معرفی و دانلود کتاب یک سال مراقبت از خود: تمرینات روزانه و توصیه‌هایی برای مراقبت از خودتان

عکس جلد کتاب یک سال مراقبت از خود: تمرینات روزانه و توصیه‌هایی برای مراقبت از خودتان
قیمت:
۳۵۰۰۰ 17500 تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب یک سال مراقبت از خود و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب یک سال مراقبت از خود و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب یک سال مراقبت از خود: تمرینات روزانه و توصیه‌هایی برای مراقبت از خودتان

آیا دوست دارید طی یک سال پانزده دقیقه از زمان خود را صرف خودمراقبتی و تمرینات شادی‌‌آفرین کنید؟ اگر جواب‌تان به این سؤال مثبت است، کتاب یک سال مراقبت از خود نوشته‌ی زوئی شاو، با ارائه ایده‌های جذاب به شما کمک می‌کند تا شرایط زندگی‌‌تان را تغییر دهید و شور و نشاط واقعی را درون خود حس کنید.

درباره کتاب یک سال مراقبت از خود:

هر فردی نیاز دارد برای حفظ سلامت جسمی و روحی خود، به طور مداوم شرایط زندگی‌اش را بهبود ببخشد و با انجام تمریناتی ساده روزانه، مراقبت از خود را در اولویت برنامه‌هایش قرار دهد. کتاب یک سال مراقبت از خود (A Year of Self-Care) راهنمایی جامع و الهام‌بخش برای کسانی‌ست که می‌خواهند چشم‌انداز مثبت‌تری برای زندگی پیش‌روی خود داشته باشند و احساس رضایت بیشتری بکنند.

این اثر ارزشمند به شما 365 تمرین ساده و تأمل‌برانگیز ارائه می‌دهد که با انجام روزانه آن‌ها می‌توانید در جهت مراقبت از خود گام بردارید. وقت آن است که تصمیم نهایی خود را بگیرید و یک سال از زندگی خود را به بهترین شکل ممکن آغاز کنید و صبح‌ها پانزده دقیقه از زمان‌تان را به تفکرات مثبت و عشق ورزیدن به خود اختصاص دهید.

یکی از نکات برجسته کتاب یک سال مراقبت از خود این است که دکتر زوئی شاو، زمان اندک و مفیدی را برای مراقبه روزانه شما در نظر گرفته و به این نکته توجه داشته است که شما هر چه قدر هم مشغله و کار داشته باشید، می‌توانید پانزده دقیقه از وقت‌تان را به این کار اختصاص دهید؛ درواقع در طول یک سال شما تنها 91 ساعت از عمرتان را برای خودمراقبتی صرف کرده‌اید.

به خاطر داشته باشید اگر چه این کتاب منبعی ارزشمند برای شروع عمل خودپایی محسوب می‌شود، اما جایگزین درمانگر، دارو یا درمان پزشکی نیست. تمرینات روزانه روش‌هایی سریع برای خودپایی‌اند اما هرگونه ناراحتی، اضطراب یا افسردگی مداومی باید تحت نظر پزشک درمان شود. کتاب حاضر مکمل فوق‌العاده‌ای برای درمان است، اما در صورت نیاز به کمک یا درمان پزشکی جای هیچ خجالتی وجود ندارد.

نکوداشت‌های کتاب یک سال مراقبت از خود:

- پس از یک سال درس بی‌وقفه در مورد اهمیت حفظ سلامت روحی و جسمی‌مان، دکتر زوئی شاو راهی آسان و در دسترس به ما ارائه می‌دهد تا بتوانیم مراقبت از خود را بخشی از زندگی روزمره خود قرار دهیم. دکتر شاو نشان می‌دهد که اختصاص دادن روزانه 15 دقیقه مراقبه، یک عمر آرامش را برای ما به همراه دارد. (Elayne Fluker، نویسنده)

