معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی خرید باصرفه

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی خرید باصرفه
قیمت:
۴۰۰۰ ۲,۸۰۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی خرید باصرفه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی خرید باصرفه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی خرید باصرفه

آیا از هزینه‌های سرسام‌آور اما غیر قابل چشم‌پوشی زندگی خسته شده‌اید؟ دبورا تیلور هاف در خلاصه کتاب صوتی خرید باصرفه به شما روش‌هایی یاد می‌دهد که با آن‌ها بتوانید بخش زیادی از هزینه‌های اساسی خود را کاهش دهید.

درباره‌ی خلاصه کتاب صوتی خرید باصرفه

بخش بزرگی از هزینه‌های زندگی به اجاره‌خانه، خورد و خوراک روزانه و ماهانه، پرداخت اقساط و خرج‌هایی که ماشین روی دست صاحبش می‌گذارد اختصاص دارد. اگر صاحب ماشین باشید که هر از گاهی باید هزینه‌ی گزافی را صرف بنزین و بیمه کنید، آن را به کارواش ببرید، چک‌آپ ماهیانه‌اش را انجام دهید و تازه همه‌ی این هزینه‌ها در صورتی است که با ماشینتان تصادف نکرده باشید. اگر هم ماشینی در اختیار نداشته باشید روزانه مجبورید هزینه‌ی زیادی را به رفت‌وآمد از یک نقطه‌ی شهر به نقطه‌ای دیگر یا برای مسافرت اختصاص دهید. زندگی همه‌جوره خرج دارد! در این گزاره شکی نیست؛ اما روش‌هایی هم وجود دارد که از طریق آن‌ها می‌توان در برخی از این هزینه‌ها صرفه‌جویی کرد. دبورا تیلور هاف (Deborah Taylor Hough) در میکروکتاب صوتی خرید باصرفه (Frugal living for dummies) تعدادی از این راهکارها را به شما آموزش می‌دهد. او همچنین می‌کوشد تا فرهنگ خرید اجناس دست‌دوم را برای مخاطبانش جا بیندازد تا از این طریق قدمی مهم، نه‌تنها در زمینه‌ی صرفه‌جویی، بلکه در حوزه‌ی حفظ محیط زیست نیز برداشته شود. تیلور هاف در این کتاب فوت‌وفن خرید کادوهای استثنایی -هم از نظر کیفیت و هم از لحاظ قیمت- را به شما یاد می‌دهد.

خلاصه کتاب صوتی خرید باصرفه برای چه کسانی مناسب است؟

شنیدن این اثر کوتاه و کاربردی را به تمامی کسانی که از خرج‌های کمرشکن زندگی خسته شده‌اند و به دنبال راهکارهای مقتصدانه زندگی کردن هستند، پیشنهاد می‌کنیم.

با دبورا تیلور هاف بیشتر آشنا شویم

دبورا تیلور هاف، نویسنده، خبرنگار و ویراستار خبرنامه‌ی سمپل تایمز‌ است. او در تمام طول زندگی خود از افراط کردن در مسائل مالی دوری کرده و از کودکی همواره زندگی مقتصدانه‌ای را پیش گرفته است. زمانی که در مقطع دبیرستان بود با مادرش به مغازه‌های دست‌دوم‌فروشی شهر می‌رفت و از آن‌ها خرید می‌کرد. او حتی برای تهیه‌ی غذا هم به حراجی فروشگاه‌ها می‌رفت زیرا در خانواده‌ای پرجمعیت و کم‌درآمد زندگی می‌کرد. دبورا با سخت‌کوشی و مطالعه‌ی کتاب‌های بسیاری درباره‌ی موفقیت در امور مالی، تجربیات ارزشمندی در زندگی به دست آورد و راه و روش مقتصد زندگی کردن را آموخت و با افتخار از مدرسه‌ی هاردناکز فارغ‌التحصیل شد. این نویسنده‌ی آمریکایی کتاب‌های بسیاری درباره‌ی راه و رسم مقتصدانه زیستن و زندگی کم‌خرج نوشته است. آثار او به زبان‌های بسیاری از جمله فارسی ترجمه شده‌اند.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی خرید باصرفه می‌شنویم

سفر کنید اما هزینه‌ی حمل‌ونقل خود را کاهش دهید. برای بیشتر ما که در قرن بیست‌ویکم زندگی می‌کنیم، حمل‌ونقل نسبت به زمانی که با درشکه و اسب جابه‌جا می‌شدند، بسیار پیشرفت کرده است که اکثر اوقات بسیار خوب است. اما زمانی که قسط ماشین از هزینه‌ی رهن خانه بیشتر می‌شود و هزینه‌ی بنزین از بودجه‌ی حمل‌ونقلتان پیشی می‌گیرد، باید دوباره درخصوص تقدس ماشینتان فکر کنید. آیا گزینه‌ی دیگری دارید؟ گزینه‌های اقتصادی‌تر. روش‌هایی برای خرید ماشین‌هایی با پول کمتر. بله؟ به شنیدن ادامه دهید. ماشینی با قیمت مناسب پیدا کنید. حتی اگر در شهری زندگی می‌کنید که خطوط اتوبوسرانی عالی دارد، در مواقعی از زندگی‌تان به ماشین نیاز دارید. اما اگر ایده‌های این بخش را بشنوید، نیازی نیست که ماهیانه چهارصد هزار تومان برای قسط ماشین بپردازید. برای کسب اطلاعات بیشتر درخصوص خرید ماشین نو یا دست‌دوم، می‌توانید کتاب خرید ماشین فور دامیز، نوشته‌ی دیانا اسکلار را بخوانید. پیشاپیش پرداخت کنید و از بدهی دوری کنید. بسیاری از مردم فکر می‌کنند که اقساط ماهیانه‌ی ماشین حقیقت زندگی هستند. مانند مالیات و روزهای آشفته. اما گزینه‌ی دیگر این است: ماشین را نقدی بخرید و هیچ قسطی بابت آن نپردازید. با این کار هزینه‌های ماهیانه‌ی خانواده تا چندصد هزار تومان کاهش می‌یابد. مثلاً ما معمولاً ماشین‌های دست‌دومی را می‌خریم که بتوانیم پول آن‌ها را نقدی حساب کنیم و با وجود این که هزینه‌های تعمیر و نگهداری ما کمی بیش از هزینه‌های ماشین‌های صفرکیلومتر می‌شود، هیچ‌گاه بیش از پنجاه هزار تومان در ماه هزینه‌ی تعمیرات ماشین نکرده‌ایم.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
45 دقیقه
صرفه‌جویی در خرید اقلام گران‌قیمت
50 دقیقه
یافتن وسایل دست‌دوم باکیفیت

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی خرید باصرفه
نویسنده
مترجمسارا یوسفی
راویفاطمه کمالی
ناشر چاپیانتشارات آوند دانش
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۳۴ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی اقتصاد و مدیریت
قیمت نسخه صوتی
۴۰۰۰ ۲,۸۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی خرید باصرفه

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی خرید باصرفه

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی خرید باصرفه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.