معرفی و دانلود کتاب راز: اسرار عشق، سلامتی و ثروت

عکس جلد کتاب راز: اسرار عشق، سلامتی و ثروت
قیمت:
۳۵۰۰۰ 17500 تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب راز: اسرار عشق، سلامتی و ثروت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب راز: اسرار عشق، سلامتی و ثروت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب راز: اسرار عشق، سلامتی و ثروت

در ادامه‌ی مجموعه‌ی پرطرفدار و پرفروش راز، راندا برن در کتاب راز: اسرار عشق، سلامتی و ثروت از تأثیر قانون جذب در سه عرصه‌ی مهم زندگی می‌گوید و به ما کمک می‌کند تا در حوزه‌ی رابطه و عشق، سلامتی، و ثروت بهتر عمل کنیم و به زندگی خود تحولی عمیق ببخشیم.

درباره‌ی کتاب راز: اسرار عشق، سلامتی و ثروت:

در سال 2006، کتاب موفق و جنجال‌برانگیز «راز» منتشر شد. تکیه‌ی این کتاب بر قانون جذب بود و این باور را ترویج می‌کرد که افکار انسان‌ها می‌تواند مسیر زندگی‌شان را تغییر دهد. این کتاب بر «انرژی» تأکیدی ویژه داشت. کتاب راز 30 میلیون نسخه در سراسر جهان فروش رفت و به بیش از 50 زبان ترجمه شد. کتاب حاضر همچنان درمیان پرفروش‌ترین کتاب‌های حوزه‌ی خودسازی و قانون جذب جای دارد.

راندا برن (Rhonda Byrne)، پس از کتاب راز، 5 کتاب دیگر نیز در این مجموعه منتشر کرد، و کتاب راز: اسرار عشق، سلامتی و ثروت (The Secret to Love, Health, and Money) آخرین کتاب از این مجموعه است. در این کتاب، برن شیوه‌ی به‌کاربردن قانون جذب را در سه حوزه‌ی مهم زندگی یعنی عشق، سلامتی و ثروت نشان می‌دهد.

کتاب راز: اسرار عشق، سلامتی و ثروت به سه بخش تقسیم شده است. برن، در بخش اول این کتاب، قدرت افکار مثبت و چگونگی به‌کارگیری آن را برای جذب و حفظ روابط سالم بررسی می‌کند. در بخش دوم کتاب، از قدرت قانون جذب برای مقابله با بیماری‌های سخت مانند سرطان، افسردگی و... می‌گوید، و در بخش آخر، قانون جذب را برای یافتن راهی به‌منظور دستیابی به رفاه و موفقیت به کار می‌گیرد.

راندا برن که این کتاب را دوره‌ی پیشرفته‌ای برای کتاب راز می‌داند، با زبانی ساده و با استفاده از مثال‌هایی ملموس، مانند کتاب‌های پیشین خود، به ما می‌آموزد که با روش‌های اثرگذار و در دسترس تمام جنبه‌های زندگی خودمان را تغییر دهیم و روزبه‌روز به‌سمت بهتر شدن پیش برویم.

کتاب راز: اسرار عشق، سلامتی و ثروت برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به قانون جذب باور دارید یا از طرفداران مجموعه‌ی راز هستید، این کتاب حرف‌های جدیدی برای شما خواهد داشت.

با راندا برن بیشتر آشنا شویم:

شهرت این نویسنده‌ی استرالیایی مرهون مجموعه‌ی راز است که از سال 2006 به موفقیت بسیاری دست یافت و تا به امروز نیز از کتاب‌های پرفروش حوزه‌ی موفقیت و خودسازی به شمار می‌رود. مستند راز نیز که بر مبنای این کتاب ساخته شده در سراسر جهان توجه بسیاری را به خود جلب کرد و زندگی بسیاری را تغییر داد.

راندا برن تا کنون 6 کتاب در مجموعه‌ی حاضر منتشر کرده که بیشتر آن‌ها به فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌ها راه یافته‌اند. از جمله‌ی این کتاب‌ها می‌توان به «قدرت»، «معجزه»، «قهرمان» و «آخرین قهرمان» اشاره کرد که جملگی به فارسی نیز برگردانده شده‌اند.

