معرفی و دانلود کتاب صوتی به افکار بهتری فکر کن

عکس جلد کتاب صوتی به افکار بهتری فکر کن
قیمت:
۴۵,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی به افکار بهتری فکر کن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی به افکار بهتری فکر کن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی به افکار بهتری فکر کن

تیبو موریس در کتاب صوتی به افکار بهتری فکر کن به شما می‌آموزد که چگونه باید باورهای ناتوان‌کننده‌تان را با باورهای انگیزه‌مند جایگزین کنید و از این طریق کیفیت زندگی خود را بهبود ببخشید و از مسیرهای میان‌بر و هموار به سوی قله‌های موفقیت رهسپار شوید.

درباره‌ی کتاب صوتی به افکار بهتری فکر کن

همین حالا اهداف کوتاه‌مدت و بلندمدتتان را تجسم کنید. اهدافی که برای هفته‌ی پیش رو درنظر دارید: «مهمانی آخر هفته با دوستان، خرید مایحتاج ماهانه، تحویل پروژه به کارفرما و...» و اهدافی بلندبالاتر برای سال یا دهه یا حتی تمام زندگی‌تان: «راه‌اندازی کسب‌وکار شخصی، کنترل خشم، مبارزه با یک بیماری سخت، مهاجرت و...» حالا به این سؤال جواب بدهید: موانع پیش روی شما برای رسیدن به این هدف‌ها کدامند؟ پاسخ به این سؤال پس از شناسایی اهدافی که در سر دارید، مهم‌ترین گام برای رسیدن به موفقیت است. تیبو موریس (Thibaut Meurisse) در کتاب صوتی به افکار بهتری فکر کن (Think Better Thoughts) به شما کمک می‌کند که این موانع را شناسایی کنید و آن‌ها را از سر راه خود کنار بگذارید.

نویسنده‌ی کتاب‌های موفقیت و مربی حوزه‌ی توسعه‌ی فردی، تیبو موریس، در این کتاب صوتی از شما می‌خواهد که به‌جای پرداختن به افکار منفی، به اندیشه‌های مثبت و قدرتمند‌ خود مجال جولان بدهید. او شما را با 100 فرض منفی آشنا می‌کند که خودآگاه یا ناخودآگاه در ذهن شما نقش می‌بندند و موفقیت شما را تحت‌الشعاع قرار می‌دهند. این افکار منفی به‌مثابه آفت‌هایی بر تنه و ریشه‌ی درخت بارآور موفقیت شما هستند. پس بیش از این درنگ نکنید و آفت‌زدایی را از همین حالا شروع کنید.

  • چرا اغلب احساس می‌کنیم که به اندازه‌ی کافی خوب نیستیم؟
  • در قبال این احساس عدم رضایت باید چه کاری انجام دهیم؟
  • چگونه ترس از دست دادن علیه ما کار می‌کند؟
  • چرا سخت گرفتن به خودتان روش کارآمدی نیست و در عوض باید چه منشی را پیش بگیریم؟
  • چگونه با ثروت و مادیات ارتباطی سالم و سازنده به وجود بیاوریم؟
  • چهار کلمه‌ای که برای رسیدن به نتایج بهتر باید از گفتن آن‌ها دست برداریم کدامند؟

تیبو موریس در این کتاب صوتی به پرسش‌های بالا و همچنین سؤالات سازنده و رهگشای دیگری از این دست پاسخ می‌دهد و به شما در زمینه‌ی برنامه‌ریزی برای ذهن، داشتن افکار قدرتمندتر و ایجاد تغییرات پایدار در زندگی کمک می‌کند.

این کتاب صوتی با ترجمه‌ی یاسین قاسمی بجد و طلعت اصغری در میان تهیه و روانه‌ی بازار کتاب‌های گویا شده است.

کتاب صوتی به افکار بهتری فکر کن برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به آثار منتشرشده در حوزه‌ی موفقیت و خودسازی علاقه‌مند هستید و می‌خواهید پرش قهرمانانه را از روی موانع دستیابی به اهدافتان فرا بگیرید، شنیدن این کتاب صوتی را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

با تیبو موریس بیشتر آشنا شویم

ورود به هر مسیر جدیدی در زندگی شخصی، کاری و اجتماعی، نیازمند حضور یک راهنمای حرفه‌ای و قوی است. تیبو موریس (نویسنده‌ی مشهور و خلاق کتاب‌های موفقیت شخصی) مانند یک استاد همیشه‌حاضر، شما را برای قدم برداشتن در مراحل سخت یا بیرون آمدن از مخمصه‌های زندگی یاری می‌کند. این نویسنده‌ی فرانسوی، با نوشتن آثار بی‌نظیر خود توانسته زندگی انسان‌های زیادی را در دنیا نجات دهد. از جمله پرطرفدارترین کتاب‌های موریس می‌توان به کتاب «اقدام فوری»، «تمرکز قدرتمند» و «سم‌زدایی دوپامین» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب صوتی به افکار بهتری فکر کن می‌شنویم

بسیاری از مردم با این باور زندگی می‌کنند که چیزی برای ارائه به دنیا ندارند. آن‌ها فکر می‌کنند کاری که انجام می‌دهند مهم نیست. درحالی‌که درست است شما به تنهایی نمی‌توانید دنیا را تغییر دهید، آیا این بدان معناست که کارتان اهمیتی ندارد؟

ما به عنوان انسان در تمام طول روز علت و معلول تولید می‌کنیم. با طرز فکر، احساس و عمل بر دنیای اطرافمان تأثیر می‌گذاریم. ما بر خانواده، دوستان، همکاران و هر کس دیگری که با آن‌ها تعامل داریم تأثیر می‌گذاریم. درحالی‌که درک دقیق نحوه تأثیر رفتارمان بر محیط غیرممکن است، تأثیرگذاری‌اش غیرقابل اجتناب است.