- دکتر شاو در کتاب یک سال مراقبت از خود، تمریناتی روزمره و الهام‌بخش ارائه می‌دهد تا شما را در مسیر عشق ورزیدن به خود قرار دهد. هر روز با خواندن کتاب احساس آرامش می‌کنید و به خاطر مهارت‌های شاو در راهنمایی‌تان، احساس دلگرمی پیدا می‌کنید. (Hayden Finch، روانشناس)

کتاب یک سال مراقبت از خود برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به دنبال راهی برای یافتن زندگی شاد و پرآرامش هستید و می‌خواهید درون‌تان را قوی کنید، این کتاب خودیاری به شما پیشنهاد می‌شود.

با زوئی شاو بیشتر آشنا شویم:

او یک روان‌درمانگر، سخنران انگیزشی، میزبان پادکست و مربی زندگی‌ست که در مجله‌های معتبری همچون OprahMag. com و Recovery Today از او نام برده شده است. دکتر زوئی شاو (Dr. Zoe Shaw) همچنین برای یکی از ستون‌های مجله آنلاین زنان Grit and Grace Project می‌نویسد.

جملات برگزیده کتاب یک سال مراقبت از خود:

- خنده فراغتی همیشگی است.
- تو همان رهبری هستی که به دنبالش بودی.
- مهم‌ترین رابطه، رابطه‌ای است که با خودتان دارید.
- مثل یک درخت باش و بگذار برگ‌های مرده‌ات بریزند.
- دیدگاهت را به همه چیز عوض کن تا همه چیز تغییر کند.
- عشق به خود پذیرش قطعات شکسته خویشتن در عوض تلاش برای تعمیر آن‌هاست.
- هر روز هنگام غروب فرصتی برای بازآرایی است. هر طلوع با چشم‌های جدید آغاز می‌شود.
- یک بار دیگر شجاعت کافی برای اعتماد کردن به عشق را داشته باش و همیشه یک بار دیگر.

در بخشی از کتاب یک سال مراقبت از خود می‌خوانیم:

سال نو مبارک! اولین ماه سال زمان بازآرایی و ایجاد عادات جدید خودپایی است که اساس تمام اقدامات ما برای مراقبت از خود را در طول سال تشکیل می‌دهد.

شدیداً اما به آرامی شما را از گرفتن تصمیمات سنتی مربوط به سال نو منع می‌کنم، تصمیماتی که مربوط به اعداد و ارقام، سایز لباس، امتیاز اعتبارات، وضعیت رابطه یا موجودی حساب می‌شود. در عوض این ماه بر روی سفر خود برای داشتن زندگی سالم و تاثیرگذاری مثبت بر روی اهداف حقیقی متمرکز شوید. در واقع قرار نیست نتایج قابل اندازه گیری را ببینیم، بلکه به احساساتی در روح و روانمان خواهیم رسید. تأثیر مواج خودپایی در نهایت خودش را به روش‌های قابل اندازه گیری نیز نشان می‌دهد اما بدون حس گناه یا فشار زمانی خاص.

این سال توست. سالی برای رشد و شکوفایی، سالی برای رهایی از گذشته و بهره برداری از توانمندی‌ها.

پنج دقیقه به این فکر کنید که امسال به دنبال چه نوع تغییر کیفی در خودتان هستید. چه چیزی را کشف خواهید کرد؟ چه کاری انجام می‌دهید؟ چگونه به بهترین شکل از خودتان محافظت می‌کنید؟

وقتی سال شروع می‌شود، ذهنتان اغلب به دنبال آغازی تازه و تمام موهبت‌های آن سال است. این ژانویه، اجازه دهید تمایلتان برای تازگی کمک کند تا به سمت جلو پیش بروید و جسم فیزیکی خود را با سلامت ذهنتان یکی کنید.

