معرفی و دانلود کتاب جادوی جن: چگونه می‌توان جن را مطیع دستورات خود کرد

عکس جلد کتاب جادوی جن: چگونه می‌توان جن را مطیع دستورات خود کرد
قیمت:
28000 تومان - 3.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب جادوی جن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب جادوی جن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب جادوی جن: چگونه می‌توان جن را مطیع دستورات خود کرد

بعل کادمون در کتاب جادوی جن به بررسی ماهیت، توانایی‌ها و نحوه‌ی ارتباط‌گیری با «اجنه» پرداخته است. با به‌کارگیری تکنیک‌هایی که این اثر در اختیار شما قرار می‌دهد، می‌توانید جن را مطیع دستورات خود کنید.

درباره کتاب جادوی جن:

و در حقیقت، انسان را از گِلى خشک، از گِلى سیاه و بدبو، آفریدیم. و پیش از آن، جن را از آتشى سوزان و بى‌دود خلق کردیم. (قرآن کریم، آیه 26 و 27 سوره حجر)

برای بسیاری از انسان‌ها یکی از ترسناک‌ترین تصورات، فکر کردن به ارتباط با دنیای ارواح است. اما حقیقت این است که جهان ما تحت احاطه‌ی موجودات فراطبیعی‌ست و همین امر عنصری جادویی را به وجودمان می‌افزاید. بعل کادمون (Baal Kadmon) این بار در کتاب جادوی جن (Jinn Magick) به سراغ موضوعی پویا رفته که با نوشته‌های قبلی‌اش تفاوت دارد. او از موجودات معنوی‌ای سخن می‌گوید که تأثیر شگرفی بر زندگی ما می‌گذارند: جن‌ها...

جن‌ها موجوداتی فراطبیعی هستند که نه در گروه فرشتگان قرار می‌گیرند و نه دقیقاً در زمره‌ی شیاطین. آن‌ها متعلق به طبقه‌ای مجزا هستند و موازی با انسان حضور دارند. این موجودات آن‌قدر با زندگی ما در هم تنیده‌اند که نمی‌توان روزهای خود را بدون تعامل با آنان سپری کرد. گرچه ممکن است بعضی از اجنه نیات بدی داشته باشند، اما بسیاری از جن‌ها نیز «خوب» هستند. انسان و جن شباهت‌های بسیاری به یکدیگر دارند و با این حال توانایی‌هایی دارند که ما فاقد آن‌ها هستیم. خبر خوب اینجاست که ما با انجام یک‌سری مناسک و افزایش آگاهی و اطلاعات خود در این باره، می‌توانیم جن‌ها را مهار کنیم و مطیع دستورات و خواسته‌های خود سازیم.

انواع جن‌ها، ماهیت آن‌ها و نحوه‌ی پیوندشان با انسان از جمله مواردی‌ست که در این کتاب خواندنی با آن‌ها آشنا می‌شوید. این اثر اولین بار در سال 2015 منتشر شد و مخاطبان کتاب‌های ماوراءالطبیعه را شیفته‌ی خود کرد. قبل از مطالعه‌ی این کتاب باید به شما هشدار دهیم؛ اگرچه با مطالعه‌ی کتاب جادوی جن می‌توانید نوعی بر اجنه سلطه پیدا کنید اما باید بر آنچه که طلب می‌کنید، دقت کافی را داشته باشید. چرا که جن‌ها هم مانند هر موجود ماوراءالطبیعی دیگری به مراقبت نیاز دارند و می‌توانند شما را به شیوه‌ای به خواسته‌هایتان برسانند که ترجیح دهید هرگز به آن خواسته نرسیده بودید!

کتاب جادوی جن مناسب چه کسانی است؟

اگر به موضوعات مرتبط با ماوراء‌الطبیعه علاقه‌مند هستید، کتاب جادوی جن به شما پیشنهاد می‌شود.

