معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی چگونه فضای کار خلاقانه شاد و پربازده داشته باشیم؟

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی چگونه فضای کار خلاقانه شاد و پربازده داشته باشیم؟
قیمت:
۵۰۰۰ ۳,۵۰۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چگونه فضای کار خلاقانه شاد و پربازده داشته باشیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چگونه فضای کار خلاقانه شاد و پربازده داشته باشیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی چگونه فضای کار خلاقانه شاد و پربازده داشته باشیم؟

آیا شما از حضور در محل کارتان لذت می‌برید؟ خلاصه کتاب صوتی چگونه فضای کار خلاقانه شاد و پربازده داشته باشیم؟ با معرفی ویژگی‌های مناسب برای فضای شغلی، درمورد تأثیر محیط بر کیفیت کار شما صحبت می‌کند. این اثر جزو مجموعه «چگونه‌های دست‌یافتنی» است که همه آن‌ها از مقاله‌های سایت «هاو کن یو» برگرفته شده‌اند.

درباره خلاصه کتاب صوتی چگونه فضای کار خلاقانه شاد و پربازده داشته باشیم:

تا به حال شده بادقت به محیط و فضای کارتان نگاه کنید و ببینید چه حسی از آن می‌گیرید؟ شاید پیش خود فکر کنید دیگر شما را خسته کرده است یا برایتان تکراری شده. اما باید بدانید درصورتی‌که حس خوبی از فضای جایی که در آن کار می‌کنید نگیرید، خبری از خلاقیت، بازدهی، انجام صحیح کارها و بهره‌وری بالا نیست.

با بررسی عوامل محیطی مختلف و چیزهایی که باعث شکوفایی خلاقیت و ایجاد حس شادابی در شما می‌شوند، می‌توانید فضای کارتان را بسیار بهتر کنید. به این فکر کنید که شما تقریبا نصف روز خود را در آن محیط می‌گذرانید و باید بتوانید از آن فضا انگیزه و انرژی لازم را دریافت کنید. در این صورت است که می‌توانید بازدهی‌تان را بالا ببرید و با لذت خیلی بیشتری کار کنید.

خلاصه کتاب صوتی چگونه فضای کار خلاقانه شاد و پربازده داشته باشیم؟ با معرفی راهکارهای سودمندی به شما کمک می‌کند تا بتوانید با ایجاد تغییرات کوچک در محل کارتان، با حس و حالی بهتر به کار خود ادامه دهید و بازدهی بسیار بیشتری نیز از کارتان دریافت کنید.

درباره مجموعه چگونه‌های دست‌یافتنی:

در این مجموعه باارزش فایل‌های صوتی زیادی وجود دارند که اطلاعات مهم و مفیدی در زمینه‌های مختلف به شما ارائه می‌کنند. ازجمله این موضوعات می‌توان به موفقیت در زندگی شخصی و کاری، سلامت جسم و روان و رشد و توسعه فردی اشاره کرد. متخصصین مختلف ایرانی و خارجی تمام این کتاب‌ها را تألیف و ترجمه کرده‌اند که می‌توانید از بابت صحت و اعتبار آن‌ها اطمینان حاصل کنید.

راهکارهای تأثیرگذاری که در این کتاب‌ها به شما ارائه می‌شوند، باعث ارتقای شما در حوزه‌های گوناگون می‌شوند. شما می‌توانید با استفاده از راهکارهای بیان شده در این فایل‌ها عادات نامناسبتان را با عادت‌های مفید و مناسب جایگزین کنید.

خلاصه کتاب صوتی چگونه فضای کار خلاقانه شاد و پربازده داشته باشیم مناسب چه کسانی است؟

اگر دوست دارید بازدهی و بهره‌وری بیشتری در کارتان داشته باشید و محیط کارتان را به فضایی الهام‌بخش تبدیل کنید، شنیدن این کتاب صوتی می‌تواند کمک زیادی به شما کند.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی چگونه فضای کار خلاقانه شاد و پربازده داشته باشیم می‌شنویم:

مطالعات روان‌شناسی رنگ، که کم هم نیستند نشان داده‌اند که با مشاهدهٔ رنگ‌های خاص، تغییراتی در مغز و بدن ایجاد می‌شود. این تغییرات بر سودمندی، خلاقیت، سلامتی، سطح استرس، تمرکز، ارتباطات و هیجانات تاثیر می‌گذارد. آنجلا رایت، روان‌شناس رنگ، این پدیده را به این شکل توضیح می‌دهد: رنگ براساس طول موج فوتون‌هایی که از خورشید ساطع می‌شود به ما منتقل می‌شود.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
13 دقیقه
چگونه فضای کار خلاقانه شاد و پربازده داشته باشیم؟

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی چگونه فضای کار خلاقانه شاد و پربازده داشته باشیم؟
نویسنده
مترجممریم قریشی
راویکاوه یانقی
ناشر چاپی هاو کن یو
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۱۳ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی اقتصاد و مدیریت
قیمت نسخه صوتی
۵۰۰۰ ۳,۵۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی چگونه فضای کار خلاقانه شاد و پربازده داشته باشیم؟

Zahra M
۱۴۰۱/۵/۱۶
کتاب خلاصه ولی مفید است. من جند موردش تونستم در محیط کارم اجراکنم و مفیدبود
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی چگونه فضای کار خلاقانه شاد و پربازده داشته باشیم؟

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی چگونه فضای کار خلاقانه شاد و پربازده داشته باشیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.