معرفی و دانلود کتاب صوتی حذف مرگ: علمی که مرزهای میان مرگ و زندگی را از نو ترسیم می‌کند

عکس جلد کتاب صوتی حذف مرگ: علمی که مرزهای میان مرگ و زندگی را از نو ترسیم می‌کند
قیمت:
۹۳۵۰۰ 65450 تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی حذف مرگ: علمی که مرزهای میان مرگ و زندگی را از نو ترسیم می‌کند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی حذف مرگ: علمی که مرزهای میان مرگ و زندگی را از نو ترسیم می‌کند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی حذف مرگ: علمی که مرزهای میان مرگ و زندگی را از نو ترسیم می‌کند

کتاب صوتی حذف مرگ: علمی که مرزهای میان مرگ و زندگی را از نو ترسیم می‌کند اثر سام پرنیا و جاش یانگ خوانندگان را شگفت‌زده خواهد کرد و باورهای‌شان در مورد مرگ و زندگی را زیر سوال خواهد برد.

برخی اشخاص مهم در مورد این کتاب می‌گویند:

- اتفاقات پس از مرگ و آنچه ورای آستانه‌ی مرگ نهفته است در میان انسان‌ها در زمره‌ی پایدارترین سوالات قرار داشته است. کتاب شکست مرگ نگرش‌های جدید و تکان‌دهنده درباره‌ی این سوالات خطیر ارائه کرده است. بدون شک فرصت مطالعه‌ی این کتاب ارزشمند را از دست نخواهید داد. (دکتر جفری لانگ؛ نویسنده‌ی کتاب پرفروش نیویورک تایمز؛ شواهد آخرت.)

- کتابی جذاب و آموزنده اثر محقق پیشتاز در زمینه‌ی علم احیا. شکست مرگ راه و روش استفاده از علم طب را تغییر خواهد داد. (دکتر تام. پی. آفترهید؛ پرفسور طب اورژانس در کالج پزشکی ویسکونسین.)

- پرنیا و همکارانش در مسیر یافتن راه‌هایی جدید برای نجات زندگی؛ ناخودآگاه مسئله‌ی آخرت را از قلمروی باورهای مذهبی خارج و وارد قلمروی علم کردند. شکست مرگ ماجرایی است که تحقیقات موثق در مورد آن انجام شده و به دقت ارائه شده است. (دکتر بروس گریسون، پروفسور روان‌شناسی و علم رفتارهای عصب‌شناختی کارلسون در دانشگاه سیستم بهداشت و برجینیا)

کتاب حذف مرگ (Erasing death)، شرح بخشی از مطالعه و تحقیق پزشکی سام پرنیا کارشناس حوزه‌ی مرگ، رابطه‌ی ذهن و مغز و تجارب نزدیک به مرگ است. او مدیریت تحقیقات «هوشیاری در حین احیاء» را به عهده دارد و در دو کشور انگلستان و آمریکا مشغول به کار است.

پرنیا در ابتدای کتابش می‌گوید: «مرگ طی تاریخ بشریت، همواره اوج ناامیدی و نهایت شکست انسان بوده است. ولی پیشرفت‌های علمی اخیر، تحولی اساسی در ادراک ما از مرگ ایجاد کرده است، که برداشت قطعی و نهایی ما از آن را به زیر سوال برده و به دنبال آن، بسیاری از دیدگاه‌های ریشه‌دارمان درباره‌ی مرگ را کهنه و منسوخ ساخته است. در واقع، هر کجا موضوع مرگ مطرح است، دو تحول عمده آغاز شده است. یکی در زمینه‌ی دستاوردها و دیگری در زمینه‌ی ادراک. خلاصه اینکه علوم پزشکی پیامدهایی را که پیش از این غیر قابل تصور بود، به مسائلی کاملاً باور نکردنی تبدیل کرده است. ما به زودی خواهیم توانست مردم را از چنگال مرگ و حتی بعد از وقوع مرگ، نجات دهیم»