با بعل کادمون بیشتر آشنا شویم:

او را با عناوینی همچون غیب‌شناس، محقق دین، مورخ و نویسنده می‌شناسیم. بعل کادمون اولین دعوت غیبی خود را زمانی که خیلی جوان بود دریافت کرد. بعد از گذشت چندین دهه و تعامل با بزرگ‌ترین استادان جهان، کادمون احساس کرد که آمادگی این را دارد که آنچه را که آموخته، با دیگران به اشتراک گذارد. آنچه او در کتاب‌هایش روایت می‌کند، بی‌حاشیه و مستقیم است و همین امر بر جذابیت نوشته‌هایش می‌افزاید. از دیگر آثار او می‌توان به «72 نام خدا: 72 کلید تحول» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب جادوی جن می‌خوانیم:

جن از نظر اسلام دارای اراده آزاد است و می‌تواند انتخاب کند و نیاز به زندگی با آن انتخاب دارد. به خصوص انتخاب‌های مذهبی. این من را بیش از همه گیج کرد. جن در واقع می‌تواند مسلمان، یهودی، مسیحی و غیره باشد. از آنجایی که قرآن کتاب مقدس اسلام است، به راحتی می‌توان فهمید که جنیان باید اسلام را قبول کنند، اما می‌توانند ادیان دیگر را نیز بپذیرند. در قرآن آمده جنیان نیز رسولانی معنوی دارند که یا آن‌ها را به انحراف می‌کشاند یا به راه راست هدایت می‌کند.

قرآن سوره انعام آیه 130 می‌فرماید: اى گروه جن و انس، آیا از میان شما فرستادگانى براى شما نیامدند که آیات مرا بر شما بخوانند و از دیدار این روزتان به شما هشدار دهند؟ گفتند: «ما به زیان خود گواهى دهیم.» [که آرى، آمدند] و زندگى دنیا فریبشان داد، و بر ضد خود گواهى دادند که آنان کافر بوده‌اند.

واضح است که آن‌ها نیز عقاید مشابهی دارند. قرآن در ادامه به‌طور مستقیم از جن در آیه 11 سوره جن نقل می‌کند: «در میان ما عده‌ای هستند که صالح و برخی عکس آن‌اند. ما گروه‌هایی هستیم که راه‌های متفاوتی داریم (فرقه‌های مذهبی)». مطمئناً واضح‌تر از این نمی‌تواند باشد. جالب اینجاست که شیطان یا ابلیس که خود جن بوده نه تنها به انسان‌ها طعنه میزند بلکه جنیان دیگر را مسخره می‌کند و بر آن‌ها قدرت دارد. بهشت‌ها و جهنم‌های موازی برای انسان‌ها و جن‌ها وجود دارد که در آن‌ها به خاطر اعمال ناشایستشان پاداش یا کیفر می‌دهند. این موضوع اساس اراده آزاد است که کار با آن‌ها را جالب می‌کند. ما به این موضوع خواهیم پرداخت، اما قبل از انجامش اجازه دهید انواع مختلف جن را شرح دهم.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
جن
انواع مختلف جن
حضرت سلیمان و اجنه
مشهورترین جن - شیطان / ابلیس
تجربیات شخصی من با جن
آنچه شما نیاز دارید
7 مناسک جن
فراخواندن جن برای شفا
دعوت از جن برای قدرت‌های فراروانی
دعوت از جن برای محافظت در برابر حملات روحی و جسمی
مناسک جن برای بسط ذهن، به دست آوردن بینش، چه معنوی و چه دنیوی
آیین جن برای امور مالی
آیین جن برای عشق و محبت
مراسم جن برای غلبه بر دشمنان
آزاد کردن جن
نتیجه‌گیری

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب جادوی جن: چگونه می‌توان جن را مطیع دستورات خود کرد
نویسنده
مترجمیاسین قاسمی بجد، طلعت اصغری درمیان
ناشر چاپیانتشارات پل
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات74
زبانفارسی
شابک978-964-233-374-5
موضوع کتابکتاب‌های ماوراء الطبیعه
قیمت نسخه الکترونیک
28000 ت - 3.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب جادوی جن

