معرفی و دانلود کتاب تمرینات در منزل در زمان پاندمی کووید-19

برای دانلود قانونی کتاب تمرینات در منزل در زمان پاندمی کووید-19 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب تمرینات در منزل در زمان پاندمی کووید-19 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب تمرینات در منزل در زمان پاندمی کووید-19

کتاب تمرینات در منزل در زمان پاندمی کووید-19 تألیف جی ریموندو، 19 تمرین خانگی تناسب‌اندام و آمادگی جسمانی را به‌صورت تصویری آموزش می‌دهد و کمک می‌کند در زمان تعطیلی باشگاه‌ها، ورزش‌تان را بدون وقفه ادامه دهید. این تمرینات ساده، انعطاف‌پذیر، سریع و کم‌هزینه هستند و می‌توان با کمترین امکانات و بدون نیاز به مربی آن‌ها را انجام داد.

درباره‌ی کتاب تمرینات در منزل در زمان پاندمی کووید-19

با شیوع ویروس کرونا در سال 2019، خیلی از مناسبات اجتماعی تغییر کرد. زمانی که سازمان بهداشت جهانی این بیماری را پاندمی و به شدت مُسری اعلام کرد، دولت‌ها مقررات سخت‌گیرانه‌ای در مورد آن وضع کردند. ازجمله اینکه بسیاری از محل‌های عمومی را تعطیل کردند تا به شیوع ویروس دامن نزنند و زنجیره‌ی انتقال آن قطع شود. یکی از اولین مکان‌هایی که بسته شد، باشگاه‌های ورزشی بودند. این‌چنین ورزش به محاق رفت و خیلی‌ها مجبور شدند مدت‌ها آن را ترک کنند. اما در کوران بیماری مشخص نبود که این مقررات سخت‌گیرانه چه زمانی به پایان می‌رسد. این وضع ممکن بود سال‌ها ادامه یابد. درنتیجه تمرینات ورزشی و آمادگی جسمانی به شکلی اجباری تغییر کردند. مردم تصمیم گرفتند در خانه و به‌طور شخصی تمرین کنند. اما این کار ساده‌ای نبود. این افراد خیلی زود متوجه شدند که بدون مربی و بدون داشتن برنامه‌ی تمرینی، این شیوه‌ی ورزش سردرگم‌کننده و بی‌فایده است. این‌چنین بود که بسیاری از مربیان و آموزش‌دهندگان، تلاش کردند با استفاده از شبکه‌های اجتماعی، حضور در رسانه‌ها یا چاپ کتاب، برنامه‌های تمرینی مخصوص این شرایط را ارائه کنند. یکی از کتاب‌های مفید و محبوب در همین زمینه، کتاب تمرینات در منزل در زمان پاندمی کووید-19 (COVID 19 Home Workouts) تألیف جی ریموندو (Jay Raymundo) است. نویسنده در این اثر کوشیده 19 تمرین مخصوص خانگی را گام‌به‌گام و به شکل تصویری آموزش دهد.

در زمان کرونا، نه‌فقط خود بیماری که اضطراب و ترس آن‌ هم آسیب‌زننده و خطرناک بود. افراد دائماً احساس می‌کردند در معرض خطر و بیماری هستند و این مورد فشار جسمی و روحی زیادی بر آن‌ها وارد می‌کرد. همین باعث شد تا خیلی‌ها برای غلبه بر اضطراب و ترسشان به ورزش روی بیاورند. در اینجا بود که ورزش خانگی ظهور کرد. گرچه پیش از کووید 19 هم عده‌ای ترجیح می‌دادند در خانه تمرین کنند، اما این بیماری باعث شد تا این شیوه به رسمیت شناخته شود. پیش از آن منابع آموزشی تمرینات شخصی بسیار محدود و کم بود ولی اکنون خیلی بیشتر و قابل‌اعتمادتر شده. حالا خیلی از مربیان حرفه‌ای، به‌صورت آنلاین و زنده یا با انتشار جزوه‌هایی، این نوع تمرین‌ها را به مخاطبان می‌آموزند. تجربه‌ی چند سال اخیر چنان موفقیت‌آمیز بود که حتی پس از فروکش کردن این بیماری و باز شدن باشگاه‌ها، بازهم خیلی‌ها خانه را به باشگاه ترجیح می‌دهند و همچنان دوست دارند به‌تنهایی ورزش کنند. جی ریموندو از مربیان معروف و محبوب تناسب‌اندام آمریکا، در کتاب تمرینات در منزل در زمان پاندمی کووید-19 کوشیده تعدادی تمرین خانگی کم‌هزینه، ساده و منعطف را طراحی کرده و پیشنهاد دهد. او با درک فلسفه‌ی این نوع تمرینات، تلاش کرده حرکاتی را آموزش دهد که ساده و سریع باشند و بتوان با کمترین امکانات و بدون نیاز به مربی انجامشان داد. او در کتابش از تغذیه در دوران قرنطینه و کرونا هم صحبت می‌کند و ایده‌های غذایی خود را برای تقویت سیستم ایمنی و حفظ توانایی بیان می‌کند.

کتاب تمرینات در منزل در زمان پاندمی کووید-19 را مهدیه ملانوری شمسی و امیرحسین احمدی حکمتی کار ترجمه و نشر حتمی آن را منتشر کرده است.

(این کتاب دارای حجم بیش از 20 مگابایت است، لطفاً قبل از خرید، نسخه نمونه را دریافت و از صحت نمایش کتاب در موبایل یا تبلت اطمینان حاصل کنید.)

کتاب تمرینات در منزل در زمان پاندمی کووید-19 برای چه کسانی مناسب است؟

اگر قصد دارید در خانه و محیط شخصی تمرینات بدن‌سازی و آمادگی جسمانی را انجام دهید، این کتاب می‌تواند کمکتان کند.

در بخشی از کتاب تمرینات در منزل در زمان پاندمی کووید-19 می‌خوانیم

باید به شما بگویم که تمرینات تناوبی با شدت بالا، مؤثرتر و بهتر از تمرینات هوازی است، زیرا سطح تمرینات با شدت بالا به شما این امکان را می‌دهد که استقامت بی‌هوازی و هوازی خود را بهبود ببخشید. تمرینات تناوبی با شدت بالا حتی می‌تواند برای دویدن، دوومیدانی یا سایر تمرینات ساده مانند اسکات نیز استفاده شود. چندین مطالعه در حوزه‌ی سلامت نشان داد که تمرینات تناوبی با شدت بالا به سوزاندن بافت چربی (که چربی را ذخیره می‌کند) نسبت به تمرینات هوای که با شدت کم تا متوسط انجام می‌شود، کمک بسزایی می‌کند.

فهرست مطالب کتاب

فصل 1: مزایای تمرین در خانه
فصل 2: چگونه فعالیت ورزشی می‌تواند باعث بهبود عملکرد سیستم ایمنی بدن شود
فصل 3: چرا تمرینات HIIT
فصل 4: تمرین در منزل در زمان کووید 19
فصل 5: تغذیه
نتیجه‌گیری کتاب
منابع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب تمرینات در منزل در زمان پاندمی کووید-19
نویسنده
مترجممهدیه ملانوری شمسی، امیرحسین احمدی حکمتی کار
ناشر چاپیانتشارات حتمی
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات109
زبانفارسی
شابک978-600-355-570-9
موضوع کتابکتاب‌های ورزشی
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب تمرینات در منزل در زمان پاندمی کووید-19

برای دریافت کتاب تمرینات در منزل در زمان پاندمی کووید-19 و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.