معرفی و دانلود کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: آموزش جوشکاری با گاز استیلن

عکس جلد کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: آموزش جوشکاری با گاز استیلن
قیمت:
۳۹۰۰۰ ۳۵,۱۰۰ تومان ۱۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: آموزش جوشکاری با گاز استیلن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: آموزش جوشکاری با گاز استیلن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: آموزش جوشکاری با گاز استیلن

کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: آموزش جوشکاری با گاز استیلن نوشته‌ی علی ابراهیمی و مریم دیلمی طریفی، راهنمایی جامع و مصور در حیطه‌ی آموزش جوشکاری است. جوشکاری از جمله مهم‌ترین و کاربردی‌ترین حرفه‌های صنعتی است که امروزه شیوه‌ها و مواد اولیه‌ی متنوعی برای انجام آن در نظر گرفته می‌شود. گاز استیلن از جمله‌ی این متریال است. کتاب پیش رو با آموزش گام‌به‌گام و تصویری، دانش و مهارت عملی شما را در این زمینه افزایش خواهد داد.

درباره‌ی کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: آموزش جوشکاری با گاز استیلن

جوشکاری -درست مثل دیگر حرفه‌ها و مشاغل- نیاز به آموزش، کسب مهارت و تجربه دارد تا بتوانید به‌ صورت تخصصی در این زمینه مشغول به‌ کار شوید. برای تبدیل شدن به یک جوشکار حرفه‌ای در اولین قدم باید صبور باشید، چراکه هیچ‌کس یک‌شبه در انجام هیچ فعالیتی ماهر نمی‌شود. شاید شما هم شنیده باشید که تنها با شرکت در یک دوره‌ی آموزشی جوشکاری می‌توانید میزان مهارت و اطلاعات کاربردی خود را به سطح قابل‌قبول و خوبی برسانید. علی ابراهیمی و مریم دیلمی طریفی نیز در راستای دستیابی به همین هدف اقدام به تألیف کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: آموزش جوشکاری با گاز استیلن کرده‌اند و راهنمای خودآموز جامعی را در اختیار مخاطبین قرار داده‌اند.

کتاب پیش رو نکات کاربردی و عملی مربوط به جوشکاری با گاز استیلن را با زبانی ساده و روان به مخاطب ارائه می‌دهد و پس از مطالعه‌ی کتاب شما می‌توانید وارد حرفه‌ی جوشکاری شوید. این کتاب علاوه‌ بر توضیح روش‌ها و نحوه‌ی صحیح عملکرد، تمریناتی را نیز برای کارآموز این رشته در نظر گرفته و به همین جهت برای تمامی هنرجویان و حتی شاغلین این حرفه منبعی کاربردی محسوب می‌شود. علی ابراهیمی و مریم دیلمی طریفی در هر بخش از کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: آموزش جوشکاری با گاز استیلن پس از ذکر نکات و موارد ایمنی‌ای که پیش از کار و در حین انجام کار باید رعایت شوند، چگونگی انجام هر فرایند را به‌کمک تصاویر ساده و گویا توضیح داده‌اند.

این کتاب شامل چهار فصل است و به مواردی چون توانایی آماده‌سازی درز جوشکاری، توانایی جوشکاری با شعله‌ی گاز (اکسی استیلن) با روش‌های پیش‌دستی و پس‌دستی و آشنایی با انواع لوله پرداخته شده است.

کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: آموزش جوشکاری با گاز استیلن را مؤسسه‌ی فرهنگی-هنری دیباگران تهران منتشر و روانه‌ی بازار کتاب کرده است.

کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: آموزش جوشکاری با گاز استیلن برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای کلیه‌ی علاقه‌مندان به یادگیری انواع روش‌های جوشکاری کاربردی خواهد بود.

در بخشی از کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: آموزش جوشکاری با گاز استیلن می‌خوانیم

آشنایی با فولاد؛ انواع و کاربرد آن‌ها (فولاد ساختمانی)

آن دسته از فلزات و آلیاژهای آهنی که به نام چدن و فولاد معروف‌اند آلیاژهایی هستند از آهن و کربن و مقدار کمتری عناصر دیگر که در صنعت بیشترین مصرف فلزی را تشکیل می‌دهند.

فولاد ساختمانی: این نوع از فولاد علاوه‌بر عنصر کربن، که به‌عنوان عنصر آلیاژی در فولاد وجود دارد، درصدی فلز منگنز نیز دارد که باعث استحکام فولاد شده و از خاصیت جوش‌پذیری آن نمی‌کاهد. فولاد ساختمانی در ردیف فولادهای نرم است و درصد منگنز آن در حدود 0/4 تا 0/7 درصد می‌باشد. دارای استحکام کششی 510 نیوتن بر میلی‌مترمربع است و در کشتی‌سازی، اتومبیل‌سازی و کارهای ساختمانی و شاخه‌های دیگر صنعت کاربرد دارد. فولاد ساختمانی در صنعت به‌صورت نیم‌ساخته‌ی سنگین به‌شکل ورق، نبشی، سپری، تسمه، تیرآهن، ناودانی، لوله و غیره به بازار عرضه می‌شود.

دسته‌ای دیگر از نیم‌ساخته‌ها به‌نام پروفیل‌های سبک معروف هستند و برای ساختن در و پنجره و نرده و وسایل خانگی و اداری و بیمارستانی به‌کار می‌روند.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: توانایی آماده‌سازی درز جوشکاری
فصل دوم: توانایی جوشکاری با شعله‌ی گاز (اکسی استیلن) با روش پیش‌دستی
فصل سوم: توانایی جوشکاری با شعله‌ی گاز (اکسی استیلن) با روش پس‌دستی
فصل چهارم: آشنایی با انواع لوله

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب افزایش مهارت‌های شغلی: آموزش جوشکاری با گاز استیلن
نویسنده،
ناشر چاپی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
سال انتشار۱۳۹۵
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات229
زبانفارسی
شابک978-600-1245-14-5
موضوع کتابکتاب‌های جوشکاری
قیمت نسخه الکترونیک
۳۹۰۰۰ ۳۵,۱۰۰ ت ۱۰%
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: آموزش جوشکاری با گاز استیلن

برای دریافت کتاب افزایش مهارت‌های شغلی: آموزش جوشکاری با گاز استیلن و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.