حمیدرضا قاسمی
۱۴۰۰/۱۰/۲۷
دوستان ازتون خواهش می‌کنم به هیچ عنوان دستورات کتاب را انجام ندهید چون باعث باز شدن موجودات غیرارگانیک شیطانی به زندگیتون می‌شوید..
با توجه به تبعات این ارتباط و مشقت‌هایی که داره و همچنین برای پرهیز از ضررهای احتمالی به هیچ وجه برقراری اینگونه ارتباطها توصیه نمی‌شود و بجای آن، تاکید می‌کنیم که:
انسان در خود نیروی عظیمی که از خدای تعالی به ودیعه دارد، شکوفا نماید این نیروی عظیم همان توانایهای روح او می‌باشد که اگر درست مورد تعلیم و ممارست قرار گیرد، قدرتی بس فراتر از بقیه موجودات خواهد یافت و این امر کاملاً ممکن است و در این صورت دیگر ما احتیاجی به شاگردی جن نداریم چرا که روح تربیت شده به آداب الهی بسی قوی تر و شریف تر از جن است.... این کتاب اصلا خوب نیست...
مطالب و علوم هم مانند غذاست که افرادی قوت و بنیه هضم بعض غذاها را ندارند و بعض علوم مانند داروست و باید همانطور که دکتر جهت بیماری تجویز می‌کند چه کسی بخورد کتب هم همینگونه است لذا صرف چاپ یا ترجمه کتابی مبنا براین نیست ما حتما آنرا بخوانیم و چون برای ما مفید نیست بگوییم نباید اصلا چنین کتبی و علومی وجود داشته باشد!!!
Mohammad vafadar
۱۴۰۱/۱/۱۷
با عرض سلام خدمت خوانندگان محترم
متاسفانه این کتاب خیلی ابتدایی و کاملا غیرواقعی هست
برای کمک گرفتن از اجنه، اینقدر ساده و راحت نمیشه احضارشون کرد و آسیب ندید.
مبحث احضار بسیار سخت و پیچیده هست و پیش نیازهای زیادی داره، مثل داشتن استاد و راهنما، داشتن حصار و مندل اختصاصی مناسب جهت احضار هر نوع
جن، آداب صحبت با هرنوع موکل، ساعت ارتباط، موضوع ارتباط، مرخص کردنشون که کلا یه مبحث دیگه‌ای داره.
اگه یکم فکر کنید متوجه میشین که دنیا بازه داد و ستده
(بگیر بده)
پس مطمئن باش که تازه اگه بتونی چیزی هم بگیری ازشونیا بهت بدن، باید یه چیزی بهشون بدی، که اگه ندی هم بزور میگیرن ازت.
پس فکر کن هر گرفتنی به چه قیمتی؟؟!!!
کلا ارتباط با اجنه ضررش خیلی بیشتر از منفعتشه
سیاهی میاره براتون، دروازه‌های ورودی باز میکنید براشون ناخواسته و خیلی دردسرای دیگه.
خلاصه کنم، اینکه بخوایم مطالب کتاب رو باور کنیم، یه نوع ساده لوحی و توهین به اذهان عمومیه.
و اینکه در تعالیم مون به صراحت و شدت توصیه به دوری از احضار شده و ترغیب به گفتن اذکار الهی برای گرفتن حاجات و خواسته ها
انسان با توکل به منبع اصلی قدرت یعنی همون آفریدگار متعال، به نیروهای غیرقابل باوری دست پیدا میکنه که مثلشو از هیچ طریق دیگری نمیشه کسب کرد.
انشاالله هر حاجتی که دارین روا بشه اگه به صلاحتونه، و اینم در نظر بگیرین که برای صدمه زدن به دیگران، خودتونو بذارین جای طرف مقابل و ببینید اگه یکی بخواد اینجوری به شما زیان وارد کنه خوبه یا نه.
از قدیمم گفتن دنیا گرده و با هر دستی بدی با همون دست میگیری
در پناه حق
معصومه گلبهار
۱۴۰۱/۱۱/۴
کتاب زیاد جالبی نیست میتونید به جای متوسل شدن به جن و جادو به توانایی‌هایی ذاتی که دورن خود ماست استفاده کنیم فراموش نکنید ما اشرف مخلوقات هستیم و خداوند از روح خودش در ما دمیده و این یعنی برتری داشتن از کل موجودات هستی