در بخشی از کتاب راز: اسرار عشق، سلامتی و ثروت می‌خوانیم:

وقتی طرز تفکر خود را در مورد یک رابطه تغییر می‌دهید، افکاری را که از خود ساطع می‌کنید تغییر می‌دهید و رابطه باید تغییر کند تا شیوه تفکر جدید شما را بازتاب دهد. به همین سادگی.

حتی اگر نمی‌توانید تصور کنید چگونه یک رابطه خاص می‌تواند به چیزی مثبت تبدیل شود، بدانید که می‌تواند!

اگر در یک رابطه چالش‌برانگیز با کسی هستید، یک تمرین بسیار ساده و قدرتمند وجود دارد که می‌توانید از آن استفاده کنید که هر روز فقط چند دقیقه طول می‌کشد. به سادگی عشق را در دل خود نسبت به شخص مقابل احساس کنید، و سپس قلب خود را باز کنید و آن عشق را به کائنات بفرستید. فقط انجام این یک کار کمک می‌کند تا هرگونه رنجش، عصبانیت یا حس منفی که ممکن است در درون خود نسبت به آن شخص داشته باشید را از بین ببرید.

از سوی دیگر، شما هرگز رابطه‌ای را با منفی نگری بهبود نمی‌دهید. عصبانیت شدید، کینه یا هرگونه احساس منفی نسبت به شخص دیگر آن را به سمت شما جذب می‌کند. وقتی احساس عشق می‌کنید، عشق را به سمت شما بازمی‌گرداند. آنچه را که نسبت به دیگری احساس می‌کنی، به سوی خودت می‌آوری. اگر احساس خوبی نسبت به یک شخص یا رابطه خاص برایتان دشوار است، روی دوست داشتن هر چیز دیگری در اطرافتان تمرکز کنید. و تمام تلاش خود را بکنید تا توجه خود را به چیزهای منفی در رابطه متوقف کنید.

فهرست مطالب کتاب

اسرار عشق    
درس 1: عشق و قانون جذب    
درس 2: قدرت افکار و احساسات    
درس 3: اسرار داشتن یک رابطه فوق‌العاده    
درس 4: فرآیند سازنده برای روابط    
درس 5: قدرت خیال و روابط    
درس 6: شکرگزاری و روابط    
درس 7: رازی برای تو    
درس 8: بزرگ‌ترین موهبت    
اسرار سلامتی    
درس 1: راز نمایان ساختن سلامتی    
درس 2: سلامتی و ذهن ناخودآگاه    
درس 3: احساس خوب- سریع‌ترین روش برای رسیدن به سلامتی    
درس 4: فرآیند سازنده برای سلامتی    
درس 5: شکرگزاری برای سلامتی    
درس 6: تجسم سلامتی    
درس 7: تأیید سلامتی    
درس 8: تو جاودانه‌ای    
اسرار ثروت    
درس 1: راز رسیدن به پول    
درس 2: احساسات درباره پول    
درس 3: طرز فکر ثروتمند    
درس 4: فرآیند سازنده برای پول    
درس 5: شکرگزاری برای پول    
درس 6: خیال‌پردازی و پول    
درس 7: شغل و کسب وکار    
درس 8: تقسیم کردن و بخشیدن

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب راز: اسرار عشق، سلامتی و ثروت
نویسنده
مترجمیاسین قاسمی بجد، طلعت اصغری درمیان
ناشر چاپیانتشارات پل
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات241
زبانفارسی
شابک978-964-233-418-6
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
۳۵۰۰۰ 17500 ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب راز: اسرار عشق، سلامتی و ثروت

