معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی حافظه نامحدود

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی حافظه نامحدود
قیمت:
9800 تومان - 1.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی حافظه نامحدود و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی حافظه نامحدود و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی حافظه نامحدود

کوین هورسلی در کتاب صوتی حافظه نامحدود (میکروکتاب)، به شما آموزش می‌دهد تا با استفاده از روش‌هایی ساده و کاربردی به راحتی اطلاعات مختلف و مفاهیم پیچیده را به ذهن بسپارید و حافظه خود را برای یادگیری سریع‌تر و بهره‌وری بیشتر تربیت کنید. این کتاب یکی از آثار پرفروش وال استریت ژورنال و شماره یک کتاب‌های حافظه در آمازون است.

درباره میکروکتاب صوتی حافظه نامحدود:

شاید برایتان تعجب‌آور باشد که بفهمید بیشتر مردم حتی از ده درصد توانایی حافظه خود استفاده نمی‌کنند و از ظرفیت‌ها و قدرت مغز خود بی‌خبر هستند. در کتاب صوتی حافظه نامحدود (Unlimited Memory) یاد می‌گیرید که چگونه متخصصان برتر حافظه در جهان، هر زمان که بخواهند می‌توانند هر اطلاعاتی را به خاطر بسپارند و حال شما چگونه می‌توانید مانند آن‌ها و یا حتی فراتر از این افراد، داده‌های مختلف را در ذهن خود ثبت کنید و هر زمان که خواستید با تمرکز بالا اطلاعات مورد نظر را به یاد آورید.

کوین هورسلی در میکروکتاب حافظه نامحدود با استفاده از روش‌های علمی و نشان دادن ظرفیت‌های خاص و پرقدرت مغز، به شما آموزش می‌دهد که چگونه بهره‌وری خود را دوبرابر کرده و از اتلاف وقت، استرس و اشتباهات در زندگی شخصی و کاری دوری کنید.

این کتاب پرفروش برای اولین بار در سال 2014 منتشر شده و هم اکنون به بیش از ده زبان دنیا از جمله فرانسه، چینی، روسی، کره‌ای، اوکراینی و لیتوانیایی ترجمه شده است.

با شنیدن میکروکتاب صوتی حافظه نامحدود این موارد را خواهید آموخت:

- آشنایی با سه عادت بدی که شما را از یادآوری آسان و سریع اطلاعات باز می‌دارد.

- یادگیری تکنیک‌های ساده ذهنی برای یادآوری نام‌ها بدون هیچ اضطراب اجتماعی.

- چطور به جای هفت واحد اطلاعاتی، بیش از پنجاه واحد اطلاعاتی را در حافظه کوتاه مدت‌تان ثبت کنید.

- شناخت شش سیستم حافظه قدرتمند که به کمک آن‌ها می‌توانید بی‌درنگ قدرت به یاد سپردن و یادآوری خود را بهبود دهید.

- چگونه می‌توانید بر توجه خود مسلط شوید تا بتوانید تمرکز بیشتری داشته باشید؛ حتی در شرایط چالش برانگیز یا استرس زا.

- چگونه یک الگوی ساده تفکر می‌تواند مانع از یادآوری و به خاطر سپردن واقعیت‌ها، ارقام شود و چگونه می‌توان این الگوی قدیمی را شکست.

- چگونه با استفاده از تخیل خود می‌توانید اطلاعات خسته کننده را در ذهن‌تان ثبت کنید و دامنه توجه خود به طور چشمگیری بهبود ببخشید.

- چگونه می‌توان حافظه بلند مدت خود را (چیزهایی که قبلاً می‌دانید و هرگز فراموش نخواهید کرد) و حافظه کوتاه مدت (اطلاعاتی را که می‌خواهید همین الان به خاطر بسپارید) با هم تلفیق کنید تا به یک قدرت خارق‌العاده تجهیز شوید.

میکروکتاب صوتی حافظه نامحدود برای چه کسانی مناسب است؟

اگر شما هم بارها به خاطر حواس پرتی و کمبود حافظه اعصاب‌تان خرد شده و جلوی آشنایان خود شرمگین شده‌اید؛ اگر می‌خواهید با یک حافظه قوی در محل کار و درس خود بدرخشید، این کتاب به شما پیشنهاد می‌شود.

