معرفی و دانلود کتاب هاریسون انکولوژی 2015 (ویراست نوزدهم): تومورهای اولیه و متاستیک سیستم عصبی

برای دانلود قانونی کتاب هاریسون انکولوژی 2015 (ویراست نوزدهم): تومورهای اولیه و متاستیک سیستم عصبی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب هاریسون انکولوژی 2015 (ویراست نوزدهم): تومورهای اولیه و متاستیک سیستم عصبی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب هاریسون انکولوژی 2015 (ویراست نوزدهم): تومورهای اولیه و متاستیک سیستم عصبی

کتاب هاریسون انکولوژی 2015 (ویراست نوزدهم): تومورهای اولیه و متاستیک سیستم عصبی بخشی از ویرایش نوزدهم اثر مرجع و بسیار معتبر «اصول طب داخلی هاریسون» است که به همت جمعی از بهترین متخصصان داخلی جهان نوشته شده. این اثر پرفروش‌ترین کتاب در زمینه‌ی پزشکی داخلی در آمریکا است.

درباره‌ی کتاب هاریسون انکولوژی 2015 (ویراست نوزدهم): تومورهای اولیه و متاستیک سیستم عصبی

سرطان بیماری قرن ماست و روز‌به‌روز به تعداد بیماران مبتلا به سرطان در جهان افزوده می‌شود. با این همه، با پیشرفت‌های چشمگیر علم پزشکی، تکنیک‌های تشخیص و درمان این بیماری نیز روز‌به‌روز پیشرفت می‌کند. در واقع، دیگر اگر بشنویم که کسی سرطان گرفته است، امیدواریم که بتواند پزشک خوبی برای درمان خود انتخاب کند و خیلی زود سلامتی خود را به دست آورد. کتاب تومورهای اولیه و متاستیک سیستم عصبی، سارکوم بافت نرم و استخوان و متاستازهای استخوانی، کارسینوم با منشا اولیه ناشناخته (Harrison's Principles of Internal Medicine) مرجع خوبی برای انکولوژیست‌ها و همه‌ی پزشکان داخلی است. این کتاب اطلاعات دقیقی حاصل از گردآوری همه‌ی مقاله‌های این حوزه و تجربیات و دانش تعداد زیادی از بهترین پزشکان داخلی جهان ارائه می‌دهد. نویسندگان متعدد کتاب از جمله آنتونی فاوچی (Anthony Fauci)، لری جیمسون (J. Larry Jameson)، دنیس کاسپر (Dennis Kasper) و... هر کدام از متخصصان به نام حوزه‌ی طب داخلی هستند.

کتاب انکولوژی تومورهای اولیه و متاستیک عصبی، سارکوم بافت نرم استخوان و متاستازهای استخوانی همان‌طور که از نامش پیداست، ابتدا به تومورهای اولیه و متاستیک عصبی می‌پردازد و درباره‌ی تومورهای مغزی اولیه، تومورهای بدخیم داخلی، تومورهای خوش‌خیم خارجی و...، روش تشخیص و رویکرد درمانی به آن توضیح می‌دهد. سپس سارکوم بافت نرم و استخوان و متاستازهای استخوانی و درمان آن را بررسی می‌کند. در بخش سوم به کارسینوم با منشأ اولیه‌ی ناشناخته و درمان آن توجه می‌شود.

کتاب انکولوژی تومورهای اولیه و متاستیک عصبی، سارکوم بافت نرم استخوان و متاستازهای استخوانی با جداول متعدد، عکس‌های رنگی، رادیولوژی و تصاویر زیاد، متن علمی جامع خود را تکمیل می‌کند و باعث یادگیری هر چه بهتر می‌شود. ترجمه‌ی کتاب نیز به همت اسماعیل شهابی، محمد مصلح‌آبادی، مهدیه مهرپوری انجام شده است. انتشارات تیمورزاده، ناشر تخصصی کتاب‌های پزشکی و بهداشت این کتاب را به چاپ رسانده است.

