معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی فضانوردی که می‌تواند ما را به مریخ برساند

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی فضانوردی که می‌تواند ما را به مریخ برساند
قیمت:
۱۲,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی فضانوردی که می‌تواند ما را به مریخ برساند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی فضانوردی که می‌تواند ما را به مریخ برساند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی فضانوردی که می‌تواند ما را به مریخ برساند

کتی واین در خلاصه کتاب صوتی فضانوردی که می‌تواند ما را به مریخ برساند به بحث در باب چگونگی سفر به مریخ در آینده‌ی نزدیک پرداخته است. گفتنی است که اثر حاضر ذیل مجموعه سخنرانی های تدتاک به انتشار می‌رسد.

درباره خلاصه کتاب صوتی فضانوردی که می‌تواند ما را به مریخ برساند:

سفر به فضا و کاوش در سیارات دیگر، از دیرینه‌ترین آرزوهای بشر بوده است. امروزه به لطف پیشرفت‌های روزافزون علم و تکنولوژی، زمان زیادی از تحقق این آرزو می‌گذرد. با این حال ذات جاه‌طلب آدمی هرگز قانع، و سیر پیشرفتش هیچ‌ زمانی متوقف نخواهد شد. پس اگر دیروز به ماه سفر کردیم، امروز باید در تدارک سفر به مریخ باشیم!

پروژه‌ی سفر به مریخ مدت‌هاست که علاوه بر محافل علمی، در رسانه‌های گوناگون نیز مطرح شده است. به همین خاطر، بحث درباره‌ی آن را نمی‌توان فقط منحصر به دانشمندان دانست. با این حال، برای کسب درکی درست از موضوع همچنان بهترین راهْ گوش سپردن به نظر متخصصان حوزه‌ی مربوطه است. کتی واین یکی از همین متخصصان است. او در خلاصه کتاب صوتی فضانوردی که می‌تواند ما را به مریخ برساند، به طور اجمالی درباره‌ی چالش‌های پیش پای انسان در مسیر رسیدن به سیاره‌ی مریخ سخن گفته است.

خلاصه کتاب صوتی فضانوردی که می‌تواند ما را به مریخ برساند مناسب چه کسانی است؟

علاقه‌مندان به مباحث مرتبط با نجوم و کیهان‌شناسی، مخاطبین اصلی کتاب حاضر به شمار می‌روند.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی فضانوردی که می‌تواند ما را به مریخ برساند می‌شنویم:

پلاسما در دمای چند میلیونی به صورت الکتریکی گاز تولید می‌کنه و این یکی از حالت‌های تولید ماده‌ست. این رویداد در کهکشان عادی محسوب می‌شه اما روی زمین اون رو مشاهده نمی‌کنیم. ما عملکرد پلاسما رو می‌تونیم در خورشید ببینیم که تماماً از این حالت ماده به وجود اومده. از دهه‌ی شصت مهندس‌ها بر روی موتورهای کوچک پلاسمایی تحقیق کردن، اما هیچ‌کس موتور پلاسمایی رو به اندازه‌ی فرانکین تقویت نکرده. وقتی از پلاسما برام حرف می‌زنه، مثل اینه که کسی به زبان علمی درباره‌ی گرده‌های جادویی قصه‌های پریان حرف می‌زنه. اون تصدیق می‌کنه که می‌تونیم از طریق راکت‌های شیمیایی به مریخ بریم، اما راکت‌های شیمیایی مشکلات به خصوص خودشون رو دارن. راکت مغناطیس پلاسما می‌تونه سفرمون رو به ماه راحت‌تر کنه...

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
6 دقیقه
قسمت یک
9 دقیقه
قسمت دو
6 دقیقه
قسمت سه
7 دقیقه
قسمت چهار
5 دقیقه
قسمت پنج
5 دقیقه
قسمت شش
5 دقیقه
قسمت هفت
6 دقیقه
قسمت هشت
7 دقیقه
قسمت نه

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی فضانوردی که می‌تواند ما را به مریخ برساند
نویسنده
راویرضا خاکی زمانی
ناشر صوتی شرکت توسعه محتوای لحن دیگر
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۵۵ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی علمی و آموزشی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی فضانوردی که می‌تواند ما را به مریخ برساند

علیرضا رضائیان
۱۴۰۱/۴/۶
این بزرکوار هم فضا نورد موفقی بوده هم عاشق دلباخته کیهان بوده و هست و هم دانشمند بی نظیر که در حال حاضر روی سفر به مریخ با استفاده از روش پلاسما در حال تحقیق هستن و میشه واقعا نخوند در مورد همچین فردی.
Hosseinj Karimi
۱۴۰۰/۱۲/۲۴
خلاصه بسیار عالی بود
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی فضانوردی که می‌تواند ما را به مریخ برساند

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی فضانوردی که می‌تواند ما را به مریخ برساند و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.