معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی چگونه مانند یک مدیر واقعی لباس بپوشیم؟

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی چگونه مانند یک مدیر واقعی لباس بپوشیم؟
قیمت:
5000 تومان - 0.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چگونه مانند یک مدیر واقعی لباس بپوشیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چگونه مانند یک مدیر واقعی لباس بپوشیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی چگونه مانند یک مدیر واقعی لباس بپوشیم؟

چه مدیر میان‌رده یا بالارده‌ی گروهی از کارمندان هستید و چه دوست دارید مانند مدیران به نظر برسید، خلاصه کتاب صوتی چگونه مانند یک مدیر واقعی لباس بپوشیم؟ می‌تواند در این زمینه به شما کمک کند. احسان عبدالباقی مطالب این خلاصه کتاب را از سایت هاو کن یو برگرفته و ترجمه کرده است.

درباره‌ی خلاصه کتاب صوتی چگونه مانند یک مدیر واقعی لباس بپوشیم؟

شاید شما هم پیرامون خود افرادی را بشناسید که بلافاصله پس از فارغ‌التحصیلی مستقیماً وارد پست‌های مدیریتی شده‌اند. عوامل بسیاری در این امر دخیل‌اند که ممکن است افراد لایق و شایسته و پیشرو را در این باب ناامید کند. شاید تاکنون متوجه شده باشید که معمولاً افرادی که برای مقام‌های مدیریتی استخدام می‌شوند، پیش از هر چیز مَنشی مدیرمآبانه دارند. احسان عبدالباقی در خلاصه کتاب صوتی چگونه مانند یک مدیر واقعی لباس بپوشیم؟ به شما کمک می‌کند تا ابتدایی‌ترین گام‌های مسیر مدیر شدن را بردارید.

با راهکارهای این کتاب، قرار نیست مدیر بودن را در زندگی خود جعل کنید و تنها به لحاظ ظاهری شبیه مدیرها به نظر برسید. مدیر بودن سبکی از زندگی به همراه خود می‌آورد که پوشش نیز بخشی از آن است. در حقیقت شما با این خلاصه کتاب صوتی می‌توانید پتانسیل‌های خود را برای مدیر شدن به کسانی که قرار است شما را استخدام کنند به نمایش بگذارید و یا ممکن است تنها بخواهید از سبک زندگی مدیران بالارده پیروی کنید، بی‌آن‌که خود مدیری باشید. در هر صورت مطالب این خلاصه کتاب در این زمینه به شما کمک خواهند کرد.

در یک محیط کاری پرمشغله، مدیران ممکن است درگیر کارهای روزمره شوند و ابزارهایی را که می‌تواند به ارتقای رهبری‌شان کمک کند، فراموش کنند. مدیران در سازمان‌های بزرگتر یا در سطوح میانی برای موفقیت باید پیش از هر چیز مانند یک مدیر به نظر برسند و ظاهر و پوشش، نخستین تصویر را از آن‌ها در ذهن دیگران می‌سازد. این خلاصه کتاب صوتی برای آن‌ها نیز می‌تواند مفید باشد.

این خلاصه کتاب که احسان عبدالباقی مطالب آن را از سایت هاو کن یو برگرفته است، در مجموعه‌ی چگونه‌های دست‌یافتنی قرار دارد و آن را با صدای کاوه یانقی می‌شنوید.

درباره‌ی مجموعه‌ی چگونه‌های دست‌یافتنی

مجموعه‌ی چگونه‌های دست‌یافتنی اطلاعات مهم و باارزشی را در زمینه‌های مختلف به شما ارائه می‌کند. از جمله موضوعاتی که به آن‌ها پرداخته می‌شوند، می‌توان به موفقیت در زندگی شخصی و کاری، سلامت جسم و روان و رشد و توسعه‌ی فردی اشاره کرد. نکته‌ی جالب‌توجه درمورد این کتاب‌ها این است که تألیف و ترجمه‌ی آن‌ها را متخصصان مختلف ایرانی و خارجی بر عهده داشته‌اند. علاوه‌براین راهکارهای تأثیرگذاری در این کتاب‌ها به شما ارائه می‌شوند که با کمک آن‌ها بتوانید زندگی خودتان را در حوزه‌های گوناگون ارتقا دهید و عادات نامناسبتان را با عادت‌های مفید و مناسب جایگزین کنید.

خلاصه کتاب صوتی چگونه مانند یک مدیر واقعی لباس بپوشیم؟ برای چه کسانی مناسب است؟

چه مدیر هستید و چه می‌خواهید ظاهر و پوششی مانند مدیران داشته باشید، شنیدن این خلاصه کتاب صوتی را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی چگونه مانند یک مدیر واقعی لباس بپوشیم؟ می‌شنویم

کت و شلوار بپوشید. اگر می‌خواهید مدیر یا رئیس باشید باید لباس مدیران را هم بپوشید و این به معنای این است که در کمد شما حداقل دو دست کت و شلوار مناسب وجود داشته باشد. همیشه یک دست را برای استفاده‌ی روزمره‌ی خود انتخاب کنید و یک دست را هم برای جلسات و ملاقات‌های خاص کنار بگذارید. رنگ هر دو دست باید تیره و بدون طرح باشد. موردی ندارد اگر گاهی تصمیم بگیرید که از لباس‌های دیگری به‌غیر از کت‌وشلوار برای استفاده‌ی روزمره بهره ببرید. ولی همیشه چهارچوب‌ها را به‌عنوان یک مدیر رعایت کنید.

انتخاب پیراهن مناسب: اگر از کت و شلوار استفاده می‌کنید، پس انتخابی به‌جز پیراهن‌هایی به رنگ روشن ندارید. بهترین رنگ سفید است. ولی از رنگ‌های روشن دیگر متناسب با رنگ کت و شلوار می‌توانید بهره ببرید. برای انتخاب پیراهن باز هم توصیه می‌کنیم که مناسب سایز خودتان دوخته شود. ولی اگر از پیراهن‌های آماده استفاده می‌کنید، نباید داری موارد تزئینی باشد. ترجیحاً آستین پیراهن تک‌دکمه و یک‌لایه باشد. کروات مناسب انتخاب کنید. کت و شلوار بدون کروات ناقص است.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
12 دقیقه
چگونه مانند یک مدیر واقعی لباس بپوشیم؟

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی چگونه مانند یک مدیر واقعی لباس بپوشیم؟
نویسنده
مترجماحسان عبدالباقی
راویکاوه یانقی
ناشر چاپی هاو کن یو
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۱۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی سلامت، بهداشت و تغذیه
قیمت نسخه صوتی
5000 ت - 0.49 یورو
خرید کتاب صوتی

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی چگونه مانند یک مدیر واقعی لباس بپوشیم؟

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی چگونه مانند یک مدیر واقعی لباس بپوشیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.