معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی راز ژنوم خفاش

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی راز ژنوم خفاش
قیمت:
12000 تومان - 1.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی راز ژنوم خفاش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی راز ژنوم خفاش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی راز ژنوم خفاش

در اغلب جوامع، خفاش به عنوان موجودی چندش‌آور و چه‌بسا شیطانی شناخته می‌شود؛ اما تیلینگ در خلاصه کتاب صوتی راز ژنوم خفاش به بازنگری این تصور رایج از خفاش‌ها پرداخته و مسائل جالبی همچون میزان مقاومت این موجودات کم‌نظیر در مقابل ویروس کرونا را پیش روی مخاطبان خود قرار می‌دهد. اثر حاضر متعلق به مجموعه سخنرانی‌های تدتاک است.

درباره خلاصه کتاب صوتی راز ژنوم خفاش:

اما تیلینگ (Emma Teeling) در خلاصه کتاب پیش‌رو که شکل مکتوب یکی از سخنرانی‌های پرطرفدار مجموعه‌ی تدتاک است، به موجوداتی می‌پردازد که نزد اغلب مردم موجوداتی غیرمحبوب هستن؛ موجوداتی نه‌چندان محبوب اما با ویژگی‌هایی شگفت‌آور. از خفاش‌ها سخن می‌گوییم. موجوداتی که تامس نِیگل، فیلسوف آمریکایی درباره‌ی آن‌ها چنین گفته است: «اگر می‌خواهید تجربه‌ی یک موجود فضایی را اینجا، روی کره‌ی زمین داشته باشید، باید خود را با خفاشی که می‌تواند در تاریکی مطلق و در حال پرواز پژواک‌یابی کند، حبس کنید.»

او طی بیست سال گذشته به مطالعه‌ی این پستانداران پرداخته و در سخنرانی نام‌برده اطلاعاتی را در اختیار شما قرار می‌دهد که شنیدن آن خالی از لطف نیست؛ چه بسا می‌توان با شناخت بیشتر این موجودات، اطلاعات و بینش بیشتری در رابطه با ژنتیک انسان یافت. پرفسور اما تیلینگ معتقد است خفاش‌ها چیزهای بسیار زیادی برای آموزش به ما دارند؛ می‌پرسید چه چیزهایی؟ باید به خلاصه کتاب صوتی راز ژنوم خفاش (The secret of the bat genome) گوش سپرد و راز ژنوم خفاش را دریافت. مطالعه و تحقیق بر خفاش‌ها حتی می‌تواند دریچه‌ای‌ باشد برای دست‌یابی به آنچه که بشر از دیرباز در سر می‌پرورانده؛ یعنی همان تحقق جوانی ابدی... هر آنچه را که باید گفتیم. این شما و این یکی دیگر از سخنرانی‌های جالب مجموعه‌ی تدتاک...

خلاصه کتاب صوتی راز ژنوم خفاش مناسب چه کسانی است؟

علاقه‌مندان به زیست‌شناسی مخاطب سخنرانی راز ژنوم خفاش هستند.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی راز ژنوم خفاش می‌شنویم:

اگه کسی اونقدر خوش‌شانس بوده که بره استرالیا، احتمالاً باید خفاش‌هایی که توی باغ گیاه‌شناسی سیدنی هست رو دیده باشه. اگه به صورت‌هاشون نگاه کرده باشین، می‌بینین که نسبت به خفاش‌های نعلبینی چشم‌های بزرگ‌تر و گوش‌های کوچک‌تری دارن.

با کمی تفاوت در انواع خفاش‌ها این جانورها تا حدی از توانایی درک حسی برخوردارن. دونستن این موضوع برای اون چیزی که بعداً می‌خوام بهتون بگم اهمیت داره. خیلی تعجب‌برانگیز نیست که حضور خفاش‌ها توی برج ناقوس کلیسا براتون ترسناک باشه یا خیلیاتون از دیدن عکس‌های خیلی بزرگ از خفاش‌ها حالتون بد شه. چون خفاش‌ها تو فرهنگ غرب نماد شیطانی به حساب میان. کتاب خون‌آشام اثر نویسنده مشهور رام استوکر دوبلینی عامل اصلی این ترس‌ها محسوب می‌شه.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
5 دقیقه
قسمت یک
5 دقیقه
قسمت دو
5 دقیقه
قسمت سه
5 دقیقه
قسمت چهار
5 دقیقه
قسمت پنج

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی راز ژنوم خفاش
نویسنده
مترجمگروه مترجمان
راویرضا خاکی زمانی
ناشر صوتی شرکت توسعه محتوای لحن دیگر
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۲۵ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی علمی و آموزشی
قیمت نسخه صوتی
12000 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی راز ژنوم خفاش

میلاد غفاری
۱۴۰۲/۱۱/۲۶
زمان کمی میگیره، ارزشش رو داره
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی راز ژنوم خفاش

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی راز ژنوم خفاش و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.