Alirezza Stager
۱۴۰۱/۷/۱۵
این کتاب فوق العاده محشره، اگه واقعا خواستار روابط و ارتباطات فوق العاده با مردم هستین چه دوستانه، شریک طور و همکاری و چه عاشقانه و میخواین بدست بیارین این ارتباطات رو این کتاب رو بخونین و بهش عمل کنین بنظرم، این کتاب مبناش براساس کائنات و خدا و جادوی قانون راز و موهبت خدا و قوانین عملی خدا و برای کائناتش رسیدن به خواسته هاتون هست، توصیه من خوندن این کتابه، عالیه واقعا، همچنین این کتاب در مورد بدست آوردن سلامتی و پول بیشتر توی زندگیتون صحبت میکنه و راه‌ها و روش هاش عملیه واقعا❤️✨👌
Golnaz khodaei
۱۴۰۲/۱۰/۸
وای این کتاب فوق العاده ست پیشنهاد میکنم کسی که دنبال درمان بیماری و یا دنبال سلامتی ست و همچنین دنبال عشق و شریک زندگی مورد علاقه و همچنین پوله این کتاب قانون جذب حتما حتما مطالعه کنه چون خیلی کمک میکنه واقعا من دیدم، افکارم و ذهنیتم عوض شد الهی که نتیجه‌ی مثبت در رابطه با سلامتیم میگیرم
نازیلا پاکرو
۱۴۰۲/۵/۵
کتاب خیلی عالی هست در زمینه قانون جذب و بسیار کاربردی و اگر کسی واقعا به دستورات کتاب عمل کند حتما خواسته‌اش رو جذب می‌کند. از اون دسته کتابهای هست که باید همیشه داشته باشیدش و هر روز مرور کنید هم برای انگیزه هم باور عالی می‌باشد.
الماس
۱۴۰۱/۱۱/۲۸
این کتاب واسه کسایی که تو دوره بدی از زندگیشون هستن خیلی مفیده چه از لحاظ روابط و چه سلامتی و ثروت بهتون کمک می‌کنه‌تا ارتعاشات انرژی درونی تون رو‌تو‌فرکانسی قرار بدید که بتونید خواسته هاتونو جذب کنید
hosein salami
۱۴۰۱/۳/۲۴
سلام، بنظرم چکیده تمام کتابهای راندا برن
در این کتاب خلاصه شده و من از از خوندنش لذت بردم و استفاده کردم
سونگ
۱۴۰۳/۱/۳
به خودتون لطف کنین و این کتاب رو پیوسته و بدون کنار گذاشتن وسطش بخونین مطمئن باشین تاثیرش بیشتره و پشیمون نمیشین
سیمین نفیسی
۱۴۰۲/۱۲/۲۷
مثل همیشه کتابهای راندا برن فوق العاده و معرکه هستن
کتابی عالی و بی نظیر که حال و هوای آدمی رو بهتر میکنه
طراوت فرخنده
۱۴۰۱/۲/۲۳
خارق العاده و جادویی و بی نظیر …. نمی‌تونم توصیف کنم✨👌🏻
محمد جعفری
۱۴۰۱/۲/۹
یه کتاب بی نظیر که مسیر زندگیتونو تغییر میده
علی رحیمی
۱۴۰۲/۱۰/۲
این کتاب عالیست.
یکی از اساتید موفقیت این کتاب را دوره کرده و به قیمت میلیونی می‌فروشد.
S.m
۱۴۰۱/۹/۱۱
بسیار کتاب عالی و تاثیرگذاریه. خوندنش رو به همه پیشنهاد میکنم
هما طاوسیان
۱۴۰۲/۹/۲۱
کتاب مفید و کاربردی با ترجمه روان. واقعا لذت بردم
parisimanojabaei
۱۴۰۲/۷/۲۷
حتما مطالعه کنید تا زندگی‌تون زیر و رو شه
حامد ستوده
۱۴۰۱/۵/۱۹
کتاب خوب و‌مفیدی بود....
Arefsaha
۱۴۰۲/۸/۵
پیشنهاد میکنم حتما بخونید این کتابو
مشاهده همه نظرات 15

راهنمای مطالعه کتاب راز: اسرار عشق، سلامتی و ثروت

برای دریافت کتاب راز: اسرار عشق، سلامتی و ثروت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.