معرفی و دانلود کتاب تسلط بر باورها: راهنمای عملی جلوگیری از تردید و ایجاد اعتماد به نفس پایدار

عکس جلد کتاب تسلط بر باورها: راهنمای عملی جلوگیری از تردید و ایجاد اعتماد به نفس پایدار
قیمت:
۲۵۰۰۰ 12500 تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب تسلط بر باورها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب تسلط بر باورها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب تسلط بر باورها: راهنمای عملی جلوگیری از تردید و ایجاد اعتماد به نفس پایدار

احتمالا باید برای شما هم پیش آمده باشد که وقت‌های زیادی سر بزنگاه‌ها با وجود قطعیت و باور قلبی، باز هم تردید به جان لحظه‌هایتان افتاده باشد. کتاب تسلط بر باورها اثر تیبو موریس، به این سوال پاسخ می‌دهد که چطور با تسلط بر باورهای ذهنی خود و هدایت آن‌ها در مسیر درست، بر همه‌ی وجوه ذهنی خود تسلط و کنترل داشته باشیم. این اثر جزو پرفروش‌ترین کتاب‌های آمازون است.

درباره‌ی کتاب تسلط بر باورها

همه‌ی ما احتمالا در لحظه‌های خلوت با خود، خودمان را در چرخه‌ی معیوب مقایسه با دیگری دیده‌ایم. دیده‌ایم که دیگران چطور با پویایی و انگیزه‌ی تمام‌وکمال در مسیر رسیدن به اهداف خود قدم برمی‌دارند، اما رخوت به جانِ ما افتاده است. همینطور، قطعا به ضرورت وجود اعتمادبه‌نفس و باور قلبی به خود و کاری که انجام می‌دهیم، واقف هستیم اما اکثر اوقات نمی‌دانیم چطور باید برای داشتن این ویژگی‌ها تلاش کرد. این سوالات ذهنی و دغدغه‌های این‌چنینی، چالش هر روزه‌ی افرادی است که می‌خواهند در مسیر رشد فردی و اجتماعی قرار بگیرند و از آن غافل نشوند. تیبو موریس (Thibaut Meurisse) نویسنده‌ی این اثر با آگاهی کامل از این دغدغه‌ها کتاب تسلط بر باورها (Master Your Beliefs) را به رشته‌ی تحریر درآورده است.

در کتاب تسلط بر باورها نوشته‌ی تیبو موریس باور عمیق قلبی به خود حرف اول را می‌زند. از آنجا که عموم ناکامی‌های ما ریشه در نبود اعتمادبه‌نفس کافی دارد، نویسنده در یک بخش از کتاب به تفصیل به شرح 7 باور کلیدی مهم می‌پردازد که می‌تواند این ویژگی ضروری در هر فرد را به طرز چشمگیر و قابل توجهی افزایش دهد. تیبو موریس در بخش‌های آغازین کتاب به توضیح مفهوم باور می‌پردازد و در ادامه با تشریح ضرورت باورهای فردی، با ارائه‌ی راه‌حل‌های ساده و کاربردی به ما کمک می‌کند تا بتوانید قدمی مثبت در جهت بهبود اعتمادبه‌نفس خود برداریم.

معرفی و دانلود کتاب تسلط بر باورها

به باور نویسنده‌ی کتاب تسط بر باورها، ایمان به خود و باور به توانایی‌مان یکی از قوی‌ترین ابزارهایی است که می‌تواند به موفقیت ما در همه‌ی وجوه زندگی کمک کند. از همین رو، ما نباید از تقویت و رشد این ابزار مهم و حیاتی که موجب بهبود کیفیت زندگی فردی و اجتماعی ما می‌شود، غافل باشیم. چراکه تنها معیار تعیین‌کننده که به ما می‌گوید از عهده چه کارهایی برمی‌آییم یا در چه اموری شکست می‌خوریم، باور ذهنی است. با آگاهی از تاثیر باورهای ذهنی است که می‌توانیم میزان موفقیت خود را افزایش دهیم.

