معرفی و دانلود کتاب صوتی استفاده از هیپنوتیزم برای داشتن خوابی عمیق

عکس جلد کتاب صوتی استفاده از هیپنوتیزم برای داشتن خوابی عمیق
قیمت:
۳۵,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی استفاده از هیپنوتیزم برای داشتن خوابی عمیق و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی استفاده از هیپنوتیزم برای داشتن خوابی عمیق و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی استفاده از هیپنوتیزم برای داشتن خوابی عمیق

کتاب صوتی استفاده از هیپنوتیزم برای داشتن خوابی عمیق نوشته‌ی یاسین قاسمی بجد راهنمایی جامع و کاربردی برای آموزش هیپنوتیزم و مدیتیشن است که به شما کمک می‌کند خوابی عمیق‌تر را تجربه کنید. مراقب باشید! این اثر به قدری سحرآمیز است که ممکن است هیپنوتیزمتان کند...

درباره کتاب صوتی استفاده از هیپنوتیزم برای داشتن خوابی عمیق:

مطالعات و پژوهش‌های فراوانی در رابطه با اختلالات خواب و شیوه‌های درمان صورت گرفته است. محققان زیادی به این نتیجه رسیده‌اند که هیپنوتیزم‌درمانی و مدیتیشن دو ابزار مهم برای تجربه‌ی خواب بهتر و از بین بردن اختلالات آن هستند. این دو ابزار می‌توانند خوابی عمیق‌تر برای شما ارمغان بیاورند که در نتیجه‌ی آن سلامت جسم و روان شما افزایش یابد. یاسین قاسمی بجد در کتاب صوتی «استفاده از هیپنوتیزم برای داشتن خوابی عمیق» به شما روش‌های مدیتیشن و هیپنوتیزم را می‌آموزد که با به‌کارگیری آن‌ها می‌توانید علاوه‌ بر داشتن خوابی سریع و راحت،‌ بر ترس و اضطراب خود غلبه کنید.

یافتن صلح و آرامش درونی، تسکین درد، افزایش انرژی و تمرکز، تقویت اعتماد به نفس و عزت‌نفس و زندگی در لحظه حال تنها قسمتی از ثمرات و نتایج مثبت مدیتیشن است که پس از چند روز تمرین به راحتی می‌توانید آن‌ها را مشاهده کنید. بنابراین اگر از آن گروه افرادی هستید که با مشکلات خواب دست‌وپنجه نرم می‌کنید و آرزوی یک شب خواب راحت را در سر می‌پرورانید، این کتاب صوتی می‌تواند زندگی شما را دگرگون سازد. یاسین قاسمی بجد در این اثر شنیدنی با شما همراه می‌شود و با تکنیک‌هایی که آموزش می‌دهد به شما کمک می‌کند سریع‌تر به خواب بروید و ذهنی آرام‌تر داشته باشید.

کتاب صوتی استفاده از هیپنوتیزم برای داشتن خوابی عمیق راهی تضمینی برای نجات شما از آشفتگی‌های هنگام خواب است. شما سزاوار آرامش و خوابی آسوده هستید. بنابراین در به‌کارگیری تکنیک‌های این اثر بیش از این تعلل نکنید.

کتاب صوتی استفاده از هیپنوتیزم برای داشتن خوابی عمیق مناسب چه کسانی است؟

اگر قصد دارید با استفاده از هیپنوتیزم و تکنیک‌های مدیتیشن خواب عمیق‌تری را تجربه کنید، این کتاب صوتی به شما پیشنهاد می‌شود.

با یاسین قاسمی بجد بیشتر آشنا شویم:

بعید است از طرفداران کتاب‌های انرژی‌درمانی و انگیزشی باشید اما یاسین قاسمی بجد را نشناسید. این مترجم و نویسنده‌‌ی ایرانی متولد دی ماه سال 1367 است و به عنوان یکی از حرفه‌ای‌ترین‌ها در حوزه‌ی کتاب‌های موفقیت شناخته می‌شود. او بیش از 40 عنوان اثر به چاپ رسانده که از میان آن‌ها می‌توان به کتاب چاق‌ها به بهشت نمی‌روند، در جستجوی خدا و اقتصاد مقاومتی اشاره کرد.

