معرفی و دانلود کتاب صوتی ج مثل جادو

عکس جلد کتاب صوتی ج مثل جادو
قیمت:
۵۴۰۰۰ ۳۷,۸۰۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی ج مثل جادو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی ج مثل جادو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی ج مثل جادو

کتاب صوتی ج مثل جادو، اثری است متشکل از هشت داستان کوتاه در ژانر وحشت، که مخاطبین آن بیشتر متعلق به گروه سنی نوجوان‌اند. نیل گیمن در این اثر جذاب، که به گمان برخی منتقدین یکی از بهترین کتاب‌هایش به شمار می‌رود، با قصه‌های پیشبینی‌ناپذیر خود، شما را همزمان سرگرم و وحشت‌زده می‌کند!

درباره کتاب صوتی ج مثل جادو:

نیل گیمن (Neil Gaiman) یکی از محبوب‌ترین نویسندگان در دنیای ادبیات کودک و نوجوان است. آثار او معمولاً از فروش بالایی برخوردار بوده‌ و واکنش‌های مثبتی از منتقدین دریافت نموده‌اند. در کتاب صوتی ج مثل جادو (M Is for Magic)، که اولین بار در سال 2007 منتشر شد، به هشت داستان کوتاه جذاب و یک شعر زیبا از این نویسنده‌ی مطرح گوش خواهید سپرد. عناوین این داستان‌ها و شعرِ انتهایی، به ترتیب از این قرار است: «پرونده‌ی چهار و بیست توکای سیاه، پل ترول، از آدمک نپرس، چگونه می‌توان پل پانتی را فروخت، اکتبر روی صندلی، شوالیه‌گری، تاوان، مرغ خورشید، دستور ععمل.»

به جرئت می‌توان ادعا کرد که هر هشت داستانِ این کتاب، در نوع خود بی‌نقص و کم‌نظیرند. فضاسازی‌های درخشان و تکان‌دهنده، زبان سرزنده و جذاب، و قصه‌های نوآورانه و غیرکلیشه‌ای، مشخصه‌هایی‌اند که کتابِ ج مثل جادو را از دیگر آثارِ مشابه، متمایز می‌کند. گوش سپردن به این کتاب گویا، مانند تجربه‌ی سفری هیجان‌انگیز و البته خطرناک است. نیل گیمن به عنوان استادِ کارکشته‌ی دنیای خیال و جادو، در این مسیر راهنمای شما خواهد بود. پس کمربندهایتان را محکم ببندید و آماده‌ی سقوط آزاد به دنیای گربه‌های مبارز، ساکنینِ گورستان‌ها، عروسک‌های شرورِ آزارگر، و پسرانِ عجیب و غریبی شوید که از دست دخترها فراری‌اند!

در یکی از داستان‌های این کتاب، ماجرای موجود عجیب و غریب و دیو شکلی به نام ترول را خواهید شنید که زیر یک پل خانه دارد. او یک روز پسر بچه‌ای را که از نزدیکی‌اش می‌گذرد کنار می‌کشد، و در کمالِ جسارت از او می‌خواهد که باقی عمرش را تقدیمش کند! فکر می‌کنید پسرک در جواب چه می‌گوید؟ خب، این را خودتان با گوش سپردن به داستان پل ترول خواهید فهمید!

نکوداشت‌های کتاب صوتی ج مثل جادو:

- استاد قصه‌نویسی، نیل گیمن، در این کتاب مجموعه‌ای از نفس‌گیرترین داستان‌ها را برای مخاطبین نوجوان خود گرد آورده است. (آمازون)
- اثری از یکی استادان مدرن داستان‌های فانتزی. (Kirkus Reviews)
- این اثر بدون شک، نسلی جدید از طرفداران گیمن را به وجود خواهد آورد. (Booklist)

کتاب صوتی ج مثل جادو مناسب چه کسانی است؟

نوجوانان علاقه‌مند به قصه‌های فانتزی و ترسناک، بی‌شک شیفته‌ی این اثر خواهند شد.