کتاب تسلط بر باورها نوشته‌ی تیبو موریس که در پانزده فصل تنظیم شده است، تمرین عملی هم دارد تا هر مخاطب علاوه بر بهره‌مندی از جنبه‌ی نظری کتاب، بتواند با تمرین‌ کردن، عادت‌های مطلوب را در زندگی خود نهادینه کند. کتاب تسلط بر باورها با ترجمه‌ی ساسان جعفرنیا و مهدی صفایی خرم توسط انتشارات زمان تغییر به فارسی برگردانده و منتشر شده است.

کتاب تسط بر باورها مناسب چه کسانی است؟

همه‌ی افرادی که تقویت ویژگی اعتمادبه‌نفس و باور به خود را یکی از حیاتی‌ترین فعالیت‌های خود برای بودن در مسیر رشد می‌دانند، با مطالعه‌ی کتاب تسلط بر باورها و انجام تمرین‌های عملی، گامی تاثیرگذار برای موفقیت خود برمی‌دارند. مطالعه‌ی این کتاب به همه‌ی افرادی که در برخی امور احساس ناکامی می‌کنند توصیه می‌شود.

درباره‌ی تیبو موریس بیشتر بدانید

تیبو موریس علاوه بر این‌که یکی از نویسندگان پرفروش کتاب‌های حوزه‌ی موفقیت فردی به‌شمار می‌رود،به عنوان یک مربی، سخنران انگیزشی و مربی نیز شناخته می‌شود. ترجمه‌ی فارسی کتاب‌های این نویسنده‌ی انگلیسی‌تبار که در حال حاضر در کشور ژاپن زندگی می‌کند، خیلی زود باعث شناخته‌شدن او در بین مخاطبان ایرانی شد. از این نویسنده کتاب‌های دیگری همچون «سلط بر احساسات»، «تسلط بر تمرکز»، «تسلط بر انگیزه» و... نیز منتشر شده است. علاقه‌مندان می‌توانند این کتاب‌ها را برای بهره‌وری بیشتر در راستای هم مطالعه کنند.

جملات برگزیده کتاب تسلط بر باورها

  • باور یک ابزار بسیار قوی است که می‌تواند تقریباً هرچیزی که شما می‌خواهید را برای شما به ارمغان آورد. اما ابتدا باید باور کنید که هرچه می‌خواهید امکانپذیر است. باور یک انتخاب است. (جک کنفیلد)
  • همانگونه که یک فرد ضعیف با ورزش کردن و تمرین می‌تواند خود را قوی سازد، فردی که دارای افکار قوی است نیز می‌تواند با تفکر درست افکارش را تقویت کند. (جیمز آلن)
  • طبیعت خنثی است و اشخاص برایش چندان مهم نیستند. لذا اگر شما نیز کاری را انجام دهید که دیگر افراد موفق انجام می‌دهند به همان نتایجی که آن‌ها رسیده‌اند خواهید رسید. (برایان تریسی)
  • شما نمی‌توانید با فرار کردن از مسئولیت امروز، از مسئولیت فردا نیز فرار کنید. (آبراهام لینکلن)
  • شما باید جایی در خود بیابید که در آن جا هیچ چیزی غیر ممکن نیست. (دیپاک چوپرا)

در بخشی از کتاب تسلط بر باورها می‌خوانیم

تقریباً هرچیزی که شما می‌خواهید قابل دستیابی است اگر مهارت مربوط به آن را به دست آورید. مصمم بودن همراه با کار سخت می‌تواند سبب شود که شما سخنران عالی، بازیگر شطرنج حرفه‌ای، مربی مدیتیشن خوب یا نویسنده خلاق باشید. در مورد باور نیز همین‌طور است، بدین صورت که می‌توانید یاد بگیرید که باور صحیح داشته باشید.

بدون توجه به میزان اعتماد به نفس شما در حال حاضر، باید به خاطر داشته باشید که اگر تمرین‌های مذکور در این کتاب را انجام دهید می‌توانید میزان اعتماد به نفس خود را افزایش دهید. من خودم با اعتماد به نفس به دنیا نیامده‌ام. سال‌های سال من احساس ناامنی و خوب نبودن داشتم و همیشه در این فکر بودم که چرا این قدر حالت تدافعی دارم و اعتماد به نفسم کم است. برای مثال در مدرسه از بلند کردن دستم وقتی سوالی پرسیده می‌شد می‌ترسیدم با اینکه می‌دانستم واقعاً جواب درست را می‌دانم و حتی گاهی برای ساعت‌ها برای دستشویی رفتن تعلل می‌کردم. حتی نمی‌توانستم دماغم را بالا بکشم و هیچ کاری که بتوانم نظر دیگران را جلب کنم بلد نبودم. حتی زمانی‌که کسی از من چیزی می‌خواستم جرات نه گفتن نداشتم.

