معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی رژیم پاکسازی آنتونی رابینز

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی رژیم پاکسازی آنتونی رابینز
قیمت:
9800 تومان - 1.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی رژیم پاکسازی آنتونی رابینز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی رژیم پاکسازی آنتونی رابینز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی رژیم پاکسازی آنتونی رابینز

کتاب صوتی رژیم پاکسازی آنتونی رابینز (میکروکتاب) نوشته آنتونی رابینز، به شما راهکارهای ساده و مفیدی جهت برخورداری از رژیم غذایی سالم ارائه می‌کند که برای دستیابی به موفقیت در زندگی لازم خواهید داشت.

درباره‌ی کتاب صوتی رژیم پاکسازی آنتونی رابینز:

تمام انسان‌ها این موضوع را می‌دانند که سبک زندگی موفق، به یک زندگی سالم و ایده‌آل نیاز دارد و برای این‌کار شما باید از برنامه غذایی درستی برخوردار باشید. آنتونی رابینز (Anthony Robbins) نویسنده و سخنران برجسته‌ی جهان، چندین سال با مشکل اضافه وزن درست و پنجه نرم کرده و بیش از 20 کیلو اضافه وزن داشته است. این موضوع او را به شخصیتی گوشه‌گیر و بی‌حوصله تبدیل کرده بود. تا اینکه یک رژیم غذایی مناسب پیدا کرد که نه تنها به کاهش سایز او یاری رساند، بلکه موجب پاکسازی درونی‌اش نیز شد و به او احساس سلامتی و تندرستی داد.

آنتونی رابینز در این میکروکتاب صوتی، به شما یک برنامه رژیم غذایی ایده‌آل و دستورات غذایی مناسب ارائه می‌کند که خودش نیز سال‌هاست از آن استفاده کرده و به نتایج بسیاری خوبی رسیده است.

میکروکتاب رژیم پاکسازی آنتونی رابینز (Life mastery eating plan)، مجموعه‌ای از پندها و نصیحت‌های نویسنده‌‌ای درخشان و برجسته است که به شما یاری می‌رساند در کنار رسیدن به موفقیت‌های شخصی، بدن تندرست و سلامتی نیز داشته باشید و تاثیر مثبت آن را در زندگی فردی خود تجربه کنید.

شنیدن میکروکتاب صوتی رژیم پاکسازی آنتونی رابینز به چه کسانی پیشنهاد می‌شود:

این کتاب صوتی به تمام کسانی که علاقمند هستند، زندگی سالم و ایده‌آلی داشته باشند، به شدت پیشنهاد می‌شود.

آنتونی رابینز را بیشتر بشناسیم:

آنتونی رابینز در سال 1960 در خانواده‌ای فقیر دیده به جهان گشود. او که نویسنده و سخنران پر آوازه‌ی آمریکایی است، پس از اخذ مدرک دیپلم دست به کارهای گوناگونی زد اما در هیچ یک از آن‌ها موفقیت چندانی بدست نیاورد. با این حال در عین فقر و نداری، همواره آرزوهای بزرگی در سر پرورش می‌داد، همین موضوع باعث شد تا او امروز به یکی از مشهورترین و محبوب‌ترین افراد آمریکا در زمینه بهبود عملکرد دیگران تبدیل شود.

آنتونی رابینز در تمام طول زندگی‌اش سعی بر کمک به دیگران داشته، تا جایی که ریاست و مدیریت شرکت‌های بزرگ و گسترده را بر عهده دارد. این شرکت‌ها به مردم کمک می‌کنند که به شخصیت واقعی و خاصیت‌های خارق‌العاده و استعدادهای نهفته خود دست پیدا کنند. در حال حاضر او همراه با همسر و فرزندانش در کالیفرنیا زندگی می‌کند.