با نیل گیمن بیشتر آشنا شویم:

وی متولد سال 1960 و اصالتاً لهستانی‌ست. گیمن بخش عمده‌ی شهرت خود را مدیون نوشتن داستان‌های تخیلی و ترسناک برای کودکان و نوجوانان است و از میان آثار وی می‌توان به کتاب‌های «گورستان، گرد ستاره، خدایان آمریکایی» و... اشاره کرد. در کارنامه‌ی این نویسنده که در میان کتابخوان‌های ایرانی نیز بسیار مشهور است، جوایزی مانند مدال نیوبری، هوگو، برام استوکر و... به چشم می‌خورد. گیمن تاکنون بیشتر از نود کتاب به رشته‌ی تحریر درآورده است که بیشترشان رمان‌ یا کمیک بوک‌اند.

در بخشی از کتاب صوتی ج مثل جادو می‌شنویم:

بیشتر خطوط آهن در اوایل دهه شصت از سرویس خارج شد. وقتی من سه، چهار ساله بودم، خدمات راه آهن به نقاط فرعی قطع شد. یعنی غیر از لندن به جای دیگری نمی‌شد رفت، و شهر کوچک ما آخر خط بود.

اولین خاطره‌ی معتبر من: یازده ماهه‌ام. مادرم سر زایمان خواهرم در بیمارستان است، و من و مادربزرگم با هم به سمت پایین پلی در حرکت هستیم. و او مرا بلند می‌کند، تا قطار را که همچون اژدهایی سیاه و آهنین، نفس‌زنان و بخارکنان از زیر پل رد می‌شود، تماشا کنم. در چند سال آینده، آخرین قطار بخار هم از دور خارج می‌شود، و به این ترتیب شبکه‌ی راه آهن هم که روستاها و شههرها را به هم وصل می‌کرد، بی‌استفاده می‌شود. نمی‌دانستم قطار دارد از دور خارج می‌شود، تا وقتی هفت سالم شد، دیگر به گذشته پیوسته بود. ما در خانه‌ای قدیمی در حومه‌ی شهر زندگی می‌کردیم...

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
8 دقیقه
مقدمه
30 دقیقه
پرونده‌ی چهار و بیست توکای سیاه
29 دقیقه
پل ترول
6 دقیقه
از آدمک نپرس
41 دقیقه
چگونه می‌توان پل پانتی را فروخت
38 دقیقه
اکتبر روی صندلی
36 دقیقه
شوالیه‌گری
18 دقیقه
تاوان
27 دقیقه
مرغ خورشید (بخش یک)
29 دقیقه
مرغ خورشید (بخش دو)
8 دقیقه
دستور عمل (شعر)

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی ج مثل جادو
نویسنده
مترجمفرزاد فربد
راویبهنام سروری نژاد
ناشر چاپیانتشارات پریان
ناشر صوتی واوخوان
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۴ ساعت و ۲۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی نوجوان، کتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه صوتی
۵۴۰۰۰ ۳۷,۸۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی ج مثل جادو

Stiff and loo
۱۴۰۰/۱۱/۱۴
دوسش داشتم دو سه بار بعضی از داستان هاش رو گوش دادم صدای راوی هم قشنگ بود
فاطمه اسدی
۱۴۰۲/۷/۲۹
داستان‌ها یکی در میون خوب و بد بودن انگار همش نوشته یه نفر نبود در کل خیلی جالب نیست
پانیذ م
۱۴۰۲/۲/۱۰
گوینده بسیار بسیار عالی و کتاب خیلی خیلی قشنگه، به خاطر هنر گوینده شخصیتها خیلی ملموس تر شدن
ماندگار شعاعی
۱۴۰۰/۱۲/۱۰
خوب بود داستان جالبی بود من تا اخر خوندمش و به نظرم کتاب بدی نیست واسه سرگرمی
ROBLOX ROBOX
۱۴۰۰/۱۲/۲
نمیگم بده ولی تعریفی نداره😒
مشاهده همه نظرات 5

راهنمای مطالعه کتاب صوتی ج مثل جادو

برای دریافت کتاب صوتی ج مثل جادو و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.