معرفی و دانلود کتاب صوتی 120 قانون اساسی برایان تریسی

عکس جلد کتاب صوتی 120 قانون اساسی برایان تریسی
قیمت:
۲۳۰۰۰ 11500 تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی 120 قانون اساسی برایان تریسی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی 120 قانون اساسی برایان تریسی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی 120 قانون اساسی برایان تریسی

کتاب صوتی 120 قانون اساسی برایان تریسی، شامل روش‌ها و ایده‌‌های کاربردی این نویسنده مشهور برای رسیدن به موفقیت و هدف در زندگی است.

برایان تریسی (Brian Tracy) مشاور و روان‌شناس بزرگ و یکی از معتبرترین مراجع صاحب نظر جهان در زمینه‌ی موفقیت و پیشرفت بشر است. وی یکی از موفق‌ترین مشاوران تجارت در ایالات متحده و یکی از مشهورترین سخنرانان حرفه‌ای در جهان به شمار می‌رود. برایان تریسی حدود سی کتاب نوشته که تعدادی از آن‌ها به ۱۲ زبان ترجمه شده است. برنامه‌های آموزشی سمعی و بصری وی در سراسر جهان برای آموزش مدیران، فروشندگان، موفقیت شخصی و مدیریت زمان استفاده می‌شود. 

علاوه بر آن، وی به 8 کشور در 5 قاره جهان مسافرت کرده و در آن‌جا کار کرده است. تریسی در رشته تجارت و مدیریت درجه دکترا دارد. برایان روشی عالی برای تبدیل ایده‌ها و دیدگاه‌ها به استراتژی‌های عملی دارد که سریع عمل می‌کنند و زود نتیجه می‌دهند. او مدیر سازمان جهانی مشاوره و آموزش برایان تریسی است که در ساحل سولانا واقع در کالیفرنیا قرار دارد. 

بعضی از این قانون‌ها که در این کتاب صوتی می‌شنویم عبارت‌اند از:

قانون علت و معلول: هر چیز به دلیلی رخ می‌دهد. برای هر علتی معلولی هست و برای هر معلولی علت یا علت‌های بخصوصی وجود دارد. چه از آن‌ها اطلاع داشته باشید چه نداشته باشید. چیزی به اسم اتفاق وجود ندارد. 

قانون ذهن: همه علت‌ها و معلول‌ها ذهنی هستند. افکار شما تبدیل به واقعیت می‌شوند افکار شما آفریننده‌اند. شما تبدیل به همان چیزی می‌شوید که درباره آن بیشتر فکر می‌کنید. همیشه درباره چیز‌هایی فکر کنید که واقعا طالب آن هستید و از فکر کردن درباره چیزهایی که خواستار آن نیستید اجتناب کنید. 

قانون عینیت یافتن ذهنیات: دنیای پیرامون شما تجلی فیزیکی دنیای درون شماست کار اصلی شما در زندگی این است که زندگی مورد علاقه خود را در درون خود خلق کنید زندگی ایده‌آل خود را با تمام جزئیات آن مجسم کنید و این تصویر ذهنی را تا زمانی که در دنیای پیرامون شما تحقق پیدا کند حفظ کنید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
47 دقیقه
صد و بیست قانون اساسی برایان تریسی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی 120 قانون اساسی برایان تریسی
نویسنده
راوینازنین آذرسا
ناشر صوتی آذرسا
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابMP3
مدت۴۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۲۳۰۰۰ 11500 ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی 120 قانون اساسی برایان تریسی

محمدرضا
۱۴۰۱/۵/۲
با به کار گرفتن این قوانین که مختصر و مفید در این کتاب صوتی بیان شده است میتوانیم زندگی خود را از نظر شغلی و زندگی شخصی بهبود ببخشیم و بتوانیم به زندگی ایده آل خود دست پیدا کنیم. برایان تریسی کتاب‌های خوبی داره اگر بخونید لذت میبرید.
حامد سهیلی
۱۴۰۱/۸/۱۶
دوبار کامل گوش دادم تا مورد سی مثلا خیلی. عالی به نظرمیاد اما بعداکسل کننده است مورد بعدی گریز از هر مطلب به مطلب بعدی هست. صرفا موارد شماری هست تا توضیح و بیان راهکار. درکل جالب نبود
ساجده شاحیدر
۱۴۰۰/۷/۸
دانستن قوانین جهانی موفقیت به ما کمک میکنه که هم ذهن خود را منظم کنیم و راحت تر به نتیجه برسیم و این کاری است که تریسی برایمان انجام می‌دهد
arian mlki
۱۳۹۹/۵/۳۰
کتاب خوبیه برای کسایی که آگاهیی دارن در مورد موفقیت ولی اگه می‌خواید تازه شروع کنید از فایل‌های دیگه‌ای استفاده کنید
سید یاسر حسینی
۱۳۹۹/۱/۲
محتوای کتابش رو خوندم قبلا اما گوینده،،، بیان و لحن انتقال دهنده پیام رو نداره... خیلی بهتره دوباره با نریتور دیگه‌ای اجرا بشه...
loba zahedi
۱۳۹۸/۹/۶
نمونه کتاب را گوش دادم و بنظر کتاب خوبی میاد ولی کاش با صدایی دیگر بازخوانی شود.
رویا گلپور
۱۳۹۷/۸/۸
نکات کلیدی کتاب دیگر برایان تریسی بود مثل نکته برداری از کلاس درس
آرزو حیاتی
۱۴۰۰/۱۱/۱
کتاب خوبیه مختصر و بسیار مفید. توصیه میکنم چندین بار گوش کنید
Ali Mohamadi
۱۳۹۹/۱۲/۶
برای رسیدن و فهمیدن و شناخت بسیار مفید است
علی دولت
۱۳۹۸/۹/۶
عالی اکه میشه نسخه پی دی افیش موجود کنید ممنون
سیدناصر علوی
۱۳۹۸/۸/۷
گوینده خیلی شل متنو میخونه
مریم کتابخوان
۱۳۹۷/۸/۲۸
این کتاب را دوست داشتم.
الهه مفرد
۱۴۰۰/۱۲/۹
وای خیلی خوب بود من که سه بار گوش دادم
علی بی خسته
۱۴۰۰/۱۱/۲۶
کتابی بسیار مفید و سازنده
Astella lord
۱۳۹۹/۳/۱۶
کتابش جالبه ولی گویندش نه
مشاهده همه نظرات 16

راهنمای مطالعه کتاب صوتی 120 قانون اساسی برایان تریسی

برای دریافت کتاب صوتی 120 قانون اساسی برایان تریسی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.