معرفی و دانلود کتاب صوتی رادیکال‌های آزاد

عکس جلد کتاب صوتی رادیکال‌های آزاد
قیمت:
39000 تومان - 4.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی رادیکال‌های آزاد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی رادیکال‌های آزاد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی رادیکال‌های آزاد

کتاب صوتی رادیکال‌های آزاد، داستان کوتاه جذابی در ژانر وحشت از نویسنده‌ی نامدار کانادایی و برنده‌ی جایزه‌ی نوبل ادبیات، آلیس مونرو است. در این اثر ماجرای زنی به نام نیتا را می‌شنوید که مدتی پس از مرگ همسرش، درگیر موقعیتی عجیب و پیچیده می‌شود.

درباره کتاب صوتی رادیکال‌های آزاد:

آلیس مونرو (Alice Munro) استاد مسلم داستان کوتاه است. به گمان بیشتر منتقدین ادبی، سبک خاص و تقلیدناپذیر آثار مونرو، جایگاه او را به عنوان یکی از برجسته‌ترین داستان‌نویسان معاصر تثبیت نموده است. کتاب صوتی رادیکال‌های آزاد (Free Radicals)، یکی از بهترین داستان‌های کوتاه این نویسنده به شمار می‌رود. این اثر نخستین بار در سال 2008 و در مجله‌ی معتبر نیویورکر به چاپ رسید و یک سال بعد، همراه با هشت داستان دیگر، در قالب کتاب خوشبختی در راه است فرصت انتشار دوباره یافت.

ماجرای اصلی داستان، حول شخصیتی به نام نیتا می‌گردد که به تازگی همسر خود را از دست داده و تحمل فقدان او برایش امری بی‌نهایت دشوار به نظر می‌رسد. نکته‌ی کنایه‌آمیز ماجرا اینجاست که نیتا مبتلا به سرطان بدخیم است! در واقع، او انتظار مرگ را می‌کشیده، اما نه برای همسرش که از سلامت کامل برخوردار بوده، بلکه برای خودش؛ به همین دلیل، این پیشامد ناگوار برای او دوچندان تراژیک و باورنکردنی‌ست.

به هر صورت، نیتا می‌کوشد تا با این مصیبت کنار بیاید. پس از مراسم خاکسپاری، او در خانه‌ای که حالا بیش از پیش غمگین و ساکن به نظر می‌رسد، به تنهایی زندگی را از سر می‌گیرد. تا روزی که شخصی ناشناس در قامت یک تعمیرکار به خانه‌ی او سر می‌زند. این مردِ مرموز در واقع یک قاتل است! او ماجرای جنایت عجیب خود را برای نیتا تعریف می‌کند؛ پس از این، انتظار می‌رود که نیتا به قربانی بعدی او بدل شود؛ اما اگر نیتا نیز داستانی عجیب برای تعریف کردن داشته باشد چه؟ آیا او می‌تواند از این طریق جان خود را نجات دهد...؟

کتاب صوتی رادیکال‌های آزاد مناسب چه کسانی است؟

علاقه‌مندان به ادبیات داستانیِ جهان، خصوصا دوست‌داران داستان‌های معمایی بی‌شک مجذوب کتاب صوتی رادیکال‌های آزاد خواهند شد.

با آلیس مونرو بیشتر آشنا شویم:

وی یکی از بزرگ‌ترین نویسندگان انگلیسی زبان معاصر است. مونرو که از سوی آکادمی سوئد "استاد داستان کوتاه" لقب گرفته، در سال 2013 موفق به کسب جایزه‌ی نوبل ادبیات شد. از این نویسنده‌ی توانا، تاکنون سیزده مجموعه داستان و یک رمان به چاپ رسیده است؛ آثاری که جوایز بین‌المللی فراوانی را برای خالق خود به ارمغان آورده‌اند. داستان‌های آلیس مونرو بارها در نشریات معتبری همچون نیویورکر، ماهنامه آتلانتیک، پاریس ریویو، گرانتا و... انتشار یافته و کتاب‌هایش به بیش از سیزده زبان زنده‌ی دنیا ترجمه شده‌اند.

