معرفی و دانلود کتاب صوتی تله‌ پاتی: ‏‫افشای اسرار ارسال پیام‌های تله پاتی و رشد روانی

عکس جلد کتاب صوتی تله‌ پاتی: ‏‫افشای اسرار ارسال پیام‌های تله پاتی و رشد روانی
قیمت:
۴۵۰۰۰ 22500 تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی تله‌ پاتی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی تله‌ پاتی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی تله‌ پاتی: ‏‫افشای اسرار ارسال پیام‌های تله پاتی و رشد روانی

ماری سیلوا در کتاب صوتی تله‌ پاتی به شما آموزش می‌دهد که چگونه می‌توانید توانایی‌های تله‌پاتی (دورآگاهی) خود را به فعلیت برسانید. این اثر کاربردی راهنمایی دقیق برای کشف قدرت‌های روانی شما و توسعه‌ی آن‌هاست. شما با موهبت تله‌پاتی متولد شده‌اید و اکنون وقت آن رسیده که این هدیه را یک بار دیگر متجلی کنید.

درباره کتاب صوتی تله‌ پاتی:

احتمالاً بارها و بارها جملاتی از قبیل «دل به دل راه دارد» را شنیده‌اید و یا افرادی را دیده‌اید که اندیشه‌ی آن‌ها به قدری به یکدیگر نزدیک بوده که گویی با یکدیگر تله‌پاتی دارند. اما به راستی «تله‌پاتی» یا همان «دورآگاهی» دقیقاً به چه معناست؟ بد نیست قبل از پرداختن به معرفی کتابِ شگفت‌انگیز تله‌ پاتی (Telepathy) در ابتدا به مفهوم این کلمه بپردازیم. تله‌پاتی همچون غیب‌دانی و پیش‌دانی یکی از قدرت‌های فراروانی است که بسیاری از مردم، چه خود آگاه باشند و چه متوجه‌ی آن نباشند، دارای آن هستند. این واژه از دو کلمه‌ی یونانیِ‌تله (دور) و پاتی (احساس) تشکیل شده و می‌توان آن را احساس چیزی نامید که از شما کاملاً دور است. به عبارت بهتر، تله‌پاتی توانایی انتقال داده‌ها از فردی به فرد دیگری، بدون استفاده از کانال‌های حسی شناخته شده است.

به عنوان یک توانایی ماوراءالطبیعه که معمولاً با انسان مرتبط نیست، شاید بسیاری از مردم وجود تله‌پاتی یا هر توانایی روانی دیگری را باور نکنند. در طول سال‌ها بسیاری از افرادی که ادعای برخورداری از قدرت‌های روانی را داشته‌اند، در نهایت به عنوان دروغ‌گو و کلاه‌بردار شناخته شده‌اند. گرچه هیچ مدرکی دالِّ بر وجود تله‌پاتی وجود ندارد، بسیاری از تحقیقات نشان داده که این توانایی ممکن است واقعی باشد. حتی اگر مفهوم آن در جامعه‌ی علمی پذیرفته نشود، نمی‌توان انکار کرد که دورآگاهی شاخه‌ای از علوم غیبی است. ایده‌ی ارتباط ذهن به ذهن می‌تواند بسیار جذاب باشد. حتی قبل از این که هالیوود دست به آفرینش شخصیت‌هایی بزند که دارای این قدرت هستند، بشر از قدیم در جست‌وجوی این توانایی بوده و تلاش کرده تا آن را در وجود خود از قوه به فعل برساند. سوابقی در افسانه‌های شفاهی و نوشتاری مردم باستان وجود دارد که نشان می‌دهد آن‌ها از موهبت تله‌پاتی برخوردار بوده‌اند.

ماری سیلوا (Mari Silva) در کتاب صوتی تله‌ پاتی یادآور می‌شود که تله‌پاتی یک توانایی طبیعی‌ست که همه‌ی انسان‌ها از آن برخوردارند و افراد بااستعداد و آموزش دیده می‌توانند از این قدرت منحصربه‌فرد استفاده کنند. با به‌‌کارگیری تکنیک‌هایی که در این کتاب آموزش داده شده است، نه تنها توانایی برقراری ارتباط با دیگران را به دست می‌آورید، بلکه می‌توانید بر افکار و عقاید دیگران نیز تأثیر بگذارید. این‌گونه است که تله‌پاتی به توانایی کنترل و مدیریت ذهن تبدیل می‌شود.

