معرفی و دانلود خلاصه کتاب استاد یک تریلیون دلاری: دستورالعمل‌های رهبری بیل کمپل از سیلیکون ولی

عکس جلد خلاصه کتاب استاد یک تریلیون دلاری: دستورالعمل‌های رهبری بیل کمپل از سیلیکون ولی
قیمت:
۴۸۰۰ ۲,۴۰۰ تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب استاد یک تریلیون دلاری: دستورالعمل‌های رهبری بیل کمپل از سیلیکون ولی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب استاد یک تریلیون دلاری: دستورالعمل‌های رهبری بیل کمپل از سیلیکون ولی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب استاد یک تریلیون دلاری: دستورالعمل‌های رهبری بیل کمپل از سیلیکون ولی

در میکروکتاب استاد یک تریلیون دلاری: دستورالعمل‌های رهبری بیل کمپل از سیلیکون ولی به قلم اریک اشمیت و جاناتان روزنبرگ و الن ایگل، که از پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز و آمازون محسوب می‌شود، اصول مربی اسطوره‌ای بیل کمپل از طریق مصاحبه با کسانی که از نزدیک با وی در ارتباط بودند و به او علاقه داشتند، مورد مطالعه قرار می‌گیرد.

بیل کمپل در پیشرفت تعداد زیادی از شرکت‌های پیشرو از جمله گوگل، اپل و... نقش سازنده‌ای ایفا نموده و به پرورش اشخاصی همچون استیو جابز، لری پیج و اریک اشمیت پرداخته است. به علاوه بیل کمپل نابغه کسب و کار بوده که پس از مرگش در سال 2016، میراث زیادی از شرکت‌های در حال رشد، افراد موفق، دوستی، احترام و عشق را از خود به جا گذاشته است.

اریک اشمیت (Eric Schmidt)، آلن ایگل (Ellen Eagle) و جاناتان روزنبرگ (Jonathan Rosenberg) که سال‌های زیادی در گوگل سابقه رهبری ارشد داشته‌اند، به وضوح دیده‌اند که چطور بیل کمپل روابط مبتنی بر اعتماد را بنا می‌ساخت، رشد فردی را پرورش می‌داد و به گسترش سازمان به شکلی پایدار کمک می‌نمود.

این سه تن نیز، هم جهت قدردانی از مربی‌شان و هم آموزش و انگیزه‌دهی به نسل‌های پس از خود، تجربیات خود و آموزه‌های بیل را در کتاب مربی تریلیون دلاری (Trillion Dollar Coach: The Leadership Playbook of Silicon Valley's Bill Campbell) جمع‌آوری نموده‌اند.

میکروکتاب استاد یک تریلیون دلاری برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب راهنمایی بسیار مفید برای مدیران و رهبران کسب و کار است تا با استفاده از آن بتوانند سازمان و افراد را با عملکرد بهتری به جلو راهنمایی کنند.

میکروکتاب چیست؟ چرا میکروکتاب‌ها مفید هستند؟

میکروکتاب‌های سبکتو در حقیقت چکیده‌ای مهم از کتاب‌ها هستند که شما بتوانید آن‌ها را در زمانی معقول بخوانید. همه ما در روز زمان‌های پرت زیادی داریم که می‌توانیم با میکروکتاب آن را به زمان طلایی تبدیل کنیم.

میکروکتاب‌ها شامل بخش‌های ثابتی هستند، در ابتدا توضیحاتی در مورد نویسنده وجود دارد چرا که وقتی شما با نویسنده آشنا باشید بهتر با کتاب ارتباط برقرار می‌کنید. بخش بعدی، توضیحی کلی در مورد کتاب است که شما بتوانید در یک نگاه با مبحث کلی کتاب آشنا شوید و بخش آخر هم چکیده مفید آن است.

در بخشی از میکروکتاب استاد یک تریلیون دلاری می‌خوانیم:

برخی فکر می‌کنند هنوز هم می‌توان مشکلات را با تحلیل داده‌ها برطرف کرد. رویکردهای داده محور نمی‌تواند برای همه مشکلات به کار گرفته شوند. بیل برای برطرف کردن مشکلات همیشه از سخت‌ترین آن‌ها شروع می‌کرد. او این موضوع را به دیگران هم اعلام می‌کرد.

یکی از علت‌هایی که مشکلات روی هم جمع می‌شوند، این است که اعضا نمی‌توانند به راحتی سر مشکلاتی که وجود دارد گفت‌ و گو کنند. در اینجا یک رهبر قوی و یک مربی کاربلد باید حاضر شود تا مشکلات و نحوه حرف زدن درباره آن را مدیریت کند. حل اختلافات بین تیم‌ها می‌تواند به حل مشکل منجر شود.

