معرفی و دانلود کتاب بازاریابی سرراست: چطور بازاریابی دیجیتال را در مسیر درست پیش ببریم

عکس جلد کتاب بازاریابی سرراست: چطور بازاریابی دیجیتال را در مسیر درست پیش ببریم
قیمت:
۶۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب بازاریابی سرراست و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب بازاریابی سرراست و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب بازاریابی سرراست: چطور بازاریابی دیجیتال را در مسیر درست پیش ببریم

کتاب بازاریابی سرراست نوشته‌ی دونالد میلر، نویسنده‌ی پرفروش نیویورک تایمز و جی. جی پترسون است. یک راهنمای جامع و کامل برای هر بازاریاب حرفه‌ای و یا حتی صاحبان کسب‌وکارهای کوچک که به دنبال توسعه و گسترش تجارت خود هستند. نویسندگان در این کتاب به شما استراتژی قیف فروش و نحوه‌ی به‌کارگیری آن را معرفی خواهند کرد. در پایان شما خواهید آموخت که چگونه ترافیک مشتری خود را افزایش دهید و میزان فروش خود را به چند برابر برسانید.

درباره‌ی کتاب بازاریابی سرراست

آیا فروش شرکت شما هر روز کمتر از دیروز می‌شود، فقط به این دلیل که هیچ استراتژی و یا مسیر روشنی برای جذب مشتری ندارید؟ اگر به شما بگوییم که تنها شرکت شما نیست که به چنین وضعیتی دچار شده، آیا دلگرم خواهید شد؟ ناتوانی در جذب مشتریان جدید و تبدیل مشتریان بالقوه به بالفعل، باعث می‌شود که صاحبان کسب‌وکار فرصت‌های بسیار ارزشمندی را برای رشد برندشان از دست بدهند. تنها همین یک نکته است که شرکت‌ها را در امر فروش ناموفق کرده؛ حیاتی‌ترین امر برای بقای یک کسب‌وکار. با خواندن کتاب بازاریابی ساده (Marketing Made Simple)، تمام آن چیزی را که برای ارتقاء کسب‌وکار خود به سطوح بالاتر نیاز دارید، خواهید آموخت.

معرفی و دانلود کتاب بازاریابی سرراست

بسیاری از آژانس‌های بازاریابی، لوگوها، طرح‌های متنوع و دستورالعمل‌هایی عجیب مربوط به برند جدید را با حربه‌ی تبلیغات در اینستاگرام، فیس‌بوک و دیگر شبکه‌های اجتماعی به شما فروخته‌اند اما هیچ جوابی نگرفته‌اید؟ دونالد میلر (Donald Miller) و جی. جی. پترسون (J.J. Peterson) در این کتاب به شما می‌گویند که بدون استراتژی قیف فروش، تمامی این موارد بی‌فایده هستند. اگر پول خود را برای بازاریابی هدر داده‌اید و سرمایه‌تان برنگشته، کتاب بازاریابی سرراست به شما کمک می‌کند تا از اتلاف سرمایه و هزینه‌ی بیشتر جلوگیری کنید. برای افزایش فروش، تنها کافی‌ست فرمول بسیار ساده‌ی دونالد میلر را به کار ببندید.

در کتاب بازاریابی سرراست خواهید آموخت که نحوه‌ی ایجاد ارتباط موفق و اصولی با مشتری و بازاریابی حرفه‌ای سه مرحله دارد:

  • ایجاد یک قیف فروش که مشتریان مختص به خودتان را به سمت کسب‌وکارتان بکشاند.
  • قدرت ایمیل و نحوه‌ی ایجاد کمپین‌هایی که منجر به ترافیک مشتری و افزایش اطلاع مردم از برند شما می‌شود.
  • کلیدهای طلایی برای قالب‌بندی یک وب‌سایت موفق که جلب توجه می‌کند.

دونالد میلر در هوستون، تگزاس بدون پدر بزرگ شد و در بیست‌ویک سالگی نیز خانه را ترک کرد. میلر به سراسر کشور سفر کرد تا اینکه در پورتلند، اورگان، جایی که همین امروز هم زندگی می‌کند، پولش تمام شد. او در حال حاضر، مدیرعامل Business Made Simple است، یک پلتفرم آنلاین که به حرفه‌ای‌های کسب‌وکار هر نکته‌ای را که برای رشد برند شخصی خود در بازار آزاد نیاز دارند، می‌آموزد. او مجری پادکستی با همان نام Business Made Simple نیز بوده و نویسنده‌ی چندین کتاب است.

کتاب بازاریابی سرراست را مهرداد عباسی به فارسی برگردانده. انتشارات آریاناقلم نیز آن را منتشر کرده و در اختیار مخاطبین علاقه‌مند قرار داده است.

نکوداشت‌های کتاب بازاریابی سرراست

  • ما برای دوره‌ی اول فروش یکی از مشتریانمان کمپینی راه انداختیم، ولی آنها اخیراً به ما گفته‌اند که برای دور بعدی فروششان هیچ تبلیغی نکنیم، چراکه هجوم مشتریان از همان دور اول هم از دستشان در رفته. تنها در همین یک سال اخیر فروش بیشتری نسبت به 30 سال کسب‌وکار خود داشتند. (امی برگس - مشاور بازاریابی)
  • آخرین کمپین ایمیلی که ایجاد کردیم 20 هزار دلار جمع‌آوری کرد. از دونالد میلر متشکرم که روشی را نشانم داد که می‌دانم کار می‌کند. (ایان استوارت - مالک/مدیر خلاق Root Source Digital)
  • فروش ما تنها به یکی از مشتریانمان از 15 میلیون دلار در سال گذشته به 27 میلیون دلار در سال جاری رسیده است. فقط و فقط به خاطر به‌روزرسانی پیام‌هایشان و پیاده‌سازی استراتژی‌های مربوط به سرنخ جدید و کمپین‌های ایمیلی. (وس گی - مدیر عامل شرکت Wayfinder)
  • فقط از یکی از مشتریانم شنیدم که دست‌کم 18 مشتری ایده‌آل در روز از طریق وب‌سایت جذب می‌کند. قبل از اینکه وایرفریم او را دوباره بررسی کنیم، او به طور متوسط حدود یک الی سه لید در هفته داشت. و این رشد تنها به خاطر به‌روزرسانی وب‌سایت است. (امی شوت - مالک Hudson and Co LLC)

