معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی 10 مکمل طبیعی برای بهبود عملکرد مغز

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی 10 مکمل طبیعی برای بهبود عملکرد مغز
قیمت:
۱۱۰۰۰ 5500 تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی 10 مکمل طبیعی برای بهبود عملکرد مغز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی 10 مکمل طبیعی برای بهبود عملکرد مغز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی 10 مکمل طبیعی برای بهبود عملکرد مغز

پادکست 10 مکمل طبیعی برای بهبود عملکرد مغز نوشته جان گری به شما راه‌حل‌هایی عملی و کاربردی برای تمرکز و هوشیاری مغز را آموزش می‌دهد. این پادکست از روی فایل ویدیویی ترجمه و آماده‌سازی شده است.

جان گری (John Gray)، یکی از برجسته‌ترین سخنرانان در حوزه ارتباطات اثربخش، روابط کاری و نویسنده‌ی کتاب معروف مردان مریخی، زنان ونوسی است. او در کتاب صوتی 10 مکمل طبیعی برای مغز می‌گوید:

همه‌ی اتفاقات خوب از مغز سالم نشات می‌گیرد. هنگامی که مغز درست کار کند، شما احساس خوش‌بینی و انگیزه دارید، حافظه‌تان خوب و می‌توانید تمرکز کنید.

عدم توازن عملکرد مغز موجب می‌شود با اینکه عشق و حامی دارید و از زندگیتان حفاظت می‌کنید و همه شرایط خوبه، اما نمی‌توانید با خودتان کنار بیایید و احساس خوبی ندارید و خودتان را آدمی شکست خورده تصور می‌کنید و نمی‌توانید حال خوب و مثبت خودتان را حفظ کنید و حافظه خوبی داشته باشید.

سمی بودن فلزات سنگین یکی از عوامل مهم فراموشی و آلزایمر است و مانع فعالیت‌های مغزی می‌شود. شما در دنیایی با ذرات سمی و آلوده زندگی می‌کنید. این ذرات نانو وارد سیستم بدن و گیرنده‌های مغز شما می‌شوند و در نتیجه مغز به درستی عمل نمی‌کند و بدنتان گابای کافی برای شاد بودن ندارد. همین‌طور دوپامین کافی نخواهید داشت و تمایل به اعتیاد پیدا می‌کنید، انگیزه‌تان کم می‌شود و...

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
5 دقیقه
بخش اول
5 دقیقه
بخش دوم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی 10 مکمل طبیعی برای بهبود عملکرد مغز
نویسنده
راویبهروز سمامی
ناشر صوتی شادن پژواک
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابMP3
مدت۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی سلامت، بهداشت و تغذیه
قیمت نسخه صوتی
۱۱۰۰۰ 5500 ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی 10 مکمل طبیعی برای بهبود عملکرد مغز

yoga yogl
۱۳۹۷/۵/۲۳
کتاب ارزشمندی است که با نتیجه گیری از کل مفاد کتاب به این نکته مهم و اساسی می‌رسیم که محیط و شرایط زندگی امروز به گونه‌ای است که سموم و آلودگی‌ها مخاطرات بزرگی را برای مغز بوجود می‌آورند که اگر بخواهیم حتی بدون استفاده از مکمل‌های شیمیایی با این مخاطرات که می‌تواند عامل درجه یک آلزایمر باشد مقابله کنیم می‌توانیم با استفاده از نوشیدنی‌های طبیعی از جمله آب، عرقیات طبیعی، میوه‌ها، سبزی‌ها، مواد معدنی طبیعی موجود در کفیر، آجیل و سبزی‌های تخمیری همراه با انجام فعالیتهای سبک و حتی خیلی سبک ورزشی، خواب و استراحت کافی، رژیم غذایی کم چرب، کم نمک و بدور از پرخوری به دفع سموم و پاکسازی کل بدن بپردازیم.
amir mohamadzadeh
۱۴۰۱/۷/۱۱
کتاب بدی نیست کلا ۸ دقیقه‌س که تو بخش اول مقداری توضیح دادن و تو بخش دوم دوتا راهکار عملی برای بهبود عملکرد مغز ولی طرز بیان گوینده اصلا مناسب نبود مخصوصا اگ بخوای شب موقع خوابیدن گوش کنیش...
نیلوفر نصیری
۱۴۰۰/۷/۱۶
بدنبود درمورد مکملایی که گفت سرچ کردم زئولیت که عصن پیدا نکردم همش صنعتی بود یا برا ماهی‌ها بود... دومی رو هم که متوجه نشدم ترکیب آلوورا و.... و به قول بچه‌ها حکم تبلیغ رو داشت
Mohsen RZ
۱۴۰۰/۵/۱۳
دقیقا درمورد چیزایی صحبت میکنه که واس یک ایرانی اصلا کاربردی نیست!
درمورد الزایمر و راهکارش حرف میزنه ولی نع دراهکارش توی ایران هست و نع موارد تشدید کننده‌ی بیماریش
Maryam M
۱۴۰۰/۹/۲۹
چرا اینجور بود😂😂
فکر کردم بیشتر میخواد راجع به مواد غذایی صحبت کنه نه کلی مکمل ناشناخته و اون یدونه ستاره اضافه‌ام برا زحمت تهیه کتاب و گوینده دادم
mehdi abbasi
۱۴۰۰/۷/۲
سر انسان به دلیل وجود مغز همیشه مقدس و ارزشمند بوده و کمتر کسی به اینکه چطوری ازش مراقبت بشه فکر کرده و میکنه پس بهتره با این کتاب بیشتر قدرش را بدونیم
حمید رضا طاهری مقدم
۱۴۰۰/۵/۷
توجه به سلامت مغز همیشه واجب و مهمه اما تو این کتاب نویسنده آدم رو بیشتر یاد تبلیغات میندازه
سارا سبحانی
۱۳۹۸/۱/۱۷
یه سری علت‌های زوال مغز و میگه بعد یه سری محصول معرفی کنه یه کم تبلیغاتیه حدود ۸ دقیقه هم هست
محمد
۱۴۰۲/۱/۷
کتاب خوبیه دریچه تازه به رو آدم باز میکنه کافنئن قهوه روزانه یادمون نره
NAVID Mazroey
۱۴۰۰/۴/۹
هم خوب و هم دل زدگی اینجاد میکنه
خوب چون درست میگه
خسته کنند چون کلی میگه
محبوبه ملکی
۱۴۰۰/۱/۱۱
عالی بود برای افرادی که برایشان مهم است که مغزشان چگونه کار کند
M R
۱۳۹۸/۱/۲۴
بد نبود ولی میتونست بهتر باشه چون داروهایی برای تقویت حافظه وجود داره
مریم صالحی
۱۳۹۷/۳/۱۳
با تشکر از کتابراه
خیلی عالی بود
Soheil
۱۴۰۲/۹/۲۳
مختصر و مفید حتما یک بار باید بخونید و بدونیش
Yadollah nakhaei
۱۴۰۱/۸/۱
کتاب مناسبی است و در زندگی کاربرد زیادی دارد
مشاهده همه نظرات 34

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی 10 مکمل طبیعی برای بهبود عملکرد مغز

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی 10 مکمل طبیعی برای بهبود عملکرد مغز و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.