معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی هنوز هم من

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی هنوز هم من
قیمت:
۲۸,۵۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی هنوز هم من و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی هنوز هم من و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی هنوز هم من

خلاصه کتاب صوتی هنوز هم من اثری از جوجو مویز است که سومین قسمت از داستان عاشقانه‌ی لوئیزا کلارک، شخصیت اصلی کتاب‌های «من پیش از تو» و «من پس از تو» محسوب می‌شود. جوجو مویز در این کتاب که برنده‌ی جایزه‌ی بهترین کتاب گودریدز بوده، داستان از سر گرفتن زندگی، دوست داشتن و دوری را روایت می‌کند. ادامه‌ی این معرفی می‌تواند برای کسانی که دو اثر ذکرشده را نخوانده‌اند، داستان این کتاب‌ها را فاش کند.

درباره‌ی خلاصه کتاب صوتی هنوز هم من

در دو کتاب پیشینِ جوجو مویز (Jojo Moyes)، یعنی «من پیش از تو» و «من پس از تو» داستان دختری به نام لوئیزا کلارک را خواندیم که درگیر داستانی عاشقانه، اما نافرجام با مرد جوانی به نام ویل شد که از ناحیه‌ی پا فلج بود. علی‌رغم احساسات شدیدی که میان آن دو وجود داشت، قصه‌ی عشقشان پایان یافت و حالا بعد از گذشت این داستان، لوئیزا دوباره زندگی را از سر گرفته و با شخص جدیدی وارد رابطه شده است. خلاصه کتاب صوتی هنوز هم من (Still Me) از جایی شروع می‌شود که لوئیزا تصمیم می‌گیرد شریک عاطفی جدیدش یعنی سام را، که یک امدادگر جوان است، در لندن تنها بگذارد و به نیویورک برود. پذیرفتن شغل جدید و دستیاری خانواده‌ای ثروتمند، علت مهاجرت لوئیزا به نیویورک است. اما او تصمیم می‌گیرد تا رابطه‌اش با سام را از راه دور حفظ کند و همچنان با او در ارتباط باشد. تا اینکه دست سرنوشت، او را با مردی آشنا می‌کند که با عشق اولش، ویل، شباهتی باورنکردنی دارد...

معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی هنوز هم من

جوجو مویز تلاش می‌کند تا در این کتاب، شخصیت دختری سربه‌هوا را نشان دهد که از خیلی از جهات به ما شباهت دارد. او برای خانواده و نامزدش سام احترام و ارزش ویژه‌ای قائل است و همین موضوع او را به شخصیتی جذاب بدل می‌کند. پختگی قصه‌ی این کتاب و پرداخت شخصیت‌های متنوع و متعدد آن که هر کدام تأثیری در داستان دارند، به شدت حرفه‌ای است و ذهن خواننده را مشغول می‌کند. همچنین توصیفات خیال‌انگیزی که از لندن و نیویورک در این اثر عرضه شده، شما را کاملاً به حال‌وهوای این شهرها می‌برد، حتی اگر تابه‌حال به آنجا نرفته باشید.

اثری که پیش روی شماست، داستان کتاب هنوز هم من را به شکل بسیار خلاصه و بدون لو دادن پایان آن تعریف می‌کند و سپس توضیحاتی را پیرامون نویسنده و خود داستان می‌دهد. در ادامه نیز سوالاتی در رابطه با کتاب و نویسنده مطرح می‌کند تا میزان درک شما را در رابطه با داستان محک بزند. از این رو این خلاصه کتاب، نمی‌تواند جایگزینی برای کتاب اصلی باشد و تنها می‌توان به صورت مکمل از آن در کنار مطالعه‌ی داستان اصلی استفاده کرد.

خلاصه کتاب صوتی هنوز هم من اثری از جوجو مویز است که با تلاش نازنین صابری به فارسی ترجمه شده. نشر صوتی جیحون و انتشارات آسمان نیلگون ناشران آن هستند و شما آن را با صدای دادبه دادمهر می‌شنوید.

جوایز و افتخارات کتاب هنوز هم من

  • برنده‌ی جایزه‌ی بهترین کتاب گودریدز در دسته‌ی داستانی
  • کتاب منتخب سردبیر در سایت آمازون

نکوداشت‌های کتاب هنوز هم من

  • لذت‌بخش. (People)
  • پر از شیطنت‌های جذاب... سرگرم کننده. (Associated Press)
  • سرگرم‌کننده، اغلب بسیار خنده‌دار. (Newsday)

خلاصه کتاب صوتی هنوز هم من برای چه کسانی مناسب است؟

علاقه‌مندان به رمان‌های عاشقانه از خلاصه کتاب حاضر بهره‌مند خواهند شد.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی هنوز هم من می‌شنویم

شخصیت لوئیزا طوری است که خیلی‌ها خودشان را در اعماق وجودشان همانند او می‌پندارند. از رفتارهای پرهیجان و دوستانه‌ی لوئیزا تا رفتارهای ناشیانه‌ی او و همچنین وفاداری به دوستان و خانواده، خواننده احساس می‌کند که بهترین دوستش را ملاقات کرده است. مویز کار شگفت‌انگیزی برای نشان دادن سختی‌های ساختن زندگی جدید در شهر و کشور جدید انجام داده است. خواننده سوار تک‌تک‌ کلمات می‌شود و با بالا و پایین‌های لوئیزا و پیروزی‌ها و اشتباهاتش زندگی می‌کند آیا سرانجام لوئیزا متوجه خواهد شد که چگونه خود واقعی‌اش باشد و خودش را دوست داشته باشد؟ باید این رمان جذاب را شنید تا متوجه شد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
شناسنامه
4 دقیقه
معرفی نویسنده
18 دقیقه
معرفی هنوز هم من

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی هنوز هم من
نویسنده
مترجمنازنین صابری
راویدادبه دادمهر
ناشر چاپیانتشارات آسمان نیلگون
ناشر صوتیانتشارات جیحون
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۲۳ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی هنوز هم من

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی هنوز هم من

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی هنوز هم من و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.