در بخشی از کتاب صوتی استفاده از هیپنوتیزم برای داشتن خوابی عمیق می‌شنویم:

مدیتیشن خود را با نشستن در موقعیتی که در آن راحت هستید شروع کنید. هنگامی که آماده شدید، دستان خود را به آرامی روی زانوهایتان قرار دهید و چشمانتان را ببندید. حالا به آرامی از بینی خود چند نفس عمیق و آرام بکشید. همان‌طور که بر روی کند کردن تنفستان کار می‌کنید، کاملاً حواستان را جمع کنید. لحظه‌ای وقت بگذارید و ببینید که در کجای بدنتان احساس تنش یا درد دارید.

کل بدن خود را اسکن کنید اما از تمرکز بر روی یک قسمت خاص از بدنتان به مدت طولانی خودداری نمایید. به سادگی به احساساتی که در حال تبلور هستند توجه کنید و سپس به اسکن بقیه بدنتان ادامه دهید. هنگامی که بخشی از بدنتان که بیشترین درد یا تنش را دارد پیدا کردید، این درد را همانند یک ابر سیاه در درون بدن خود تصور کنید.

شکل، رنگ، عمق و اندازه این ابر سیاه را مشاهده کنید. هر کدام از جزئیات این ابر سیاه مملو از درد را در درونتان تصور کنید. اکنون سعی کنید عمیق‌تر نفس بکشید و تا جایی که می‌توانید نفستان را به سمت این ابر سیاه روانه کنید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
16 دقیقه
استفاده از هیپنوتیزم برای پالایش ذهن از تفکرات منفی و نگران‌کننده
10 دقیقه
مدیتیشن برای تغییر ذهنیت و رسیدن به آرامشی عمیق‌تر
15 دقیقه
استفاده از هیپنوتیزم برای داشتن یک خواب عمیق
19 دقیقه
استفاده از مدیتیشن برای رهایی از اضطراب و استرس
12 دقیقه
تجسم فکری برای یافتن صلح و آرامش درونی
10 دقیقه
استفاده از مدیتیشن برای زندگی در لحظه حال
13 دقیقه
استفاده از هیپنوتیزم برای غلبه بر ترس
10 دقیقه
استفاده از مدیتیشن برای تسکین درد
13 دقیقه
استفاده از هیپنوتیزم برای تقویت اعتماد به نفس و عزت‌نفس
11 دقیقه
استفاده از مدیتیشن برای افزایش انرژی و تمرکز

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی استفاده از هیپنوتیزم برای داشتن خوابی عمیق
نویسنده
راوییاسین قاسمی بجد
ناشر چاپیانتشارات پل
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۲ ساعت و ۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی سلامت، بهداشت و تغذیه، کتاب‌های انرژی درمانی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی استفاده از هیپنوتیزم برای داشتن خوابی عمیق

