معرفی و دانلود کتاب صوتی رازم را نگه دار

عکس جلد کتاب صوتی رازم را نگه دار
قیمت:
88920 تومان - 9.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی رازم را نگه دار و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی رازم را نگه دار و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی رازم را نگه دار

قرار گرفتن در چه موقعیتی شما را وامی‌دارد تا رازهای کوچک و بزرگ خود را افشا کنید؟ اِما، شخصیت اصلی کتاب صوتی رازم را نگه دار نوشته‌ی سوفی کینسلا در لحظاتی بحرانی که در آستانه‌ی مرگ قرار دارد، دست به چنین تصمیمی می‌زند. تصمیمی که عواقب پیچیده‌ای به همراه دارد و زندگی‌اش را دستخوش تغییر می‌کند.

درباره‌ی کتاب صوتی رازم را نگه دار

اِما در کتاب صوتی رازم را نگه دار (Can You Keep a Secret?)، زنی جوان با قلبی بزرگ و روحیه‌ای سرکوب‌ناپذیر است که در شرکت پنتاکولا کار می‌کند و در پی آن است که جایگاه شغلی خود را ارتقاء دهد. او در ابتدای سفری کاری به گلاسکو، که بزنگاهی مهم در زندگی حرفه‌ای او به حساب می‌آید، در موقعیتی بحرانی قرار می‌گیرد: هواپیمایی که قرار است با آن به مقصد برسد دچار سانحه می‌شود و در لحظاتی ملتهب، پرتنش و آغشته به بیم مرگ، اِما تصمیم می‌گیرد رازهای خود را برای مرد غریبه‌ای که به‌شکلی اتفاقی در هواپیما کنار او نشسته، برملا کند.

او پیش از این رازهای خود را با هیچ‌کس در جهان در میان نگذاشته بود. اما حالا و لحظاتی که اِما مرگ را رویاروی خود می‌بیند، با گشودگی بی‌سابقه‌ای رازهای کوچک و بزرگ خود را روی دایره‌ی ذهن مرد غریبه می‌ریزد، اما خبر ندارد که این خودافشاگری‌ها دومینوی نخست از سلسله وقایعی است که پیش رویش قرار دارد. سرانجام هواپیما به‌سلامت به مقصد می‌رسد و اما از این که قرار نیست مرد غریبه را دوباره در زندگی‌اش ببیند خوشحال است. اما اتفاقاتی که در ادامه‌ی داستان به وقوع می‌پیوندند، قرار است اِما و همچنین ما مخاطبان را شگفت‌زده کنند. شما چه فکری می‌کنید؟

آنچه درمورد سوفی کینسلا حقیقت دارد این است که اگر او لیست خرید ماهانه‌اش را هم برای شما ردیف کند، می‌تواند آن را با قریحه‌ی طنز خود به نوشته‌ای خنده‌دار تبدیل کند. او سبک نوشتن طنزآلود و حس شوخ‌طبعی خود را در این اثر نیز به کار بسته و رمانی گیرا و شنیدنی را در اختیار شما می‌گذارد. سوفی کینسلا در خلق موقعیت‌های کمدی و بیرون کشیدن رگه‌ی طنز از درون هر چیز، کوتاهی نمی‌کند و همین نکته است که در کنار موقعیت داستانی منحصربه‌فرد، این اثر را به رمانی ممتاز و به یاد ماندنی تبدیل کرده است.

ترجمه‌ی نفیسه معتکف را از این اثر با صدای متین بختی می‌شنوید. کتاب صوتی رازم را نگه دار به همت نشر صوتی ماه‌آوا و انتشارات لیوسا تهیه و منتشر شده است.

اقتباس سینمایی از کتاب صوتی رازم را نگه دار

سال 2019 فیلمی هالیوودی با همین عنوان از کتاب اقتباس شد. این فیلم کمدی رمانتیک را اِلیس دوران با بازی الکساندرا داداریو و تایلر هوچلین ساخته است. منتقدان بر خلاف کتاب، از فیلم استقبال چندانی به عمل نیاوردند.