با گذشت سال‌ها دیدم که دوستانم در زندگی از من جلوتر هستند و من همچنان در کار و نیز ارتباطاتم با افراد مختلف مشکل داشتم. من همیشه در حال تکرار کردن این نکته بودم که زندگی عادلانه نیست و بعد از این همه کار و تلاش من باید زندگی بهتری می‌داشتم. اما باید بگویم که در آن زمان من از قدرت باور استفاده نمی‌کردم.

فهرست مطالب کتاب

آیا اعتماد به نفس ندارید؟
چرا این کتاب
مقدمه
بخش اول: طبیعت باور
1: باور چیست؟
2: پنج ویژگی باور
3: قدرت باور
بخش دوم: مشخص کردن باورهای محدود کننده خود
4: باور و هویت
5: غلبه بر باورهای محدود کننده
6: ادغام (درونی کردن) باورهای جدید خود
بخش سوم: ایجاد باورهای اصلی
7: اولین باور عمده که تمام باورهای دیگر را نظم می‌دهد
8: هفت باور اصلی که زندگی شما را تغییر می‌دهد
بخش چهارم: فرمول باور
9: محیط تقویت‌کننده
10: اقدام مکرر
11: تمایل شدید
12: آمادگی برای مواجهه با مشکلات
بخش پنجم: حفظ باور برای طولانی‌مدت
13: قدرت تفکر طولانی‌مدت
14: چگونه از تفکر کوتاه‌مدت به تفکر بلندمدت تغییر یابیم
15: برنده شدن بازی هیجانی
نتیجه

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب تسلط بر باورها: راهنمای عملی جلوگیری از تردید و ایجاد اعتماد به نفس پایدار
نویسنده
مترجمساسان جعفرنیا، مهدی صفایی خرم
ناشر چاپیانتشارات زمان تغییر
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات176
زبانفارسی
شابک978-622-94528-6-8
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
۲۵۰۰۰ 12500 ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب تسلط بر باورها