میکروکتاب چیست؟ چرا میکروکتاب‌ها مفید هستند؟

این کتاب صوتی در قالب میکروکتاب به شما عرضه شده تا با صرف هزینه و زمان کمتر از تمام بخش‌های اصلی و مهم، به دور از حاشیه و اضافه‌گویی کتاب اصلی از محتوای آن بهره‌مند شوید. میکروکتاب‌ها تحت قواعد و استانداردهای خلاصه‌نویسی برای شما چکیده شده‌اند. شما با شنیدن آن‌ها‌‌‌ همان اطلاعات مفیدی را دریافت می‌کنید که کتاب اصلی در اختیارتان می‌گذارد.

در بخشی از میکروکتاب صوتی رژیم پاکسازی آنتونی رابینز می‌شنویم:

کودکان به شما نگاه کرده و از کارهایتان الگوبرداری می‌کنند. اگر آن‌ها شما را در حال خوردن غذاهای سالم ببینند، بیشتر به خوردن غذاهای سالم علاقه پیدا می‌کنند. شما باید کره بادام‌زمینی را جایگزین بادام‌هندی و عسل را جایگزین ژله کنید. از مصرف تمام غلات کنسرو شده پرهیز کنید و جوی دو سر و کشمش یا میوه تازه را جایگزین آن‌ها کنید. جوی دوسر یا سبوس جو فرآوری شده، فواید بسیاری برای سلامتی دارد، از مصرف آرد جوی دوسر فوری یا بسته‌بندی‌ شده که حاوی قند زیادی است خودداری کنید. پرهیز از آبمیوه‌ها و نوشیدنی‌های انرژی‌زا هم بسیار مهم است، چون حاوی قند هستند و ارزش غذایی کمی دارند. همچنین با کمک به فرزندانتان در داشتن تغذیه سالم، رژیم پاکسازی دستگاه گوارش خود را هم آسان‌تر رعایت خواهید کرد.

همچنین، به خاطر داشته باشید که تاثیرات مثبت یک دوره پاکسازی شدید، فقط تا زمانی دوام خواهند آورد که نوع رژیم غذایی و شیوه زندگی‌تان بعد از پاکسازی، محافظ سلامت شما باشند. حتی وقتی این مطالب را می‌خوانید، بدنتان مدام در تلاش برای سم‌زدایی است و پس از پاکسازی شدید هم به انجام این کار ادامه می‌دهد. پاکسازی کامل بدن هرگز متوقف نمی‌شود، همیشه با سرعتی که انتخاب‌های شما اجازه می‌دهند این عمل انجام می‌شود. اگر بخواهید از سلامت کامل جسمی برخوردار باشید، موظف هستید که هر روز از مکانیسم‌های خودکار پاکسازی بدنتان محافظت کنید.

یک ایده عالی برای کمک به حفظ سبک زندگی جدید و سالم این است که در یک گروه مصرف‌کنندگان غذای خام محلی یا گروه گیاهخواران عضو شوید. این گروه‌ها یا کلاس‌ها در بسیاری از شهرها فعالیت می‌کنند، اما اگر نتوانستید گروه یا کلاسی پیدا کنید، خودتان می‌توانید یک گروه گیاهخواری تشکیل دهید. با انجام این کار نه تنها افراد هم سلیقه پیدا می‌کنید و می‌توانید دستورالعمل‌های غذایی مختلف را با هم به اشتراک بگذارید، بلکه به شما کمک می‌کند تا شیوه زندگی جدیدتان سرگرم‌کننده شود.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
3 دقیقه
میکروکتاب چیست
1 دقیقه
درباره کتاب
1 دقیقه
درباره نویسنده
2 دقیقه
مقدمه
16 دقیقه
فصل اول: رژیم پاکسازی
10 دقیقه
فصل دوم: تغذیه سالم‌تر
15 دقیقه
فصل سوم: دستور غذاهای محبوب
18 دقیقه
فصل چهارم: دستورالعمل‌های اکسیر انرژی‌زا و معجون
1 دقیقه
پیشنهاد میکروکتاب بعدی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی رژیم پاکسازی آنتونی رابینز
نویسنده
راوینسترن نجاران
ناشر صوتی سبکتو
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی سلامت، بهداشت و تغذیه
قیمت نسخه صوتی
9800 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی رژیم پاکسازی آنتونی رابینز