نکوداشت‌های کتاب صوتی رازم را نگه دار

  • ترکیب بامزه و هوشمندانه‌ی مصائب و لذت‌‌های حقیقت‌گویی. (مجله‌ی کازموپالیتن)

  • زمان‌بندی کینسلا خیلی دقیق و شمّ او کاملاً درست است... دوست‌داشتنی است. (میامی هرالد)

  • خیانت و زدوبندکاری، رقابت، رسوایی، عشق و رابطه... قهرمان منطقی کینسلا حتماً خوانندگانی دارد که درکش کنند و به او بخندند. (پابلیشرز ویکلی)

کتاب صوتی رازم را نگه دار برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به رمان‌های کمدی رمانتیک با چاشنی طنز علاقه دارید، شنیدن این کتاب صوتی را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

با سوفی کینسلا بیشتر آشنا شویم

سوفی کینسلا (Sophie Kinsella) با نام واقعی مادلین سوفی ویکهام، نویسنده‌ی سرشناس و پرطرفدار انگلیسی است که معمولاً با رمان‌های ده‌گانه‌ی «معتاد به خرید» شناخته می‌شود. کینسلا پس از فارغ‌التحصیلی از دانشگاه مدتی روزنامه‌نگار اقتصادی بود. در سال 1995 اولین رمانش را نوشت که بلافاصله در لیست پرفروش‌ها قرار گرفت.

سوفی کینسلا نویسنده‌ای پرکار است و از زمان شروع کارش تا الان تقریباً سی رمان نوشته. او هم برای بزرگسالان و هم کودکان داستان می‌نویسد که بیشترشان در ژانر کمدی‌رمانتیک بودند. رمان‌های او به ده‌ها زبان ترجمه شده و ده‌ها میلیون جلد از آن‌ها فروش رفته. کتاب «گردنبندم را پیدا کن»، «ناکدبانو» و «من رو یادت هست؟» از آثار پرطرفدار او هستند.

در بخشی از کتاب صوتی رازم را نگه دار می‌شنویم

لیزی خیلی زیاد کار می‌کرد. وقتی درمورد پرونده‌ای کار می‌کرد چند روزی در خانه می‌ماند و مدارک تکنیکی مختلف را مطالعه می‌کرد و یادداشت برمی‌داشت. من یاد گرفته بودم وقتی او در چنین موقعیتی است، هرگز چیزی را دور نیندازم. این هم برای من تجربه‌ای شده بود، چرا که یک روز قوطی خالی کورن فلکسی را دور انداختم که روی آن با خط خرچنگ‌قورباغه چیزهایی نوشته شده بود، و بعداً معلوم شد آن دستنوشته سخنرانی جلسه‌ی افتتاحیه‌ی او بوده است.

دلسوزانه سؤال کردم: «درمورد چی کار می‌کنی؟ همان پرونده‌ی کلاهبرداری کذایی؟»

بیشتر پرونده‌های لیزی به کلاهبرداری و شرکت‌های برون‌مرزی و این‌جور مسائل مربوط بود. راستش کاری خشک و بی‌روح بود. او می‌گفت از حرفه‌ی خودش لذت می برد اما گاهی هم خسته و کوفته می‌شد که کمی ناراحت‌کننده بود. زیرا وقتی دبیرستان می‌رفتیم او جنبه‌های خلاقانه‌ی مسائل را ترجیح می‌داد. خیال می‌کردم او دوست دارد وارد دنیای هنر شود.

به هر حال پدر و مادرش هرگز به او اجازه ندادند هنرمند شود. یک بار به پدرش گفته بود دلش می‌خواهد نقاش شود و پدرش نطقی غرا برای او کرده بود که این کار پول‌دربیار نیست و آخر و عاقبت هم از گرسنگی هلاک می‌شود و اگر دنبال این حرفه برود، هیچ کمکی به او نخواهد کرد. طفلکی لیزی هیچ اختیاری از خودش نداشت. منظورم این است که آن موقع او فقط هفت سالش بود.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
65 دقیقه
فصل یک و دو
58 دقیقه
فصل سه و چهار
45 دقیقه
فصل پنج
60 دقیقه
فصل شش و هفت
63 دقیقه
فصل هشت و نه
67 دقیقه
فصل ده، یازده و دوازده
58 دقیقه
فصل سیزده و چهارده
56 دقیقه
فصل پانزده و شانزده
76 دقیقه
فصل هفده، هجده و نوزده
85 دقیقه
فصل بیست، بیست‌ویک و بیست‌ودو
54 دقیقه
فصل بیست‌وسه و بیست‌وچهار
45 دقیقه
فصل بیست‌وپنج تا پایان