محمد امین پیشدار
۱۴۰۱/۱۲/۲۰
کتاب "تسلط بر باورها" اثری است از تیبو موریس که در آن او به بررسی روش‌هایی می‌پردازد که می‌توانند به کسب مهارت در ایمان‌ها و باورها کمک کنند. این کتاب در جهت رسیدن به رشد شخصی و رشد اعتماد به نفس، بررسی‌هایی دارد که می‌تواند به همه‌ی افراد کمک کند.
در این کتاب، تیبو موریس به بررسی پیشرفته‌ی علوم
شناختی و علم شناختی باور می‌پردازد و نشان می‌دهد که چگونه می‌توان با استفاده از این دانش، ایمان‌ها و باورهای خود را بهبود داده و تقویت کرد. همچنین، نویسنده به بررسی روش‌هایی برای کنترل افکار منفی و تقویت باورهای مثبت پرداخته است.
یکی از نکات مهم این کتاب، تمرکز بر مبحث ارتقاء ایمان‌ها و باورهای شخصی است. تیبو موریس نشان می‌دهد که باورهای ما چگونه می‌توانند تاثیر بسزایی در زندگی‌های ما داشته باشند و به همین دلیل، باید در نحوه‌ی تشکیل و تقویت آن‌ها بسیار دقت کنیم.
از دیگر نکات جالب این کتاب، تمرکز بر روی تمرینات عملی است. تیبو موریس در کتاب خود، انواعی از تمرینات و تکنیک‌هایی را برای تقویت ایمان و باورهای شخصی بیان می‌کند. این تمرینات به شکلی ساده و قابل درک ارائه شده‌اند که به همه‌ی افراد کمک کنند تا بهبود خود را شروع کنند.
در کل، این کتابی عالی است که به همه‌ی افرادی که به دنبال بهبود خود هستند، توصیه میکنم.
قاسم
۱۴۰۲/۱/۸
این کتاب همه امورات حوزه شخصی یک فرد را بطور کامل توضیح داده، از موضوع اصلی خود کتاب گرفته تا تقویت اعتماد بنفس، تعیین اهداف زندگی و نحوه رسیدن به اهداف در چند مرحله با تمرینات عملی، مدیریت زمان، روابط فردی و اجتماعی، تربیت فرزندان، امور اداری برای کارمندان، بازاریابی فروش، روابط خانوادگی، تقویت و عادات مثبت مثبت اندیشی، حذف عادات بد و افکار منفی، ایمان و همچنین تمامی حوزه‌ی خودسازی رو بصورت کامل توضیح داده و موردی نمونده که نگفته باشد، البته توصیه من به خوانندگان محترم اینست که حتما نکته برداری کرده و اگر وقت کافی دارند بیشتر از یکبار این کتاب رو مطالعه بفرمایند، بسیار کتاب مفید و ارزشمندی است که نویسنده محترم با چیدمان عالی فصل‌های کتاب تمامی مطالب رو به ترتیب درجه اهمیت آن‌ها گفته و نتیجه گیری بسیار عالی را در پایان هر موضوعی با نوشتن تمرینات عملی مفصل توضیح داده است، در کل بسیار کتاب مفیدی بوده و ارزش مطالعه حداقل دو بار رو دارد. متشکرم از نویسنده محترم، مترجم و کتابراه دوست همیشگی خودم.
زهرا رضایی مقدم
۱۴۰۱/۱۲/۱۹
بسیار عالی. پر از راهکاره. همان طور که در خود کتاب هم گفته شده برای عملی کردن راهکارها نیاز به تمرین زیاد هست. همه ما می‌دانیم که حضور افراد بدزبان و بدقلق در اطرافمان کم نیست. اما راه حل چیست؟ نویسنده این موضوع را با جزئیات بررسی می‌کند. این کتاب به ما نشان می‌دهد که چگونه با این افراد رفتار درستی داشته باشیم. نویسنده در این کتاب مهارت‌های زبانی مناسبی نوشته است که مخاطب با استفاده از آن‌ها بتواند افراد لجباز، خشن، بدقلق، بدزبان و سخت گیر را کنترل کند. این راهکارها بسیار زیاد هستند و ممکن است هر فردی بتواند از شیو خاصی بهره بگیرد. گرچه وجود راهکارهای فراوان کمی سردرگم کننده به نظر می‌آید، نویسنده هرکدام را با مثالی واقعی ذکر کرده است. این کتاب به مخاطب نشان می‌دهد که چطور، رابطه‌های آزاردهنده رو کنترل کنه.
مصطفی عزیزی
۱۴۰۲/۴/۲۵