موضوع خودپایی در این ماه نوآرایی است. شما لیاقت هیجان زده شدن در این باره را دارید، زیرا بهترین تغییر در گام‌های تصاعدی رخ می‌دهد. هر گام شاید کوچک به نظر برسد اما هر روزی که می‌گذرد در واقع در حال ساخت پایه‌ای برای مراقبت از خود هستید که در نهایت به شما قدرت لازم برای ساخت زندگی که می‌خواهید را می‌بخشد.

به گفته آرتور آشه: از جایی که هستی شروع کن. از آن چیزی که داری استفاده کن. کاری که می‌توانی را انجام بده.

فهرست مطالب کتاب

سخن مترجم
مرور کلی
مقدمه
خودپایی چیست؟
قبل از اینکه شروع کنید
ژانویه: بازآرایی
فوریه: روابط
مارس: بازسازی
آوریل: انگیزه
می: سادگی
ژوئن: تشویق
جولای: هدف
آگوست: نظم
سپتامبر: مرزها
اکتبر: تأیید
نوامبر: سپاسگزاری
دسامبر: استراحت

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب یک سال مراقبت از خود: تمرینات روزانه و توصیه‌هایی برای مراقبت از خودتان
نویسنده
مترجمیاسین قاسمی بجد، طلعت اصغری درمیان
ناشر چاپیانتشارات پل
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات163
زبانفارسی
شابک978-964-233-346-2
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی، کتاب‌های جملات قصار
قیمت نسخه الکترونیک
۳۵۰۰۰ 17500 ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب یک سال مراقبت از خود

حورا S
۱۴۰۲/۱۲/۷
برای تمرین دوست داشتن خود و خود مراقبتی کتاب مفیدیه ولی باید یک سال واقعا برای انجامش به خودمون وقت بدهیم و تمرینات رو اجرا کنیم
nisa ...
۱۴۰۰/۱۲/۲۱
کتاب خوبیه، هر روز میتونید زمان کوتاهی برای خوندن یک قسمتش در نظر بگیرید و به این ترتیب به تدریج یاد بگیرید که با خودتون مهربونتر باشید.
حدیثه هویدا
۱۴۰۰/۷/۲۳
با مطالعه و کاربرد پیشنهادات این کتاب با خودم مهربان تر برخورد میکنم و سرشار از حس آرامش میشم
ایمان ملک عیش
۱۴۰۲/۸/۱۵
یک برنامه روزانه در جهت رشد و کیفیت زندگی به نظر من خواندن یک صفحه در روز و عمل به آن تاثیرات بسیار شگرفی خواهیم دید
sara shokrollahi
۱۴۰۰/۷/۱۰
خیلی سطحی بود. پشیمونم از خریدش. مثلا میگه امروز یه جور دیگه فکر کنید. فردا میگه امروز آب زیاد بخورید. پس فردا میگه به خوابتون اهمیت بدید.
Fatemeh Abolhasani
۱۴۰۰/۶/۹
خیلی دوست داشتم. ب زبون ساده نوشته بود
شهلا اشکش
۱۴۰۰/۱۲/۱۴
نکات مفیدی در کتاب هست، البته اینکه هرروز یکیش رو باید انجام داد یکم سخته
فاطمه
۱۴۰۱/۱۲/۲۹
خیلی جالب نبود. فقط برای هر روز یه هدف تعیین کرده
Mahsa Mousavi
۱۴۰۱/۴/۲۵
واسه کل سال انگیزه خوبیه هر روز یادآوری نکات مثبت
مهین خواجه
۱۴۰۰/۱۲/۱۶
کتاب زیاد جالبی نیومد برام شاید برا بقیه مفید باشه
Somayeh Roohagh
۱۴۰۰/۹/۶
توصیه می‌کنم حتما بخونید عالیه
مشاهده همه نظرات 11

راهنمای مطالعه کتاب یک سال مراقبت از خود

برای دریافت کتاب یک سال مراقبت از خود و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.