداشت و تغذیه
قیمت نسخه صوتی
۴۰۰۰ ۲,۸۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی تغذیه‌ی مناسب برای مغز

آسیه کنگی
۱۴۰۱/۱۲/۴
مختصر و مفید توضیح داده بود
محمود مشفق
۱۴۰۱/۹/۲۸
در کل کتاب خوبی بود
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی تغذیه‌ی مناسب برای مغز

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی تغذیه‌ی مناسب برای مغز و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.