معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی چگونه فرصت‌های پنهان را کشف کنیم

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی چگونه فرصت‌های پنهان را کشف کنیم
قیمت:
۳۵,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چگونه فرصت‌های پنهان را کشف کنیم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چگونه فرصت‌های پنهان را کشف کنیم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی چگونه فرصت‌های پنهان را کشف کنیم

خلاصه کتاب صوتی چگونه فرصت‌های پنهان را کشف کنیم، نوشته‌ی گری برات، به آموزش این نکته می‌پردازد که هر حادثه‌ی بزرگ و به طور کلی هر تغییری، فرصت‌های پنهان زیادی را در خود دارد و پیدا کردن این فرصت‌ها می‌تواند راهی برای موفقیت ما بگشاید. گری برات با رجوع به زندگی کارآفرینانی که از این فرصت‌ها بهره برده‌اند، چشمان شما را برای پیدا کردن فرصت‌های پنهان تیزتر می‌کند.

درباره‌ی خلاصه کتاب صوتی چگونه فرصت‌های پنهان را کشف کنیم

زندگی ما دچار تغییرات زیادی می‌شود. بعضی از این تغییرها به آهستگی رخ می‌دهند و ما از قبل می‌توانیم خود را برای‌شان آماده کنیم. ولی بعضی از تغییرات هستند که ناگهانی رخ می‌دهند و چه ما آمادگی‌اش را داشته باشیم و چه آمادگی‌اش را نداشته باشیم، زندگی ما را تحت‌تأثیر قرار می‌دهند. شاید در وهله‌ی اول به نظر برسد که این تغییرات برای ما بیشتر صدمه خواهند داشت و به کسب‌وکار ما لطمه وارد خواهند کرد. اما آنچه از نظر پنهان می‌ماند این است که هر تغییری با خود فرصت‌های زیادی برای پیشرفت و یا حتی ارائه‌ی خدمات جدید ایجاد می‌کند. خلاصه کتاب صوتی چگونه فرصت‌های پنهان را کشف کنیم، نوشته‌ی گری برات (Gray Brat)، به همین فرصت‌ها اشاره می‌کند و نشان می‌دهد چگونه می‌توان آن‌ها را پیدا کرد.

گری برات در خلاصه کتاب صوتی چگونه فرصت‌های پنهان را کشف کنیم، روش‌ها و تکنیک‌های متعددی را بیان می‌کند که می‌توان به کمک آن‌ها به زندگی متفاوت نگاه کرد و در نتیجه چشم شما را نسبت به فرصت‌هایی که برای‌تان پیش می‌آید باز می‌کند. یکی از اولین توصیه‌های این نویسنده، این است که از زندان گذشته‌ی خود بیرون بیایید و ذهن‌تان را درگیر «ای کاش»ها و حسرت‌ها نکنید. تا زمانی که شما خود را در بند گذشته‌تان ببینید، قادر نخواهید بود فرصت‌ها و امکاناتِ حال حاضر و آینده‌تان را مشاهده کنید.

خلاصه کتاب صوتی چگونه فرصت‌های پنهان را کشف کنیم توسط موعود کوهکن ترجمه شده و نشر صوتی کلید آموزش به گویندگی مهدی سعادتی آن را تولید کرده است.

خلاصه کتاب صوتی چگونه فرصت‌های پنهان را کشف کنیم برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به دنبال این هستید که بتوانید فرصت‌های پنهانی که تغییرات برای شما ایجاد می‌کنند را بشناسید و از آن‌ها بهره ببرید، شنیدن خلاصه کتاب صوتی چگونه فرصت‌های پنهان را کشف کنیم به شما توصیه می‌شود.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی چگونه فرصت‌های پنهان را کشف کنیم می‌شنویم

بعضی از تغییرات زندگی درست مثل یک قطار می‌مانند که نزدیک شدن آن از دور قابل رؤیت است در حالی که بعضی دیگر ناگهان روی سرتان خراب می‌شوند. می‌خواهم در مورد یک نفر به نام ریچارد صحبت کنم که واکنشش نسبت به یکی از این تغییرات، خلاصه‌ی تمام چیزهایی‌ست که می‌خواهم با شما در میان بگذارم. فکر کنم بتوانید حدس بزنید که می‌خواهم در مورد چه چیزی صحبت کنم و اگر فهمیدید لطفاً چیزی نگویید.

ریچارد یک کارآفرین موفق است. کار او خریدوفروش تجهیزات صوتی و الکتریکی بود و هشت تا ده مغازه داشت. همه چیز خیلی خوب پیش می‌رفت تا اینکه یکی از این تغییرات ناگهانی سرش آمد. تغییری که جمعاً ده، پانزده دقیقه هم طول نکشید ولی کل زندگی‌اش را زیرورو کرد. این تغییر، طوفان بود. یک طوفان به شهرش می‌آید و تمام مغازه‌ها و کالاهایی که داشته است را از بین می‌برد و در نتیجه ریچارد با مشکل خیلی بزرگی روبه‌رو می‌شود. زمانی که تغییر از راه می‌رسد و به معنای واقعی کلمه زندگی‌تان را زیرورو می‌کند، شما چه کار می‌کنید؟

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
85 دقیقه
چگونه فرصت‌های پنهان را کشف کنیم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی چگونه فرصت‌های پنهان را کشف کنیم
نویسنده
مترجمموعود کوهکن
راویمهدی سعادتی
ناشر صوتیانتشارات کلید آموزش
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۲۴ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی چگونه فرصت‌های پنهان را کشف کنیم