درباره‌ی مجموعه کتاب‌های اصول طب داخلی هاریسون

کتاب‌ اصول طب داخلی هاریسون، از سال 1950، دهه‌هاست که معتبرترین کتاب در حوزه‌ی پزشکی داخلی شناخته می‌شود و چند سال یک بار، در چاپ جدید خود، پیشرفت‌های علمی و روش‌های جدید تشخیص و درمان را نیز به مطالب قبلی اضافه می‌کند. این کتاب که همه‌ی حوزه‌های طب داخلی، از بیماری‌های عفونی تا بیماری‌های اعصاب را در خود جای داده است، پرفروش‌ترین کتاب در زمینه‌ی پزشکی داخلی در آمریکاست. صدها پزشک موفق در طول دهه‌ها در نوشتن و ویرایش محتوای این مجموعه همکاری کرده‌اند. هماتولوژی، بیماری‌های قلب و عروق، بیماری‌های کبد و مجاری صفراوی، بیماری‌های انکولوژی تعدادی از عناوین دیگر مجموعه‌ی اصول طب داخلی هاریسون است که در ایران به چاپ رسیده.

جوایز و افتخارات کتاب اصول طب داخلی هاریسون

  • پرفروش‌ترین کتاب در زمینه‌ی پزشکی داخلی در آمریکا
  • معتبرترین مرجع پاتوبیولو‌ژی برای همه‌ی پزشکان داخلی
  • امتیاز پنج ستاره در سایت منابع پزشکی دودیز (DOODY’S)

کتاب هاریسون انکولوژی 2015 (ویراست نوزدهم): تومورهای اولیه و متاستیک سیستم عصبی برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب حاضر مرجع بسیار مفیدی برای دانشجویان پزشکی، پزشکان داخلی، متخصصان انکولوژی و همه‌ی کسانی است که در زمینه سرطان‌ تحقیق می‌کنند.

در بخشی از کتاب هاریسون انکولوژی 2015 (ویراست نوزدهم): تومورهای اولیه و متاستیک سیستم عصبی می‌خوانیم

در متاستازهای لپتومننژیال به دلیل عدم وجود درمان‌های علاج‌بخش درمان‌ها فقط جنبه تسکینی دارند. پرتوتابی به مناطق درگیرشده علامت‌دار از جمله قاعده جمجمه برای نوروپاتی جمجمه می‌تواند منجر به تسکین درد و برخی مواقع بهبود عملکرد شود. پرتوتابی به کل محور عصبی سمیت قابل‌توجه همراه با سرکوب رده میلوئیدی مغز استخوان و مشکات گوارشی به علاوه اثربخشی محدود دارد. شیمی درمانی سیستمیک با استفاده از داروهایی که توانایی عبور از سد مغزی نخاعی را دارند می‌تواند کمک‌کننده باشد. استفاده از شیمی‌درمانی intra-thecal به ویژه در موارد بخیمی‌های هماتولوژیک می‌تواند مؤثر باشد. این روش به طور بهینه باعث رساندن دارو از طریق یک لوله داخل بطنی به جای انتقال از طریق نخاع می‌شود. داروهای بسیار کمی را می‌توان به طور ایمن به ناحیه زیر عنکبوتیه منتقل کرد و این داروها فعالیت ضد‌توموری محدودی را نشان می‌دهند که شاید علت پاسخ به طور نسبی ضعیف به این روش‌ها باشد.

فهرست مطالب کتاب

فصل 118: تومورهای اولیه و متاستاتیک سیستم عصبی
فصل 119: سارکوم بافت نرم و استخوان و متاستازهای استخوانی
فصل 120: کارسینوم با منشا اولیه ناشناخته

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب هاریسون انکولوژی 2015 (ویراست نوزدهم): تومورهای اولیه و متاستیک سیستم عصبی
نویسنده، ، ، ، ،
مترجماسماعیل شهابی، مهدیه مهرپوری، محمد مصلح آبادی
ناشر چاپیانتشارات تیمورزاده
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات45
زبانفارسی
شابک978-600-238-538-3
موضوع کتابتخصص‌های پزشکی
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب هاریسون انکولوژی 2015 (ویراست نوزدهم): تومورهای اولیه و متاستیک سیستم عصبی

برای دریافت کتاب هاریسون انکولوژی 2015 (ویراست نوزدهم): تومورهای اولیه و متاستیک سیستم عصبی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.