Mehdi
۱۴۰۲/۱۱/۲۶
اینقدرهم که دوستان گفتن جالب نبود. به نظرم به جای توصیه بر بیخیالی از افکار که بنظرم نشدنیه چون لازمه زندگیه بشره و بعد از هزاران سال تکامل همچنان هست و خواهد بود بهتره به رسمیت شناخته بشه و انعطاف پذیری در مقابلشون و انجام راهکارهای کتاب نشخوار ذهنی مثل نگاه از بیرون بهشون داشتن، کوچک کردنش و نگاه به عمومی بودن مشکلات ذهنی و غیره خیلی مفیدتره تا تلقین بر اینکه اصلا وجود ندارند. مثالی زده شده در اون کتاب که فردی دچار سکته مغزی و بعد سکوت نشخوار ذهنی میشه اولش خیلی براش لذت بخشه ولی بعد دچار پوچی و بی حسی میشه. تکامل بشر رو ما مدیون همین کشمکش‌های درونی هستیم اگر البته کنترل شده باشه.
انوشه
۱۴۰۰/۹/۹
کتاب جامعی که هم خودهیپنوتیزمی با صدایی خوب و موسیقی جادویی داره (برای درد برای خواب برای رفع استرس) و هم
در زمینه مدیتیشن و مراقبه خیلی کمک میکنه
چند روز تکرار میکنم و جواب گرفتم 😇😇😇
مهرناز سروش
۱۴۰۰/۹/۸
بی نهایت سپاس...
کتاب عالیست. اگر دنبال راهکار برای وارد شدن به حالت آلفا هستید، این کتاب خیلی مفید است. تشکر از کتابراه و کتابهای مفیدی که منتشر میکند.
star
۱۴۰۰/۹/۱۱
فوق العاده. با اولین تکنیک وارد حالت خلسه شدم 😍
جملات تاکیدی و آرامش بخش کتاب هم هنوز تو ذهنم با گذشت چند ساعت داره تکرار میشه!!!!
سارا مصطفی نژاد
۱۴۰۰/۹/۱۲
تشکر از آقای یاسین قاسمی، کتاب بسیار جذاب با صدای عالی و التیام بخش
کتاب ((در جستجوی خدا)) به قلم شما مسیر زندگی منو عوض کرد.
رادمان ثابت راسخ
۱۴۰۲/۱۰/۵
تقریبا خوب بود ولی خیلی بهتر میتونست باشه در کل برای کسانی که تازه میخوان وارد این حوزه‌ها بشن خوبه ولی اگر در این حوزه در حال فعالیت هستید و مهارت‌هایی را بدست آوردید براش شما مفید نخواهد بود
علیرضا رضائیان
۱۴۰۳/۲/۵
این کتاب عشق من هر شب باهاش حال میکنم یعنی بعد از گوش دادن کتاب اصلی یک فصل این کتاب برای بار صدم یا بیشتر گوش میدم عالی درنگ نکنید خود نویسنده گوینده هم هست ممنون
فاطمه پاکدامن
۱۴۰۲/۵/۱۵
این کتاب بجز. اینکه. بسیار بسیار مفید و آرامش بخش هستش. و قدرت تمرکز رو بالا میبره. صدای گوینده هم واقعاًبه جاست... بنظرم. بهتره هر شب قبل از خواب خصوصا گوش. داده شود.
ذاکر
۱۴۰۲/۱/۶
کتاب خوبی بود کسایی که درگیری ذهنی دارن وزیاد فک میکنن وش بها خوابشان نمیبره پیشنهاد میکنم گوش کنن این کتاب صوتی رو من که امتحانش کردم مفید بود برام. باتشکر از نویسنده محترم. 🌹🌹
الماس
۱۴۰۱/۱۲/۱۷
اگه اختلال خواب دارید یا موقع خواب فکرو خیال به سراغتون میاد این کتاب بهتون کمک میکنه که همون دقایق اولیه به اعماق خواب بروید در ضمن صدای گوینده هم گوش نواز و مناسب و خوب است.
مهسا فامل
۱۴۰۱/۵/۷
صدایی بسیار متناسب با موضوعیت کتاب و نثری روان که بسیار مناسب برای استفاده در مراقبه و مدیتیشن روزانه می‌باشد که حس آرامش و حال خوب را در شما ایجاد مینماید
Elias Mohammadi
۱۴۰۰/۱۰/۲۶
به نظر من تمریناتش مبتدی هست اما افای یاسین عزیز رو دوست دارم به خاطر کتاب معجزات قرانشون
فرزانه عبدی
۱۴۰۰/۹/۱۵
کتاب خیلی خوبی هست خوندشو به همه توصیه میکنم.
مریم 🦋💙✨
۱۴۰۲/۱۰/۷
خوب بود کتاب یه سری هیپنوتیزم‌های صوتی کاربردی رو به صورت مجزا ارائه میکنه که میتونه بسیار مفید باشه
محمد جان آبادی
۱۴۰۲/۳/۶
ضمن تشکر از جناب یاسینی عزیز به عنوان یک روانشناس و هیپنوتیزور هستم و به همه دوستان سفارش میکنم این کتاب صوتی رو بخرند.
مشاهده همه نظرات 31

راهنمای مطالعه کتاب صوتی استفاده از هیپنوتیزم برای داشتن خوابی عمیق

برای دریافت کتاب صوتی استفاده از هیپنوتیزم برای داشتن خوابی عمیق و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.