معرفی و دانلود کتاب صوتی عشق با حروف کوچک

عکس جلد کتاب صوتی عشق با حروف کوچک
قیمت:
۱۲۷۰۰۰ ۶۳,۵۰۰ تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی عشق با حروف کوچک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی عشق با حروف کوچک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی عشق با حروف کوچک

داستانی که قدرت بزرگ چیزهای کوچک را به ما نشان می‌دهد. کتاب صوتی عشق با حروف کوچک، اثر پرفروش بین‌المللی فرانسس میرالس با تغییری ناگهانی در زندگی ساموئل آغاز می‌شود تا زندگی او را برای همیشه از حالت یک‌نواخت دربیاورد. مهمانی ناخوانده پا به زندگی او می‌گذارد تا درس‌های جدیدی درمورد زندگی به او و مخاطبان این اثر جذاب و پرکشش بدهد.

درباره‌ی کتاب صوتی عشق با حروف کوچک

چیزی تا آغاز سال نو نمانده. کل شهر را شادی و هیجان مردم برای آغاز یک سال جدید فراگرفته و همه به خاطر اتفاقات تازه‌ای که پیش رو دارند هیجان‌زده هستند؛ همه به‌جز ساموئل! زندگی به او ثابت کرده اصولاً هیچ اتفاقی در زندگی نمی‌افتد، مگر رخدادهایی تکراری که بارهاوبارها به زندگی ما سرک می‌کشند. بنابراین، او نه حوصله‌ی جشن سال نو را دارد و نه از دیدن خوشی و شادی مردم در خیابان‌ها به وجد می‌آید. برای ساموئل، سال بعدی هم مثل تمام سال‌های قبلی، چیزی جز سکون و یکنواختی نخواهد داشت. بااین‌حال، زمان زیادی لازم نیست تا ساموئل بفهمد سخت در اشتباه بوده. مهمان جدیدی در راه است که می‌خواهد امسالش را به یک معجزه بدل کند.

کتاب صوتی عشق با حروف کوچک (Love in Small Letters) تنها اثر داستانی فرانسس میرالس (Francesc Miralles) به شمار می‌رود. این نویسنده که در نگارش آثار ژانر خودسازی و خودیاری تبحر بالایی دارد، این‌بار برای نشان دادن قدرت شگفت‌انگیز انسان‌ها و معجزه‌ای که آن را «زندگی» می‌نامیم، به سراغ دنیای داستان و رمان رفته است.

تصور کنید زندگیتان از روزهای تکراری ساخته شده که مثل قطاری بی‌پایان پشت‌سر‌هم ردیف شده‌اند. تنهایید و کسی را در این دنیا ندارید، جز خواهری که نه او به شما سری می‌زند و نه شما سراغی از او می‌گیرید. تمام ترس شما در زندگی این است که روزی در تنهایی خودتان، در یک خانه‌ی همیشه خالی بمیرید، بدون اینکه کسی حتی متوجه نبودتان بشود. خب، باید اعتراف کنیم که تصور این صحنه‌ها برای هیچ‌کس خوشایند نیست، اما این را هم باید بپذیریم که مشابه این زندگی را بارها بین اطرافیان خود دیده‌ایم و چه بسا خودمان نیز آن را تجربه کرده‌ایم. ساموئل هم مانند هزاران انسان روی زمین، در تنهایی و اندوه و کسالت غرق شده و راهی برای عبور از این بحران نمی‌بیند. البته به‌زودی دوست جدیدی سر می‌رسد که نه‌تنها رنگ شادی و نشاط را به زندگی ساموئل برمی‌گرداند، بلکه تفسیر او را از زندگی و جهان زیروزبر می‌کند. اینجاست که باید از خودمان بپرسیم چه چیزی می‌تواند زندگی توأم با افسردی ساموئل را نجات بدهد؟ عشق؟ یک ثروت هنگفت ناخواسته؟ خانه‌ی جدید یا یک بمب ساعتی؟ هیچ‌کدام! یک گربه‌ی کوچک ملوس قرار است ناجی ساموئل باشد.

