معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی دوران نوآوری نامحدود

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی دوران نوآوری نامحدود
قیمت:
۱۲,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی دوران نوآوری نامحدود و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی دوران نوآوری نامحدود و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی دوران نوآوری نامحدود

آیا می‌شود بدون هیچ تخصصی دست به نوآوری زد؟ چارلز لدبتر در خلاصه کتاب صوتی دوران نوآوری نامحدود، به شما ثابت می‌کند که این امر امکان‌پذیر است و خلاقیت در کسب‌وکار می‌تواند تحولی نوین در تجارت جهانی ایجاد کند. این فایل صوتی از یکی از سخنرانی‌های این نویسنده در «تدتاک» برگرفته شده است.

درباره خلاصه کتاب صوتی دوران نوآوری نامحدود:

چارلز لدبتر در این سخنرانی استدلال‌های محکمی را مطرح می‌کند و همگی آن‌ها به این نتیجه ختم می‌شوند که نوآوری دیگر فقط برای متخصصان نیست. او عقیده دارد آماتورهای مشتاق با استفاده از ابزارهای جدید قادرند محصولات و الگوهایی را ایجاد کنند که خیلی از شرکت‌ها نمی‌توانند. این نویسنده در تدتاک دوران نوآوری نامحدود (the era of open innovation) به طرز شگفت انگیزی بیان می‌کند که گاهی افراد عادی ایده‌های فوق‌العاده‌ای در سر دارند.

به عقیده لدبتر سرعت پیشرفت تکنولوژی ما را وارد مرحله‌ای کرده که گمان می‌کنیم هر چیزی که رؤیایش را داشته باشیم، می‌توانیم آن را به وجود آوریم. ما این توانایی را داریم که از فناوری استفاده کنیم و با افزایش قابلیت هر چیزی، ایده‌های خود را عملی کنیم. امروزه فناوری دیگر به زندگی ما کمک نمی‌کند؛ بلکه بخشی جدایی‌ناپذیر از آن است.

با شنیدن این سخنرانی متوجه می‌شوید که تغییرات جمعیتی جهانی و روند پیشرفت فناوری نسل جدیدی از اندیشمندان و سازندگان را تربیت کرده است. این تغییرات به وجود آمده قوهٔ تخیل را در افراد تقویت کرده و باعث به‌وجودآمدن کارآفرینان زیادی شده است. با شنیدن این فایل صوتی متوجه می‌شوید که باید به تغییرات توجه کرد و از هر ایدهٔ جدیدی در کسب‌وکار استقبال کرد تا در مسیر صحیح پیشرفت قرار بگیریم.

خلاصه کتاب صوتی دوران نوآوری نامحدود مناسب چه کسانی است؟

اگر به حوزه مدیریت، کسب‌وکار و فناوری‌های نوین علاقه دارید، از شنیدن این فایل صوتی لذت خواهید برد.

چارلز لدبتر را بیشتر بشناسیم:

این نویسنده انگلیسی و مشاور سابق «تونی بلر» در دانشگاه آکسفورد فارغ‌التحصیل شد. او نخستین‌بار در سال 1980 به‌عنوان عضو دائمی مجله Marxism Today شهرتی جهانی پیدا کرد. چارلز لدبتر (Charles Leadbeater) مدتی به‌عنوان سردبیر در فایننشال تایمز نیز فعالیت داشته است. همچنین وی مدتی در حوزه کارآفرینی اجتماعی فعالیت کرد و در سال 1997 نخستین کتاب خود را به انتشار رساند.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی دوران نوآوری نامحدود می‌شنویم:

دلیل دیگه‌ای که باعث میشه روز به روز اهمیت کاربرا بیشتر بشه اینه که اونا منبع ایده‌های بزرگ و بکرن. ایده‌های بزرگ معمولا تو بازارهای جریان اصلی و تو تشکیلات بزرگ پیدا نمیشه. یه نگاهی درون سازمان‌های بزرگ بندازین متوجه میشین. خودتونو تو یه شرکت بزرگ در نظر بگیرین که حتما هم دلتون میخواد که ارتقای شغلی پیدا کنین. آیا میرید و به هیئت مدیره میگید من یه ایدهٔ عالی راجع به محصول اولیه تو بازار حاشیه‌ای دارم و مخاطباش هم یه قشری‌ان که تا حالا باهاشون سروکار نداشتیم و مطمئنم نیستم که جواب میده یا نه. اما واقعا امکانش هست تو آینده موفق بشه؟

معلومه که نه. اما اگه بگید من یه ایدهٔ عالی راجع به به‌روزرسانی یکی از محصولات حال حاضرمون که از کانال‌های موجود به مشتری‌های همیشگیمون می‌فروشیم دارم و بهتونم اطمینان میدم که تا سه سال آینده اونقدر سود می‌کنیم، حتما قبول می‌کنن.

شرکت‌های بزرگ ذاتا گرایش به استفاده از فرمول‌های جواب پس داده دارن. اونقدر غرق این موضوع شدن که براشون سخته که بازارهای جدیدی به وجود بیارن. ایجاد بازارهای جدید زمینهٔ پرورش کاربرای مشتاقو به وجود میاره.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
4 دقیقه
بخش یک
6 دقیقه
بخش دو
6 دقیقه
بخش سه
5 دقیقه
بخش چهار
5 دقیقه
بخش پنج
5 دقیقه
بخش شش

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی دوران نوآوری نامحدود
نویسنده
مترجمپوریا جارچی
راویوجیهه روح اللهی
ناشر صوتی شرکت توسعه محتوای لحن دیگر
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۳۰ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی اقتصاد و مدیریت
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی دوران نوآوری نامحدود

پروفسور سهیل تخصصی دانشجو
۱۴۰۲/۲/۲۵
حرف‌های خوب و جالبی میزد ارزش چند بار گوش کردن را حتماً دارد.
تجربیات بشدت مفیدی دارد.
《بحث درباره سازندگی جمعی برای یک هدف هست》
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی دوران نوآوری نامحدود

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی دوران نوآوری نامحدود و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.