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی رازم را نگه دار
نویسنده
مترجمنفیسه معتکف
راویمتین بختی
ناشر چاپیانتشارات لیوسا
ناشر صوتینشر ماه آوا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۱۲ ساعت و ۱۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان خارجی، کتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه صوتی
88920 ت - 9.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی رازم را نگه دار

S Beigi
۱۴۰۲/۴/۱۳
من این کتاب رو از دسته بندی معمایی-جنایی پیدا کرده بودم اما با این حال طبق خلاصه‌ی کتاب متوجه شدم داستان رمانتیک هست. ولی خب دوستان در تمام کامنت‌ها نوشته بودند که کتاب عالی‌ای هست که ممنون از نظراتشون 🙏🏻 واقعا کتاب خوبی بود.
اجرای خانم بختی هم واقعا عالی بود. اصلا همین اجرای ایشون بود که رو که
داستان گیرا کرده بود🙏🏻
خلاصه اگه داستان‌های رمانتیک دوست دارین، این کتاب رو بهتون پیشنهاد میکنم
داستان یک آدم مثل من و شماست که خب رازهای کوچیکی داره که طبیعیه. ولی توی هواپیما وقتی فکر میکنه دارن سقوط میکنن، از روی استرس، تمام رازهاشو شروع میکنه بلندبلند میگه. بعد از مدتی میفهمه اونی که توی هواپیما بغل دستش نشسته بود و به حرفاش گوش کرد، رئیسِ شرکتیه که توش کار میکنه و از اینجاست که داستان شروع میشه...
هانیه ع
۱۴۰۲/۱/۳
خلاصه:
اِما به یه سفر کاری توی اسکاتلند میره و توی راه برگشت، هواپیما دچار مشکلاتی میشه و اِما فکر می‌کنه به آخر زندگیش رسیده و هر چیزی که توی زندگیش از بقیه مخفی میکرده رو برای یه مرد غریبه بازگو میکنه.
وقتی ماجرای هواپیما به خیر میگذره، امیدوار بوده دیگه هیچوقت اون مرد رو نبینه ولی...
*
+:
یه رمان عاشقانه، ساده و کمی بامزه است. برای گذروندن وقت با یه صدا و اجرای بی‌نظیر گزینه‌ی خوبیه...
-: اما من شخصیت اصلی این کتاب رو دوست نداشتم: -)
اِما عادت‌های زشتی داشت مثل دزدیدن لباسای هم خونه‌اش...
با اینکه اِما سعی کرد این عادت و رفتارها رو کنار بزاره ولی بازم جهت گیری کتاب طوری بود که حس می‌شد بقیه مقصر بودند نه اِما...
میلاد میلادپور
۱۴۰۲/۳/۱۷
درود. سرگرم کننده بود کسل آور نبود، داستانش کشش داشت گوش دادنش لذتبخش بود. و خب فانم بود من خیلی جاها میخندیدم ب شوخیها و گوینده هم خیلی خوب بودن. و اینکه رمان رمانتیکه دیگه خیلی دنبال چیز آموزنده نباید داخلش گشت 😁 (هرچند‌ی چیزاییم داشت). درکل من دوسش داشتم و کلی کیف کردم پیشنهادش میکنم‌. امیدوارم شمام خوشتون بیاد.
مرجان حمزه نژاد
۱۴۰۱/۱۱/۲۴
شخصا رمانهاى ساده، به روز و کمى زنانه سوفى کینسلارو دوست دارم. سبک ساده داره و عمومأ اتفاقى ساده و غیر منتظره که منجر به اتفاقى بزرگتر و رشد و تغییر شخصیت اصلى میشه، در داستانهاش هست. براى وقت گذرانیه شیرین توصیه میکنم.
اجرا واقعا بینظیره خصوصأ صداسازى و ادا و اطوارهاى احساسیه شخصیتها.
سپاس فراوان
پریناز سینایی
۱۴۰۲/۲/۴