همه موجودات دارن تلاش میکنن برای بقا اما انسان با داشتن عقل بصیرت فکر و هزارن
نعمت دیگه میتونه خودش بالا بکشه کتاب فرکانس خلقت بخونید تا خود واقعی‌تان را بیشتر باور کنید و به این نتیجه برسید که انسان فراتر از هرچیزی در هستی هست
نازنین غرقی
۱۴۰۲/۲/۲۵
اول اینکه با یک کتاب جادوگر نمیشیم!
دوم اینکه این نویسنده بسیار معروف و یک جادوگر با سواد است و بیش از 50 کتاب منتشر کرده است که تمام کتاب هاش اغلب بسیار ساده و مختصر است. این به این معنی نیست که جادوگر شدن ساده است بلکه فقط یه خط به خواننده می‌ده برای مطالعه بیشتر.
اگه بخواییم واقع بین باشیم و
ازونجا که این علم در اسلام حرام ممنوع است اطلاعات ما دور از واقعیت هستند مثل ترس، بدبختی، چله نشینی، استاد و اجازه و...
شما نمی‌تونید یک کتاب معتبر به زبان فارسی در مورد ارتباط با موجودات غیرارگانیک پیدا کنید. گرچه منبع اصلی این علوم اسلام و قرآن است و زبان جادو اغلب عربی و عبری است.
التماس تفکر!
محمد مالکی
۱۴۰۲/۱/۵
سلام خدمت دوستان و کسی که این پیام مرا میخواند در ابتدا عرض کنم این کتاب دارای مطالب کم محتوا و ضعیف درباره گونه‌های جن هستش و در ثانی به هیچ عنوان مراسم یا مناسک که اونم در حد ساده گفته شده را انجام ندین گویا نویسنده میخواد به راحت‌ترین شکل ممکن مخاطب را گرفتار کند و ثالثا اسم نویسنده هیچ جایی و و نیست از انجا که نوشته شده (بعل کادمون) باید عرض کنم که بعل بزرگترین بت کنعانی در میانرودان بوده که خوراک شیطان کادمون یا قادمون اشاره به فرقه سری کابالا هست پس نویسنده با هوش بوده از اسم مستعار استفاده کرده و بهراحت‌ترین شکل ممکنه میخاد مخاطب را اسیر کنه، حواستون باشه ایام به کامتون
کافی نت آنلاین
۱۴۰۲/۱/۱۶
ببینید دوستان با همچین اعمال پیش پا افتاده‌ای نمیتونین به اون چه که میخواین برسین، چون باید ریاضت کشید چله نشینی کرد و زیر نظر استاد عامل که بتونه عاملیت خودش رو منتقل کنه اعمال رو انجام بدید، اگر هم فکر می‌کنید توانایی این رو دارید بدون استاد انجام بدید و شجاعت و ویژگی هاش رو دارید باید کتابی تهیه کنید که روش تسخیر جنیان توش نوشته باشه که اون هم بخورات لازم رو میخواد و اذن روحانی، این که موکل توی سنگ منتقل بشه یک دروغه و فریب نخورید این چیز‌ها مثل انگشتر موکل وار هم مثل این یک دروغه چون نمیشه که توی یک سنگ برن، به هر حال دنبال این موضوعات نباشید که عواقبش نه تنها خودتون بلکه خانواده شما هم تحت تاثیر قرار میده. والله توفیق✋🏻
سعید احمدی کافشانی
۱۴۰۲/۲/۴
کتاب ترجمه شده من خریدم و خواندم ولی در کل مشخصه کتاب ترجمه شده انحرافات داره شاید اصل کتاب چیز دیگری باشه و مبلغ 23هزار پول پرداخت کردم ولی این انسانیت این گونه پول در آوردن بخدا حرام، حرام مترجم بجای ترجمه بیشتر نظر‌های شخصی شا نوشته و اصل کتاب را سر سری به قلم کشیده شما چکار دارید یا ترجمه نکنید یا از مطالب دزدی نکنید خیلی بد بعد میگی من اشرف مخلوقات هستم تو. روز روش به ارزش قلمم هم احترام بگذارید
خود قرآن و احادیث دین‌های مختلف تایید کرده حتی علمای دینی و آن را رد و ضرر ندانسته اند