کوین هورسلی را بیشتر بشناسیم:

یکی از سخنرانان حرفه‌ای در سطح بین المللی کوین هورسلی (Kevin Horsley) نام دارد. او نویسنده پرفروش وال استریت ژورنال و دارای رکورد جهانی‌ست.

در طول 25 سال گذشته، هورسلی حافظه و ظرفیت‌های آن را مورد تجزیه و تحلیل قرار داده و جزو معدود افرادی به شمار می‌رود که عنوان استاد بزرگ حافظه را کسب کرده است. این محقق و نویسنده آمریکایی دارنده مدال قهرمانی حافظه جهانی و دارنده رکورد جهانی تست‌های حافظه اورست است.

همچنین کوین هورسلی نویسنده چهار کتاب و طراح یک بازی در دانشگاه شمال غربی دانشگاه وال است و به سازمان‌ها نیز برای بهبود یادگیری، انگیزه، خلاقیت و تفکر آن‌ها کمک می‌کند.

میکروکتاب چیست؟ چرا میکروکتاب‌ها مفید هستند؟

این کتاب صوتی در قالب میکروکتاب به شما عرضه شده تا با صرف هزینه و زمان کمتر از تمام بخش‌های اصلی و مهم، به دور از حاشیه و اضافه‌گویی کتاب اصلی از محتوای آن بهره‌مند شوید. میکروکتاب‌ها تحت قواعد و استانداردهای خلاصه‌نویسی برای شما چکیده شده‌اند. شما با شنیدن آن‌ها‌ همان اطلاعات مفیدی را دریافت می‌کنید که کتاب اصلی در اختیارتان می‌گذارد.

در بخشی از میکروکتاب صوتی حافظه نامحدود می‌شنویم:

وقتی که می‌خواهیم درمورد افراد موفق و قهرمان‌هایی که برای خودشان اسم و رسمی دارند، حرف بزنیم، تنها یک روی سکه را مورد توجه قرار می‌دهید؛ بیشتر مردم می‌گویند که فلان شخص استعداد داشته که توانسته به چنین جایگاه برسد. بیشتر مردم تلاش‌هایی را که فرد در طول سال‌ها انجام داده است، نمی‌بینند. درک نمی‌کنند که چقدر از انرژی خود را صرف چنین جایگاهی کرده است.

به همین دلیل است که اگر می‌خواهید در هر کاری به برترین شخص تبدیل شوید، باید به سراغ انضباط نفس بروید. وقتی از انضباط نفس حرف می‌زنیم، منظورمان این نیست که خودتان را محدود کنید. منظور ما این است که سطح استانداردهای خودتان و میزان تلاش‌هایتان را بالا ببرید. برای این کار چند راهکار ساده برایتان توضیح می‌دهم.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
3 دقیقه
میکروکتاب چیست؟
2 دقیقه
درباره کتاب و نویسنده
9 دقیقه
مقدمه
20 دقیقه
فصل اول: پوزش می‌خواهم
56 دقیقه
فصل دوم: خلق کنید و ربط دهید؛ به اطلاعات جانی دوباره بدهید
8 دقیقه
فصل سوم: تداوم استفاده؛ انضباط نفس
2 دقیقه
پیشنهاد میکروکتاب بعدی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی حافظه نامحدود
نویسنده
مترجمگروه مترجمان
راویدادبه دادمهر
ناشر صوتی سبکتو
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۴۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی سلامت، بهداشت و تغذیه
قیمت نسخه صوتی
9800 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی حافظه نامحدود