با درود فراوان خدمت دوستان کتابخوان و گرامی. کتاب تسلط بر باورهای از بک نویسنده‌ی استثنایی با اندیشه‌های برگزیده و قلمی روان به نظرم عالی بود. اینکه در این کتاب با متنی روان و با استفاده از تجارب خودشون توانستن به این سادگی نکات کلیدی و با ارزشی را به خواننده القا بکنند فوق العاده ست. برای رسیدن به نتیجه‌ی دلخواه در هر اموری در زندگی باید اول از هر چیزی به آن باور داست که من می‌تونم و بهش می‌رسم، این نیروی قدرتمند افکار ماست که راه سخت را آسان می‌کنه و می‌تونیم بر موانع غلبه کنیم. نویسنده‌ی گرامی هم با همین طرز تفکر تصمیم گرفت که در زندگی تغییراتی اعمال بکنند که بتونه در عین زندگی کردن هم کار دلخواه خودش را انجام بدهد. فوق العاده ست این کتاب و ترجمه‌ی عالی داره که روان پیش می‌ره. سپاس از تیم خوب کتابراه برای این کتاب خوب
Yasaman Ahmadi
۱۴۰۲/۱۰/۳۰
خیلی لذت بردم، به خصوص چون برای هر فصلی که تموم می‌شد یک تمرین عملی وجود داشت. و هر موضوع رو با مثالی ساده توضیح می‌داد؛ هرچند اگر مثال‌ها هم نبودند، متن تنها کافی بود چون خیلی روان توضیح داده بود. اما مثالها یادگیری رو چند برابر میکنه و توضیحات توی ذهن موندگارتر میشه. و از نظر من بهترین جمله‌ی هم کتاب این بود که "شما همیشه می‌توانید پیشرفت کنید".
مطمئنم بعد از خوندن این کتاب باورهای خوب و درست رو جایگزین باورهای بدِ قدیمی خودتون می‌کنید! پس خوندنش رو به همه کسایی که میخوان باورهای خوبی درون خودشون ایجاد کنند، و شخصیت بهتری از خودشون شکل بدن توصیه می‌کنم.
تنها نقدی که می‌تونم بکنم اینه که ویراست کتاب خیلی خوب نبود و بیشتر جاهاش غلط املایی داشت. اما در کل ارزش خوندن داره:)
ن د ا ز ر ن د ی
۱۴۰۲/۹/۲۰
در کتابراه از تیبو موریس کتاب خوانده یا شنیده بودم. کتاب تسلط بر باورها، اثر دیگری از تیبو موریس، از سلسله کتاب‌های این نویسنده است که بر احساسات و هیجان و فکر و ذهن داد تسلط می‌گوید.
موریس، در این کتاب نیز به زبانی ساده و روان برای همگان در حجمی کم، توضیح خوبی از باور و فکر و باورسازی یرای مخاطب
می‌نویسد.
تیبو موریس برای استناد مطالبش اسناد و نقل قول‌هایی نیز بیان می‌کند اما کتاب یک کتاب علمی و مستند نیست اما مطالبش برای خواننده مشتاق موفقیت‌آمیز است و مخاطب را بدون دستاورد رها نمی‌کند به ویژه اگر اقدامات عملی آن را نیز به تک‌تک اجرا کنید.
نسرین میرزاییفر
۱۴۰۲/۱/۷
سلام به شما عزیزان
انقد کتابهای این نویسنده موریس عالیه
که من تسلط بر باورها و تسلط بر احساست و تسلط بر تمرکز قدرتمندشو رو صوتی همشونو خریدم خیلی عالی باورهای محدود کننده و چیزاهایی که باعث میشه که حدود فکر کنیم و باورش کنیم رو ساده و قابله درک برامون توصیح میده و اینکه با چه باورهای قدرتمندی و
کارهایی میشه اونارو عوصشون کرد یا جایگزین کرد وبه نظرم عالیه کتابهاشون.
و یه مطلب خوب دیگه اینکه کتاب هاشون مطالب تکراری و شبیهه بهم نداره و واقعا باعنوان کتابها مطالب هم جدید و عالی و کاربردیه و این خیلی برای من مهم بود. خداروشکر میکنم
Erfan Tavousi
۱۴۰۲/۱/۱۶
من خیلی خیلی کم پیش میاد بیام نظری بنویسم، راجب کتاب یا چیز دیگه‌ای الانم خیلی مختصر میگم که کتابراه دو ویژگی عادت کتاب خوندن که یکم سخته و عادت گوشی گرفتن که آسونه رو ترکیب میکنه و اگه یکم به کتاب خوندن علاقه نشون بدید ولی آدم تنبلی باشید این عادت کتاب خوندن رو روز به روز واستون شیرین و لذت بخش حل میکنه
این کتابم واقعا راه عملی رو واسه پیشرفت تو زندگی شخصی که همش از ذهن شروع میشه رو بهتون نشون میده پس حتما حتما این کتاب رو بخونید ساده روان تاثیرگذار
ببخشید دیگه قرار بود خلاصه بگم یا حق.
سید کاظم احمدی
۱۴۰۱/۱۲/۲۲