معرفی نسل دوم آیفون، با خراب شدن سرورها، به مشکل خورد. علاوه بر اینکه گوشی‌های جدید کار نمی‌کردند، نسخه‌های قدیمی‌تری که دست مردم بود هم از کار افتادند. اوضاع به هم ریخته بود و خیلی فوری جلسه‌ای تشکیل شد تا این مشکل برطرف شود. افراد از نظر روحی حال مساعدی نداشتند، چون هر ایده‌ای که می‌دادند به در بسته می‌خورد. مدیر آن تیم، ادی کیو، متوجه شد که عامل منفی‌گرایی و فشار باعث شده که نتوانند مشکل را حل کنند. او گفت ما تمرکز خود را جمع کردیم تا تیم به جای منفی‌بافی به سمت حل مشکل حرکت کند.

آن‌ها تصمیم گرفتند که به روزرسانی را از کار بیندازند و بعد سراغ راه‌اندازی سرورهای از کار افتاده بروند. اصول رهبری بیل در این جلسه هم احساس می‌شد. او معتقد بود برای حل مشکلات باید صادق بود و جزئیات را به صورت کامل بیان کرد. وقتی توانستید جزئیات را به خوبی درک کنید، آن وقت می‌توانید مشکل را حل کنید.

فهرست مطالب کتاب

میکروکتاب چیست؟
درباره کتاب
درباره نویسنده
مقدمه
فصل اول: وردست و مدیرعامل
راه‌اندازی
مربی گوگل
باجربزه
مربی یک تریلیون دلاری
گَند نزنی
فصل دوم: عنوانی که داری تو را مدیر می‌کند و افرادت تو را رهبر می‌کنند
با گزارش سفر شروع کنید
5 کلمه روی وایت برد
رهبری براساس اصول اولیه
مدیریت نوابغ بی‌قاعده
نوآوری جایی است که افراد دیوانه ارزش خود را نشان دهند
قانون هیئت مدیره
فصل سوم: ایجاد بسته اعتماد
تنها حقیقت را به زبان بیاورید
شجاعت را تبلیغ کنید
فصل چهارم: اول تیم
آن‌ها را به پشت میز بیاورید
بزرگترین مسئله را حل کنید
پیروزی صحیح
فصل پنجم: قدرت عشق
تشویق‌های محکم
عاشق بنیان‌گذاران باشید
معیار
پیشنهاد میکروکتاب بعدی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابخلاصه کتاب استاد یک تریلیون دلاری: دستورالعمل‌های رهبری بیل کمپل از سیلیکون ولی
نویسنده، ،
مترجمفاطمه فراهانی
ناشر چاپی سبکتو
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات161
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب اقتصاد و مدیریت، خلاصه کتاب شعر، ادبیات و زندگینامه
قیمت نسخه الکترونیک
۴۸۰۰ ۲,۴۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب استاد یک تریلیون دلاری: دستورالعمل‌های رهبری بیل کمپل از سیلیکون ولی

عل قل
۱۴۰۳/۱/۱۱
کتاب خوبی است نکات کاربدی در مورد رهبری بیان کرده که به نظر می‌رسد رهبران و مدیران ایران نیز با در نظر گرفتن تفاوت‌های فرهنگی موجود در جامعه ما با آمریکا با بکار گیری اصول بنیادی رهبری مثل صداقت قاطعیت و انعطاف پذیری و همدلی و قدر دانی و..... در هدایت سرمایه‌های انسانی شرکتشان دستاوردهای زیادی کسب نمایند
jeff pooladian
۱۳۹۹/۳/۸
به نظر من مهم‌ترین ویژگی این کتاب ساده بودن و درک راحت آن است، بنحوی که هر آنچه گفته شده را می‌توان اجرایی کرد، کمتری کتابی دیدم که می‌شد به این راحتی مطالب را درک کرد.
حامد نیک مهر
۱۳۹۹/۲/۱۹
این کتاب در مورد رهبری و فراتر از اون استاد رهبری بودنه که خیلی خوبه و بیشتر باید دنبال درک فضا و حال و هوایش بود تا از برکردن توصیه و تقلید ازون
مهران پورکرمی
۱۳۹۹/۴/۲
زیاد جالب نبود و‌ای کاش کامل بود که میشد کل کتاب رو خوند نه خلاصه
اسماعیل شفیعی
۱۴۰۳/۲/۶
با این دیدگاهها میتوان در زندگی پیاده کرد
مشاهده همه نظرات 5

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب استاد یک تریلیون دلاری: دستورالعمل‌های رهبری بیل کمپل از سیلیکون ولی

برای دریافت خلاصه کتاب استاد یک تریلیون دلاری: دستورالعمل‌های رهبری بیل کمپل از سیلیکون ولی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.