معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی چطور در قطب شمال شنا کردم؟

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی چطور در قطب شمال شنا کردم؟
قیمت:
12000 تومان - 1.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چطور در قطب شمال شنا کردم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چطور در قطب شمال شنا کردم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی چطور در قطب شمال شنا کردم؟

لوئیس پیو در خلاصه کتاب صوتی چطور در قطب شمال شنا کردم؟ درباره‌ی حرکت نمادین جالبی که در راستای جلب توجه‌ها به تغییرات اقلیمی انجام داده، توضیحاتی ارائه داده است. گفتنی‌ست که اثر حاضر ذیل مجموعه‌ای با عنوان مجموعه سخنرانی‌های تدتاک به انتشار می‌رسد.

درباره خلاصه کتاب صوتی چطور در قطب شمال شنا کردم:

لوئیس پیو (Lewis Pugh) فعال محیط زیست و شناگری بریتانیایی - آفریقایی‌ست. او چند سال پیش در اقدامی نمادین مسیری یک کیلومتری را در قطب شمال با شنا طی نمود. این کار او توجهات بسیاری برانگیخت، چرا که نشان‌دهنده‌ی این بود که در قطب شمال امکان شنا کردن وجود دارد، و این یعنی: آب شدن فزاینده‌ی یخ‌های قطبی، و در نهایت، فاجعه‌ای زیست‌محیطی. پیو بعدها در یکی از سخنرانی‌های تد (TED) درباره‌ی این اقدام خود توضیحاتی کافی و وافی ارائه داد. در ادامه توجه شما را به بخش مهمی از گفته‌های او در این سخنرانی جلب می‌کنیم:

«طیِ دو سالِ قبل از شنای من، بیست و سه درصد از پوشش یخ‌ دریای شمالگان ذوب شده بود. می‌خواستم تلنگری جدی به رهبران جهان بزنم تا بفهمند واقعاً چه اتفاقی دارد می‌افتد. برای همین تصمیم گرفتم این شنای نمادین را در بالاترین نقطه‌ی دنیا انجام بدهم. جایی که یخ‌هایش به سرعت در حال ذوب شدن‌اند. پیام من کاملاً واضح بود: تغییرات آب و هوایی به راستی در حال رخ دادن است و هرچه سریع‌تر باید در این باره کاری انجام داد.»

در خلاصه کتاب صوتی چطور در قطب شمال شنا کردم (How I swam the North Pole) سخنرانی لوئیس پیو در باب مطالب بیان‌شده را به طور کامل خواهید شنید.

خلاصه کتاب صوتی چطور در قطب شمال شنا کردم مناسب چه کسانی است؟

افرادی که به طور جدی دغدغه‌ی محیط زیست را دارند، مخاطبین اصلی این کتاب به شمار می‌روند.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی چطور در قطب شمال شنا کردم می‌شنویم:

زیر دوش آب داغ ایستاده بودم و سعی می‌کردم یخ انگشت‌هام آب بشه. به این فکر می‌کردم که قرار بود دو روز بعد، تو قطب شمال شنا کنم. قرار بود برای بیست دقیقه، مسیر یک کیلومتری تو قطب شمال رو شنا کنم، و این رویا که از زمان بچگیم همراه با پدرم داشتم، داشت از بین می‌رفت. اصلاً امکان نداشت که بتونم انجامش بدم. یادم میاد وقتی از زیر دوش اومدم بیرون، متوجه شدم که نمی‌تونم دست‌هام رو حس کنم. به عنوان یه شناگر، قاعدتاً باید بتونید دست‌هاتون رو حس کنید. برای اینکه بتونید آب رو به عقب بزنید و به جلو برید.

صبح روز بعد وقتی بیدار شدم، شدیداً احساس افسردگی می‌کردم و به تنها کسی که می‌تونستم فکر کنم فانکس بود. خیلی‌هاتون ممکنه نشناسیدش. اون یه کاشف بزرگ آمریکاییه...

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
6 دقیقه
قسمت اول
4 دقیقه
قسمت دوم
6 دقیقه
قسمت سوم
5 دقیقه
قسمت چهارم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی چطور در قطب شمال شنا کردم؟
نویسنده
راویگندم غلامی
ناشر صوتی شرکت توسعه محتوای لحن دیگر
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۲۰ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی سلامت، بهداشت و تغذیه
قیمت نسخه صوتی
12000 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی چطور در قطب شمال شنا کردم؟

Saleh Siamaki
۱۴۰۲/۷/۵
خاطره جالبی بود. امیدوارم ما انسان‌ها به خودمون بیایم و یک فکری برای کمک به زمین بکنیم. هر کسی به اندازه توانش
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی چطور در قطب شمال شنا کردم؟

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی چطور در قطب شمال شنا کردم؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.