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه 1
نمونه 2
نمونه 3
2 دقیقه
شناسنامه
2 دقیقه
پشت جلد
1 دقیقه
موسیقی
4 دقیقه
مقدمه
1 دقیقه
موسیقی
46 دقیقه
فصل اول - اینجا اتفاقات شگفت‌انگیزی رخ می‌دهد
1 دقیقه
موسیقی
44 دقیقه
فصل دوم - گامی کوچک برای انسان، جهشی عظیم برای بشریت
1 دقیقه
موسیقی
47 دقیقه
فصل سوم - فرمول زندگی
1 دقیقه
موسیقی
90 دقیقه
فصل چهارم - معکوس کردن روند مرگ
1 دقیقه
موسیقی
91 دقیقه
فصل پنجم - یتیم
1 دقیقه
موسیقی
71 دقیقه
فصل ششم - مردن چگونه است؟
1 دقیقه
موسیقی
89 دقیقه
فیل در تاریکی
1 دقیقه
موسیقی
62 دقیقه
فصل هشتم - درک خود
1 دقیقه
موسیقی
63 دقیقه
فصل نهم - زندگی پس از مرگی که ما می‌شناسیم
1 دقیقه
موسیقی
86 دقیقه
فصل دهم - تحقیقات هوشیاری
1 دقیقه
موسیقی
94 دقیقه
فصل یازدهم - همه‌ی این‌ها چه معنایی دارد؟
2 دقیقه
موسیقی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی حذف مرگ: علمی که مرزهای میان مرگ و زندگی را از نو ترسیم می‌کند
نویسنده،
مترجممریم تقدیسی
راویافشین اعتماد
ناشر چاپیانتشارات پندار تابان
ناشر صوتیانتشارات جیحون
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابMP3
مدت۱۳ ساعت و ۲۵ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی دین و عرفان، کتاب‌های ماوراء الطبیعه
قیمت نسخه صوتی
۹۳۵۰۰ 65450 ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی حذف مرگ: علمی که مرزهای میان مرگ و زندگی را از نو ترسیم می‌کند

سعید محمدلو
۱۴۰۲/۸/۱۹
کتاب «حذف مرگ» شامل یازده فصل است. در فصل اول کتاب نویسنده نحوۀ شکل‌گیری مطالعاتش در زمینه مرگ را شرح می‌دهد و در فصول بعدی به موضوع امکان بازگشت از مرگ پرداخته و می‌گوید که مرگ یک لحظه نیست بلکه یک فرایند است …. فرایندی که طی آن سلولهای مغزی را از حالت امکان آسیب‌پذیری قابل برگشت به حالت آسیب و به غیر‌قابل بازگشت تغییر می‌دهد… سپس موضوع احیا می‌پردازد و موضوع تجربه نزدیک به مرگ را با رویکردی علمی بررسی می‌کند. در فصول انتهایی کتاب با بررسی نظریات فلاسفه، مفهوم «روح» و روان را مطرح می‌کند. او می‌گوید: «شاید عجیب به نظر برسد ولی دانشمندان هم نظریات مربوط به ماهیت روح را مورد بررسی قرار داده‌اند. این موضوع در علم امروزی «مسئله آگاهی» نام دارد. سپس این سوال را مطرح می‌کند که منشا افکار، عواطف، احساسات و در واقع هر چیز دیگری که ما را تشکیل می‌دهد چیست؟ سوالِ دیگری که در این کتاب مطرح می‌شود این است که بعد از مرگ چه اتفاقی برای روحِ انسان رخ می‌دهد؟ آیا روح به حیات خود ادامه می‌دهد و در این صورت چه مدتی؟
ژاسمن شاهنظری
۱۳۹۹/۱/۵
کتاب بسیار جالبی بود که بعضی از قسمتهای ان را برای چندمین بار گوش کردم. چون خودم در بخش مراقبتهای ویژه قلب کار کردم و تجربیاتی در‌ای زمینه داشتم کتاب برایم بسیار جالب بود. ممنون از شما که موسیقی تاثیر گذار انتخاب کرده بودید و صوت گوینده هم عالی بود.
محمد محمد
۱۴۰۱/۱/۲۶
فکر میکردم این کتاب در مورد تجارب نزدیک به مرگه ولی متوجه شدم که در مورد عملکردهای مغزه و ربطی به موضوع تجارب نزدیک به مرگ نداره. کتاب دیگر دکتر پرنیا با عنوان وقتی می‌میریم چه میشود در مورد تجربه‌های نزدیک به مرگه
سلمان الیاسی
۱۳۹۸/۱/۴
واقعا کتابی عالی است که با دقت و با زبان ساده‌ای ریزمکانیسم‌های بیولوژیکی را شرح داده است. از نویسنده، مترجم و گوینده و گروه کتاب‌راه نهایت تشکر را دارم
حمیدرضا قره باغی
۱۴۰۱/۳/۳۱
کتاب خوبیه اما بیشتر علمیه اواسطش برام خیلی خسته کننده شد و جز معدود کتابهایی بود که مجبور شدم وسطش رهاش کنم. من تمومش نکردم
مریم رجبی
۱۴۰۰/۶/۳۱
با شنیدن این کتاب و کتابهای دیگر در این زمینه مرگ اصلا ترسناک نیست
ali shams
۱۳۹۸/۱۲/۹
واقعا تعسیر گذاره شما هم تهیه کنید و بخوانید
Daneshjoo Z500
۱۳۹۷/۱/۲
کتاب جالبیه
آرش احمدی
۱۴۰۰/۲/۱۴
مثل کتاب قبلی سام پرنیا بسیار عالی هست
مشاهده همه نظرات 9

راهنمای مطالعه کتاب صوتی حذف مرگ: علمی که مرزهای میان مرگ و زندگی را از نو ترسیم می‌کند

برای دریافت کتاب صوتی حذف مرگ: علمی که مرزهای میان مرگ و زندگی را از نو ترسیم می‌کند و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.