معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی کار کردن خلاق

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی کار کردن خلاق
قیمت:
۲۶۷۰۰ ۱۸,۶۹۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی کار کردن خلاق و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی کار کردن خلاق و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی کار کردن خلاق

تفکر خلاق علاوه بر زندگی شخصی می‌تواند در حرفه و محیط کاری افراد نیز تحولات عظیمی را ایجاد کند. دیوید کاکس در خلاصه کتاب صوتی کار کردن خلاق نشان می‌دهد که علی‌رغم محبوبیت بیش‌ازپیش کار خلاق همچنان بسیاری از کسب‌وکارها در برابر کار کردن خلاق مقاومت می‌کنند. او در این خلاصه کتاب صوتی راه‌کارهایی برای خلاقانه کردن کار، تثبیت این خلاقیت و محافظت از آن پیشنهاد می‌دهد.

درباره‌ی خلاصه کتاب صوتی کار کردن خلاق

ارزش خلاقیت و تفکر خلاقی که باعث آن شده، چیزی است که روزبه‌روز بیشتر موردتوجه کسب‌وکارها و قرار می‌گیرد. دیوید کاکس (David Cox) در خلاصه کتاب صوتی کار کردن خلاق که یکی از فصل‌های کتاب تفکر خلاق (Creative thinking for Dummies) است به سراغ دشواری‌های رویکردهای خلاقانه در محیط‌های کاری رفته است. او مراحل تبدیل یک کسب‌وکار به یک فضای کاری خلاق را به‌صورت گام‌به‌گام توضیح می‌دهد.

برای شروع فرایند کار خلاق ابتدا باید ایده‌هایی خلاقانه برای کسب سود و درآمد داشته باشیم. ازنظر دیوید کاکس با داشتن ایده‌های درآمدزا می‌توانیم زمینه‌ی موردنیاز برای خلاقیت را در کسب‌وکار خود ایجاد کنیم. خلاصه کتاب صوتی کار کردن خلاق با بیان مثال‌هایی از شرکت‌های گوناگون، مانند فیس‌بوک، نشان می‌دهد که داشتن مالکیت قانونی ایده‌ها از مسائل مهمی است که در ابتدا خیلی موردتوجه قرار نمی‌گرفت اما با دیدن پرونده‌های حقوقی زیاد در مورد مالکیت ایده‌های خلاق بهتر است از آغاز الگویی شفاف برای مشخص کردن مالکیت‌ها داشته باشیم.

مشخص کردن مالکیت ایده‌های درآمدزا شروع مرحله‌ی محافظت از محصولات خلاق است. همان‌طور که داشتن ایده‌های خلاقانه اهمیت دارد، محافظت از آن‌ها نیز اهمیت پیدا می‌کند. دیوید کاکس در خلاصه کتاب صوتی کار کردن خلاق نشان می‌دهد که تا چه اندازه در دنیای امروزی خلاقیت‌های ما نیاز به مراقبت و محافظت دارند. این واقعیت که هرکسی می‌تواند با استفاده از خلاقیت‌های ما به رقیبی مهم تبدیل شود یکی از جنبه‌های بحث در باب محافظت از محصولات خلاق است. اگر یک کسب‌وکار‌ بتواند با ایده‌ای درآمدزا محصولی جدید تولید کند و از محصول خود محافظت کند بازهم هیچ تضمینی برای ایجاد ایده‌ی خلاق جدید وجود ندارد. ازنظر دیوید کاکس تثبیت خلاقیت در شرکت‌ها از اهمیت فراوانی برخوردار است. برای این کار باید خلاقیت را در کسب‌وکار ذاتی کرد. خلاقانه کردن یک کار مانند باغبانی نیاز به حوصله و توجه دارد. خلاصه کتاب صوتی کار کردن خلاق مثال‌های خوبی از چگونگی رشد جوانه‌های خلاقیت در محیط‌های کاری مختلف را ارائه می‌کند. این کتاب به ما نشان خواهد داد که هرچه شرایط بهتری برای افزایش تفکر خلاق در محیط کار ایجاد کنیم، محیط کاری آمادگی بیشتری برای رشد مهارت‌های خلاق کارکنان خواهد داشت.

راه‌کارها و مثال‌هایی زیادی در خلاصه کتاب صوتی کار کردن خلاق مطرح شده است. یکی از ویژگی‌های مشترک در همه‌ی این نمونه‌های موردی و تحلیل‌های ارائه‌شده، حرکت کسب‌وکارها به سمت مقاومت در برابر خلاقیت است. بسیاری از کسب‌وکارها با توجه به میزان سودی که دریافت می‌کنند نسبت به تغییر شرایط خود محافظه‌کار می‌شوند. این محافظه‌کاری باعث می‌شود کارکنان و مدیران این فضاها دچار مقاومت در برابر خلاقیت شوند. بنابراین غلبه بر چنین مقاومتی و حفظ ماهیت خلاق کسب‌وکار اهمیت فراوانی پیدا می‌کند.

