معرفی و دانلود کتاب خودم می‌خوانم 4: دوچرخه

عکس جلد کتاب خودم می‌خوانم 4: دوچرخه
قیمت:
۲۷۵۰۰ ۱۹,۲۵۰ تومان ۳۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب خودم می‌خوانم 4: دوچرخه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب خودم می‌خوانم 4: دوچرخه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب خودم می‌خوانم 4: دوچرخه

کتاب خودم می‌خوانم 4: دوچرخه، نوشته‌ی شکوه قاسم‌نیا و عبدالرحمان صفاپور، ذیل مجموعه‌ی «خودم می‌خوانم» نشر افق به انتشار رسیده که با هدف ترویج کتاب‌خوانی و آموزش مهارت خواندن به دانش‌آموزان اول ابتدایی تألیف شده است. این کتاب به معرفی حرف «د» می‌پردازد و در تلاش است با کمک تصویرسازی، شعر، جدول، تمرین، قصه و بازی مسیر مطالعه را برای نوسوادان هموار کند.

درباره‌ی کتاب خودم می‌خوانم 4: دوچرخه

خواندن، یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که کودکان در بدو ورود به مدرسه می‌آموزند و مجموعه‌ای از توانمندی‌ها را شامل می‌شود که شناخت معانی واژه‌ها، جملات، عبارات، دریافت پیام نویسنده و اندیشیدن، شماری از آن‌هاست. در این میان، آشنایی با حروف و صداها، در اولویت قرار دارند. ازاین‌رو شکوه قاسم‌نیا و عبدالرحمان صفاپور مجموعه‌ی خودم می‌خوانم را به رشته‌ی تحریر درآورده‌اند تا فرآیند مطالعه را به نوسوادان بیاموزند. کتاب خودم می‌خوانم 4: دوچرخه، بخشی از این مجموعه است که به آموزش حرف «د» اختصاص دارد.

خواندن به‌عنوان ابزاری ضروری جهت انتقال پیام‌ها، نقش مهمی در پیشرفت افراد ایفا می‌کند، اما کودکان تنها در شرایطی ترغیب به مطالعه می‌شوند که از فرآیند آن لذت ببرند. بنابراین باید توجه داشت که لازمه‌ی لذت، کسب مهارت‌هایی است که به درک و دریافت متن منجر می‌شود. کتاب خودم می‌خوانم 4: دوچرخه، با استفاده از تصویرسازی‌های جذاب، جدول، شعر، قصه، رنگ‌آمیزی و آشپزی، مهارت‌های لازم برای مطالعه را به کلاس اولی‌ها می‌آموزد. این کتاب از تمرینات کارآمدی برخوردار است که در قالب جمله‌خوانی، ترکیب‌خوانی، متن‌خوانی و چندین‌وچند بازی طرح شده‌اند و در نهایت، دانش‌آموزان را با آوا، شکل و کارکرد حرف «د» آشنا می‌کنند.

این کتاب به‌همت انتشارات افق منتشر شده و تصویرسازی آن توسط سحر حقگو صورت گرفته است.

درباره‌ی مجموعه‌ی خودم می‌خوانم

«خودم می‌خوانم» مجموعه‌ای است که با هدف ترویج کتاب‌خوانی، افزایش لذت مطالعه و ایجاد عادت به مطالعه در کودکان تألیف شده. این مجموعه‌ی ویژه‌ی دانش‌آموزان کلاس اول است و قصد دارد آن‌ها را با حروف، صداها و کلمات آشنا کند.

مجموعه خودم می‌خوانم متشکل از 39 جلد کتاب است که جمگی توسط عبدالرحمن صفارپور و شکوه قاسم‌نیا به رشته‌ی تحریر درآمده‌اند و انتشارات افق آن‌ها را منتشر کرده است. هر یک از کتاب‌های این مجموعه، به معرفی یکی از حروف الفبا یا صداهای آن می‌پردازد.

کتاب خودم می‌خوانم 4: دوچرخه برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب به‌عنوان راهنمایی کارآمد برای یادگیری الفبا، به دانش‌آموزان مقطع اول دبستان توصیه می‌شود.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب خودم می‌خوانم 4: دوچرخه
نویسنده،
ناشر چاپینشر افق
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات33
زبانفارسی
شابک978-964-369-963-5
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی دبستان
قیمت نسخه الکترونیک
۲۷۵۰۰ ۱۹,۲۵۰ ت ۳۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب خودم می‌خوانم 4: دوچرخه

مریم بهزادیان پور
۱۴۰۲/۸/۲۰
برای تمرین روان خوانی بچه‌ها خیلی خوبه.
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب خودم می‌خوانم 4: دوچرخه

برای دریافت کتاب خودم می‌خوانم 4: دوچرخه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.