معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی تمرین‌های قدرتمند برای افزایش اعتماد به نفس

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی تمرین‌های قدرتمند برای افزایش اعتماد به نفس
قیمت:
12000 تومان - 1.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی تمرین‌های قدرتمند برای افزایش اعتماد به نفس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی تمرین‌های قدرتمند برای افزایش اعتماد به نفس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی تمرین‌های قدرتمند برای افزایش اعتماد به نفس

خلاصه کتاب صوتی تمرین‌های قدرتمند برای افزایش اعتماد به نفس، سمیناری شنیدنی از نویسنده و سخنران مشهور، جک کنفیلد است. او در این اثر به طور مختصر و مفید و با بیانی جذاب و شیوا، مهم‌ترین راهکارهای عملی برای بالا بردن اعتماد به نفس را به شما می‌آموزد.

درباره خلاصه کتاب صوتی تمرین‌های قدرتمند برای افزایش اعتماد به نفس:

صرف نظر از اینکه چه دیدگاهی درباره‌ی چیستی اعتماد به نفس داشته باشیم، نمی‌توانیم منکر این موضوع شویم که برخورداری و یا عدم برخورداری از آن، اهمیتی اساسی در زندگی فردی و اجتماعی‌مان دارد. انسان‌های بسیاری هستند که به دلیل کمبود اعتماد به نفس، در زندگی ناراحتی‌های فراوانی را متحمل شده‌ یا می‌شوند.

برای مثال، ممکن است فردی به دلیل اعتماد به نفس اندک، فرصت شغلی مناسبی را از دست بدهد؛ و یا خود را از ابراز علاقه به انسانی دیگر ناتوان ببیند. بیشتر انسان‌ها احتمالاً در مقاطعی از زندگی خود با چالش کمبود اعتماد به نفس مواجه بوده‌اند.

جک کنفیلد (Jack Canfield) در کتاب صوتی تمرین‌های قدرتمند برای افزایش اعتماد به نفس، این ایده را مطرح نموده که اعتماد به نفس برخلاف آنچه برخی می‌گویند، استعدادی ذاتی و یا موهبتی الهی نیست؛ بلکه مجموعه‌ای از مهارت‌های آموختنی‌ست؛ مهارت‌هایی که خود او عزمش را برای آموختنش به شما جزم کرده است.

در این سمینار صوتی، کنفیلد کاربردی‌ترین تکنیک‌های لازم برای افزایش اعتماد به نفس را به شما یاد داده، و می‌گوید که برای عشق ورزیدن به خود به هیچ وجه لازم نیست تغییراتی اساسی در شخصیت خویش به وجود آورید. پیش از اینکه بحث اصلی آغاز شود نیز، او به عنوان مقدمه‌ای کوتاه، اندکی در باب دلایل اهمیت موضوع اعتماد به نفس سخن می‌گوید.

خلاصه کتاب صوتی تمرین‌های قدرتمند برای افزایش اعتماد به نفس مناسب چه کسانی است؟

گوش سپردن به این سمینار صوتی را به همه‌ی افرادی که مشکل کمبود اعتماد به نفس دارند توصیه می‌کنیم.

درباره مجموعه سمینارهای دید مثبت:

دید مثبت اولین و بزرگ‌ترین ارائه‌کننده‌ی ویدئوها و خلاصه‌ کتاب‌های مربوط به تکنیک‌های بازاریابی، مدیریت و توسعه‌ی فردی از معروف‌ترین سخنران‌های بین‌المللی است. در مجموعه سمینارهایی که توسط این ناشر تقدیم مخاطبین فارسی‌زبان شده، مشهورترین سخنران‌های انگیزشی جهان برای شما از چگونگی دستیابی به زندگی شاد، موفقیت‌آمیز و سعادتمندانه سخن می‌گویند.

با جک کنفیلد بیشتر آشنا شویم:

او یکی از پرفروش‌ترین نویسندگان نیویورک تایمز است. بیشتر کتاب‌های کنفیلد درباره‌ی شیوه‌های تغییر زندگی‌اند. وی یکی از متخصصانِ به‌نام در حوزه‌ی قانون جذب به شمار می‌رود. به علاوه، او سخنرانی چیره‌دست نیز هست. بنا بر گزارش مجله‌ی USA Today، کتاب‏‌های «سوپ جو برای روح» (به قلم کنفیلد)، یکی از برترین آثار جهان در بیست سال اخیر بوده است. از دیگر کتاب‌های مهم جک کنفیلد می‌توان بدین عناوین اشاره کرد: «10 قانون موفقیت جک کنفیلد، ضربه‌های شفابخش، مبانی موفقیت».

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی تمرین‌های قدرتمند برای افزایش اعتماد به نفس می‌شنویم:

کاری که باید بکنیم اینه که زباله‌ها رو کنار بزنیم تا به خود واقعی‌مون برسیم؛ همه‌ی ما افرادی با کت‌شلوارهای مارک دار و سوار ماشین bmw دیدیدم که سعی می‌کنن طبیعی رفتار کنن، اما به نظر یه مشکلی دارن. نکته‌ی مهم اینه که هیچ نیاز نیست چیزی به شخصیتتون اضافه کنید. بلکه باید سعی کنید چیزهایی رو که مربوط به شما نیست از خودتون دور کنید تا خود واقعی‌تون آشکار بشه...