فرهاد زندی
۱۴۰۲/۱/۳۰
بنظر من روشهای که به خاطر سپردن اسامی گفته میشه به دو دسته تقسیم کرد که دسته اول آنهای هستند که ملموس و کاربردی هستند و دسته دوم غیر واقعی و غیر منطقی هستند. روش به خاطر سپردن اسامی و حروف و اعداد خوب و کاربردی بودن اما اینکه من فکر کنم روی یک لامپ بزرگ دارم را میرم یا اینکه در یک مهمانی مهمانها روی زانوی من و در داخل یک کیف هستند، خیلی بی معنی و توهمی و غیر کاربردی هست.
Asghar Ariyan
۱۴۰۰/۷/۱۳
من جدیدا اسم شخص ویا افراد اشنا ودوست خیلی دیر یادم میاد و چه راهکار وچه کتابی برا من خوبه بخونم هنگام به ذهن اوردن اسامی افراد ودوستان ذهنم خیلی کند عمل میکند ویا یادم نمیان چهره شناسی خوبم ولی اسم نه
فرزانه وکیلی
۱۳۹۹/۱۲/۱۵
مثالایی ک میزد خیلی روتین نبود من دنبال روشی بودم ک اطلاعات کاریمو بتونم روزانه بهتر ب حافظه بسپارم اما روش‌هایی ک داده بود بیشتر ب درد حفظ کردن درس میخوره.
ولی میشه ازش ایده گرفت ارزش یکبار گوش‌دادن رو داره.
AMIR Oji
۱۴۰۰/۱۲/۱۶
نسبت به زمانی که میگیره کتاب مفیدیه پس ارززشو داره یک ساعت برای این کتاب اختصاص بدیم البته شاید برای کسایی که کتاب بی حد و مرز جیم کوییکو مطالعه کردن یکمی مطالب تکراری بنظر بیاد
آتوسا متین رهبری
۱۳۹۹/۱۰/۱۰
همینطور که در خود کتاب اشاره شد اتکا به یک کتاب نمیتواند ما را در این امر موفق کند من به شخصه کتابهای متعددی در این زمینه مطالعه خواهم کرد ولی راهکارهای خوبی ارائه میدهد
مریم
۱۴۰۱/۹/۲۴
برای به خاطر سپردن اطلاعات روش‌های خوبی داده روی هم رفته کتاب خوبی بود ولی بعضی از قسمتهاش رو خوب متوجه نشدم باید چند بار دیگه گوش بدم تا بتونم از روشهاش استفاده کنم
Mohamd Solimani
۱۴۰۱/۹/۱۰
کتابی خوبیه به نسبت
ولی یا باید مطالب رو یادداشت کنی و به‌کار ببری
یا اینکه خود کتاب رو مطالعه کنی، نه صوتی
بیشتر میشه گفت آموزشیه
حسین ایمانی
۱۳۹۹/۱۰/۱۶
عالی بود من نسخه متنی این کتاب رو خوندم خیلی عالی نکات مهم رو میگه و چیزی رو جا نمینداره پیشنهاد میکنم بخرید
علی مویدی
۱۴۰۲/۸/۱
بسیار عالی با گوش دادن به این کتاب میفهمین که چه حافظه قدرتمندی داریمو استفاده نمیکنیم من پیشنهاد میکنم
سجاد خاک
۱۴۰۰/۴/۱
سلام
راهکارهایی که ارائه شد به نظرم عملی نیستن. چیزایی که گفته شد شبیه بازی هستن و برا سرگرم شدن خوبن.
متین فتوحی
۱۴۰۰/۳/۲۴
کتاب عالی بود من خیلی دنبال کتاب مناسب برای تقویت حافظه بودم و این کتاب به خوبی توانست نیازم را برطرف کند
علی رضا دهقان فارسی
۱۳۹۹/۱۱/۲۰
با تمرین موارد گفته شده جواب می‌گیرید ولی بهتره کتاب‌های دیگر که در اخر گفته شد رو بخونید
Z ،
۱۴۰۰/۸/۶
مطالبی خوبی بود
البته انگیزشیاش واسه من خیلی جذاب تر بود
راهکاراشم نیاز به تمرین دارن
Amin Karbin
۱۳۹۹/۱۲/۱۶
کتابهایی از این سبک رو خیلی دوست دارم چون به همه کمک میکنه که بهتر و هدفمند تر زندگی کنن. بازم سپاس
milad Sailor
۱۴۰۱/۵/۱۸
چیز خاصی یاد نمی‌گیری به نظرم جیم کویک رو سرچ بزنی اینترنت یهتره
مشاهده همه نظرات 39

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی حافظه نامحدود

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی حافظه نامحدود و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.