اگر تازه‌کار هستید و اطلاعات چندانی درباره‌ی علوم فراروانی ندارید، این کتاب برای ذهن شما نوشته شده است. با استفاده از نثر ساده و قابل هضم نویسنده و همچنین صدای گرم راوی همه‌ی آنچه را که درباره‌ی تله‌پاتی نیاز است، فرا بگیرید. تاریخچه تله‌پاتی و چگونگی تکامل آن، شیوه‌ی استفاده‌ی ساحران و جادوگران از قدرت‌های ذهن‌خوانی در قدیم و شیوه‌ی بستن دریچه‌ی تله‌پاتیک از جمله مواردی‌ست که در این اثر به آن اشاره شده است. خلاصه اینکه این کتاب یاور شما در برقراری ارتباط از طریق افکار، احساسات و ایده‌ها با دیگران به صورت فراطبیعی است. با توجه به حجم اطلاعات موجود می‌توانید در تمام عمر از آن‌ها استفاده کنید. بدون مقدمه‌چینی اضافه بیایید یاد بگیریم چگونه می‌توان قدرت‌های فراروانی را فعال کرد!

کتاب صوتی تله‌ پاتی مناسب چه کسانی است؟

اگر می‌خواهید با استفاده از ذهن خود با دیگران ارتباط برقرار کنید، لحظه‌ای از کتاب صوتی تله‌ پاتی غافل نشوید.

در بخشی از کتاب صوتی تله‌ پاتی می‌شنویم:

بیدار کردن حواس روانی می‌تواند یک تجربه فوق‌العاده باشد. وقتی شروع می‌کنید، تجربه جدید و هیجان‌انگیز خواهد بود، به خصوص اگر در حال پیشرفت هستید. اولین باری که با موفقیت یک پیام تله‌پاتیک ارسال می‌کنید، هیجان بیشتری خواهید داشت. اما این واقعیت که همه این چیزها به‌طور هم‌زمان اتفاق می‌افتند می‌تواند کل فرآیند را شدید کند. می‌تواند زندگی شما را تحت فشار قرار دهد. بنابراین، گاهی اوقات، ممکن است لازم باشد که حواس روانی خود را خاموش کنید. فرض کنید احساس می‌کنید اطلاعات بسیار زیادی دریافت می‌کنید. در این صورت، به این معنی است که انرژی بیش از حد از چشم سوم عبور می‌کند. در این مورد، باید یاد بگیرید که چگونه هر زمان که دوست داشتید خاموش شوید.

ابتدا باید خود را آموزش دهید تا از چاکرای چشم سوم و از ذهن خود خارج شوید. طبیعی است که بخواهید تمام وقتتان را برای پیشرفت در رشد روحی و روانی خود اختصاص دهید، اما اجازه ندهید که تمام وقتتان را بگیرد. باید تا جایی که ممکن است در زندگی انسانی خود وقت بگذارید. باید تعادلی بین زندگی فیزیکی و معنوی شما وجود داشته باشد. اختصاص بخشی از توجه خود به مسائل اجتماعی راهی برای منحرف کردن انرژی از چاکرای چشم سوم است. نباید اجازه دهید تمام انرژی به چشم سوم شما برود. اگر انرژی را در سایر بخش‌های زندگی خود توزیع کنید، ذهن شما در وضعیت بسیار بهتری قرار می‌گیرد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
5 دقیقه
مقدمه
13 دقیقه
فصل یک: تله‌پاتی چیست؟
13 دقیقه
فصل دو: انواع تله‌پاتی
12 دقیقه
فصل دو - بخش دو
4 دقیقه
فصل دو - بخش سه
11 دقیقه
فصل سه: مزایای استفاده از تله‌پاتی
9 دقیقه
فصل سه - بخش دو
3 دقیقه
فصل سه - بخش سه
10 دقیقه
فصل چهار: ده نشانه که شما این موهبت را دارید
9 دقیقه
فصل چهار - بخش دو
12 دقیقه
فصل پنج: افزایش سطح انرژی معنوی
13 دقیقه
فصل پنج - بخش دو
9 دقیقه
فصل شش: استفاده از مراقبه برای فعال کردن
8 دقیقه
فصل شش - بخش دو
12 دقیقه
فصل شش - بخش سه
9 دقیقه
فصل هفت: باز کردن چشم سوم
10 دقیقه
فصل هفت - بخش دو
11 دقیقه
فصل هفت - بخش سه
11 دقیقه
فصل هشت: ارسال پیام به دیگران
10 دقیقه
فصل هشت - بخش دو
7 دقیقه
فصل نه: تله‌پاتی دوقلوها
11 دقیقه
فصل نه - بخش دو
9 دقیقه
فصل ده: بستن دریچه تله‌پاتیک
12 دقیقه
فصل ده - بخش دو

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی تله‌ پاتی: ‏‫افشای اسرار ارسال پیام‌های تله پاتی و رشد روانی
نویسنده
مترجمیاسین قاسمی بجد، طلعت اصغری درمیان
راویلیلا ولی پور
ناشر چاپیانتشارات پل
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۳ ساعت و ۵۳ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی سلامت، بهداشت و تغذیه، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۴۵۰۰۰ 22500 ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی تله‌ پاتی