برخی از افتخارات آلیس مونرو:

- برنده جایزه نوبل ادبیات در سال 2013
- برنده جایزه گیلر در سال 1998 و 2004
- برنده جایزه بین المللی بوکر در سال 2009
- برنده جایزه ادبی WH Smith در سال 1995
- برنده جایزه Rea در سال 2001
- نامزد دریافت جایزه سالانه داستان نویسی بوکر (1980)
- برنده جایزه اُ. هنری در سال‌های 2006، 2008 و 2012
- برنده جایزه ماریان انگل کانادا در سال 1986
- برنده جایزه ادبی فرماندر کل کانادا برای داستان انگلیسی زبان در سال‌های 1968، 1978، 1986

در بخشی از کتاب صوتی رادیکال‌های آزاد می‌شنویم:

مرد جوانی بیرون در، پشت حفاظ توری بسته ایستاده بود. مرد گفت: «نمی‌خواستم شما رو بترسونم. دنبال زنگ در می‌گشتم. یا یک کوبه‌ای، چیزی. با انگشت به در زدم، اما انگار نشنیدید.» نیتا گفت: «ببخشید». «باید نگاهی به جعبه فیوزتون بندازم. اگه ممکنه راهنماییم کنید.» نیتا کنار رفت تا مرد بیاید داخل. یک لحظه طول کشید تا یادش بیاید. «توی زیرزمینه. الان چراغو روشن می‌کنم تا بتونید ببینید.» مرد در را پشت سرش بست و خم شد تا کفش‌هایش را بیرون بیاورد. «لازم نیست. هوا که بارونی نیست...». «شاید هم بارون بیاد. من دیگه عادت کردم. به هر حال گل هم که نباشه، رد گرد و خاک می‌مونه.» نیتا به آشپزخانه رفت. چون می‌دانست تا زمانی که مرد آنجاست نمی‌تواند برود روی صندلی‌اش بنشیند. کمی بعد، در زیرزمین را باز کرد تا مرد بیرون بیاید. «چی شد؟ دیدید؟». «بله». نیتا داشت همراه مرد به طرف در خروجی می‌رفت که متوجه شد صدای پای پشت سرش قطع شد...

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
17 دقیقه
قسمت اول
9 دقیقه
قسمت دوم
10 دقیقه
قسمت سوم
12 دقیقه
قسمت چهارم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی رادیکال‌های آزاد
نویسنده
مترجمزهرا تدین
راویشهروز کریمی
ناشر چاپی خانه داستان چوک
ناشر صوتی واوخوان
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۴۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان خارجی، کتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه صوتی
39000 ت - 4.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی رادیکال‌های آزاد

دانیال تفنگ ساز
۱۴۰۰/۱۰/۲۱
کتاب داره یه جورایی تحلیل رفتار آدما رو انجام میده
ژانر ترس نیست بیشتر تحلیل رفتار و رفتار شناسه به نظرم
Shima Rahmani
۱۴۰۰/۷/۶
کتاب خوبیه خلاصه و جالب ولی نتونستم ارتباط عمیقی باهاش برقرار کنم نمیدونم بخاطر راوی بود یا متن کتاب
زاها م
۱۴۰۰/۴/۱۳
وقتی تموم شد با خودم گفتم همین!! داستان کوتاه خوبی بود ولی ژانر وحشت نبود به نظر من.
Faty Kiany
۱۴۰۰/۵/۲۶
پیشنهاد میشود کتاب بسیار عالی و پر محتوا
سحر پورشمی
۱۴۰۰/۵/۴
داستان جالب و کوتاهی بود صدای راوی هم دلنشین بود.
پیمان
۱۴۰۰/۴/۲۷
داستان کوتاه و کاملی بود
Rahil najafi
۱۴۰۰/۴/۲۰
خیلی زود تموم شد ولی خیلی هم کامل بود
مشاهده همه نظرات 7

راهنمای مطالعه کتاب صوتی رادیکال‌های آزاد

برای دریافت کتاب صوتی رادیکال‌های آزاد و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.