معرفی و دانلود کتاب صوتی 21 ترفند کسب و کار از زبان برایان تریسی

عکس جلد کتاب صوتی 21 ترفند کسب و کار از زبان برایان تریسی
قیمت:
19000 تومان - 2.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی 21 ترفند کسب و کار از زبان برایان تریسی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی 21 ترفند کسب و کار از زبان برایان تریسی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی 21 ترفند کسب و کار از زبان برایان تریسی

کتاب صوتی 21 ترفند کسب و کار از زبان برایان تریسی، دربردارنده‌ 21 ایده‌ی کلیدی و کاربردی است که به کمک آن می‌توانید کسب و کار خود را بهبود ببخشید.

برای تمامی انسان‌ها لحظه‌هایی وجود دارد که زندگی‌شان به کلی تغییر می‌کند، وقتی به اهداف خود در زندگی فکر می‌کنیم و برای رسیدن به آن‌ها تلاش می‌کنیم، می‌توانیم موفقیت را در زندگی حس کنیم. طی تحقیقات انجام شده، تنها 3 درصد از اشخاصی که مشغول به کار هستند، هدف دارند و برای هدف خود تلاش می‌کنند. ترفند استراتژی می‌تواند زندگی کاری شما را نجات بدهد و به سمت موفقیت هدایت کند. این ترفند می‌تواند اهداف شما را در کار مشخص کند.

سازمان‌ها و شرکت‌هایی وجود دارند که برای اهداف‌شان هیچ برنامه‌ریزی ندارند و حتی شرکت‌هایی هستند که روش‌هایی که در طولانی مدت استفاده می‌کردند دیگر جوابگوی آن‌ها نیست و هیچ کارایی خاصی ندارد. کلید موفقیت در بازار و جامعه امروزی داشتن خلاقیت است. به عنوان مثال اگر به روزنامه‌ها بنگرید، با همان روش قدیمی و سنتی به بازار عرضه می‌شوند و بیشتر این روزنامه‌ها سرنوشت‌شان به تباهی کشیده شده است.

چگونه می‌توان در کار و زندگی شخصی موفق شد، ابتدا باید ببینید که چه کسی هستید و چه چیزی از زندگی می‌خواهید و چگونه می‌توانید در حرفه‌ی خود موفق شوید. باید یاد بگیرید که چگونه بهتر و واضح‌تر تفکر کنید و تصمیم‌های مهم زندگی خود را بگیرید. اگر ترفندهای کسب و کار این کتاب را عملی کنید می‌توانید بسیار بهینه‌تر از شرکت‌های بزرگی که استراتژی و نقشه دارند عمل کنید. کلید موفقیت شما درست فکر کردن و استفاده از استراتژی و نقشه است که این اثر شما را در به کارگیری آن راهنمایی می‌کند.

برایان تریسی (Brian Tracy) نویسنده مشهور کتاب‌های خودیاری و سخنرانی برجسته و خوش‌نام است. او سمینارهای مختلفی را در مورد رهبری، فروش، مدیریت موثر و استراتژی کسب و کار برگزار کرده است. او به مدت 30 سال موضوعاتی از قبیل اقتصاد، تاریخ، کسب و کار، فلسفه و روانشناسی را تجزیه تحلیل کرده و حاصل تحقیقات خود را در بیش از 70 کتاب نوشته است که اکثر کتاب‌هایش به زبان‌های مختلف ترجمه شده‌اند و فروش بسیار بالایی را نیز رقم زده‌اند. غیرممکن است در ایران بخواهید موفق شوید، اما نام برایان تریسی را نشنیده باشید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
11 دقیقه
بخش اول
9 دقیقه
بخش دوم
9 دقیقه
بخش سوم
8 دقیقه
بخش چهارم
10 دقیقه
بخش پنجم
8 دقیقه
بخش ششم
10 دقیقه
بخش هفتم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی 21 ترفند کسب و کار از زبان برایان تریسی
نویسنده
مترجمامیر ابوالمعصوم
راویعلی نجفی
ناشر صوتی آگاه باشیم
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۵ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
19000 ت - 2.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی 21 ترفند کسب و کار از زبان برایان تریسی

hossein moghadam
۱۴۰۳/۱/۲۹
نکات خوب و کاربردی بود صدای گوینده هم خوب و مناسب سبک این کتابه اگه حال خوندن نسخه کامل ندارید این کتاب واقعا گزینه مناسبیه ولی خب متن کامل و خوندنی تاثیر بیشتری داره
ابوالفضل غلامی
۱۴۰۱/۱۱/۱۳
خب به هر حال خوب بود ولی اونجوری که فکر میکردم نه
Ahmad Borji
۱۳۹۸/۴/۲۳
بسیار آموزنده و عالی است
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب صوتی 21 ترفند کسب و کار از زبان برایان تریسی

برای دریافت کتاب صوتی 21 ترفند کسب و کار از زبان برایان تریسی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.