Ozra
۱۴۰۰/۱/۱۵
پیشنهاد نمیکنم.
میان وعده آووکادو و نارگیل و آناناس برای مردم ایران؟ وقتی موز کیلویی خدا تومن هست؟
واسه ادم‌های ثروتمند هست.
حتی ساده‌ترین معجون هم بخوایید درست کنید بازم یه چیزی داره که تهیه ش سخته. در حالیکه تو اینترنت کلی معجون با مواد ساده تر وجود داره که خب با ذائقه ما هم سازگارتر.
Mahan
۱۴۰۲/۹/۸
زیاد برای کسایی که تو ایران هستند مفید نیست
ولی در کل عادت سازی ۲۱ روز زمان بر هست
اگر بخوایید رژیم بگیرید معده شما ضعیف میشه و این طبیعیه
سعی کنید توی ۲۱ روز از خوردن گوشت و قند مصنوعی دوری کنید این کار بعد ۲۱ روژ براتون طبیعی میشه و تاثیرش روی فرم بدنتان میبینید
حکمت عبدالعظیمی
۱۴۰۲/۴/۳
کتابهای انتونی رابینز را دوست داشتم وخواندم ولی فکر نمیکردم این کتاب جالب نباشد فکر کردم کتابی هست که رژیم جالب وخوب داشته باشه ولی این طور نبود مخصوصا برای ما ایرانیان
نشمین باقری
۱۴۰۱/۹/۲۲
به نظرم تا حدودی کاربردی هست ولی در کل تغذیه هر شخص به جغرافیای محل زندگیش هم بستگی داره و نوع شغل و درصد فعالیت و درآمد البته
حامد
۱۴۰۱/۹/۱
به هیچ عنوان توصیه نمی‌شود
دستورات ذکر شده در کتاب خیلی خلاصه و تیتر وار و غیر کاربردی با سبد خرید ما ایرانی هاست
سجاد سیدی
۱۴۰۰/۱۰/۷
اصلا جالب نبود بر عکس سایر کتابهای رابینز و بیشتر شبیه برنامه اشپزی سامان گلریز بود
فاطمه کردابادی
۱۴۰۰/۳/۹
فقط گیاه خاری هست و اینکه این بعضی از میوه‌ها و سبزیهایی که میگه در دسترس ما نیستند
Maryam Eskafi
۱۳۹۹/۱۲/۲۷
عالی بود خیلی از دستوراتش را اجرا کردم و جواب گرفتم راوی هم مناسبه
غزل صادقی
۱۳۹۹/۱۰/۲۷
کتابهای انتونی رابینز بی نظیره. توصیه میکنم حتما بخونید
HSM 5
۱۳۹۹/۶/۱۷
عاشق کتابهای بینظیر انتونی رابینز ام... فوق العاده
hadis sharifi
۱۳۹۹/۴/۲۸
کتاب حاضر یک سبک زندگی سالم و رژیم مناسب رو پیشنهاد میده؛ به من ایده‌های عالی برای تغذیه سالم داد.
نسترن
۱۴۰۱/۵/۲۶
دوستداشتم کتاب رو 🏅🏅
marziyeh salehi
۱۳۹۹/۱۲/۱۷
خیلی خوب بود ومیتونه راهکار‌های خوبی بده وباید عمل کنیم
hamid tabashir
۱۳۹۹/۶/۲۴
خیلی خوبه البته برای کسی که پولدار باشه
Mohammad Khodadadi
۱۳۹۹/۵/۲۱
کتاب‌های تونی مثل خودش بی نظیره
مشاهده همه نظرات 18

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی رژیم پاکسازی آنتونی رابینز

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی رژیم پاکسازی آنتونی رابینز و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.