معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی چگونه حرفه‌ای رانندگی کنیم؟: 9 مهارت رانندگی که باید بدانید

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی چگونه حرفه‌ای رانندگی کنیم؟: 9 مهارت رانندگی که باید بدانید
قیمت:
5000 تومان - 0.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چگونه حرفه‌ای رانندگی کنیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چگونه حرفه‌ای رانندگی کنیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی چگونه حرفه‌ای رانندگی کنیم؟: 9 مهارت رانندگی که باید بدانید

حتی اگر هرگز تصادف نکرده باشید یا پلیس حین رانندگی متوقفتان نکرده باشد، همیشه می‌توانید رانندگی خود را بهتر کنید. احسان عبدالباقی در خلاصه کتاب صوتی چگونه حرفه‌ای رانندگی کنیم؟ نکات مفیدی را برای تقویت این فن فراگیر در اختیار شما قرار می‌دهد.

درباره‌ی خلاصه کتاب صوتی چگونه حرفه‌ای رانندگی کنیم؟

تمام قوانینی را که برای آزمون رانندگی باید به خاطر بسپارید به یاد دارید؟ آیا با دیدن چراغ قرمز توقف می‌کنید؟ هنگام پیچیدن و تغییر جهت ماشین راهنما می‌زنید؟ کمربند ایمنی خود را پیش از حرکت ماشین می‌بندید؟ ممکن است سالیان سال از اولین تجربه‌ی رانندگی‌تان بگذرد و دیگر خود را ملزم به رعایت برخی قوانین ندانید. اما فراموش نکنید که الزام به رعایت قانون با گذشت زمان تغییر نمی‌کند. در خلاصه کتاب صوتی چگونه حرفه‌ای رانندگی کنیم؟ راهکارهای مفیدی را برای تجربه‌ی یک رانندگی بی‌نقص می‌شنوید.

بسیاری از ما خود را رانندگان بسیار خوبی می‌دانیم. با این حال -اگرچه ممکن است اعتراف سختی باشد- اکثریت قریب به اتفاق رانندگان می‌توانند از نکات این خلاصه کتاب صوتی درباره‌ی رانندگی حرفه‌ای استفاده کنند. چه به‌تازگی راننده شده‌اید و چه تجربه‌ی سال‌ها رانندگی ذهن و عضلات شما را تربیت کرده، این تکنیک‌ها به شما می‌آموزند که افراد حرفه‌ای در این زمینه مانند لوئیس همیلتون چگونه رانندگی می‌کنند.

برای یادگیری حرفه‌ای رانندگی کردن لازم نیست حتماً راننده‌ی فرمول یک باشید. حقیقت این است که برای استفاده از تکنیک‌های حرفه‌ای این خلاصه کتاب تنها کافی است که بلد باشید چطور یک وسیله‌ی نقلیه را به حرکت دربیاورید. لازم به ذکر نیست که برای این کار داشتن گواهینامه‌ی راهنمایی و رانندگی ضروری است. فرقی نمی‌کند یک پراید قدیمی را برانید یا آخرین مدل بنز را. راهکارهای این خلاصه کتاب به کار همه می‌آید.

احسان عبدالباقی مطالب این خلاصه کتاب گویا را از مقالات سایت هاو کن یو گردآوری و ترجمه نموده است. این اثر را که به همت نشر صوتی نوین کتاب گویا ترجمه شده و در مجموعه‌ی چگونه‌های دست‌یافتنی قرار دارد، با صدای کاوه یانقی می‌شنوید.

درباره‌ی مجموعه‌ی چگونه‌های دست‌یافتنی

مجموعه‌ی چگونه‌های دست‌یافتنی اطلاعات مهم و باارزشی را در زمینه‌های مختلف به شما ارائه می‌کند. از جمله موضوعاتی که به آن‌ها پرداخته می‌شوند، می‌توان به موفقیت در زندگی شخصی و کاری، سلامت جسم و روان و رشد و توسعه‌ی فردی اشاره کرد. نکته‌ی جالب‌توجه درمورد این کتاب‌ها این است که تألیف و ترجمه‌ی آن‌ها را متخصصان مختلف ایرانی و خارجی بر عهده داشته‌اند. علاوه‌براین راهکارهای تأثیرگذاری در این کتاب‌ها به شما ارائه می‌شوند که با کمک آن‌ها بتوانید زندگی خودتان را در حوزه‌های گوناگون ارتقا دهید و عادات نامناسبتان را با عادت‌های مفید و مناسب جایگزین کنید.

خلاصه کتاب صوتی چگونه حرفه‌ای رانندگی کنیم؟ برای چه کسانی مناسب است؟

اگر گواهینامه‌ی رانندگی دارید، این خلاصه کتاب صوتی به کارتان می‌آید.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی چگونه حرفه‌ای رانندگی کنیم؟ می‌شنویم

جای شگفتی است که بسیاری از افراد نمی‌دانند که وقتی سوار ماشین دارای ترمز ABS هستند و رانندگی می‌کنند، در هنگام بروز وضعیت اورژانسی چه کار باید انجام دهند. اما چنانچه شما از خودروهای مجهز به ترمز ABS استفاده می‌کنید، در صورت ترمز ناگهانی تنها کاری که باید انجام دهید این است که پای خود را تا جایی که می‌توانید محکم روی پدال ترمز قرار بدهید. از ترمزهای متقاطع خودداری کنید. این کار در عملکرد ترمزهای ABS اختلال به وجود آورده و می‌تواند به قیمت جان شما تمام گردد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
13 دقیقه
چگونه حرفه‌ای رانندگی کنیم؟

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی چگونه حرفه‌ای رانندگی کنیم؟: 9 مهارت رانندگی که باید بدانید
نویسنده
مترجماحسان عبدالباقی
راویکاوه یانقی
ناشر چاپی هاو کن یو
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۱۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی سلامت، بهداشت و تغذیه
قیمت نسخه صوتی
5000 ت - 0.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی چگونه حرفه‌ای رانندگی کنیم؟

💜🍃زهرایزدانی🍃💜
۱۴۰۲/۷/۱
داشتم فکرمیکردم حداقل زمان ما موقع آموزش رانندگی ابدا ب این نکات و نکات مهمتر مناسب زمان‌عمل در رانندگی واقعی و طبق شرایط؛ اهمیت داده نشده.آموزش کاملا سطحی و عجله‌ای و بسیار محدود هدف گرفتن گواهینامه بوده.. حیف واقعا کاش کتاب رانندگی مطابق محتوای خوب همین کتاب ارایه بشه در همین کتابراه
شهاب داودنیا
۱۴۰۲/۱/۴
عالی
تو کشور ما بیشتر به کتاب‌هایی از این قبیل احتیاج، معمولاً میگیم فرهنگ رانندگی تو ایران ضعیف!!!
ولی واقعیت این که ما هیچ فرهنگی تو رانندگی نداریم،
مهین نوروزی زارع
۱۴۰۲/۵/۲۲
اصلا نمیشه اسمشو کتاب گذاشت واقعا حیف از تایمی که به هدر دادم
زیبا دینی پور
۱۴۰۱/۱۰/۳
انتظار داشتم نکات قوی تر و بهتری ارائه میشد
Bita Ahmadi
۱۴۰۲/۱۰/۲۰
کتاب جالبی نبود مطالبش خیلی تکراری و ساده بود
معصومه اکرمی
۱۴۰۲/۱۱/۲۷
سر کاری بود چیزی نگفت
مشاهده همه نظرات 6

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی چگونه حرفه‌ای رانندگی کنیم؟

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی چگونه حرفه‌ای رانندگی کنیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.