این گربه‌ی دوست‌داشتنی «میشیما» نام دارد و از همان لحظه‌ای که پا به خانه‌ی ساموئل می‌گذارد، اتفاقات خوب هم یکی‌یکی سر می‌رسند. اول از همه، همسایه‌ی ساموئل که یک پیرمرد ویراستار است، ناگهان به ذهنش می‌رسد که سری به او بزند و از حال‌و‌احوالش خبری بگیرد. به‌دنبال او، معشوق سال‌های کودکی ساموئل هم سر می‌رسد تا آتش این عشق قدیمی را در دل او شعله‌ور کند. البته عجیب‌ترین قسمت ماجرا آنجاست که یک دانشمند فیزیک با ادعاهای نامتعارفش، دوستی خود را با ساموئل آغاز می‌کند. دیگر زندگی او با روزهای تاریک گذشته چندان هم‌خوانی ندارد. عشق و معنویت جای خود را در دنیای ساموئل باز کرده‌اند و گویا زندگی می‌خواهد روی خوشش را به او نشان بدهد.

کتاب صوتی عشق با حروف کوچک، نوشته‌ی فرانسس میرالس که نخستین‌بار در سال 2006 منتشر شد، با برگردان گلی امامی و به کوشش نشر نیلوفر و همچنین نشر صوتی رادیو گوشه به مشتاقان داستان‌های عاشقانه ارائه شده. خبر خوب دیگر اینکه این رمان بی‌نظیر را با صدای نیما رئیسی، هنرمند مطرح کشورمان خواهید شنید.

جوایز و افتخارات کتاب عشق با حروف کوچک

  • به قلم یکی از نویسندگان پرفروش لس‌آنجلس تایمز
  • از پرفروش‌ترین کتاب‌های داستانی در آمریکا و اروپا
  • در فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های بین‌المللی

نکوداشت‌های کتاب صوتی عشق با حروف کوچک

  • یک داستان عاشقانه، لذت‌بخش و عجیب‌و‌غریب! (The Good Book Guide)
  • آن را بخوانید و عاشق شوید! (گوئن کوپر، نویسنده‌ی پرفروش نیویورک تایمز)
  • واقعاً جذاب... عاشقانه‌ای که شامل گربه‌های مزاحم، سرنوشت و تفکرات فراوان درباره‌ی گوته، کافکا و ریلکه است. (Kirkus Reviews)
  • داستانی جذاب با زبانی طنزآمیز درباره‌ی عشق، زبان، بارسلونا و گربه‌ها. خنده‌دار و تأثیرگذار! (مارک دان، نویسنده‌ی پرفروش)

کتاب صوتی عشق با حروف کوچک برای چه کسانی مناسب است؟

علاقه‌مندان رمان‌های عاشقانه و طنز از شنیدن این اثر بسیار لذت خواهند برد.

با فرانسس میرالس بیشتر آشنا شویم

فرانسس میرالس (27 آگوست 1968) نویسنده‌ی کتاب‌های پرفروش خودیاری است که در شهر بارسلونای اسپانیا به دنیا آمده و در رشته‌های روزنامه‌نگاری، ادبیات انگلیسی و آلمانی تحصیل کرده است. او تاکنون به‌عنوان سردبیر، مترجم و نویسنده کار کرده و تنها رمانش به نام عشق با حروف کوچک به بیست زبان دنیا ترجمه شده است. کتاب «ایچی گو ایچی یه» از دیگر آثار اوست که در ژانر خودسازی به چاپ رسیده است.

در بخشی از کتاب صوتی عشق با حروف کوچک می‌شنویم

آن شب بی‌خوابی به سرم زده بود. معمولاً با گوش و چشم‌بند می‌خوابم، در نتیجه دلیلش سروصدای بیرون نبود، که خیلی هم بلند بود، چون من میان دو میدان در محله‌ی پرجنب‌و‌جوش گراسیا زندگی می‌کنم.