دیوید کاکس در خلاصه کتاب صوتی کار کردن خلاق شیوه‌های تبدیل کار و محیط کاری را به فرایندی خلاقانه و فضایی برای رشد خلاقیت نشان می‌دهد. این خلاصه کتاب صوتی با ترجمه‌ی خسرو زارع فراشبندی و فیروزه زارع فراشبندی توسط انتشارات آوند دانش منتشر شده است. انتشارات آوند دانش ناشر رسمی مجموعه کتاب‌های دامیز در ایران است. نسخه‌ی صوتی این کتاب را استودیو نوار با صدای مریم بنایی تولید کرده است.

درباره مجموعه کتاب‌های دامیز

مجموعه‌ کتاب‌های دامیز (For Dummies) کتاب‌های آموزشی در زمینه‌های مختلفی هستند که طرفداران بسیاری در سرتاسر جهان دارند. در این مجموعه کتاب‌ها مسائل متنوع با زبانی ساده و قابل‌فهم به‌نوعی توضیح داده می‌شود که بتواند هم افراد مبتدی و هم متخصص را با خود همراه کند. کتاب‌های بسیاری از این مجموعه به فارسی ترجمه شده‌اند. مجوز انحصاری انتشار این مجموعه در ایران در اختیار انتشارات آوند دانش است. کتاب‌های «هنر خرید کردن»، «ده روش برای پرورش فرزندان غیر خشمگین»، «عزت نفس» و «قدرت اراده» بخشی از کتاب‌های این مجموعه هستند.

خلاصه کتاب صوتی کار کردن خلاق برای چه کسانی مناسب است؟

کسانی که قصد دارند تفکر خلاق را از زندگی شخصی خود فراتر برده و در محیط کارشان نیز رویکردی خلاقانه داشته باشند می‌توانند از توصیه‌ها و مثال‌های این خلاصه کتاب صوتی استفاده کنند.

با دیوید کاکس بیشتر آشنا شویم

دیوید کاکس نویسنده و سخنران آمریکایی است که با استفاده از تحصیلات بینارشته‌ای در دو زمینه‌ی هنرهای زیبا و روانشناسی توانسته توجه دیگران را به اهمیت تفکر خلاق جلب کند. او به‌عنوان مشاور آژانس‌های تبلیغاتی و کسب‌وکارها فعالیت می‌کند. موضوع سخنرانی‌های دیوید کاکس چگونگی ایجاد خلاقیت و ارائه‌ی توصیه‌هایی برای داشتن یک زندگی نوآورانه است.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی کار کردن خلاق می‌شنویم

بسیاری از کسب‌وکارها سعی می‌کنند تفکر خلاق را به دیدگاه‌های خود وارد کنند اما تعداد کمی از آن‌ها به‌اندازه‌ی چارلز و موریس ساعتچی در اولین شرکت تبلیغاتی‌شان، ساعتچی و ساعتچی موفق بوده‌اند. این مبحث خلاصه‌ای است از راهبردی که برادران ساعتچی به کار گرفتند و باعث شد شرکت آن‌ها با رشدی بی‌سابقه در کمتر از 10 سال از گروهی دونفره به یکی از نیروهای اصلی در صنعت تبلیغات تبدیل شود. این مدل بسیار قوی است و ثابت شده که نه‌فقط برای ساعتچی‌ها بلکه برای تمام تجار جاه‌طلب کاربرد دارد. به نظر من این مدل یکی از رازهای صنعت است. تمام درس‌ها مستقیماً به کسب‌وکار خلاق مربوط نمی‌شوند اما همه‌ی آن‌ها ارزش بررسی دقیق رادارند.

وقتی برادران ساعتچی شرکتشان را راه‌اندازی کردند یک آگهی تمام صفحه‌ای در تایمز چاپ کردند که اساس‌نامه‌شان را نشان می‌داد و آن‌ها را به‌عنوان نیرویی انقلابی در صنعت راکت معرفی می‌کرد. این اساس‌نامه هدف آن‌ها را آوردن زندگی و حسی جدید از طرف مشتریان اعلام کرد. سیاست از ما خرید کنید تا ارزش‌های ما را خریده باشید نقشی محوری در روش‌های فروش موفق آن‌ها داشت. این پیام همچنان قدرتمند باقی مانده است.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
معرفی
69 دقیقه
کار کردن خلاق
2 دقیقه
عوامل تولید

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی کار کردن خلاق
نویسنده
مترجمخسرو زارع فراشبندی، فیروزه زارع فراشبندی
راویمریم بنایی
ناشر چاپیانتشارات آوند دانش
ناشر صوتی استودیو نوار
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۱۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی اقتصاد و مدیریت
قیمت نسخه صوتی
۲۶۷۰۰ ۱۸,۶۹۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی کار کردن خلاق

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی کار کردن خلاق

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی کار کردن خلاق و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.