آناهیتا رفیعی
۱۴۰۲/۶/۱۸
سلام خیلی خیلی خیلی از کسانی که در این کتاب صوتی فعالیت کردن متشکرم و خدا قوت بهشون میگم واقعا گوینده ترجمه کننده و همه همه خیلی خیلی عالی وبی نقص بود من امروز تونستم بعد از چند مدت کتابی که دلم میخواست هم انگیزشی هم راه کار در تغییر شغل و شخصی برای اینکه از حال و روز تکراری و کلی فکر‌های به قوله ۲ نویسنده تا صندلی که میکوبیدم تو سرم رو خلاصه موفق شدم بزارم زمین و تشکر میکنم از کتاب راه که باعث شد من کتاب رو برعکس تصورم بود واقعا با نا امیدی از بی کاری فقط خواستم که یه کتاب رو انتخاب کرده باشم ولی فقلاده بود و حاله دلم رو خوب کرد، بد از مدت‌ها بدست آوردم. مخصوصا تولد ۸۵ سالگی تمرین اخر...
مصطفی عزیزی
۱۴۰۲/۸/۱۶
با درود فراوان خدمت دوستان کتابخوان و گرامی. کتابی بسیار کاربردی و پر محتوا که نویسنده با استناد بر تحقیقات و مطالعات نشان می‌دهد که در زندگی سختی‌های بسیاری وجود دارد ولی همچنان میشه ادامه داد و استعداد‌های خودمون را کشف کرده و عملیش کنیم. نویسنده با اندیشه‌های قدرتمند و قلمی روان به سادگی نکات را ارزشمندی به خواننده القا می‌کند که در فکر و زندگی تغییرات اساسی ایجاد خواهد کرد. این نوع توصیه‌ها و راهنمایی‌های مفید نیاز به عمل داره تا بتونه حاکم بشه در بطن ضمیر ناخودآگاه انسان. ترجمه‌ی خوب و خوانش مطلوبی هم داره. سپاس از تیم خوب کتابراه برای این کتاب خوب
Foad Abdollahpour
۱۴۰۲/۶/۷
کشف استعدادهای پنهان کار بسیار دشواری است. پس از سال‌ها تمرکز برمهارت یا شغلی خاص، خواه مهندسی کامپیوتر باشد و خواه بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی، استعداد ذاتی خود را برای نوشتن، هنرهای آشپزی یا موسیقی فراموش کرده‌اید. شما تنها کسی نیستید که احساس می‌کند استعداد خود را کنار گذاشته است. این کتاب با داستان جذابی این موضوع را مطرح کرده است.
رویا
۱۴۰۲/۶/۵
سلام و درود فراوان کتاب چگونه فرصت های پنهان را کشف کنیم کتاب خوبی است که مطالب عمیق و آموزنده ای را بیان می کند و راهکارهای که ارائه می دهد بسیار عالی و مناسب است. با سپاس از کتابراه
الیشاع شائولیان
۱۴۰۲/۷/۵
کتاب خیلی خوبیه پیشنهاد میکنم گوش بدید.‌ی چند تا راهکار بهتون میده که تو هر شغلی که هستین اگر به مشکل خوردید راه حل‌ها رو میگه، و.... خلاصه که واقعا کتاب خیلی عالی هستش.
فاطمه کریم پور
۱۴۰۲/۷/۲۱
خیلی عالیه رها کردن و حفظ ارزش ها بهترین ابزار یافتن فرصت‌های پنهان هس. هر چند بارگوشش میدم تازه ترمیشه. توصیه میکنم دوستان حتما گوش بدین. سپاسگزارم از مدیر و دست اندر کاران کتابراه
مریم فارسیانی
۱۴۰۲/۷/۷
کتاب انگیزشی خیلییی عالی‌ای هست هرچقدر بهش گوش بدی سیر نمیشی بازم دوس داری تکرارش کنیم ممنونم از کتابراه و ممنونم از گوینده با انرژی خیلی خوبش
سعیده میرداودی
۱۴۰۲/۶/۱۳
به نکته‌های کاربردی اشاره میکنه. چند تا تمرین ساده داره که با انجامشون میتونیم از کتاب بهره بیشتری ببریم. و من حتما چند بار دیگه گوش خواهم داد.
abdulwahid Nazari
۱۴۰۲/۶/۴
خیلی عالیه اگه بیشتر از این کتاب‌ها بزارین یه جور سرمایه گذاری کردید باعث میشه مردم امید وار بشن و مشترکین شما بیشتر میشه
مهتاب کمایی
۱۴۰۲/۱۰/۱۷
یک کتاب راهنما و کاربردی برای عبور از مسیر پر پیچ و خم و پیش بینی ناپذیر زندگی
Zohre
۱۴۰۲/۷/۲۳
کتاب واقا خوبی بودد
جمله به جملش پر از نکته‌های مفید و اموزنده بود
Maryam Khanaki
۱۴۰۲/۷/۱۰
کتاب ساده و مختصر و با مثال‌های خوبیه هضم و فهمش اسونه الکی پیچیدش نکرده
رسول نوری زاده
۱۴۰۲/۷/۹
فرصت‌ها رو باید به وقتش استفاده کرد. همه فرصت‌ها قابل تکرار نیستند
غلامرضا شاهی
۱۴۰۲/۶/۱۱
به نظر می‌آید که مترجم با حفظ امانت داری خوب نظر نویسنده رو منتقل کرده است
زهرا ولیپور
۱۴۰۲/۵/۲۸
سلام. این کتاب در مورد تغییرات زندگی صحبت میکنه و خیلی قشنگه بود
مشاهده همه نظرات 18

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی چگونه فرصت‌های پنهان را کشف کنیم

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی چگونه فرصت‌های پنهان را کشف کنیم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.