کتاب‌های بنگاه ترجمه و نشر کتاب پارسه

درباره‌ی بنگاه ترجمه و نشر کتاب پارسه

بنگاه ترجمه و نشر کتاب پارسه در سال 1384 فعالیت خود را در عرصه‌ی چاپ و نشر کتاب کلید زد. این ناشر با تمرکز بر موضوعات مختلف در حوزه‌ی علوم انسانی تا کنون توانسته است آثار ارزشمندی را به مخاطبان خود ارائه کند. داستان‌نویسی، فلسفه، علم و فناوری، مدیریت، هنر، اقتصاد، تاریخ، جامعه‌شناسی، جغرافیا، حقوق، دین، روان‌شناسی، سلامتی، علوم سیاسی و کتب مرجع دسته‌بندی‌هایی هستند که کتاب‌های این ناشر در آن‌ها جای می‌گیرند.

«بنوک» انشعابی از بنگاه ترجمه و نشر کتاب پارسه است که به‌طور تخصصی در حوزه‌ی کودک و نوجوان به تألیف و ترجمه و چاپ کتاب‌های داستان، شعر، علمی و آموزشی می‌پردازد.

کتاب پارسه

کتاب‌های صوتی و الکترونیکی بنگاه ترجمه و نشر کتاب پارسه

از میان نسخه‌ی الکترونیکی کتاب‌های بنگاه ترجمه و نشر کتاب پارسه که تا کنون کتابراه به مخاطبان خود عرضه نموده، کتاب «درباره‌ی معنی زندگی» نوشته‌ی ویل دورانت، اثری از دیمون زاهاریادس با عنوان «هنر نه گفتن: بدون احساس گناه»، خودزیست‌نامه‌ی تکان‌دهنده و هولناک فریدا خلف با نام «دختری که از زندان داعش گریخت»، کتاب «چگونه ایده‌های خوب را بدزدیم» تألیف آستین کلئون، و اثری از ناپلئون هیل تحت عنوان «غلبه بر شیطان» از بیشترین میزان فروش برخوردار بوده‌اند.

برای خرید کتاب‌های بنگاه ترجمه و نشر کتاب پارسه می‌توانید به سایت و اپلیکیشن کتابراه مراجعه نمایید.