معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی چگونه از ساعت مچی استفاده کنیم

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی چگونه از ساعت مچی استفاده کنیم
قیمت:
۴,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چگونه از ساعت مچی استفاده کنیم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چگونه از ساعت مچی استفاده کنیم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی چگونه از ساعت مچی استفاده کنیم

خلاصه کتاب صوتی چگونه از ساعت مچی استفاده کنیم درمورد یکی از عناصر مهم زیبایی و خوش‌پوشی یعنی استفاده از ساعت مچی است. در این پادکست اصول صحیح استفاده و نگهداری از ساعت مچی را یاد می‌گیرید. این فایل صوتی جزو مجموعه «چگونه‌های دست‌یافتنی» است که همه آن‌ها از مقاله‌های سایت «هاو کن یو» برگرفته شده‌اند.

درباره خلاصه کتاب صوتی چگونه از ساعت مچی استفاده کنیم:

طراحان لباس، مدل‌ها و کسانی که به زیبایی و خوش‌پوشی خود اهمیت می‌دهند، این نکته را می‌دانند که جزئیات چقدر در ظاهر افراد اهمیت دارند. توجه به جزئیات باعث افزایش زیبایی و داشتن استایلی شیک و جذاب می‌شود. ساعت مچی یکی از این جزئیاتی است که در داشتن یک ظاهر آراسته برای هرکسی تأثیر زیادی دارد. شاید تابه‌حال دقت کرده باشید که برخی از افراد ساعت‌هایی روی مچ دست خود می‌بندند که هیچ تناسبی با لباس‌هایی که پوشیدند ندارد.

پادکست چگونه از ساعت مچی استفاده کنیم قوانین استفاده از این عنصر مهم را به شما معرفی می‌کند و با کاربردهای آن آشنایتان می‌سازد. ساعت مچی یکی از چیزهایی است که تقریباً همیشه همراه هر فردی است و علاوه بر زمان‌شناسی به جذابیت افراد نیز کمک می‌کند. اما آیا می‌دانید که برای خرید این اکسسوری و استفاده از آن باید به چه نکاتی توجه کنید؟

موضوعاتی مثل استفاده درست از ساعت مچی، نحوه ست‌کردن آن با لباس‌های مختلف، کارکرد و مدل‌های گوناگون آن همگی در استفاده از این ابزار مهم و قابل اهمیت هستند. در این پادکست سیزده قانون درمورد این موضوعات به شکل خلاصه به شما ارائه شده است. قواعد ارائه شده در این پادکست به شکلی جامع هستند و همه نوع ساعت مچی از گران‌قیمت تا ارزان‌قیمت و مدل‌های مختلف اسپرت، مجلسی، معمولی، عقربه‌ای یا دیجیتال را در بر می‌گیرند.

نکاتی مثل این که چه مدل و رنگ ساعت به لباس و تیپ شما یا جایی که می‌خواهید بروید، می‌آید. یا این که ساعت را به مچ کدام دستتان بیندازید، چگونه از ساعت مچی خود نگهداری کنید و چیزهایی دیگر را در این پادکست خواهید آموخت.

درباره مجموعه چگونه‌های دست‌یافتنی:

این مجموعه مفید و کاربردی درمورد موضوعات مختلفی ازجمله موفقیت، کسب‌وکار، سلامت روان و جسم، روان‌شناسی و رشد فردی اطلاعات مهم و قابل تأملی به شما ارائه می‌کند. کتاب‌هایی را که در این مجموعه منتشر می‌شوند، متخصصین ایرانی و خارجی نوشته یا ترجمه کرده‌اند. این پادکست‌ها راهکارهایی عملی قابل‌توجه و قابل‌اجرایی را به شما خود ارائه می‌کنند تا بتوانید خودتان را در موضوعات گوناگونی ارتقا داده و عادت‌های نامناسب را با عادات مفید جایگزین کنید.

خلاصه کتاب صوتی چگونه از ساعت مچی استفاده کنیم مناسب چه کسانی است؟

کسانی که به زیبایی و آراستگی ظاهر خود اهمیت می‌دهند، می‌توانند از این پادکست بهره‌مند شوند. همچنین این پادکست برای طراحان لباس و استایل مناسب است.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی چگونه از ساعت مچی استفاده کنیم می‌شنویم:

یک قانون صریح قدیمی می‌گوید ساعتتان را روی دست غیرغالبتان ببندید. این یعنی اگر راست‌دست هستید بر روی مچ دست چپ و اگر هم چپ‌دست هستید بر روی مچ دست راست. دلیلش هم این است که دست مخالف دست غیرغالبتان است و چک کردن تایم به این صورت راحت‌تر انجام می‌شود. اما نگذارید سنت به شما حکم کند که ساعتتان را روی کدام مچ ببندید. ساعتتان را روی دستی ببندید که راحت‌ترین حالت را برایتان به همراه دارد. این شما هستید که باید تصمیم بگیرید ساعت را بر روی کدام دست ببندید. اما اگر فرقی برای شما نمی‌کند، سعی کنید از قانون گفته شده تبعیت کنید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
18 دقیقه
چگونه از ساعت مچی استفاده کنیم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی چگونه از ساعت مچی استفاده کنیم
نویسنده
مترجممریم قریشی
راویکاوه یانقی
ناشر چاپی هاو کن یو
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۱۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی سلامت، بهداشت و تغذیه
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی چگونه از ساعت مچی استفاده کنیم

شیوا رضایی
۱۴۰۱/۸/۲۷
کتاب عالی بود اما بیشتر مطالبش مخصوص افرادیه که کلکسیون ساعت دارند
جعفر عابدینی
۱۴۰۱/۲/۱۸
خوب عالی خوب عالی
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی چگونه از ساعت مچی استفاده کنیم

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی چگونه از ساعت مچی استفاده کنیم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.