مجتبی م
۱۴۰۲/۱/۷
نویسنده در کتاب توضیحاتی درباره چاکراها و انواع تله پاتی ارائه کرده. به نظرم گوش کردن به این کتاب ایده‌هایی را به شنونده ارائه میکنه و تمریناتی برای تقویت ارتباطات تله پات بین افراد ارائه میکنه اما نیاز به مطالعه کتابهای بیشتر از نویسنده‌هایی با تفکرات دیگه هم حس میشه. شاید بتوان میزان تاثیرگذاری این کتاب را حدود 30 درصد در نظر گرفت. کتابهای دیگری از نویسنده‌هایی مثل جو دیسپنزا (مدیتیشن ماورا طبیعی شدن) میتونه مکمل خوبی باشه.
مهدی خلیلی
۱۴۰۲/۱۰/۲
بنده از تله پاتی در برقراری ارتباط موثر بین فردی استفاده می‌کنم..... اما علاقه مندان به این موضوعات، بنظرم نیازه قبل از عملیاتی کردن تله پاتی در خصوص مضرات تله پاتی و رفع نواقص قطعا مطالعاتی داشته باشند و با اشراف بر خوب و بد موضوع اقدام به یادگیری کامل تله پاتی نمایند.
شهرزاد منصوری
۱۴۰۰/۹/۲۴
کتاب جامع و مفیدى براى شناخت قدرت هاى فرا روانى یه خصوص قدرت برقرارى تله پاتى با دیگران هست، صداى گوینده هم خوبه
فقط به نظرم کمى تند مى خونند
بهتره چنین کتابهایى آروم تر خونده بشن تا کلمات و مضمون‌ها روى ذهن بشینن و درک بشن
SH
۱۴۰۱/۹/۶
بخشهاى آخر کتاب مفید و کاربردى بود بخصوص براى افرادى که اینتویشن (شهودى) هستند…
این کتاب رو چند بار دیگه مطالعه کردم واقعاً کتاب خوبیه 💯 موقع مطالعه مجدد یادم اومد بابت بعضى از نکاتش سالها پیش کلاسى رفته بودم با هزینه گزاف و بى سر و انتها 😊
Marjan
۱۴۰۲/۶/۲۵
کتاب عالی هست. فقط چون ما باورمون ضعیفه شاید ش کنیم. ممنون که این کتاب صوتی در دسترس گذاتشین پیشنهاد میکنم حتما امتحان کنید اوایل اشید باور نداشته باشید اما با قدرت انجامبدین
ندا کرمی
۱۴۰۱/۴/۱۳
کتاب خوبی هست راجب اینکه تله پاتی چی هست و چند نوع تله پاتی داریم توضیح میده و اینکه چه کاربردهایی داره و چگونه فعال میشه و چگونه میشه با دیگران تله پاتی کرد توضیح داده
محمدرضا شیخ الاسلامی
۱۴۰۰/۱۲/۱۳
قدرت‌های روانی... قدرت‌های ذهنی... وااای خدایا شکرت چی آفریدی، ما کی هستیم خودمون نمیدونیم؟
مریم بیاتى
۱۴۰۱/۷/۲۲
تکنیکهای جالب و کاربردى براى تله پاتى
در این کتاب بیان شده، همانطور که نویسنده تاکسد کرده با تمرین و ممارست نتیجه بهتر حاصل میشه
آتنا توانای فرهی
۱۴۰۲/۱۱/۲۸
کتاب خوبی بود اما به نظرم اگر آدم بخواهد به‌ این شهود برسه حتما باید مطالعات بیشتری داشته باشه
Raja hosseinpour
۱۴۰۲/۸/۲
کتاب بسیار کارساز و راه‌هایی را در مسیر قرار میده که با تمرکز به دریافتهای زیادی میرسه
سجاد فدایی
۱۴۰۱/۵/۲۵
دید کلی و معرفی اصل موضوع در این کتاب صورت گرفته است.
با تشکر از عوامل محترم کتابراه
سالار رحیمی کیا
۱۴۰۰/۱۲/۲۹
کتابی بسیار بی محتوا، غیر مفید میباشد که از اول تا آخر مطالب حاشیه‌ای عنوان میکند. به زمانتون ارزش قائل باشید. اصلا ارزش نداره شنیدنش
مسعود شادمهر
۱۴۰۲/۹/۵
سلام کتاب بسیار خوب و پرمحتوایی هست
پیشنهاد میکنم حتما مطالعه کنید
نسیم براتی
۱۴۰۲/۷/۱۳
دارم تمرین میکنم و جالبه اصلا این کتاب‌ها واسه تقویت روح نیازه
Bita Ahmadi
۱۴۰۱/۱۰/۲۶
هر چی از خوبیه کتاب بگم کم گفتم پیشنهاد میکنم حتما تهیه کنین
مشاهده همه نظرات 23

راهنمای مطالعه کتاب صوتی تله‌ پاتی

برای دریافت کتاب صوتی تله‌ پاتی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.