معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی چهره‌ها و جهت‌ها: نحوه‌ی عملکرد مغز

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی چهره‌ها و جهت‌ها: نحوه‌ی عملکرد مغز
قیمت:
4000 تومان - 0.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چهره‌ها و جهت‌ها: نحوه‌ی عملکرد مغز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چهره‌ها و جهت‌ها: نحوه‌ی عملکرد مغز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی چهره‌ها و جهت‌ها: نحوه‌ی عملکرد مغز

آیا می‌دانید نحوهٔ استفاده مغز از مهارت‌های دیداری و فضایی چگونه است؟ تریسی پکیام الووی و تیموتی‌ای پارکر در خلاصه کتاب صوتی چهره‌ها و جهت‌ها: نحوه‌ی عملکرد مغز بخش مهمی از نحوه عملکرد مغز را در این بخش‌ها به شما توضیح می‌دهند. این فایل صوتی یکی از فصول کتاب «پرورش مغز» است که به شکل گسترده‌تری ویژگی‌های این عضو مهم بدن را بررسی می‌کند.

درباره خلاصه کتاب صوتی چهره‌ها و جهت‌ها: نحوه‌ی عملکرد مغز:

شاید این حرف را بارها شنیده باشید که وظیفهٔ مغز رهبری کردن بر همهٔ فعالیت‌های بدن است. همچنین هرکاری که بدن شما انجام می‌دهد با دستور این عضو انجام می‌شود. اما آیا می‌دانید کارکرد آن به چه شکل است؟ به خصوص در زمان‌هایی که نیاز است از مهارت‌های دیداری و فضایی استفاده کنیم، مغز چگونه عمل می‌کند؟

فایل صوتی چهره‌ها و جهت‌ها: نحوه‌ی عملکرد مغز که یکی از فصول کتاب پرورش مغز (Training Your Brain for Dummies) است، با ارائه مثال‌های ساده و قابل درک برای همه این موضوع را برای شما به خوبی روشن کرده است. تاکید این فصل بیشتر بر روی تقویت مهارت‌های دیداری و فضایی است و برای این موضوع راهکارهای ساده و کاربردی زیادی به شما پیشنهاد داده‌اند.

با شنیدن این کتاب صوتی می‌توانید روشی یاد بگیرید که با کمک آن میزان حافظهٔ خود را بسنجید و بازدهی فعالیت‌های مغزی خود را افزایش دهید. تریسی پکیام الووی و تیموتی‌ای پارکر در این کتاب اشاره می‌کنند که با استفاده از این راهکارهای ساده همزمان می‌توانید با نحوهٔ عملکرد مغز آشنا شوید و کارآیی آن را بالا ببرید.

خلاصه کتاب صوتی چهره‌ها و جهت‌ها: نحوه‌ی عملکرد مغز مناسب چه کسانی است؟

اگر دوست دارید مهارت‌های دیداری فضایی خود را تقویت کنید، شنیدن این کتاب می‌تواند کمک زیادی به شما کند. همچنین علاقه‌مندان به شناخت مغز و نحوهٔ عملکرد آن، می‌توانند از این کتاب مفید مطالب آموزنده‌ای یاد بگیرند.

نویسندگان خلاصه کتاب صوتی چهره‌ها و جهت‌ها: نحوه‌ی عملکرد مغز را بیشتر بشناسیم:

دکتر تریسی پکیام الووی (Tracy Packiam Alloway) مدیر مرکز «حافظه و یادگیری در زندگی» دانشگاه استرلینگ بریتانیا است. او در سال 2009 به پاس تحقیقات علمی ارزشمند خود، موفق به دریافت جایزه جوزف لیستر شد. این نویسنده و محقق برجسته بیشتر از 75 جلد کتاب و مقاله علمی در زمینهٔ مغز و حافظه را تالیف کرده است.

وی همچنین نخستین فردی به شمار می‌آید که آزمون‌های استاندارد جهانی در زمینه حافظه فعال را طرح کرد. تحقیقات الووی در سطوح بین‌المللی و در مؤسسات و نشریاتی مثل «ساینتیفیک امریکن»، «مجله فوربز»، «یو اس نیوز»، «بی‌بی‌سی»، «گاردین» و «دیلی‌میل» منتشر شده و مورداستفاده افراد زیادی قرار گرفته‌اند.

تیموتی اریک پارکر (Timothy E Parker) در سال 1960 به دنیا آمد. او بیشتر به‌عنوان ویراستار پازل آمریکایی و خالق بازی‌های فعالیت می‌کند. وی تاکنون بیشتر از 50 جلد کتاب و تعداد زیادی کتاب جدول در انتشارات دامیز تألیف کرده و علاوه بر این تقویم سالانه جدول کلمات متقاطع را او نوشته و ویرایش کرده است. تقویم سالانه پارکر در USA Today چاپ شده است و جدول کلمات متقابل در Family Time نیز توسط او تألیف شده است.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی چهره‌ها و جهت‌ها: نحوه‌ی عملکرد مغز می‌شنویم:

لحظه‌ای به دنیای یک نوزاد فکر کنید. به نوزاد یک اسباب بازی می‌دهید. او چگونه می‌داند این که این اسباب‌بازی نو است و قبلا آن را ندیده یا یک اسباب‌بازی قدیمی است که از جعبهٔ اسباب‌بازی‌اش بیرون آوردید؟ او ناچار است تصاویر ذهنی اسباب‌بازی‌هایش را کنار هم بگذارد و تصمیم بگیرد که آیا اسباب‌بازی جدیدی که در مقابل اوست با تصاویر ذهنی‌اش مطابقت می‌کند یا خیر.

روان‌شناسان معتقدند نوزادان ویژگی اسباب‌بازی‌ها و جنبه‌های دیگر دنیای اطرافشان را به خاطر می‌سپارند. رنگ، شکل و ویژگی‌های خاصی مثل چشم‌های دکمه‌ای، گوش‌های آویخته و مانند آن.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
31 دقیقه
چهره‌ها و جهت‌ها: نحوه‌ی عملکرد مغز

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی چهره‌ها و جهت‌ها: نحوه‌ی عملکرد مغز
نویسنده،
مترجمحسین سلیمانی
راویحافظ کاظم زاده
ناشر چاپیانتشارات آوند دانش
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۳۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی سلامت، بهداشت و تغذیه
قیمت نسخه صوتی
4000 ت - 0.49 یورو
خرید کتاب صوتی

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی چهره‌ها و جهت‌ها: نحوه‌ی عملکرد مغز

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی چهره‌ها و جهت‌ها: نحوه‌ی عملکرد مغز و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.