سلام به نظرم گاهی در ترجمه دقت نشده مثلاً اونجایی که می گه زمانی که باورها به میزان کافی مورد توجه قرار گیرند به صورت افکار متجلی می شونددر صورتی که معنی ترجمه به این طریق استزمانی که افکار مورد توجه قرار گیرند به صورت باور متجلی می شوندThoughts crystallize into beliefs when they are given enough attention over timeممنونم البته بازم ایراداتی اینطوری ممکنه داشته باشه متشکر البته خیلی رسا و گویا ترجمه شده است و بدون شک سعی شده است که مطلب ادا شود و در کل موضوع عالی است
فاطمه تاجیک
۱۴۰۳/۱/۱۰
نویسنده درین کتاب سعی داره بگه باور قلبی بخودت حرف اول رو میزنه و ازونجا که بیشتر ناکامیها و شکستها ریشه در نبود اعتماد بنفس داره. تمرینایی داده واسه رسیدن به اعتماد بنفس و باور داشتن خودت، بهتره انجام بدین
در بخشی از کتاب میگه
تقریباً هرچیزی که شما می‌خواین قابل دستیابیه اگه مهارت مربوط به اونو
بدست بیارین مصمم بودن همراه با کار سخت می‌توانه باعث شه شما سخنران عالی، بازیگر شطرنج حرفه ای، مربی مدیتیشن خوب یا نویسنده خلاق باشین. در مورد باور نیز همین طوره، می‌تونید یاد بگیرین که باور صحیح داشته باشین.
یدالله نخعی زرندی
۱۴۰۱/۱۲/۲۰
بسیار کتاب عالی است
شاید این کتاب برای من خیلی مناسب بود چون حل تمام مشکلات خود را در این کتاب دیدم در این کتاب اول اینکه به شناسایی باور پرداخته و فرق بین باور و توهم و تفکر و احساس را بصورت واضح بیان میکند و بعداز مشخص کردن فرق انها به طریقه تشکیل باور میپردازد و به خواننده میاموزد که چطور دارای
باور شوند و باورهای مثبت و خنثی را از هم جدا کرده و در انتها طریقه تقویت باورهای مثبت را اموزش داده و حتی خواننده میتواند نحوه استفاده را از ان را درک کند
علیرضا رضایی
۱۴۰۲/۵/۱۲
کتاب خوبیه ولی تمرکز کتاب روی چگونگی انجام کار هستش، کسایی که کتاب موفقیت زیادی خوندن میدونن که ((باور)) فقط و فقط یه پیش نیاز هست واسه موفقیت همین! تو جایی از کتاب میگه که باور باعث میشه آدم حتی برای رسیدن به اهدافش سخت کار کنه حتی سراغ کار دوم هم بره که این خودش یه مسیر عصبی غلطی تو ذهن خواننده به وجود میاره که واسه موفق شدن باید سخت جونت در بیاد!!! به هر حال من خوندم تجارب مناسبی هم کسب کردم
دلارام 0074
۱۴۰۲/۴/۱۷
این کتاب یکی از بهترین کتاب‌هایی هست که توی زمینه اعتماد به نفس احیای خودمون انجام بدیم راه کار‌هایی هم که گفته شده واقعا عالی هست. از اون نوع کتاب‌های جالبی هست که میاد توضیح میده بعد راهکاری میده که نیاز ب تمرین داره من عاشق این جور کتاب‌های علمی‌ام که هم اطلاعاتی بهت اضافه بشه هم تمریناتی داده بشه که انجام بدیم. حالا بعضی از کتاب‌ها فقط اومدن توضیح میدن و راهکار خاصی نمیدن
نرجس احمدنژاد
۱۴۰۱/۱۲/۲۰
آنتونی رابینز میگه انسان ماشین اثبات باورهاشه. یعنی درست مثل یک ماشین ظرفشویی که فقط ظرف میشوره و یک ماشین لباسشویی ک فقط لباس، انسان هم در طول زندگیش فقط باورهای خودش رو اثبات میکنه. پس چه چیزی بهتر از اینکه روی باورهامون فکر کنیم و اون‌ها رو ب بهترین نحو تغییر بدیم. از نکات خوب و آموزنده‌ی این کتاب حتما استفاده کنین
mohsen n
۱۴۰۲/۸/۲۲
کتاب عالی در زمینه باور و اعتماد به نفس هست اینکه خود انسان توانایی چه چیزهایی داره اما باور همچین توانایی رو در خودش نمیبینه کتاب انگیزشی و عالی هست بهترین راه کارها و ساده‌ترین راه کارهارو ارائه داده کمک زیادی درباب اعتمادبه نفس میکنه ترجمه عالی و روان بود توصیه به همه دوستان حتما مطالعه کنن باتشکر از کتابراه عزیز
مشاهده همه نظرات 196

راهنمای مطالعه کتاب تسلط بر باورها

برای دریافت کتاب تسلط بر باورها و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.