برای نخستین‌بار در آن ایام جشن و سرور احساس تنهایی و آسیب‌پذیری کردم. تمام این مسخره‌بازی کریسمس هر چه زودتر به پایان برسد. به قول معروف پنج روز آرام در پیش داشتم و بعد در روز ششم و روز ظهور مسیح، و آخرین روز تعطیلات، قرار بود بروم و با خواهر و شوهر خواهرم، که تا به یاد دارم همیشه افسرده بوده، ناهار بخورم. آن‌ها اولادی نداشتند.

چه کابوسی. خدا را شکر که از هفتم ژانویه همه چیز به روال سابق برمی‌گردد. با آسودگی ناشی از این فکر حس کردم پلک‌هایم سنگین می‌شوند. ولی بعد دوباره باز می‌شدند. خب، من همین الآن در سال نو هستم ولی هیچ چیزش نو نیست. و این آخرین فکرم بود. خوابم برد، بدون آنکه بدانم چقدر اشتباه می‌کردم.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
معرفی
24 دقیقه
بخش اول
30 دقیقه
بخش دوم
26 دقیقه
بخش سوم
24 دقیقه
بخش چهارم
28 دقیقه
بخش پنجم
29 دقیقه
بخش ششم
28 دقیقه
بخش هفتم
34 دقیقه
بخش هشتم
30 دقیقه
بخش نهم
33 دقیقه
بخش دهم
31 دقیقه
بخش یازدهم
32 دقیقه
بخش دوازدهم
27 دقیقه
بخش سیزدهم
29 دقیقه
بخش چهاردهم
31 دقیقه
بخش پانزدهم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی عشق با حروف کوچک
نویسنده
مترجمگلی امامی
راوینیما رئیسی
ناشر چاپیانتشارات نیلوفر
ناشر صوتی رادیو گوشه
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۷ ساعت و ۱۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان خارجی، کتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه صوتی
۱۲۷۰۰۰ ۶۳,۵۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی عشق با حروف کوچک