دلارام راد
۱۴۰۰/۱۲/۱۹
وقتی نسخه نمونه رو مطالعه کردم برام جذاب بود و کل نسخه رو خریداری کردم ولی اصلا در حد انتظارم نبود. ۶۰ درصد مطالب عین هم، و چیزایی بود که برای چندین و چندبار تکرار شده بود. و خیلی کم از تجربیات خود نویسنده در کتاب استفاده شده در حالیکه این مراسم و دعوات بسیار کار دشواری هست و با اگاهی‌های بیشتر از این مطالب باید اقدام بشه. در کل پشیمانم از خرید
سینا محمدی
۱۴۰۱/۱۰/۱۷
درود
کاملا بچه گانه و به دور از واقعیات
یکی از سبک‌ترین و بی مایه‌ترین متن‌ها برای توصیف جن و راه‌های ارتباط با اون هست.
به اعتقاد من یک بچه دبستانی راه‌های به مراتب بهتری پیشنهاد میداد.
کتاب جن و جادوی سیاه اثر ماریا یاسین رو مطالعه کنید. دید عقلانی و تا حدودی علمی نسبت به جن بهتون میده و از نگاه سنتی و هالیوودی خودداری میکنه. میتونه تا حد خوبی جن رو براتون شفاف سازی کنه.
Farzamkanani
۱۴۰۲/۵/۱۷
کتاب خوب ولی در عین حال بسیار ساده. فکر نکنم با این مراسمی که نویسنده گفته بشه احضار کرد. برای این کار کتاب‌های پیچیده تری باید بخونید.‌ی سری چله نشینی داره یا همون ریاضت که برای احضار و تسخیر ختما لازمه. بدون اون نمیشه. برای همین میگم توضیحات این کتاب اصلا صحت نداره. ولی به هر حال نوشته شده متاسفانه.
Mahi
۱۴۰۱/۱۰/۸
سلام دوستان کسی هست که راجع به این مسائل دقیق چیزی بدونه من قبل اینکه بخوام این کتاب بخونم تو خونه متوجه یه چیزایی میشم ولی خب متاسفانه همش فرار میکنم چون میترسم و جرعت ندارم میخوام و دوست دارم که باهاشون ارتباط بگیرم کسی هست راهنمایی کنه 🙂
سید باقر عسکری
۱۴۰۱/۴/۲۶
خیلی ساده و سطحی ارتباط بین انسان و اجنه ر و توضیح داده بود. انگار یه معامله خیلی ساده انجام میشه و هر موقع قابل فسخ هستش. اصلا این طور نیست که مطرح کرده بود. متاسفانه خیلیها با ساده انگاری این جور روشها به شرایط سختی گرفتار شدن.
حسن عسکری
۱۴۰۲/۵/۲۱
جالب بود به یکبار خواندن می‌ارزد. همچنین، یک فضای کلی حاکم بر کتاب است که به ما میگوید ارتباط با اجنه آنقدر که در کله ما فرو کرده‌اند ترسناک نیست. به قول بزرگی که میگفت مرگ ترسناک نیست اگر به آن علمی نگاه کنیم و فکر کنیم دیواریست که اگر از آن رد شویم پاسخ خیلی از سوالاتمان را میگیریم.
سپهر صادقی
۱۴۰۲/۴/۱۲
بد نیست واسه کسی که اطلاعاتی نداره
شخصا بگم اطلاعاتم از این کتاب سرتر بود فقط مراسم‌هایی ک گفت و نمیدونستم حتی معلوم نیست واقعی باشه یا نه
وقتی چیزی عمومی باشه از حالت راز خارج میشه و تاثیر خودشو از بین میبره
همچنین حقیقت هارو چ ریز چ درشت اینطوری پخش نمیکنن...
مهدی فلاح
۱۴۰۲/۳/۱۵
کتابش فوق العادس
من ۲۰ سال تواین داستان‌ها هستم از نترس بودن به همه جا رسیدم
بهتون مرز بین اگاهی و احمقی ترس میباشد
تواین زندگی اومدی همه چیو تجربه کنید
خدا همه رو افرید تاتجربه کنی
نه اینکه بترسی
در کل انسان ترسو به هیچی نمیرسه تمام.
مشاهده همه نظرات 109

راهنمای مطالعه کتاب جادوی جن

برای دریافت کتاب جادوی جن و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.