کتاب بازاریابی سرراست برای چه کسانی مناسب است؟

خواندن کتاب بازاریابی سرراست را به علاقه‌مندان به حوزه‌ی بازاریابی و مدیران کسب‌وکارها توصیه می‌کنیم.

در بخشی از کتاب بازاریابی سرراست: چطور بازاریابی دیجیتال را در مسیر درست پیش ببریم می‌خوانیم

ما به‌تازگی با کمک یک شرکت تحقیقاتی مستقل از چندهزار نفر از مشتریانمان نظرسنجی کردیم. هدف از نظرسنجی این بود که بفهمیم کدام‌یک از آن‌ها با شفاف کردن پیامشان و اجرای درست طرح بازاریابی به موفقیت بیشتری دست یافته‌اند. بعد از تحلیل تمام نظرسنجی‌ها و داده‌ها فکر می‌کنید چه عاملی شرکت‌های موفق را متمایز می‌ساخت؟ این تمایز مربوط به اندازه، سابقه، سطح آموزش کارکنان و نوع فعالیت شرکت نبود. شرکت‌هایی که بیشترین رشد سود را داشتند آنهایی بودند که منابع کمکی بازاریابی خود را مطابق چک‌لیست بازاریابی سرراست طراحی کرده بودند.

در پایان وقتی از مشتریانمان پرسیدیم که تا چه حد پیاده‌سازی هرچه‌بیشتر چک‌لیست بازاریابی سرراست به موفقیتشان کمک کرده است مشاهده کردیم هم‌بستگی معناداری بین میزان موفقیت آن‌ها با پیاده‌سازی چک‌لیست در کلیۀ کانال‌های بازاریابی‌شان وجود دارد. این الگو را می‌شد نه‌فقط در به‌کارگیری عمومی، بلکه در تمامِ بخش‌های بازاریابی به‌طور مجزا هم دید. اگرچه پیاده‌سازی تنها بخشی از این چک‌لیست نیز اثرات مثبت خودش را دارد ولی هرچه بخش‌های بیشتری از این چک‌لیست را پیاده‌سازی کنید به همان اندازه نتایج موفقیت‌آمیز بیشتری نصیبتان می‌شود. هرچه شرکتی این چک‌لیست را کامل‌تر اجرا کرده بود، کارمندان آن شرکت اعتماد بیشتری به پدید آوردن پیام‌های بازاریابی پیدا کرده بودند و همچنین زمان و پول بیشتری برای ساخت ابزارهای بازاریابی صرفه‌جویی شده بود. از آن مهم‌تر، هر شرکتی که چک‌لیست را کامل‌تر اجرا کرده بود درآمد بیشتری نیز نصیبش شده بود. در نمودارهایی که در ادامه می‌آید به‌وضوح می‌توانید ببینید که هرچه چک‌لیست کامل‌تر اجرا می‌شود شرکت رشد بیشتری را تجربه می‌کند و کارمندان نیز با اعتماد بیشتری کارهای بازاریابی را پیش می‌برند و درنهایت نیز زمان بیشتری صرفه‌جویی می‌شود. این داده‌ها نشان می‌دهد که چک‌لیست ارائه‌شده در این کتاب جواب می‌دهد و به درد هر کسب‌وکاری می‌خورد.

فهرست مطالب کتاب

یادداشتی بر کتاب
پیشگفتار مترجم
مقدمه
بخش 1. سه مرحلۀ یک رابطه
1. طرح بازاریابی‌ای که پشیمانی به بار نمی‌آورد
2. مراحل اصلی رابطه
3. مقدمه‌ای بر چک‌لیست بازاریابی سرراست
بخش 2. قیف فروش خود را طراحی کنید
4. بیانیۀ تک‌خطی کسب‌وکارتان را بنویسید
5. طرح اولیۀ درست‌وحسابی برای وب‌سایت
6. آدرس جمع‌کن
7. قدرت ایمیل
8. کمپین‌های ایمیلی پرورشی
9. کمپین‌های ایمیلی فروش
10. چطور قیف فروش ارائه‌شده در این کتاب را اجرا کنیم
حرف آخر

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب بازاریابی سرراست: چطور بازاریابی دیجیتال را در مسیر درست پیش ببریم
نویسنده،
مترجممهرداد عباسی
ناشر چاپیانتشارات آریاناقلم
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات216
زبانفارسی
شابک978-622-7089-16-5
موضوع کتابکتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب بازاریابی سرراست

محمدرضا سربند
۱۴۰۳/۱/۲۳
این کتاب فوق العاده بود براساس این کتاب من روش بازاریابی توپ. خودم اپدیت کردم. فوق العاده عالی و اثر گذار ان شا لله به نتایج مثبت می رسم و همین جا کامنت ویرایش می کنم
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب بازاریابی سرراست

برای دریافت کتاب بازاریابی سرراست و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.