معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی نانوکتاب از خوب به عالی

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی نانوکتاب از خوب به عالی
قیمت:
5000 تومان - 0.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی نانوکتاب از خوب به عالی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی نانوکتاب از خوب به عالی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی نانوکتاب از خوب به عالی

پادکست نانوکتاب از خوب به عالی نوشته جیم کالینز، به شما نشان می‌دهد که چگونه بعضی از شرکت‌ها پیشرفت می‌کنند و بعضی دیگر شکست می‌خورند.

کتاب از خوب به عالی (Good To Great)، نتیجه‌ی تحقیقات و مطالعه‌ی 5 ساله کالینز و تیم تحقیقاتی‌اش است که بیشتر باورهای فعلی شما را زیر سوال می‌برد. تیم او، شرکت‌هایی که پس از سال‌ها عملکرد متوسط، پیشرفت پایداری داشته‌اند را پیدا می‌کند و عواملی که موجب تفاوت آن‌ها از رقبایشان شده است را شناسایی می‌کنند. این عوامل شامل مفاهیم کلیدی چون: رهبری، فرهنگ و مدیریت استراتژیک بوده است.

این اثر فقط کتابی جهت موضوعات مدیریتی و مناسب برای صاحبان کسب‌و‌کار نیست؛ این کتاب راز دستیابی به عالی‌ترین جایگاه انسانی و تفکر خلاق را به شما آموزش می‌دهد و به شما نشان می‌دهد در هر موقعیتی که قرار دارید، می‌توانید با وسعت بخشیدن نگرش خود، به جایگاهی والاتر دست پیدا کنید.

جیم کالینز (Jim Collins)، نویسنده، مدرس و مشاور مدیریت است. او در دانشکده کسب و کار استنفورد به تحصیل پرداخته و سال‌های پی‌درپی با مجله‌های فورچن و بیزینس ویک همکاری کرده است. کتاب «ساختن برای ماندن» از او بیش از 4 میلیون نسخه فروش داشته است. نشریه Thinker نیز اسم او را در سال‌های گوناگون جزو 50 متفکر برتر جهان معرفی کرده است و حتی در سال 2011 نام کالینز به رده‌ی چهارم رتبه‌ی‌بندی Thinker نیز رسید.

نانوکتاب چیست؟ چرا نانو‌کتاب‌ها مفید هستند؟

نانوکتاب، محصول شگفت‌انگیزتر دیگری از سبکتو است که دروازه کوچکی را به جهان عظیم کتاب‌ها برایتان می‌گشاید. نانوکتاب‌ها خلاصه‌ای 360 درجه‌ از کتاب‌ها هستند که مروری کلی بر نکات مهم و کلیدی کتاب را در اختیار شما می‌گذارند. با نانوکتاب‌ها همیشه خلاصه‌ای کوتاه، مفید و کاربردی از کتاب‌های مورد علاقه‌تان را در اختیار دارید. همچنین نانوکتاب‌ها شما را با کتاب‌های تازه آشنا می‌کنند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
24 دقیقه
نانوکتاب خوب به عالی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی نانوکتاب از خوب به عالی
نویسنده
راویدادبه دادمهر
ناشر صوتی سبکتو
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابMP3
مدت۲۴ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی اقتصاد و مدیریت
قیمت نسخه صوتی
5000 ت - 0.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی نانوکتاب از خوب به عالی