زمانی که حس کنید دوست‌داشتنی هستید افراد هم بیشتر بهتون توجه می‌کنن؛ دوستتون دارن و شما رو همونطوری که هستید می‌پذیرن. بیشتر ما در طول زندگی سعی می‌کنیم دیگران رو جذب کنیم، و به جای اینکه خود واقعی‌مون بشیم، چیزی می‌شیم که اونها می‌خوان. وقتی افراد خود واقعی شما رو دوست داشته باشن می‌گن به هر حال تو رو دوست دارم و برام مهم نیست که مثلاً فلان مشکل در رفتارت وجود داره...

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
47 دقیقه
سمینار تمرین‌های قدرتمند برای افزایش اعتماد به نفس (بخش یک)
50 دقیقه
سمینار تمرین‌های قدرتمند برای افزایش اعتماد به نفس (بخش دو)

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی تمرین‌های قدرتمند برای افزایش اعتماد به نفس
نویسنده
مترجملیلا نظری
راویمهبد قناعت پیشه
ناشر صوتی دید مثبت
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۳۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی
12000 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی تمرین‌های قدرتمند برای افزایش اعتماد به نفس

فاطمه مصدقی
۱۴۰۲/۲/۹
اگه تمرینات رو به کار بگیریم خیلی خیلی کمک میکنه دوستان.. واقعا خوشم اومد..
شیوه‌ی روایت گوینده و شبیه سازی سمینار خیلی خوب انجام شده و عنوان کتاب با محتوای اون همونطور که باید، همخوانی زیادی داره!
ارزش خرید رو داره. به قدری ارزشمند هستید که برای خودتون از هزینه‌های کوچیک دریغ نکنید
Afshin Akbari
۱۴۰۲/۱/۱۷
اصل سمینار بسیار جالب است، ترجمه ان بسیار روان و ساده و بسیار خوب است ولی بهترین نکته ان صدا گذاری فوق العاده ان است به نوبه خود من تاکنون صدا گذاری بدین خوبی ندیده بودم.
جا دارد از تمام دست اندر کاران کتابراه تشکر کنم.
رضا محمدی
۱۴۰۱/۳/۱۹
سلام شخصیت دوست داشتنی و خندان جک کنفیلد من را یاد فیلم راز می‌اندازه، کتاب بسیار ارزش مندی است به نظرم ارزش مطالعه را دارد. به ویژه دوستانی که مشکل اعتماد به نفس دارند سپاس بیکران از تیم خوب کتاب راه
Rashed amani
۱۴۰۳/۱/۳
من از این کتاب خیلی خوشم میاد واقعاً این گوینده خیلی عالیه اصلاً وقتی اینو گوش میدم فکر میکنم خود آقای جنکند فیلد بزرگ دارا صحبت میکند که این برای من خیلی اوب بود ومن پیشنهاد میکنم
هاشم
۱۴۰۲/۱۲/۱۴
سلام بنده با توجه به مطالعات کتاب هایی در حوزه موفقیت تونستم بهره کاربردی و مناسبی از این کتاب ببرم و تصمیم به مطالعه بقیه کتاب های جک کنفیلد گرفتم، البته با همین صدای تاثیرگذار
فرناز
۱۴۰۲/۷/۱۳
بسیار بسیار علمی و کاربردی بود. البته من کتاب اصول موفقیت استاد کنفیلد رو هم خوندم که خیلی جامع تره، اما این سمینار خیلی مفید بود.
اکرم باغبان
۱۴۰۱/۱/۶
به نظرم عالیه، وقتی تو ترافیک هستین، یا تو مسافرتین، با شنیدن این کتاب علاوه بر اینکه حوصله تون سر نمیره به اطلاعات تون هم اضافه می‌شه.
Fateme Setayesh poor
۱۴۰۱/۱۲/۸
جک کنفیلد همیشه فوق‌العاده است و گوینده صدای مناسبی داشت احساس میکردم خود کنفیلد در حال سخنرانی هست. با تشکر از کتابراه
Dr. Anahita Akbari
۱۴۰۱/۹/۲۸
ابتدا ممکن است فکر کنید همش الکیه ولی اگر با دقت گوش بدهید و با وسواس بکار ببرید حتما اثرات معجزه اسایش را خواهید دید
Psycho
۱۴۰۱/۸/۱۹
واقعا عالی بود آدم به حرفاش گوش میده به زندگی امیدوارمیشه و روحیه میگیره پیشنهاد میکنم حتما گوش بدین.
سمیراموسی زاده
۱۴۰۱/۹/۱۴
عالی بود، و دوست دارم مجدد گوش بدم میتونه برای ترک‌بعضی اخلاقای منفی راهگشا باشه
مریم قابلی
۱۴۰۲/۲/۲۲
بسیارعالی بود آفرین به کتاب راه برای این خلاصه کتاب صوتی👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼
farzad
۱۴۰۲/۱/۱۱
کتاب خوبیه ولی گوینده زیادی شلوغش کرده آدم زده میشه از این همه انرژی گوینده
فرشته پارسی
۱۴۰۱/۱۱/۲
کتاب خوبی است. آموزشهای خوبی میدهد و‌ چشم انداز زیبایی را باز می‌کند
قاسم
۱۴۰۱/۹/۱۷
کتاب خوبی بود ولی آنقدر هم تمرین‌های اعتماد به نفس کارساز نیستند.
مشاهده همه نظرات 36

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی تمرین‌های قدرتمند برای افزایش اعتماد به نفس

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی تمرین‌های قدرتمند برای افزایش اعتماد به نفس و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.