اینگونه درباره‌اش فکر کن. آیا تابه‌حال با دریافت یک کلمه تشویقی از طرف کسی، مسیر اعمال خود را تغییر داده‌اید؟ آیا تابه‌حال پس از صحبت با کسی تصمیم خود را تغییر داده‌اید؟ اگر این‌طور است، می‌دانید که ما همیشه و به طرق مختلف روی یکدیگر تأثیر می‌گذاریم.

وقتی باور دارید که شایسته نیستید، تمایل دارید مطابق با آن عمل کنید. در نتیجه استعدادهای خود را پنهان می‌کنید، رؤیاهای خود را نادیده می‌گیرید، از مسئولیت‌های خود فرار می‌کنید و اجازه نمی‌دهید شخصیتتان بدرخشد. با انجام این کار، نه تنها خود را از احساس عمیق‌تر سرزندگی و هدف محروم می‌کنید، بلکه به دنیا هم بدی می‌کنید.

شما چیزهای زیادی برای ارائه به دنیا دارید. یک انسانید و کاری که انجام می‌دهید واقعاً مهم است. وقتی متوجه این موضوع شدید، با دیدگاهی کاملاً متفاوت شروع به عمل خواهید کرد و افراد بیشتری از آنچه تصورش را می‌کردید تحت تأثیر قرار می‌دهید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
21 دقیقه
مقدمه
23 دقیقه
قسمت اول
20 دقیقه
قسمت دوم
22 دقیقه
قسمت سوم
20 دقیقه
قسمت چهارم
20 دقیقه
قسمت پنجم
21 دقیقه
قسمت ششم
21 دقیقه
قسمت هفتم
20 دقیقه
قسمت هشتم
20 دقیقه
قسمت نهم
20 دقیقه
قسمت دهم
20 دقیقه
قسمت یازدهم
19 دقیقه
قسمت دوازدهم
22 دقیقه
قسمت سیزدهم
9 دقیقه
قسمت چهاردهم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی به افکار بهتری فکر کن
نویسنده
مترجمیاسین قاسمی بجد، طلعت اصغری درمیان
راویلیلا ولی پور
ناشر صوتیانتشارات جزیره کتاب
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۴ ساعت و ۵۶ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی به افکار بهتری فکر کن

SoBhAn Rezaei
۱۴۰۱/۱۱/۱۹
سلام این کتاب را میپسندم چون دانش حرکت کردن به سمت پیشرفت رو به من آموخت
باید دست از شکایت کردن برداشت و فهرستی از مسائل جاری زندگی تهیه کنید و امور زندگی را بنویسید و ببینید کدامشان را می‌توانید تغییر دهید و بهتر انجام دهید
و افکار ناتوان کننده حریف مان نشوند
من این افکار ناتوان‌کننده را به و
چند دسته اصلی تقسیم کرده‌ام
در واقع باورهای عمیقی هستند که زیربنای بسیاری از افکار ناتوان‌کننده گاه نقش طعمه را تشکیل می‌دهند. این فراتصورات عبارت‌اند از: شماره ۱ - من کافی نیستم. تصوری که شما به نوعی ناکافی هستید. شماره ۲ - من به اندازه کافی ندارم. اعتقاد به این که شما فاقد منابع، زمان، پول و غیره هستید و کافی نیست. شماره ۳ - من ناتوان و ضعیفم. بر اساس این باور مهم نیست شما چه کسی هستید و چه‌کاری انجام می‌دهید. ۴- من برده عواطفم هستم. زمانی است که بیش‌ازحد احساسات خود را شناسایی می‌کنید و اجازه می‌دهید آن‌ها شما را تعریف کنند. ۵- من بهتر از دیگران هستم. زمانی است که شما خود را برتر از دیگران می‌بینید. شماره ۶- دیگران بهتر از من هستند. زمانی است که خود را کوچک‌تر از دیگران می‌دانید. ۷- من خودآگاه هستم. بر اساس این باور شما خودتان را به خوبی می‌شناسید، درحالی‌که در واقع، بسیاری از ویژگی‌های خود را نادیده می‌گیرید. ۸- موفقیت خارج از کنترل من است. ایده‌ای که موفقیت را تا حدودی غیرقابل دسترس می‌داند زیرا شما فاقد منابع، استعداد، پول و غیره هستید.
این‌ها عادت‌های فکری اشباه هستند که باعث می‌شوند انجام کار‌های بعدی را انجام ندهید
شکایت مشکلات را از بین نمی‌برد اقدام کردن مشکلات را میکاهد
بانوی بهار
۱۴۰۱/۹/۳
در آغاز جذب راهکارهاش شدم ولی اواسط کتاب دیدم نویسنده شیلنگ بسته. نمیدونم شاید چون من زیادی این راهکارای کلیشه یی رو بلدم برام سطحی اومد. این کتاب مناسب نوجوانهاس کلیدی بهشون نشون میده که بتونن دقیقتر تصمیمگیری کنن در زندگی. صداپیشه این کتاب کمی روی اعصابم بود برای همین اسکیپ میکردم بخشهارو که تموم زودتر بشه. مرسی از کتابراه.
کتابراه جان لطفا کتاب داستانهای کودکانه شاد خارجی برامون تهیه کنین فدامدا مرسی
امیرحسین منصور
۱۴۰۱/۸/۲۸
سلام یک کتاب انگیزشی صوتی عالی و تاثیر گذار
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب صوتی به افکار بهتری فکر کن

برای دریافت کتاب صوتی به افکار بهتری فکر کن و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.