MrG
۱۴۰۱/۵/۱۲
وقتی یک دوره آموزشی طولانی مدت رو پشت سر خم و فقط در چند روز ارایه میدن، کمپ نامیده میشه.
کمپ برای افرادی هست که خودخوان اون میاحث رو خوندن یا قبلا گذروندن و فقط برای رفع ایراد میخوان دوره رو مجدد بگذرونن. مزیتش اینه که هم زمان کمی گرفته میشه و هم مبلغ کمتری پرداخت میکنن.
این کتاب بد نیست اما و
کامل متوجه موضوع نمیشید،
کتاب کامل از خوب به عالی درواقع برای سیستم سازی طراحی نظام یک کسب و کار یا سازمان هست.
این کتاب مروری کلی داره و بیشتر به درد افرادی میخوره که کتاب کامل رو خوندن و صرفا جهت یادآوری و مرور مطالب میخوان گوش بدن.
در واقع این میکرو کتاب به نسبت کتاب اصلی خیلی مختصر شده. و فقط به دید یک کمپ باید نگاهش کرد.
حامد جامه بزرگی
۱۴۰۱/۹/۲۰
این کتاب به شما آموزش میدهد که چطور برخی از شرکت‌ها چگونه پیشرفت میکنند و عده‌ای چگونه ورشکست میشوند، این کتاب بیشتر باورهای فکری شمارو زیر سوال میبرد، شرکتهایی که بعد سالها عملکرد متوسط، پیشرفت پایداری داشته‌اند را پیدا میکنند و عواملی را که باعث پیشرفت آن‌ها شده‌اند را شناسایی میکنند، این عوامل و شامل کلیدهایی مانند، فرهنگ، رهبری مدیریت استراتژیک بوده است، میتوانید با وسعت بخشیدن نگرش خود، به جایگاهی والاتر دست پیدا کنید، سپاسگزارم از کتابراه 👏🌷🙏😘❤😍👑👏
سعید
۱۴۰۱/۷/۱۸
عالی بود. منو متقاعد کرد که کتاب کاملش را بخونم. از اصل جوجه تیغی یا hedgehog کاملتر یه اصل ژاپنی IKIGAI هستش که حتما دربارش سرچ کنید. و واقعا درسته که باید مدیران حرفه‌ای سطح ۵ با دیسیپلین
بالا استخدام کنید که شرکت شما رو عالی پیش ببرند. من واقعا یاد گرفتم که هر چقدر پول به مدیر خوب بدی، کمه. رو
چون دهها برابرش برات می‌سازه. البته خیلی دوست دارم یاد بگیرم که در مصاحبه افراد، اونا رو بتونم کشف کنم.
عطا اقوامی
۱۴۰۰/۲/۶
درود، تکنیک تولید این محتوا کاملا مناسب و خوب بود، برای اینکه تصمیم بگیریم کتاب ارزش خواندن داره یا نه عالی بود اما بخاطر محدودیت‌های ترجمه، و کاستی‌هایی که در انتقال مثال‌ها از فرهنگ نویسنده به فرهنگ ما هست (که این هیچ ربطی به گروه تولید مختوای سبکتو نداره) قطعا باید برای درک بهتر، خود کتاب رو خواند.
مهدی دهقانی
۱۳۹۸/۱۲/۲۴
این کتاب برای سطوح مدیریتی سطوح عالی و میانی بسیار عالی بوده و مدیران باید برای دانستن و مطالعه این کتاب بشتابند و حتی در سطوح عالی مطالعه اصل کتاب که حدودا ۳۰۰ صفحه هستش رو مطالعه نمایند و در شرایط رقابتی بسیار شدید امروز شرکتها بسیار موثر هست
Mohammad Aboodarda
۱۴۰۰/۱۲/۱۰
این کتاب نسبتا اغواگر را سالها پیش، و با خوانده همان 10 صفحه اولش، در همان سال اول چاپش انتخابش کردم و خریدم؛ و الآن هم دوست داشتم مطالب عمیق و محتوای خوب آن واسم مرور بشه؛........ 🌹🌻🌿🌹🌿🌻🌹
abass. m
۱۴۰۱/۸/۱۶
گاهی در شرایط بد یک نفس عمیق بکشید و تمام انرژی منفی رو تخلیه کنید.... فریاد بزن. گریه کن. اما حق نداری جا بزنی دوباره شروع کن این بار قوی تر محکم تر و این روبدون خدا همراه توست.
سحر جهان‌پرور
۱۴۰۱/۷/۱۲
برای کسی ک اولین بار میشنوه این کتاب رو باید روشن میکردن منظورم از مفهوم جوجه‌تیغی در کسب و کار چیه
تو ابن زمینه زیادی خلاصه بود
ص. ع.
۱۴۰۰/۳/۴
کتاب خوبی هستش اما برای قشنگ درک کردن و نکات قشنگ تری ازش درباره مدیران یا همون رهبران داشته باشی باید چندین بار گوش کنی.
پویا حسینی
۱۴۰۱/۵/۴
درود
خوبی این کتاب به نکاتی مهم هست واسه کسانی که نمیدونن یاد بگیرن و اونایی که میدونن یادآوری بشه
شاد وپیروز باشید
سعید جعفری
۱۴۰۰/۱۱/۲۴
واقعا عالی بود من نسخه چاپی کتاب رو خریدم نگاه آقای جیم کالینز تحلیلی و بینشی است و طرز فکر جالبی داره ایشون
قربانعلی خدایاری
۱۴۰۱/۱۲/۲۷
بسیار خلاصه شده و عملا چکیده‌ای ناقص است ولی برای مرور عالی است
Qasem Raad Mehr
۱۴۰۱/۳/۳
یکی از باید‌ها برای کسانی که در مورد کسب و کار مطالعه می‌کنند
Alireza Heidarnezhad
۱۴۰۰/۳/۳۰
کتاب مختصری در تغییر الگو‌های مدیریتی است که برای اهداف شخصی هم خوب است
سید علی حسینی
۱۴۰۰/۳/۲۷
خیلی کتاب تاثیر گذار و اموزنده‌ای هست
برای من خیلی مفید و ارزشمند بود
مشاهده همه نظرات 27

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی نانوکتاب از خوب به عالی

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی نانوکتاب از خوب به عالی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.