دیانا دیانتی
۱۴۰۲/۱/۱۹
کتابی در مورد مردی تنها که با ورود موجود زنده‌ای از نوع گربه مسئولیتی جدید پیدا می‌کند. شخصیت اصلی داستان با صحبت‌های همسایه خود و سخن بزرگان دیدگاهش به زندگی و افراد دورو برش تغییر می‌کند. شنیدن کتاب برای نسلی که در این دوره زندگی می‌کنند بسیار توصیۀ می‌کنم. لذت بردن از تنهایی و تغییر نگرش نسبت به وابستگانی که مورد علاقه ما تیستند و ب خورد با این گونه افراد را به همراه دارد. حتما گوش دهید اگر دائم در گذشته و حال هستید و لحظه را می‌خشکانید. عالی است صبور باشید و گوش جان بسپارید. صدای خواننده و موسیقی متن بر جذابیت کتاب افزوده. سپاس
احمد دارابی
۱۴۰۲/۱/۲۷
عشق با حروف کوچک، یعنی وقتی یک مهربونی کوچک (محبت به گربه‌ای به نام میشیما) رشته وقایعی را به صورت زنجیره‌ای به حرکت در میاره که به شکل عشق‌های چندگانه به اصلش برمیگرده و اگه بخوای به جایی که شروع کردی برگردی دیگه دیر شده، چون این "عشق با حروف کوچک" تمام آثارش رادر مسیرش به سمت تو پاک کرده.
من کل
نظرم رااز تفسیرو چکیده داستان وام گرفتم و میتونم بگم فوق العاده بود، همه موارد حرفه‌ای بودند از ترجمه، صدای خواننده، ریتم و آهنگها... و شنیدنش را به دیگران هم پیشنهاد میکنم.
Par
۱۴۰۲/۵/۸
خیلی قشنگ نشون میده که کوچکترین اتفاقات میتونه یه نردبان باشه برای بالا کشیدن روزمره گی‌های هر فرد یه محبت کوچیک یه لطف کوچیک چطور میتونه درهای سعادت رو به روی آدم باز کنه و مسیر کسل کننده زندگی رو جلا ببخشه. مهربان باشیم حتی اگر ناچیز
عسل
۱۴۰۲/۱/۲۷
کتاب جالبی بود از مردی که سال را مثل تمام سالهای قبل تنها، تکراری و بی فایده نو کرد، اما این سال جدید با بقیه خیلی فرق داشت پشت سر هم مسائل و وقایعی پیش می‌آید که کم کم همه چی به خوبی تغییر می‌کند...
زهرا نقی نسب
۱۴۰۳/۱/۱۷
کتاب بسیار زیبایی بود از همه نظر هم لحن و صدای گوینده هم موسیقی متن هم موضوع بسیار بسیار لذت بردم فکر میکنم داستان این کتاب به شکل‌های مختلف تو زندگی همه ما هست فقط کمی دقت میخواد تا ببینیمش
vahid jazayeri
۱۴۰۲/۲/۲۶
فضا سازی خوبی از روزمرگی‌های آدم باسواد، تقریبا روشنفکر، افسرده و پوچ گرایی که با مجموعه‌ای از رویدادهای غیر منتظره مواجه میشه و روند ساکن زندگیش دچار نوسانات میشه.
راوی داستان رو بخوبی اجرا می‌کنه
مرجان حمزه نژاد
۱۴۰۱/۱۲/۲۳
داستانى جذاب و متفاوت در باب تنهایى و یکنواختى زندگى که با اتفاقى ساده منجر به شور و ذوق زندگى با احساسات و درکى متفاوت و شیرین میشود
صداپیشه و اجرا و انتخاب موزیکها بینظیر است
سپاس از کتابراه
Sabin
۱۴۰۲/۸/۶
بالاخره بعد از مدتها تمومش کردم به خاطر نظرات خوب خریدم ولی آنچنان مورد پسندم نبود کلی از قسمتای داستان هموار پیش رفت که باعث میشد حوصلت سر بره واسه یه بار خوندن خوبه
سعیده ضیادیدگان
۱۴۰۲/۸/۳
صدای گوینده و نحوه بیان اون بسیار دلچسب بود. رمان خط سیری مشخصی داشت ولی رمان جذابی نبود که فقط بنظر من با صدای گوینده اقای رییسی کمی جذاب شده بود.
شهرزاد منصوری
۱۴۰۱/۱۲/۲۷
عالى بود، داستانى پر کشش، دلنشین و زیبا از روزمرگى هاى زندگى که مى تونن پر از اعجاب باشن.
دمتون گرم آقاى رییسى با این اجراى دلچسب و دوست داشتنیتون!
دیانا حکیمیان
۱۴۰۳/۱/۱۰
هر چقدر از عالی بودن این کتاب بگم کمه. هر کسی باید این کتاب رو بخونه یا گوش بده. خیلی جالبه دیالوگ هاش. فلسفی و جالب
سیما عراقی
۱۴۰۱/۱۲/۱۵
سرگرم کننده و متفاوت، قابل لمس و البته اگر عاشق گربه‌ها هستید تردید نکنید و گوش بدید
هدیه عندلیب
۱۴۰۲/۶/۸
من دوستش داشتم، به حالت داستان گونه به آدم درس زندگی میده صدای گوینده هم عالی بود
ahmadi ahmadi
۱۴۰۲/۱/۲۶
آقای رئیسی بسیار حرفه‌ای و عالی هستن شنیدن این کتاب با صدای ایشون واقعا لذت بخش بود
حدیث ازادی
۱۴۰۲/۴/۹
کتاب خوبی بود، تونست منو وادار کنه تا آخر گوشش بدم وخیلی تونستم ارتباط بگیرم
مشاهده همه نظرات 22

راهنمای مطالعه کتاب صوتی عشق با حروف کوچک

برای دریافت کتاب صوتی عشق با حروف کوچک و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.