من این کتاب را از دسته جنایی گرفتم، ولی اصلا جنایی که نیست هیچ بلکه عاشقانست، ولی داستان جالبی بود. البته با خوندن کامنتها فهمیدم که جنایی نیست ولی همه گفته بودن خوبه که واقعا هم خوب بود. پیشنهاد میکنم حتما گوش بدین، سرگرم کننده بود، فضای داستان هم شاد بود.
همه موارد لازم در بقیه کامنتها ذکر شده.
Fatemeh Amini
۱۴۰۲/۳/۹
عالی بود عالی. از صدای گوینده که ۸۰ درصد جذابیت کتاب به صدای گوینده بود.
من همیشه کتابی که شروع کنم تا آخر گوش میدم. ولی بسته به جذابیت کتاب شاید سه هفته تا یک ماه طول بکشه.
ولی این کتاب به قدری جذاب بود که کمتر از یک هفته تموم کردم. عالی و جذاب.
Nahid Ghovanloo
۱۴۰۱/۱۱/۲۵
اگر کسل و خسته و غمگین و پر از استرس هستید، این کتاب رو گوش کنید تا شاد و سرحال بشین
داستان روان و دوست داشتنی
اما متین خانم بختی شاهکار کرده با این اجرا،، زیبایی قصه چندبرابر شده با این صدا و اجرا
ممنون
مریم اسدی
۱۴۰۲/۱۰/۱۴
با سپاس فراوان از کتابراه
اگر میخواهید لحظات شادی را سپری کنید و کتابی عالی هم مطالعه کنید این کتاب عالیست، یعنی انتهای خوش شانسی و بد شانسی رو درون این کتاب خواهید یافت، راوی هم عالی بود
نیره هندی
۱۴۰۱/۱۲/۲۱
از کتابراه ممنونم تاحالا کتاب فانتزی نخونده بودم و بعد از شنیدن این کتاب کلی به کتاب‌های فانتزی علاقه مند شدم بسیار کتاب زیبا و شنیدنی بود خصوصا که گوینده خیلی متبحر بود و باعث شد لذت شنیدنش دوچندان بشه
پریسا صمدی
۱۴۰۱/۱۲/۳
کتاب قشنگی بود اما
من این کتاب رو از دسته کتابهای معمایی جنایی انتخاب کرده و خریده بودم!!!!! نمیدونم چرا تو این دسته بود. این کتاب بیشتر کمدی احساسی بود🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔
Roya Azad
۱۴۰۲/۵/۲۸
کتاب کمدی و متفاوت بود به افرادی که خیلی حوصله رمانهای عاشقانه رو ندارند توصیه میکنم، فیلمی هم از این کتاب ساخته شده که قطعا کتاب رو ترجیح میدم، در کل کتاب خیلی عمیقی نیست.
بیتا بقالان
۱۴۰۲/۳/۲۴
داستان رومانتیکی که فقط به درد وقت پر کردن میخوره. به نظر من خیلی بی معنی و مسخره بود.
صدا و اجرای راوی بسیار عالی بود و این تنها دلیلی بود که تا اخر داستان رو گوش کردم
پریا باروزه
۱۴۰۲/۵/۲۱
کتاب خیلی شبیه فیلم‌های ترکی و سریال‌های کی دراما بود، به شعور مخاطب توهین میکرد، اتفاقاتی که هرگز تو زندگی واقعی رخ نمیده اونم نه به این شکل، وقتمو تلف کردم
پريا رضايي
۱۴۰۱/۱۲/۷
ممنون از کتابراه عزیزم عاشق جوجو مویز و کتاباشم تم زنانه‌ی کتاباشو دوس دارم اینم واسه سرگرمی خیلی عالی بود راوی هم خوانش خوبی داشت🙏گوش کنید حتما
Hadis Khalafian
۱۴۰۱/۱۲/۳
داستان جالب و البته کمی تکراریه ولی گویش خانم بختی جذابیت زیادی به داستان داده
به کسانی که دنبال رمان‌های عاشقانه و بامزه هستند پیشنهاد میکنم
مشاهده همه نظرات 31

راهنمای مطالعه کتاب صوتی رازم را نگه دار

برای دریافت کتاب صوتی رازم را نگه دار و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.