معرفی و دانلود کتاب هاریسون انکولوژی 2015 (ویراست نوزدهم)

برای دانلود قانونی کتاب هاریسون انکولوژی 2015 (ویراست نوزدهم) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب هاریسون انکولوژی 2015 (ویراست نوزدهم) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب هاریسون انکولوژی 2015 (ویراست نوزدهم)

ویراست نوزدهم کتاب هاریسون انکولوژی 2015 (ویراست نوزدهم) که به دست جمعی از مؤلفان نوشته شده است، به مبحث سرطان‌شناسی در علم پزشکی می‌پردازد. این کتاب از مهم‌ترین و معتبرترین منابع دانش پزشکی در سراسر دنیا محسوب می‌شود.

درباره‌ی کتاب هاریسون انکولوژی 2015 (ویراست نوزدهم)

کتاب هاریسون انکولوژی 2015 (ویراست نوزدهم) (Harrison's Principles of Internal Medicine)، نوشته‌ی دنیس کاسپر (Dennis Kasper)، آنتونی فاوچی (Anthony Fauci)، استفان هاوزر (Stephen Hauser)، دن لونگو (Dan Longo)، لری جیمسون (J. Larry Jameson) و جوزف لوسکالزو (Joseph Loscalzo) است. ویراست نوزدهم این کتاب توسط اسماعیل شهابی، مهدیه مهرپوری و محمد مصلح‌آبادی ترجمه شده و در انتشارات تیمورزاده به چاپ رسیده است.

کتاب حاضر که فصل‌های 99 تا 125 کتاب اصول طب داخلی هاریسون را در بر دارد، منبعی تخصصی در علم پزشکی است. تمامی فصول این کتاب به مبحث انکولوژی و سرطان‌شناسی ارتباط دارند. نویسندگان در این کتاب به مباحثی مثل پیشگیری، تشخیص و اصول درمان سرطان، انواع سرطان‌ها مانند سرطان پوست، سرطان ریه، سرطان پستان و...، انواع تومورها و پیامدهای طولانی‌مدت سرطان و شیوه‌ی درمان این پیامدها پرداخته‌اند.

مترجمان در فرآیند ترجمه‌ی کتاب اصول طب هاریسون: بیماری‌های انکولوژی تلاش کرده‌اند که تا حد ممکن به متن اصلی وفادار باشند و در معادل‌گذاری از واژه‌ها و اصطلاحات مأنوس‌تر و زودیاب‌تر استفاده کنند.

این کتاب منبع کاربردی و جامعی برای استفاده‌ی دانشجویان پزشکی است. هم‌چنین کتاب پیش رو، منبعی معتبر و اساسی در میان کتاب‌های اصلی پزشکی در تمام جهان است.

درباره‌ی مجموعه‌ی اصول طب داخلی هاریسون

مجموعه‌ی کتاب‌های اصول طب داخلی (Harrison's Principles of Internal Medicine) راهنمای جامع بیماری‌های داخلی است. این مجموعه‌ی کتاب که فصل‌های مختلف یک کتاب واحد است از مهم‌ترین کتاب‌های درسی در حوزه‌ی پزشکی داخلی محسوب می‌شود. کتاب اصول طب داخلی هاریسون اولین بار در سال 1950 منتشر شد و ویرایش‌های متفاوتی از آن در سال‌های مختلف به چاپ رسیده است. این کتاب موضوعات گسترده‌ای مانند بیماری‌هایی با ویژگی بالینی، مبنای فیزیولوژیک و اپیدمولوژیک علائم و نشانه‌های بیماری‌ها و نتایج کارآزمایی بالینی را پوشش می‌دهد.

تینسلی راندولف هاریسون (Tinsley Randolph Harrison) ویرایش 5 نسخه‌ی اولیه‌ی این کتاب را بر عهده داشته است. نقش مهم او در شکل‌گیری مطالب اصول طب داخلی باعث شد تا نسخه‌های بعدی آن به‌عنوان کتاب هاریسون شناخته شود. «پزشکی حرفه‌ای»، «تجلیات کاردینال و ارائه بیماری‌ها»، «فارماکولوژی (داروشناسی)»، «داروی مراقبت‌های بحرانی» و «پزشکی مشاوره» بخشی از سرفصل‌های کتاب هاریسون است که انتشارات تیمورزاده در قالب کتاب‌هایی مجزا منتشر کرده است.

افتخارات مجموعه کتاب‌های اصول طب داخلی هاریسون

  • پرفروش‌ترین کتاب در حوزه‌ی پزشکی داخلی
  • شناخته‌شده‌ترین کتاب پزشکی در سراسر جهان
  • عنوان اصلی فهرست Doody's در سال 2019
  • ترجمه به بیش از 14 زبان مختلف

کتاب هاریسون انکولوژی 2015 (ویراست نوزدهم) برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای دانشجویان رشته‌ی پزشکی، رزیدنت‌ها و دانشجویان دوره‌ی فوق تخصص مناسب است.

در بخشی از کتاب هاریسون انکولوژی 2015 (ویراست نوزدهم) می‌خوانیم

به‌طور تقریبی در 3/1 از بیمارانی که به علت سرطان پستان به ظاهر موضعی درمان می‌شوند، بیماری متاستاتیک ایجاد خواهد شد. هرچند، تعداد کمی از این بیماران را می‌توان با ترکیبی از درمان سیستمیک و موضعی، نجات داد، بیشتر آنها در نهایت از پا در می‌آیند. میانگین بقاء در افرادی که با سرطان متاستاتیک سینه تشخیص داده می‌شوند کمتر از 3 سال می‌باشد. متاستازهای بافت نرم، استخوانی و احشایی (ریه و کبد) هرکدام به طور تقریبی 31 محل عود اولیه تومور را تشکیل می‌دهد. به هر حال در زمان مرگ، بیشتر بیماران، درگیری استخوان خواهند داشت. عود ممکن است در هر زمانی بعد از درمان اولیه، ظاهر شود. نیمی از موارد عود اولیه سرطان، بیشتر از 5 سال بعد از درمان اولیه روی می‌دهد. اکنون مسجل شده است که برخی از فاکتورهای میزبان می‌توانند عود بیماری را تحت‌تأثیر قرار دهند که شامل افسردگی و چاقی می‌باشند و این موارد باید هرچه زودتر درمان شوند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب هاریسون انکولوژی 2015 (ویراست نوزدهم)
نویسنده، ، ، ، ،
مترجماسماعیل شهابی، مهدیه مهرپوری، محمد مصلح آبادی
ناشر چاپیانتشارات تیمورزاده
سال انتشار۱۳۹۵
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات472
زبانفارسی
شابک978-600-238-238-2
موضوع کتابتخصص‌های پزشکی
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب هاریسون انکولوژی 2015 (ویراست نوزدهم)

برای دریافت کتاب هاریسون انکولوژی 2015 (ویراست نوزدهم) و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.